Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lasse.j » tirsdag, 12. apr, 2016 19:44

F1rm1no skrev:
SimonA skrev:
texy skrev:Det er fedt, at følge med i denne tråd. Både fordi, at vi overvejende kan blive rimeligt enige om, hvad der mangler. Men også fordi, at vi generelt har en tillid til, at der bliver handlet mere fornuftigt ind denne gang.

Jeg sidder i hvert fald med en følelse af, at selvom vi skulle hente spillere, som vi ikke kender meget til, så er det spillere, der vil passe perfekt ind i den måde, som Klopp vil have, at vi spiller på som hold. Med bænkningen af Benteke og i nogle kampe Sturridge, der har Klopp gjort det meget klart, at Liverpool FC ikke leder efter stjerner, men efter spillere der kan være med til at forme et stjernehold.

Hvor er jeg spændt på at se LFC anno 20016/17.
Så kommer du godt nok til at vente længe! :army7:
Jeg glæder mig bare til at se LFC i næste sæson! :clap:
16/17 er da netop næste sæson [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Der står 20016/17 , så der er sgu lang tid til :aliboronz8:
Mvh

Lasse

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 12. apr, 2016 21:50

lasse.j skrev:
F1rm1no skrev:
SimonA skrev:
texy skrev:Det er fedt, at følge med i denne tråd. Både fordi, at vi overvejende kan blive rimeligt enige om, hvad der mangler. Men også fordi, at vi generelt har en tillid til, at der bliver handlet mere fornuftigt ind denne gang.

Jeg sidder i hvert fald med en følelse af, at selvom vi skulle hente spillere, som vi ikke kender meget til, så er det spillere, der vil passe perfekt ind i den måde, som Klopp vil have, at vi spiller på som hold. Med bænkningen af Benteke og i nogle kampe Sturridge, der har Klopp gjort det meget klart, at Liverpool FC ikke leder efter stjerner, men efter spillere der kan være med til at forme et stjernehold.

Hvor er jeg spændt på at se LFC anno 20016/17.
Så kommer du godt nok til at vente længe! :army7:
Jeg glæder mig bare til at se LFC i næste sæson! :clap:
16/17 er da netop næste sæson [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Der står 20016/17 , så der er sgu lang tid til :aliboronz8:
My bad... mange nuller :D
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 13. apr, 2016 09:04

Er der nogen der ved hvordan Klopps meritter på transfermarkedet var i BVB Dortmund?
We need a new Fowler...

bblauritzen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 13. apr, 2016 09:23

nikand skrev:Er der nogen der ved hvordan Klopps meritter på transfermarkedet var i BVB Dortmund?
http://www.transfermarkt.com/borussia-d ... /verein/16

Her er en oversigt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 13. apr, 2016 10:45

bblauritzen skrev:
nikand skrev:Er der nogen der ved hvordan Klopps meritter på transfermarkedet var i BVB Dortmund?
http://www.transfermarkt.com/borussia-d ... /verein/16

Her er en oversigt.
Man skal dog lige huske, at Michael Zorc havde ansvaret for transfers i Dortmund, men tog beslutningerne sammen med Jürgen Klopp og den administrerende direktør Hans-Joachim Watzke. Man kan derfor ikke direkte give Klopp æren for indkøbende. Det er nok nærmere Zorc man skal tilskrive æren.

STMO
Indlæg: 2344
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » lørdag, 16. apr, 2016 09:59

SørenK skrev:Det giver mig lyst til at udlægge mine tanker om det kommende transfervindue:

Målmand
Jeg tilhører dem, der synes Mignolet er en glimrende målmand, som ofte får alt for meget uberettiget kritik (og for lidt ros, når han gør det godt!). Det lader til at mere kontinuitet i midterforsvaret også har gavnet ham og hans usikkerhed i luftrummet synes jeg efterhånden er væk. Jeg skal være den første til at erkende, at hans spil med fødderne fortsat ikke er godt nok, men jeg synes bare ikke det er grundlag for at bruge £10-20 mio. på en ny førstemålmand. Wards niveau kender vi ikke meget til og jeg ser os derfor gerne hente en ny reserve, der kan give Mignolet konkurrence med mindre trænerteamet er helt overbeviste om Wards kvaliteter.

