Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » mandag, 18. jan, 2016 11:19

Jeg synes man må have respekt for Rodgers. Imø. udtaler han sig meget respektfuldt og fint om klubben.

En ting er, at transferkomiteen giver en liste, og at manageren ikke kan vælge uden om den. Det ved jeg ikke, om er så forskelligt fra en sportsdirektør, og det kan måske sikre en sportslig kontinuitet (i teorien - ikke i praksis i Liverpool!). Men det, der bekymrer mig mest, er følgende sætning:
The model at the club is slightly different whereby the ownership group have a way of working where they want to bring in young players, look to see them develop and move on. A lot of the players who came in were 24 or below.
Vi vidste jo godt, at det var nogen lunde sådan det foregik. Men alligevel, jeg troede egentlig at komiteen trods alt godt kunne gå uden om den tankegang. Og det hænger da heller ikke helt sammen med, at Rodgers i samme interview siger at de mente de havde Sanchez, der på det tidspunkt vel var 25-26 år. Et eller andet sted, kan jeg også godt acceptere at man forsøger at finde yngre spillere og udvikle dem - det er nok sådan, vi skal finde vores stjerner, fordi vi ikke har de økonomiske muskler. Men hvad sker der for, at de decideret gerne ville "see them develop and move on". Er det rent faktisk en integreret del af strategien, så må jeg indrømme at jeg mister troen på ejerne og på projektet all-together. Klopp kan måske føre os til en cup-titel, men med den strategi bliver en ligatitel, for ikke at tale om stabil CL fodbold, enormt svært.

Øv.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 18. jan, 2016 11:31

Jesper skrev:Rodgers om blandt komiteen: http://www.skysports.com/football/news/ ... -liverpool

Amatører, var min første tanke!
Det var en fed inside-viden som Rodgers tilføjede, og han udtaler sig altid med den dybeste respekt for klubben. Det sætter jeg personligt pris på. Tilgengæld er det uendelig trættende at høre ham skyde skylden på alle andre end ham selv - men han står trods alt også uden job og skal få sig til at lyde god som muligt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 18. jan, 2016 12:49

AndreasN skrev:
Jesper skrev:Rodgers om blandt komiteen: http://www.skysports.com/football/news/ ... -liverpool

Amatører, var min første tanke!
Det var en fed inside-viden som Rodgers tilføjede, og han udtaler sig altid med den dybeste respekt for klubben. Det sætter jeg personligt pris på. Tilgengæld er det uendelig trættende at høre ham skyde skylden på alle andre end ham selv - men han står trods alt også uden job og skal få sig til at lyde god som muligt.
Måske har du ret. Han har da klart en tanke med interviewet. Men som Surf så fint beskriver, så er han ordentlig hele vejen igennem. Surf beskriver jo en komplet umulig arbejdssituation. Håber Klopp får det bedre!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 18. jan, 2016 13:57

Sivi skrev:Hent Javier Hernandez, skidt med at han er tidligere United spiller.
Han er ikke til salg iflg Rudi Völler. Ellers giver jeg dig ret.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » mandag, 18. jan, 2016 14:01

Emmy skrev:
Sivi skrev:Hent Javier Hernandez, skidt med at han er tidligere United spiller.
Han er ikke til salg iflg Rudi Völler. Ellers giver jeg dig ret.
Øv. Så må vi finde en anden, vi skal ikke have Long.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 18. jan, 2016 16:05

Jesper skrev:
AndreasN skrev:
Jesper skrev:Rodgers om blandt komiteen: http://www.skysports.com/football/news/ ... -liverpool

Amatører, var min første tanke!
Det var en fed inside-viden som Rodgers tilføjede, og han udtaler sig altid med den dybeste respekt for klubben. Det sætter jeg personligt pris på. Tilgengæld er det uendelig trættende at høre ham skyde skylden på alle andre end ham selv - men han står trods alt også uden job og skal få sig til at lyde god som muligt.
Måske har du ret. Han har da klart en tanke med interviewet. Men som Surf så fint beskriver, så er han ordentlig hele vejen igennem. Surf beskriver jo en komplet umulig arbejdssituation. Håber Klopp får det bedre!
Jaja, men det er også kun hans side af sagen, og den taler han som sædvanligt om, som var han komplet fejlfri. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han har ret i flere ting, men det bliver altså lidt tåkrummende at høre ham sige, at Sterling var "brilliant" som wingback, og han byggede en sæson op omkring Sanchez, men fik i stedet Balotelli. Det er altså bare at fravige sig et ansvar, og det synes jeg ærlig talt bare bliver pinligt for ham selv, når han helt utvivlsomt også var en kæmpe del af problemet.

