Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 01. feb, 2016 14:51

Man sidder som altid og håber, at der bliver trukket en kanin op af hatten i dag. Jeg tror dog Klopp lader de nuværende spillere få året ud til at vise, om de har en fremtid hos os. Det synes jeg et eller andet sted også er fint nok. Gem pengene til sommer og så går all-in på at hente 3-4 markante forstærkninger samt nogle unge spændende spillere til at fylde back-up pladserne for dem vi sælger (ala Grujic).

Hr. Drejer
Indlæg: 13741
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. feb, 2016 19:39

Dejligt at panik dagene under King Kenny er fortid.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 01. feb, 2016 19:46

Hr. Drejer skrev:Dejligt at panik dagene under King Kenny er fortid.

Hvor mange gange, lavede Kenny da panik køb?

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » mandag, 01. feb, 2016 20:14

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Dejligt at panik dagene under King Kenny er fortid.

Hvor mange gange, lavede Kenny da panik køb?
Tror nu i lige så høj grad det var hvad han solgte, som hr. Drejer hentyder til ;)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 01. feb, 2016 21:12

Hr. Drejer skrev:Dejligt at panik dagene under King Kenny er fortid.
Sgu da mærkeligt, at Kenny ud af det blå lige skal have en lille stikpille? Især mærkeligt, at den kommer fra dig, når man ser på din signatur.

Ja, i bagklogskabens lys skulle vi have beholdt de £50m for Torres og geninvesteret dem klogere i sommerens transfervindue. Men Kenny ville sikkert gerne sikre klubben mest mulig succes i det halve år han havde, til at vende Hodgsons gennemhullede skude. Og han havde nok ikke kalkuleret med, at det så yderligere skulle gennemføres uden Torres.

Hvis jeg må vende den om, så kan jeg da godt savne dagene under Kenny, hvor man kunne finde en spiller som Suarez i et januar-vindue.
Kloppite

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Champen » mandag, 01. feb, 2016 21:24

Jeg vil nu også mene at King Kenny nok lavede et af de bedste køb i hele klubbens historie. Og som vi endda tjente næsten 60M £ på at sælge ham 3,5 år senere ;-)
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » mandag, 01. feb, 2016 21:33

Champen skrev:Jeg vil nu også mene at King Kenny nok lavede et af de bedste køb i hele klubbens historie. Og som vi endda tjente næsten 60M £ på at sælge ham 3,5 år senere ;-)
Husk lige at lægge Carroll oveni, så ryger den lidt ned igen. Selvom vi dog fik ok penge for ham igen :P
Justice for the 96! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13741
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. feb, 2016 21:37

James Maddison. Måske vi når det før Spurs.





texy: sorry.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 02. feb, 2016 01:06

Hr. Drejer skrev:James Maddison. Måske vi når det før Spurs.
Jeg håber virkelig ikke vores rygtede interesse i ham var reel, for så sov vi sgu godt nok i timen igen.



Nuvel, det er ikke en spiller man græder snot over ikke at få. Der er vel ikke en eneste herinde, som kender noget til ham??
Men hvis vi virkelig var interesserede, er det da dybt bekymrende at vi taber ud til en klub som Norwich.

Lad os håbe det var en and.


thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 02. feb, 2016 10:19

måske han mente spilletiden ville blive mere regelmæssig i Norwich?

Nu er det jo ikke altid vi går glip af en spiller fordi vi sover i timen, men det virker som om det er den generelle mening blandt LFC fans lige pt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hannahgudum
Indlæg: 44
Tilmeldt: torsdag, 23. okt, 2014 11:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hannahgudum » onsdag, 03. feb, 2016 12:05

Hold kæft det kunne være mega godt til sommer istedet for Benteke!

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... cardi-bud/

Hr. Drejer
Indlæg: 13741
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. feb, 2016 12:40

Icardi kunne være et scoop.

Jeg synes vi fik for lidt ud af januar vinduet, og jeg er helt enig med Pearce i den vurdering. Hvad siger i? Svaghederne i truppen er da til at få øje på. Omvendt er det dejligt vi ikke handlede i panik.

Jeg glæder mig til at se Ings under Klopp. Jeg tror han kan udvikle ham til en klassespiller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 03. feb, 2016 14:23

Jeg syntes det var et svært vindue. Ja, vi mangler helt vildt bredde lige nu. Specielt mangler vi firepower. Men vi har tre angribere skadet, så skulle der hentes en, skulle det være en der samlet kunne skubbe alle væk fra en start 11'er - ellers vil vi være i overskud med angribere, for selvfølgelig vil vi ikke sende en vi henter i januarvinduet væk igen til sommer - så en lappeløsning der ville imø være tåbeligt - hvis ikke det var en lejeaftale - men hvem af kvalitet kunne vi hente der? Vi har trods alt en superstar, der ikke er skadet - men hvad leverer han (Benteke hvis nogen skulle være i tvivl)

Så grundet, at det i høj grad er bredden vi mangler til pga. skader, så syntes jeg ikke der var nogen der burde købes der.

Og skulle vi hente topspillere, der altid vil være forrest til start 11'eren, så er det jo netop sillymoney, som jeg personligt syntes er helt tåbeligt, hvis ikke det er Suarez selvfølgelig ;-) - sælg Benteke, Sturridge, Ings, Origi og hent Suarez for en milliard. - og så suppler med børnene til bredden. Det vil gøre os til et langt bedre hold :-D

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 03. feb, 2016 15:31

Måske skulle man lære lidt af gårsdagens modstander? Hvad er det de kan? Efter min mening arbejder de med kontinuitet og alle går FÆLLES i den samme retning. Og med alle menes alle led i klubben. Det er i hvert fald hvad jeg hele tiden læser i interviews om klubben. Med andre ord, så købes der spillere ind, der passer ind som skakbrikker. Hvad gør vi typisk? Vi arbejder ud fra principper om værdiskabelse. Altså en økonomisk og ikke en sportslig betragtning.

Derfor synes jeg faktisk det er yderst positivt at vi netop i dette vindue stort set ikke har gjort noget. På den lange bane lønner det sig, er min påstand. Til gengæld får Klopp også en soleklar viden om hvilke brikker han mangler og hvilke der skal sættes af pladen. Hvad jeg tvivler/håber på, er, om vi sælger og køber ud fra et økonomisk perspektiv eller et sportsligt et til sommer?
Jeg taler ikke om at bruge papirpenge, jeg taler om at bruge klubbens indtægter fra alle sider af til opbygge en sportslig kompakt enhed, i modsætning til nu, hvor man hidtil har et foretagende, hvor man reelt har et lille bruttoforbrug og satser på økonomisk værdiskabelse ud fra statistikker og talentudvikling.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » onsdag, 03. feb, 2016 19:40

Ifølge Corrierre dello sport Har vi skrevet en pre contract med Matip.
Læste det på Twitter. Har ingen ide om det er til at stole på

Besvar