Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14399
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 14. mar, 2016 08:04

Aggerdoo skrev:Udover at Götze er et "godt navn", så fatter jeg ikke rigtigt, at vi sættes i forbindelse med ham, og at så mange fans åbenbart gerne vil have ham. Jeg ser ham absolut mest som 10'er, og der har vi Firmino, som holdet efter min mening skal bygges op omkring. Hva så, vil folk have Firmino ud på kanten, eller skal Götze have den, så vi fortsætter med at spille helt uden naturlige kanter?

Og der er vel også en grund til, at han er så meget ude i kulden i Bayern. Nok har de gode spillere, men Pep er generelt god til at bruge hele truppen meget - på nær altså lige Götze. Og så har han desuden for mange skader. Jeg ser hellere, at vi kigger andre steder.
Götze er et niveau over de spillere vi har pt og vil selvfølgelig gå direkte ind på holdet. Han passer ikke ind i en klub med Guardiola som træner. Talentmassen i Tyskland er enorm, Götze bliver kaldt "Das Jahrhundertkind", jeg tror vi har plads til ham!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » mandag, 14. mar, 2016 12:29

Når folk skriver at vi skal have få signings (3 nævnes vel mest), skal det så forstås ud over de to vi allerede har hentet? Hvoraf den ene, Matip, må forventes at bejle til startopstillingen, mens Grujic må forventes at være på bænken/rotationsspiller.

Taler vi 3 ekstra signings, så står vi altså med 5 nye. For ikke at tale om folk som Balotelli og Wisdom, der kommer ind (men som forhåbentlig begge sælges igen). Det er altså en hel sjat nye, og måske er det også bare sådan det er nødt til at være. Men det ændrer ikke rigtigt ved, at der igen er mange spillere der så skal integreres i truppen.

Personligt håber jeg på en ny keeper og en yderangriber. En midtbanespiller ville også være godt, men egentlig har jeg svært ved at vurdere, om vi mangler en 6'er eller en 8'er. Det kommer helt an på, hvordan man vurderer Cans og Hendernons niveauer, og hvorvidt de er bedst som 6'er eller 8'er. Og det synes jeg sgu er svært.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 14. mar, 2016 12:49

Hvis vi holder det til markspillere, så tror jeg, at der mangler 2-3 stk. udover dem vi allerede har hentet. Håber ikke, at vi henter mange flere end det. Så skal det i hvert fald være indkøb a la Grujic, der ikke kan forventes at skulle træde direkte ind på holdet.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » mandag, 14. mar, 2016 16:31

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:Udover at Götze er et "godt navn", så fatter jeg ikke rigtigt, at vi sættes i forbindelse med ham, og at så mange fans åbenbart gerne vil have ham. Jeg ser ham absolut mest som 10'er, og der har vi Firmino, som holdet efter min mening skal bygges op omkring. Hva så, vil folk have Firmino ud på kanten, eller skal Götze have den, så vi fortsætter med at spille helt uden naturlige kanter?

Og der er vel også en grund til, at han er så meget ude i kulden i Bayern. Nok har de gode spillere, men Pep er generelt god til at bruge hele truppen meget - på nær altså lige Götze. Og så har han desuden for mange skader. Jeg ser hellere, at vi kigger andre steder.
Götze er et niveau over de spillere vi har pt og vil selvfølgelig gå direkte ind på holdet. Han passer ikke ind i en klub med Guardiola som træner. Talentmassen i Tyskland er enorm, Götze bliver kaldt "Das Jahrhundertkind", jeg tror vi har plads til ham!
Men som Emmy spørger, hvor skal han spille ?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 14. mar, 2016 16:54

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:Udover at Götze er et "godt navn", så fatter jeg ikke rigtigt, at vi sættes i forbindelse med ham, og at så mange fans åbenbart gerne vil have ham. Jeg ser ham absolut mest som 10'er, og der har vi Firmino, som holdet efter min mening skal bygges op omkring. Hva så, vil folk have Firmino ud på kanten, eller skal Götze have den, så vi fortsætter med at spille helt uden naturlige kanter?

Og der er vel også en grund til, at han er så meget ude i kulden i Bayern. Nok har de gode spillere, men Pep er generelt god til at bruge hele truppen meget - på nær altså lige Götze. Og så har han desuden for mange skader. Jeg ser hellere, at vi kigger andre steder.
Götze er et niveau over de spillere vi har pt og vil selvfølgelig gå direkte ind på holdet. Han passer ikke ind i en klub med Guardiola som træner. Talentmassen i Tyskland er enorm, Götze bliver kaldt "Das Jahrhundertkind", jeg tror vi har plads til ham!
Jeg vurderer ikke Gotze til at være et niveau over Coutinho og Firmino. Det er naturligvis svært når Gotze ikke får spilletid nok til at vise os hvad han kan præstere. Selvom han bliver kaldt das jahrhundertkind er udviklingen gået lidt i stå pga de færre spilminutter i Bayern. Men han er velkommen i Liverpool.
We need a new Fowler...

