Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 19. feb, 2016 14:05

Cynwal skrev:
AJ skrev:Serge Aurier er blevet smidt af holdet i PSG. Han har udtalt sig uacceptabelt om trænere og medspillere i en privat video, som uheldigvis for Aurier er blevet offentliggjort. Klubben vil sælge ham til sommer.
Hvis der er det mindste sandt i teorierne/artiklerne om, at FSG er præget af Moneyball-tænkning ved indkøb af spillere til LFC, så passer han da perfekt.
Til 20 mio pund? Er Aurier virkelig så god at vi kan udvikle ham og sælger ham med fortjeneste. Hvor backs er solgt for 20 mio pund og dyrere?
Det skal siges at jeg synes at Aurier er glimrende og tænker han er en spændende spiller for LFC og mange andre, hvis ikke han havde udtalt sig så tomhjernet. Men alle skal have et par chancer for at forbedre sig.
We need a new Fowler...

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 19. feb, 2016 15:11

nikand skrev:
Cynwal skrev:
AJ skrev:Serge Aurier er blevet smidt af holdet i PSG. Han har udtalt sig uacceptabelt om trænere og medspillere i en privat video, som uheldigvis for Aurier er blevet offentliggjort. Klubben vil sælge ham til sommer.
Hvis der er det mindste sandt i teorierne/artiklerne om, at FSG er præget af Moneyball-tænkning ved indkøb af spillere til LFC, så passer han da perfekt.
Til 20 mio pund? Er Aurier virkelig så god at vi kan udvikle ham og sælger ham med fortjeneste. Hvor backs er solgt for 20 mio pund og dyrere?
Det skal siges at jeg synes at Aurier er glimrende og tænker han er en spændende spiller for LFC og mange andre, hvis ikke han havde udtalt sig så tomhjernet. Men alle skal have et par chancer for at forbedre sig.
Nu er han godt ikke back - men talentløse David Luiz blev solgt for mio. £50 - mon så ikke man også kan sælge en back til mere end mio. £20

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 19. feb, 2016 15:23

Ikke at det ændrer pointen væsentligt, men jeg skrev nu €20m - ikke £20m

Clyne kostede os - ifølge transfermarkt.com - €17,7m. Set i det lys er Aurier til €20m et røverkøb. Vi må nok vænne os til, at priserne bare stiger voldsomt.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 19. feb, 2016 18:16

Selvfølgelig henter vi ikke en afløser for Clyne.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 19. feb, 2016 18:36

Aggerdoo skrev:Selvfølgelig henter vi ikke en afløser for Clyne.
Præcis. Vi skal sgu da ikke ud og bruge penge på den plads. Der har vi i øvrigt også Flanno som backup.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 20. feb, 2016 12:05

Aurier er langt bedre end dem begge. Det eneste Aurier har til fælles med dem, er vel egentlig, at de også spiller på backen. Derudover tåler de ikke sammenligning
.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 20. feb, 2016 12:44

AJ skrev:Aurier er langt bedre end dem begge. Det eneste Aurier har til fælles med dem, er vel egentlig, at de også spiller på backen. Derudover tåler de ikke sammenligning
.
Uanset hvor god han så er. Er det så en spiller vi vil have ind? Jeg er egentlig ligeglad om han er bedre end clyne og flanno, sådan en menneske hører ikke til i LFC.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 20. feb, 2016 14:56

AJ skrev:Aurier er langt bedre end dem begge. Det eneste Aurier har til fælles med dem, er vel egentlig, at de også spiller på backen. Derudover tåler de ikke sammenligning
.
meget muligt, men vi har langt vigtigere steder at ligge de €20 end vores højreback..
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 20. feb, 2016 22:35

Bellamy_fever skrev:meget muligt, men vi har langt vigtigere steder at ligge de €20 end vores højreback..
Jeg er med på, at det kan være problematisk med Aurier, når han udtaler sig sådan. Men rent sportsligt kan vi ellers ikke tiltrække spillere, der er så gode, at de kunne spille fast for PSG. Det har vi vel ikke kunnet, siden vi hentede Suárez. Så det er for så vidt ligegyldigt - for mig - hvilken position manden spiller. Hans offensive egenskaber ville for eksempel mindske behovet for en god kantspiller i højre side. Der kommer ikke meget offensivt fra Clyne (hvis man ser bort fra kampen mod Aston Villa).

Jeg mener bestemt ikke, at vi pinedød skal lægge et bud på Aurier, men det ville være en mulighed for at kunne hente noget klasse - for en sjælden gangs skyld.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 20. feb, 2016 23:00

Sergi Roberto. Mit bud på en playmaker til midtbanen. Er lige under de tre førende i midtbanehierakiet i barca, men har spillet mange kampe og er en klassisk Barcelona midtbanespiller. Kunne forestille mig at han måske ville have mere spilletid, men han ville ikke være billig
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 20. feb, 2016 23:25

Jesper skrev:Sergi Roberto. Mit bud på en playmaker til midtbanen. Er lige under de tre førende i midtbanehierakiet i barca, men har spillet mange kampe og er en klassisk Barcelona midtbanespiller. Kunne forestille mig at han måske ville have mere spilletid, men han ville ikke være billig
Det kunne være et scoop. Så er jeg sådan set ligeglad med, om han er billig. Vi var ikke blege for at punge ud for Firmino og Benteke, og nu får vi blot endnu flere penge i kassen. Spørgsmålet er bare, om vi kan tiltrække en spiller af Sergis kaliber.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 21. feb, 2016 00:19

Hvad med en Leon Goretzka fra Schalke, når vi nu er i gang med at raide dem for spillere? Han kan spille nærmest overalt på midten, men gør det godt på den defensive, hvor hans højde også kommer til sin ret defensivt.

De har faktisk mange lovende spillere, som jeg synes kunne være interessante specielt: Goretzka, Geis, Sane og Meyer.

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 21. feb, 2016 11:42

Apropos forsvarsspillere. Hvordan går det med Wisdom i Norwich? kan han være et muligt 4. valg næste sæson?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » søndag, 21. feb, 2016 17:48

Hr. Drejer skrev:Apropos forsvarsspillere. Hvordan går det med Wisdom i Norwich? kan han være et muligt 4. valg næste sæson?
Skadet, ved dog ikke hvor længe han har været det. Han har ikke spillet de sidste 10 kampe, og har kun spillet 5 hele kampe, samt spillet ca 45-60 min af to andre kampe.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 21. feb, 2016 18:10

Det bliver en god uge for chity. Ud af Fa cup, nederlag i CL på onsdag OG taber CC finalen på søndag
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar