Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 17. feb, 2016 11:42

pingel skrev:Så røg Lavezzi... Og så behøver vi vel ikke at bruge mere tid på ham ;-)

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/psg- ... -til-kina/
Tak!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 17. feb, 2016 13:53

bblauritzen skrev:
Jesper skrev:Jeg kender ham ikke....hvorfor hypen? Hvad kan han? Hvad kan han ikke?
This Is Anfield har lavet et fint lille skriv om hvorfor han vil være noget nær det perfekte match for os:

http://www.thisisanfield.com/2016/02/wh ... is-summer/
Det var dog en voldsom fin beskrivelse af ham. Mener faktisk jeg kan huske han fra u21 EM, men er i tvivl.
Ja, han virker som en kombination af de to typer jeg har efterspurgt: en playmaker og en mand af stål.
Derudover har
Klopp efterspurgt fløje i et interview.
Gad vide om det er det tyske marked, der igen vil blive afsøgt?
Har for lidt kendskab til at give et bud på navne.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 18. feb, 2016 14:22

bblauritzen skrev:Twitter flyder over med rygterne om at vi har fået en pre-agrement i stand med Granit Xhaka, han skulle angiveligt skifte til sommer for £30 mill.

Jeg har ikke kunnet finde ud af hvor rygtet kommer fra ud over "tyske kilder siger..."

Havde vi ikke en twitter tråd engang?
Det er næppe rigtigt. I øvrigt skulle Guardiola vist også være meget interesseret i at hive ham med til City. Så det tyder på, at vi får hård konkurrence, hvis vi vil have ham. Men rigtigt set, at vi skal have en defensiv midtbanespiller ind.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 18. feb, 2016 14:40

Ham der Xhaka kan vi vist godt glemme.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... h-stjerne/
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13740
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 18. feb, 2016 14:47

Så må vi byde £40 M. Vi skal op og betale kassen for at tiltrække klasse. Vi kan håbe at Klopp-effekten kan gøre resten. Hvis vi kan få £20 M. for at sælge Lucas og Allen, så må FSG hoste op med resten. Jeg tror vi har en lille fordel pga. Klopp.

Hvad med Götze? Jeg tror han gerne vil væk fra Bayern.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 18. feb, 2016 16:01

Hr. Drejer skrev:Så må vi byde £40 M. Vi skal op og betale kassen for at tiltrække klasse. Vi kan håbe at Klopp-effekten kan gøre resten. Hvis vi kan få £20 M. for at sælge Lucas og Allen, så må FSG hoste op med resten. Jeg tror vi har en lille fordel pga. Klopp.

Hvad med Götze? Jeg tror han gerne vil væk fra Bayern.
Ham har jeg også tænkt, at Klopp garanteret vil forsøge at få fat i. Især med tanke på, at han har udtalt, at vi mangler kantspillere.

Vel ikke utænkeligt, at han har et håb om, at kunne lægge Xhaka og Götze oveni indkøbene af Grujic og Matip. I så fald ville vores indkøb af markspillere i mine øjne være overstået. Men en ny målmand måtte godt finde vej.

Jeg tror dog bare ikke på, at vi kan konkurrere med Man City i forhold til Xhaka. Klopp og Liverpool trækker bestemt. Men Pep, CL og endnu flere penge trækker garanteret mere.
Kloppite

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » torsdag, 18. feb, 2016 16:02

texy skrev:Ham der Xhaka kan vi vist godt glemme.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... h-stjerne/
Nu er det jo ikke sådan at transfers fungere på den måde at den der byder højest går en spiller. Spilleren har jo os noget at have sagt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 18. feb, 2016 16:20

thefugle skrev:
texy skrev:Ham der Xhaka kan vi vist godt glemme.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... h-stjerne/
Nu er det jo ikke sådan at transfers fungere på den måde at den der byder højest går en spiller. Spilleren har jo os noget at have sagt.
.. hvilket jo kun gøre det mere sandsynligt, at han ender i City.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 18. feb, 2016 16:21

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Så må vi byde £40 M. Vi skal op og betale kassen for at tiltrække klasse. Vi kan håbe at Klopp-effekten kan gøre resten. Hvis vi kan få £20 M. for at sælge Lucas og Allen, så må FSG hoste op med resten. Jeg tror vi har en lille fordel pga. Klopp.