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nrg » mandag, 14. mar, 2016 17:01

Til trods for det er Klopp der nu står for indkøbene og han måske får lidt ekstra at købe ind for, tror jeg altså ikke vi skal regne med 2-3 signings af de helt store, hvad definitionen så end er på det? Indkøb til startopstillingen? Indkøb jo, men tror højst vi taler om et stort indkøb, plus evt. en ny målmand, så måske to. Det er en langstrakt proces, som vi ikke ændrer på et vindue.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 14. mar, 2016 17:21

Götze har stadigvæk skriftlig kontakt til Jürgen Klopp, ifg rygterne. Han kan vel spille ydre angriber, eller wings?
udover Firmino, Lallana og selv Coutinho kan spille.
Offensivt er han god(Har dog været plaget af skader i Bayern) men KLOPP kender ham hammer godt, og lad os håbe han kan også få fat i en kvalitets CB/& CDM.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 14. mar, 2016 19:54

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:Udover at Götze er et "godt navn", så fatter jeg ikke rigtigt, at vi sættes i forbindelse med ham, og at så mange fans åbenbart gerne vil have ham. Jeg ser ham absolut mest som 10'er, og der har vi Firmino, som holdet efter min mening skal bygges op omkring. Hva så, vil folk have Firmino ud på kanten, eller skal Götze have den, så vi fortsætter med at spille helt uden naturlige kanter?

Og der er vel også en grund til, at han er så meget ude i kulden i Bayern. Nok har de gode spillere, men Pep er generelt god til at bruge hele truppen meget - på nær altså lige Götze. Og så har han desuden for mange skader. Jeg ser hellere, at vi kigger andre steder.
Götze er et niveau over de spillere vi har pt og vil selvfølgelig gå direkte ind på holdet. Han passer ikke ind i en klub med Guardiola som træner. Talentmassen i Tyskland er enorm, Götze bliver kaldt "Das Jahrhundertkind", jeg tror vi har plads til ham!
Helt enig, Emmy. Kan vi skrive med en spiller af Götze's kaliber, så er det bare om at slå til. I en
4-2-3-1, så har vi 4 kvalitetsfolk til de 3 pladser i Coutinho, Lallana, Firmino og Milner. Vi kan derfor sagtens bruge en mere, når vi forhåbentlig atter er med i 4 turneringer næste sæson.

Derudover en ny målmand, et alternativ til Moreno og helt i orden, hvis vi kunne nappe Granit Xhaka.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 14. mar, 2016 23:09

Nu der er flere der mener at Götze er bedre end vore nuværende spillere. Hvad bygger i den konklusion på?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14399
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 14. mar, 2016 23:39

nikand skrev:Nu der er flere der mener at Götze er bedre end vore nuværende spillere. Hvad bygger i den konklusion på?
Har du aldrig set ham spille?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 15. mar, 2016 12:27

nikand skrev:Nu der er flere der mener at Götze er bedre end vore nuværende spillere. Hvad bygger i den konklusion på?
Han er i min bog en overhypet spiller. Jeg siger ikke, at han ikke kan blive god for os, men som type er han ikke det, jeg helst vil have, og med skaderne in mente bliver jeg bare endnu mere skeptisk.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 15. mar, 2016 14:51

Emmy skrev:
nikand skrev:Nu der er flere der mener at Götze er bedre end vore nuværende spillere. Hvad bygger i den konklusion på?
Har du aldrig set ham spille?
Mon ikke du selv kender svaret, men jo. Men hvornår jeg sidst har set ham spille 90 minutter må være længe siden. Både pga skader og fordi han ikke nyder Peps store tillid. Men derfor kan vi jo godt have forskellige opfattelser af en spiller, og derfor tillader jeg mig at stille spørgsmålstegn ved om han er bedre end Coutinho og Firmino som to brugere havde skrevet. De to leverer glimrende på et middelmådigt hold.

At han blive kaldt hundredeårstalentet betyder vel ikke at han har udviklet sig de sidste par år, Muller, Neuer har i hvert fald præsteret bedre.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. mar, 2016 23:35

nikand skrev: At han blive kaldt hundredeårstalentet betyder vel ikke at han har udviklet sig de sidste par år, Muller, Neuer har i hvert fald præsteret bedre.
Det med rødt, det betyder da intet som helst, og at det bruges som argument er noget mærkeligt som jeg ser fodboldverdenen. Diao var den nye Viera, vi havde også den nye Zidane, nu har jeg lige glemt navnet på den nye Zidane, men han varsgu ikke Zidane, nærmere en superliga spiller. Nuf said. At jeg også gerne så Gøtze er så en anden sag, men er også noget bekymret over skaderne, men hvis prisen er rigtig, max 30(med et år tilbage)Klopp effekten , bør sparke røv i dette tilfælde. Konkurrenterne er ikke store som jeg ser det. scum er væk, city får får en der ikke kan bruge Gøtze, de spanske klubber har ikke vist interesse så vidt jeg ved.

PS det med rødt, henvises der til en der tidligere har brugt det som argument, ikke til nikands indlæg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13797
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. mar, 2016 09:34

Cheyrou var den ny Zidane :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 18. mar, 2016 15:07

Hr. Drejer skrev:Cheyrou var den ny Zidane :lol:
Aldrig sjovt at blive kaldt den nye. Om detså er den nye Zidane eller man introducerer sin kæreste som det er den Nye Lotte (som er exkæreste) og ikke som den hun er.
Men. Fodboldens verden er det som regel en skygge spilleren har meget svært ved at komme af med. Vi har også haft den nye Vieira, der bare gik kongekontrakten ud uden at sætte et godt aftryk i klubben.
We need a new Fowler...

Besvar