IND: Ny reserve (ca. 5£)

Forsvar
Matip kommer ind og virker som en spændende spiller. Lovren og Sakho har været gode på det sidste og komplementeret hinanden. Selvom jeg grundlæggende er tilhænger af Sakho, har han bare nogle ting i sit spil, der til tider skaber panik i forsvaret. Jeg er åben for at lade Matip og ham konkurrere om pladsen ved siden af Lovren, der virkelig har hævet sit niveau og udvist evner til at organisere forsvaret, hvorfor han bør være vores førstevalg. Gomez kommer tilbage som en ny forstærkning og kan fungere som 4/5. valg (samt gardering på højreback) sammen med Touré, hvis han går alvorligt ned i løn. Skrtel mener jeg bør sælges. Jeg regner desuden med at både Wisdom og Ilori sælges.

På venstreback er det afgørende at få en defensivt mere pålidelig spiller ind. Det lader til, at Klopp har et godt øje til sin landsmand Jonas Hector. Jeg kan godt lide, at han er relativt høj (1,85) og må forventes at være stærk(ere) i hovedspillet. Det giver os to muligheder: Moreno når vi skal buldre frem - og Hector når vi skal spille taktisk mere disciplineret.

IND: Matip, Hector (£10-12)

Midtbane
På midtbanen mener jeg, at det er alfa omega at få hentet en teknisk stærk spiller, der kan styre spillet fra den dybe midtbaneposition. Det er også her, jeg er villig til at bruge de flest af vores transfermidler. Gündogan ser ud til at være tabt til Manchester City og Xhaka måske til Arsenal. Pjanic er et andet godt bud, som desværre også ser ud til at være på vej til en af vores konkurrenter. I dag rygtes vi til Mahmoud Dahoud fra Gladbach, som jeg dog ikke kender noget til.

Får vi denne midtbanetype, synes jeg vi har den rette sammensætning af typer. Can har taget kvantespring under Klopps ledelse og vist, at vi tilmed kan stole på ham som midtbaneanker i svære udekampe på Old Trafford og Signal Iduna Park. Vi har desuden Lucas som et taktisk discplineret defensivt cover. Dertil har vi Milner og Henderson som midtbanemotorer og får desuden Grujic ind, der er en relativt ukendt størrelse, men virker som en dynamisk tovejsspiller. Det bliver svært at finde plads til Allen i truppen med ankomsten af Grujic. Jeg kan rigtig godt lide Allen og mener han er en fremragende squadspiller, men med 5-6 andre centrale midtbanespillere, er det nok tid til, at Allen søger nye græsgange.

IND: Teknisk stærk playmaker (£25-30), Grujic

Offensiv midt/kanter
Har vi muligheden for at hente Götze til £15-20 mio. er det i mine øjne en no-brainer! Det efterlader os med fire teknisk stærke offensive midtbanespillere i Coutinho, Firmino, Lallana og Götze, men ikke med særlig meget fart! Ibe virker til at være helt ude i kulden for tiden og må forventes solgt/udlejet til sommer. Jeg har stor fidus til at Klopp kan banke noget selvtillid ind i Markovic og få ham til at shine på en af de to kanter. Han tilbyder i hvert fald noget, vi ikke har i vores nuværende trup med sin fart og direkte spillestil. Ojo er en spændende spiller, der også kan få chancen, når vi har brug for mere fart.