At vores transfers var horrible ved vi jo godt. Og vi ved også godt, at måden hvorpå de foregik har været yderst tvivlsomme. Når det så er sagt, så sagde Rodgers altid, at ingen transfers blev gennemført uden hans godkendelse - nu er tilfældet åbenbart noget andet. Ligeledes har Klopp sagt, at han har første og sidste ord.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 18. jan, 2016 17:27

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 21. jan, 2016 10:14

Ter Stegen og Lewandowski linkes til os i dag (se den norske). Og det er endda The Telegraph som linker Lewandowski til os. Det vil glæde mig enormt, hvis vi kunne uddele en lille kindhest til de kriminelle royale i Real Madrid.

Det kunne være fint med Ter Stegen, som røg til Barca 2-3 år for tidligt. Han vil give Mignolet kamp, og indenfor kort tid være nummer 1.

Se det lugter lidt mere af sjov end Caulker og ham serberen, som jeg ikke kan huske navnet på.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 21. jan, 2016 10:35

Hr. Drejer skrev:Ter Stegen og Lewandowski linkes til os i dag (se den norske). Og det er endda The Telegraph som linker Lewandowski til os. Det vil glæde mig enormt, hvis vi kunne uddele en lille kindhest til de kriminelle royale i Real Madrid.

Det kunne være fint med Ter Stegen, som røg til Barca 2-3 år for tidligt. Han vil give Mignolet kamp, og indenfor kort tid være nummer 1.

Se det lugter lidt mere af sjov end Caulker og ham serberen, som jeg ikke kan huske navnet på.
Grujic? :D

Min twitter eksploderede lige pludselig med rygter om at vi har budt på Alex Teixeira.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 21. jan, 2016 10:36

Rigtig mange forlydender om, at vi er ved at hente Alex Teixeira fra Shakhtar.



Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke har set meget til ham. Men hans stats taler sgu lidt for sig selv, de sidste par sæsoner;

Sæsonen 14/15: 17 mål i 22 ligakampe.
Denne sæson 15/16: 22!!! mål i 15 ligakampe.

https://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Teixeira

Umiddelbart en interessant spiller, på vej til sine bedste år som fodboldspiller (26).
Desuden forlyder det, at Chelsea gerne ville have ham. Men de i stedet har valgt Pato, da de kan få ham en del billigere.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 21. jan, 2016 10:39

Jeg troede det var stort set done deal med ham til Chelsea. Har vi muligheden så skal han bare købes ASAP.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 21. jan, 2016 10:39

Teixeiras stats minder lidt om Mkhitaryan, da vi forsøgte at hente ham. Selvom han er fast spiller i Dortmund, har han vel aldrig været deres store stjerne, som man regnede med da de hentede ham.
Dog kunne Teixeira være spændende alligevel.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » torsdag, 21. jan, 2016 10:39

Både ifølge James Pearce og Tony Barrett, har vi lagt et frækt bud ind på på Alex Teixeira fra Shakhtar. Har han ikke alt det, vi har brug for? Fart og mål i støvlerne. Vi er bl.a. oppe i mod Chelsea, og Shakhtar vil have meget mere for ham, så det virker desværre ikke så sandsynligt igen.



http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-10766837
Scouser by heart.

Siden 2009.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 21. jan, 2016 10:45

:lol: det går stærkt. Nu er det ikke Lewandowski eller Ter Stegen. Men Alex :lol:

Men fede navne vi linkes til.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 21. jan, 2016 10:46

Sivi skrev:Teixeiras stats minder lidt om Mkhitaryan, da vi forsøgte at hente ham. Selvom han er fast spiller i Dortmund, har han vel aldrig været deres store stjerne, som man regnede med da de hentede ham.
Dog kunne Teixeira være spændende alligevel.
Nu skal Teixeira, eller nogen anden spiller for den sags skyld, jo ikke klandres for at Mkhitaryan ikke helt kunne fortsætte sin udvikling og flotte spil. ;)

Og selvom Mkhitaryan måske ikke har været en superstjerne i Dortmund, ville han have pyntet helt ekstremt på vores hold alligevel. :?

Besvar