Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » mandag, 15. feb, 2016 18:25

Aggerdoo skrev:
Repsej skrev:
OBI-WAN skrev:Intet kan være vigtigere end at få en ny keeper. Det er 15 point på kontoen, hvis vi finder den rigtige. Det tror jeg ikke mange andre spillere ville kunne tilføje ;)
Det er sådan set ikke fordi vi er uenige, og når man læser mange andre tråde så ender de alle på en eller anden måde med at man gerne vil have en ny keeper ;)

Men hånden på hjertet så tror jeg bare ikke det sker, hvorfor skulle vi ellers lige have forlænget med Mignolet med 5 år? Og det altså efter at Klopp har set ham i en del kampe og må kende hans niveau. Måske han kan se noget vi ikke kan :dontknow:

Målet i det kommende vindue må jo så være at forstærke os så meget defensivt at vores kommende modstandere slet ikke når ned til Mignolet ;)
Vi forlænger med Mignolet ud fra et forretningsmæssigt synspunkt. Vi skal kunne få penge for ham, hvis han vil væk. Hvis ikke, så har vi en ok reservekeeper de næste år. Selvfølgelig prøver vi at hente en ny keeper til sommer.
Håber du har ret, men tror det desværre ikke.
Synes så også det er i overkanten med en 5-årig kontrakt, så kunne det vel have været på et par år.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 15. feb, 2016 19:13

Jeg håber virkelig der er hold i rygterne om Ter Stegen..

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 15. feb, 2016 22:57

Det håber jeg også. Generelt synes jeg at tyskerne har mange klassemålmænd, Neuer, ter Stegen, Karius, Leno, Horn.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 16. feb, 2016 09:04

Hr. Drejer skrev:Det håber jeg også. Generelt synes jeg at tyskerne har mange klassemålmænd, Neuer, ter Stegen, Karius, Leno, Horn.
Enig. Bare en af disse ville ret hurtigt blive 1. målmand i Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 16. feb, 2016 14:59

Hr. Drejer skrev:Det håber jeg også. Generelt synes jeg at tyskerne har mange klassemålmænd, Neuer, ter Stegen, Karius, Leno, Horn.
Hvornår er man en klassemålmand?
We need a new Fowler...

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » tirsdag, 16. feb, 2016 19:26

nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:Det håber jeg også. Generelt synes jeg at tyskerne har mange klassemålmænd, Neuer, ter Stegen, Karius, Leno, Horn.
Hvornår er man en klassemålmand?
Når man kan tage med hænder :mrgreen:
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11354
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 16. feb, 2016 19:35

nrg skrev:
nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:Det håber jeg også. Generelt synes jeg at tyskerne har mange klassemålmænd, Neuer, ter Stegen, Karius, Leno, Horn.
Hvornår er man en klassemålmand?
Når man kan tage med hænder :mrgreen:
Når man kan reagere på stregen - dominere feltet OG spille libero på en højtliggende forsvarlinie .....
Ups: Det var vist Neuers jobbeskrivelse jeg fik fat i der
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » tirsdag, 16. feb, 2016 23:53

Cynwal skrev:
nrg skrev:
nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:Det håber jeg også. Generelt synes jeg at tyskerne har mange klassemålmænd, Neuer, ter Stegen, Karius, Leno, Horn.
Hvornår er man en klassemålmand?
Når man kan tage med hænder :mrgreen:
Når man kan reagere på stregen - dominere feltet OG spille libero på en højtliggende forsvarlinie .....
Ups: Det var vist Neuers jobbeskrivelse jeg fik fat i der
Men han ville heller ikke være helt skidt at hente ind :D

bblauritzen
Indlæg: 1062
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 17. feb, 2016 10:29

Twitter flyder over med rygterne om at vi har fået en pre-agrement i stand med Granit Xhaka, han skulle angiveligt skifte til sommer for £30 mill.

Jeg har ikke kunnet finde ud af hvor rygtet kommer fra ud over "tyske kilder siger..."

Havde vi ikke en twitter tråd engang?

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » onsdag, 17. feb, 2016 10:42

bblauritzen skrev:Twitter flyder over med rygterne om at vi har fået en pre-agrement i stand med Granit Xhaka, han skulle angiveligt skifte til sommer for £30 mill.

Jeg har ikke kunnet finde ud af hvor rygtet kommer fra ud over "tyske kilder siger..."

Havde vi ikke en twitter tråd engang?
Bare hans navn gør, at jeg er varm på ideen... :army7:

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 17. feb, 2016 10:48

Jeg kender ham ikke....hvorfor hypen? Hvad kan han? Hvad kan han ikke?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

bblauritzen
Indlæg: 1062
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 17. feb, 2016 10:54

Jesper skrev:Jeg kender ham ikke....hvorfor hypen? Hvad kan han? Hvad kan han ikke?
This Is Anfield har lavet et fint lille skriv om hvorfor han vil være noget nær det perfekte match for os:

http://www.thisisanfield.com/2016/02/wh ... is-summer/

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 17. feb, 2016 11:12

Vi mangler noget Granit på midtbanen. Hmmm, vi får mange midtbanespillere. Måske Hendo ikke længere er sikker på start plads. Can har Klopps tillid. Lucas og Dllen sælges - tror jeg. Grujic er også på vej. Det bliver interessant at se hvilken midtbane vi stiller med næste år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 17. feb, 2016 11:24

Så røg Lavezzi... Og så behøver vi vel ikke at bruge mere tid på ham ;-)

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/psg- ... -til-kina/

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 17. feb, 2016 11:30

Jeg er bare utroligt glad for, at vi ikke bliver linket til noget af al det ral af "PL-proven" spillere vi har skulle trækkes med de sidste mange vinduer, siden Benitez forsvandt. Det er jo mere reglen end undtagelsen at PL-proven = Absurd dyrt middelmådige til direkte elendige spillere.

Sturridge er vel den eneste siden Benitez, der er PL-proven, der burde spille på et hold, der har ambitioner om at vinde ligaen og CL-trofæet.

Besvar