Hvad med Götze? Jeg tror han gerne vil væk fra Bayern.
Ham har jeg også tænkt, at Klopp garanteret vil forsøge at få fat i. Især med tanke på, at han har udtalt, at vi mangler kantspillere.

Vel ikke utænkeligt, at han har et håb om, at kunne lægge Xhaka og Götze oveni indkøbene af Grujic og Matip. I så fald ville vores indkøb af markspillere i mine øjne være overstået. Men en ny målmand måtte godt finde vej.

Jeg tror dog bare ikke på, at vi kan konkurrere med Man City i forhold til Xhaka. Klopp og Liverpool trækker bestemt. Men Pep, CL og endnu flere penge trækker garanteret mere.
Er Götze ikke mere offensiv midt end kant? Eller har jeg måske misopfattet det?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13740
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 18. feb, 2016 16:25

Götze kan spille alle offensive pladser.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 18. feb, 2016 23:50

Surf skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Så må vi byde £40 M. Vi skal op og betale kassen for at tiltrække klasse. Vi kan håbe at Klopp-effekten kan gøre resten. Hvis vi kan få £20 M. for at sælge Lucas og Allen, så må FSG hoste op med resten. Jeg tror vi har en lille fordel pga. Klopp.

Hvad med Götze? Jeg tror han gerne vil væk fra Bayern.
Ham har jeg også tænkt, at Klopp garanteret vil forsøge at få fat i. Især med tanke på, at han har udtalt, at vi mangler kantspillere.

Vel ikke utænkeligt, at han har et håb om, at kunne lægge Xhaka og Götze oveni indkøbene af Grujic og Matip. I så fald ville vores indkøb af markspillere i mine øjne være overstået. Men en ny målmand måtte godt finde vej.

Jeg tror dog bare ikke på, at vi kan konkurrere med Man City i forhold til Xhaka. Klopp og Liverpool trækker bestemt. Men Pep, CL og endnu flere penge trækker garanteret mere.
Er Götze ikke mere offensiv midt end kant? Eller har jeg måske misopfattet det?
Det kan da godt være, at han er blevet omskolet. Husker ham bedst fra da han brød igennem i Dortmund, hvor han overvejende havde udgangspunkt på højre side. Det samme mener jeg, at han har haft på landsholdet.

Men han er en spiltype, der kan finde ud af at spille alle pladserne i angrebet. Lidt Messi-agtig uden ellers at skulle påstå, at han er på argentinerens niveau.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 19. feb, 2016 10:18

I den første af de store Dortmund-sæsoner delte Götze spilletiden i højre side med Blaszczykowski, mens Kagawa eller sågar Lewandowski lå som 10'er. Grosskreutz var venstrekant. Året efter var Götze ikke meget med, men når han var, så foregik det på højrekanten. Men så blev Kagawa solgt til Man Utd, hvorefter Götze overtog pladsen som 10'er. På den plads gjorde Götze det så godt, at han blev solgt til Bayern, hvor han i sine første to sæsoner (den tredje er i gang nu) er blevet brugt lidt over det hele, men mest som offensv midt eller som led i en fronttrio med Müller og Lewandowski.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 19. feb, 2016 11:48

Serge Aurier er blevet smidt af holdet i PSG. Han har udtalt sig uacceptabelt om trænere og medspillere i en privat video, som uheldigvis for Aurier er blevet offentliggjort. Klubben vil sælge ham til sommer.

Man kan selvfølgelig diskutere, om man vil have sådan en mand i truppen, men han ville være en stor opgradering i forhold til Nathaniel Clyne. L'Equipe skriver €20m. Det er måske meget, når man tænker på, at PSG gerne vil af med ham, men vurderet ud fra fodboldmæssige kompetencer er det ikke en afskrækkende pris.

Hvad siger I?

Hr. Drejer
Indlæg: 13740
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 19. feb, 2016 13:01

Ja, han er langt bedre end Clyne, som jo ikke noget slut-produkt. Men den er svær, pga. Aurier har gjort.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11262
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 19. feb, 2016 13:22

AJ skrev:Serge Aurier er blevet smidt af holdet i PSG. Han har udtalt sig uacceptabelt om trænere og medspillere i en privat video, som uheldigvis for Aurier er blevet offentliggjort. Klubben vil sælge ham til sommer.
Hvis der er det mindste sandt i teorierne/artiklerne om, at FSG er præget af Moneyball-tænkning ved indkøb af spillere til LFC, så passer han da perfekt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar