Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 22. feb, 2016 19:21

Thommo skrev:Jeg har det lige omvendt, Moreno får lidt "stick" i tiden, men før nytår havde han nærmest været blandt vres bedste 3 i hver kamp, han VAR offensiven i hele venstre side af banen i flere kampe, trods sin position i forsvaret. At man helt glemmer dette på et par måneder forstår jeg ikke, eller alternativt, ser man/vi meget forskelligt på Moreno´s kvaliteter. Jeg er ekstremt begejstret for ham, og rater ham nær John Arne´s niveau, som jeg regner for den bedste de sidste 20 år, på positionen i LFC.
Helt enig i din vurdering af Moreno. Min største tvivl er, om Smith muligvis er bedre.

Men jeg elsker at se, hvordan Moreno kan hente en modstander med 15 meters forspring over en tredjedel til en halv banelængde.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5667
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. feb, 2016 19:47

Thommo skrev:
Xenne skrev:
Clyne vil jeg bestemt ikke bytte væk for Aurier, jeg så hellere vi hentede en venstre back end højere.
Men som Texy siger, så er der andre pladser der skal forstærkes først.
Jeg har det lige omvendt, Moreno får lidt "stick" i tiden, men før nytår havde han nærmest været blandt vres bedste 3 i hver kamp, han VAR offensiven i hele venstre side af banen i flere kampe, trods sin position i forsvaret. At man helt glemmer dette på et par måneder forstår jeg ikke, eller alternativt, ser man/vi meget forskelligt på Moreno´s kvaliteter. Jeg er ekstremt begejstret for ham, og rater ham nær John Arne´s niveau, som jeg regner for den bedste de sidste 20 år, på positionen i LFC.

Må indrømme, at jeg også er stor fan af Moreno. Tror han kan blive et rigtig stort aktiv i fremtiden, når han har fået lidt mere erfaring.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14373
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 22. feb, 2016 19:48

Ja det er da fedt Moreno kan rende stærkt. Men det duer altså ikke at det er hans spidskompetence. Han er dårligt defensivt og alt for upræcis og ufarlig offensivt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5667
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. feb, 2016 20:19

Emmy skrev:Ja det er da fedt Moreno kan rende stærkt. Men det duer altså ikke at det er hans spidskompetence. Han er dårligt defensivt og alt for upræcis og ufarlig offensivt.

Du har ret. Vi andre bøjer os!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 22. feb, 2016 23:04

Jeg er meget enig med Riise i nedenstående artikel. Jeg mener ligeledes vi skal forstærke rygraden af holdet med ledere i hver kæde. Jeg mener dog godt, at vi kan undvære en angriber og i stedet gå efter en farlig fløjspiller. Jeg mener også, at en god rygrad gør spillerne omkring dem bedre. Se bare på Carragher og Gerrards betydning for vores hold og medspilleres præstationer.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... c-10926994

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 23. feb, 2016 05:41

Vi linkes til ham den unge målmand i Milan.
16 år og førstevalg på posten.

Det bliver nok ikke et billigt "sats", men med tanke for potentialet, så synes jeg vi skulle gå efter det.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 23. feb, 2016 10:23

ilusio skrev:Vi linkes til ham den unge målmand i Milan.
16 år og førstevalg på posten.

Det bliver nok ikke et billigt "sats", men med tanke for potentialet, så synes jeg vi skulle gå efter det.
Glem ham, videre.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » tirsdag, 23. feb, 2016 10:54

thefugle skrev:
ilusio skrev:Vi linkes til ham den unge målmand i Milan.
16 år og førstevalg på posten.

Det bliver nok ikke et billigt "sats", men med tanke for potentialet, så synes jeg vi skulle gå efter det.
Glem ham, videre.
Hvorfor?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14373
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 23. feb, 2016 11:22

nrg skrev:
thefugle skrev:
ilusio skrev:Vi linkes til ham den unge målmand i Milan.
16 år og førstevalg på posten.

Det bliver nok ikke et billigt "sats", men med tanke for potentialet, så synes jeg vi skulle gå efter det.
Glem ham, videre.
Hvorfor?
Fordi Milan ikke vil sælge ham.
"We're not racist, we only hate the mancs"

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 23. feb, 2016 11:39

Emmy skrev:
nrg skrev:
thefugle skrev:
ilusio skrev:Vi linkes til ham den unge målmand i Milan.
16 år og førstevalg på posten.