IND: Götze (£15-20), (Markovic)

Angreb
Jeg regner med at både Benteke og Balotelli sælges til sommer. I stedet kommer Ings kommer tilbage som en ny forstærkning. Kombineret med Sturridge, hvis fysiske tilstand vel ikke er set bedre i halvandet år og Origi, der for tiden tager os alle med storm, synes jeg, vi er godt dækket ind her. Firmino kan desuden bruges, hvis der skulle opstå skader. Jeg er egentlig ikke meget for at hente en ekstra angriber til truppen, men kan godt se argumenter for at situationen omkring Ings tilbagevenden er uvis samtidig med, at vi nok aldrig kan regne 100 % med Sturridge. Lacazette er en interessant mulighed, men jeg synes vi ender i en situation, hvor der er for mange spillere til en enkelt plads. Sturridge, Origi, Ings og Firmino bør kunne gøre det.
Ros for et meget velskrevet og interessant indlæg!
Jeg tænker, at ovenstående vil løfte vores bundniveau, men hvad med vores topniveau?
Jeg er ikke sikker på at Götze bare sådan kommer foran Lallana, Firmino eller Sturridge. Men snakker vi om en konkurrent til Can, så kan en spiller til £25-30 gøre en forskel og ellers er det Reus, Suarez og den slags drømmespillere som alle ser som urealistisk, men vi har vel pengene, hvis ellers vi vil?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. apr, 2016 10:55

STMO skrev:
SørenK skrev:Det giver mig lyst til at udlægge mine tanker om det kommende transfervindue:

Målmand
Jeg tilhører dem, der synes Mignolet er en glimrende målmand, som ofte får alt for meget uberettiget kritik (og for lidt ros, når han gør det godt!). Det lader til at mere kontinuitet i midterforsvaret også har gavnet ham og hans usikkerhed i luftrummet synes jeg efterhånden er væk. Jeg skal være den første til at erkende, at hans spil med fødderne fortsat ikke er godt nok, men jeg synes bare ikke det er grundlag for at bruge £10-20 mio. på en ny førstemålmand. Wards niveau kender vi ikke meget til og jeg ser os derfor gerne hente en ny reserve, der kan give Mignolet konkurrence med mindre trænerteamet er helt overbeviste om Wards kvaliteter.

IND: Ny reserve (ca. 5£)

Forsvar
Matip kommer ind og virker som en spændende spiller. Lovren og Sakho har været gode på det sidste og komplementeret hinanden. Selvom jeg grundlæggende er tilhænger af Sakho, har han bare nogle ting i sit spil, der til tider skaber panik i forsvaret. Jeg er åben for at lade Matip og ham konkurrere om pladsen ved siden af Lovren, der virkelig har hævet sit niveau og udvist evner til at organisere forsvaret, hvorfor han bør være vores førstevalg. Gomez kommer tilbage som en ny forstærkning og kan fungere som 4/5. valg (samt gardering på højreback) sammen med Touré, hvis han går alvorligt ned i løn. Skrtel mener jeg bør sælges. Jeg regner desuden med at både Wisdom og Ilori sælges.

På venstreback er det afgørende at få en defensivt mere pålidelig spiller ind. Det lader til, at Klopp har et godt øje til sin landsmand Jonas Hector. Jeg kan godt lide, at han er relativt høj (1,85) og må forventes at være stærk(ere) i hovedspillet. Det giver os to muligheder: Moreno når vi skal buldre frem - og Hector når vi skal spille taktisk mere disciplineret.

IND: Matip, Hector (£10-12)

Midtbane
På midtbanen mener jeg, at det er alfa omega at få hentet en teknisk stærk spiller, der kan styre spillet fra den dybe midtbaneposition. Det er også her, jeg er villig til at bruge de flest af vores transfermidler. Gündogan ser ud til at være tabt til Manchester City og Xhaka måske til Arsenal. Pjanic er et andet godt bud, som desværre også ser ud til at være på vej til en af vores konkurrenter. I dag rygtes vi til Mahmoud Dahoud fra Gladbach, som jeg dog ikke kender noget til.