Det bliver nok ikke et billigt "sats", men med tanke for potentialet, så synes jeg vi skulle gå efter det.
Glem ham, videre.
Hvorfor?
Fordi Milan ikke vil sælge ham.
Og det er kun et problem med Milan eller hvad? Det forklarer da i hvert fald ikke hvorfor vi har et halvt Southamptonhold løbenede selvom Saints ikke ville sælge.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 23. feb, 2016 12:58

thefugle skrev:
ilusio skrev:Vi linkes til ham den unge målmand i Milan.
16 år og førstevalg på posten.

Det bliver nok ikke et billigt "sats", men med tanke for potentialet, så synes jeg vi skulle gå efter det.
Glem ham, videre.
Jeg ved heller ikke om han reelt er så god som han hypes til at være, men er han i nærheden af dette så skal det da udfordres.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 23. feb, 2016 21:51

Jeg synes ikke, at det er en 16 årig målmand, som vi har brug for. Uanset, hvor stort et talent knægten måtte være, så træder en 16 årig bare ikke ind og påtager sig en ledende rolle på holdet. Og det er det, som vi har brug for. En dygtig målmand, der fra dag et har forsvarets og holdets respekt.

Når vores bedste 14-18 stykker er gode nok, så kan vi begynde at købe 16-årige.
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 24. feb, 2016 09:51

texy skrev:Jeg synes ikke, at det er en 16 årig målmand, som vi har brug for. Uanset, hvor stort et talent knægten måtte være, så træder en 16 årig bare ikke ind og påtager sig en ledende rolle på holdet. Og det er det, som vi har brug for. En dygtig målmand, der fra dag et har forsvarets og holdets respekt.

Når vores bedste 14-18 stykker er gode nok, så kan vi begynde at købe 16-årige.
Casillias gjorde det også skidt som 17 årig...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 24. feb, 2016 14:22

ilusio skrev:
texy skrev:Jeg synes ikke, at det er en 16 årig målmand, som vi har brug for. Uanset, hvor stort et talent knægten måtte være, så træder en 16 årig bare ikke ind og påtager sig en ledende rolle på holdet. Og det er det, som vi har brug for. En dygtig målmand, der fra dag et har forsvarets og holdets respekt.

Når vores bedste 14-18 stykker er gode nok, så kan vi begynde at købe 16-årige.
Casillias gjorde det også skidt som 17 årig...
Jeg så ham først som 18 årig, da han debuterede. Men enig i Texy anke om vi skal have en målmand med en ledende rolle fra start. Men Donnarumma bliver en klassemålmand på sigt i italiensk fodbold. Det er sjældnere i serie A at spillere bliver taget tidligt op fra primaveraholdet til 1.holdet end i mange sammenlignelige ligaer.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 27. feb, 2016 09:36

Thommo skrev:
Xenne skrev:
Clyne vil jeg bestemt ikke bytte væk for Aurier, jeg så hellere vi hentede en venstre back end højere.
Men som Texy siger, så er der andre pladser der skal forstærkes først.
Jeg har det lige omvendt, Moreno får lidt "stick" i tiden, men før nytår havde han nærmest været blandt vres bedste 3 i hver kamp, han VAR offensiven i hele venstre side af banen i flere kampe, trods sin position i forsvaret. At man helt glemmer dette på et par måneder forstår jeg ikke, eller alternativt, ser man/vi meget forskelligt på Moreno´s kvaliteter. Jeg er ekstremt begejstret for ham, og rater ham nær John Arne´s niveau, som jeg regner for den bedste de sidste 20 år, på positionen i LFC.
Misforstå mig ikke, jeg ser potentiale i Moreno og han fighter rigtig flot og viser vilje, men jeg mener bare han halter gevaldigt i forsvaret hvor han er decideret ringe. Hans end product er jeg heller ikke bestemt imponeret over, jeg syntes han træffer dårlige beslutninger og hans indlæg er ringe.
Græsset er som altid grønnere på den anden side :)
Generelt mener jeg ikke fokus skal være på vores backs, jeg vil gerne give Moreno en sæson til at forbedre sig og udvikle sig.
Billede

Besvar