Får vi denne midtbanetype, synes jeg vi har den rette sammensætning af typer. Can har taget kvantespring under Klopps ledelse og vist, at vi tilmed kan stole på ham som midtbaneanker i svære udekampe på Old Trafford og Signal Iduna Park. Vi har desuden Lucas som et taktisk discplineret defensivt cover. Dertil har vi Milner og Henderson som midtbanemotorer og får desuden Grujic ind, der er en relativt ukendt størrelse, men virker som en dynamisk tovejsspiller. Det bliver svært at finde plads til Allen i truppen med ankomsten af Grujic. Jeg kan rigtig godt lide Allen og mener han er en fremragende squadspiller, men med 5-6 andre centrale midtbanespillere, er det nok tid til, at Allen søger nye græsgange.

IND: Teknisk stærk playmaker (£25-30), Grujic

Offensiv midt/kanter
Har vi muligheden for at hente Götze til £15-20 mio. er det i mine øjne en no-brainer! Det efterlader os med fire teknisk stærke offensive midtbanespillere i Coutinho, Firmino, Lallana og Götze, men ikke med særlig meget fart! Ibe virker til at være helt ude i kulden for tiden og må forventes solgt/udlejet til sommer. Jeg har stor fidus til at Klopp kan banke noget selvtillid ind i Markovic og få ham til at shine på en af de to kanter. Han tilbyder i hvert fald noget, vi ikke har i vores nuværende trup med sin fart og direkte spillestil. Ojo er en spændende spiller, der også kan få chancen, når vi har brug for mere fart.

IND: Götze (£15-20), (Markovic)

Angreb
Jeg regner med at både Benteke og Balotelli sælges til sommer. I stedet kommer Ings kommer tilbage som en ny forstærkning. Kombineret med Sturridge, hvis fysiske tilstand vel ikke er set bedre i halvandet år og Origi, der for tiden tager os alle med storm, synes jeg, vi er godt dækket ind her. Firmino kan desuden bruges, hvis der skulle opstå skader. Jeg er egentlig ikke meget for at hente en ekstra angriber til truppen, men kan godt se argumenter for at situationen omkring Ings tilbagevenden er uvis samtidig med, at vi nok aldrig kan regne 100 % med Sturridge. Lacazette er en interessant mulighed, men jeg synes vi ender i en situation, hvor der er for mange spillere til en enkelt plads. Sturridge, Origi, Ings og Firmino bør kunne gøre det.
Ros for et meget velskrevet og interessant indlæg!
Jeg tænker, at ovenstående vil løfte vores bundniveau, men hvad med vores topniveau?
Jeg er ikke sikker på at Götze bare sådan kommer foran Lallana, Firmino eller Sturridge. Men snakker vi om en konkurrent til Can, så kan en spiller til £25-30 gøre en forskel og ellers er det Reus, Suarez og den slags drømmespillere som alle ser som urealistisk, men vi har vel pengene, hvis ellers vi vil?
Jeg synes faktisk, det ville have gjort hele forskellen i denne sæson, hvis vores bundniveau havde været højere. Vi har vundet mange kampe mod de stærkeste hold, men vi har været for sårbare ift skadede spillere, og udsvingende har været for store for enkelte spillere, og det har ofte smittet af på hele holdet.
Jeg ser fortsat et stort udviklingspotentiale i vores nuværende trup, som vi bør kunne stile efter at kunne spille langt flere kampe på et niveau, som mod Dortmund, City, scum m.f., og vi bør kunne sikre, at vi bliver bedre på en lang række parametre, som f.eks. at køre en føring hjem, indkassere færre mål på dødbolde og omvendt etc.
Vi har spillere, som har vist et enormt potentiale i f.eks. Can og Origi, men de har da helt sikkert mere at give, og efterhånden giver vores forsvar også løfter om langt mere stabilitet.
Hvis Migs fortsætter den udvikling han viser for tiden (sammen med resten af forsvaret), så er en ny målmand knap så stort et forbedringspotentiale, men det kræver, at han bygger på sit spil - særligt i feltarbejdet og omkring kommunikationen.
Götze er helt sikkert en spiller, der gør en forskel i kampene, og han flugter godt i niveau med de super dygtige spillere, vi i forvejen har.
Hector vil være meget anvendelig, når vi skal holde en skarp defensiv, og den type midtbanespiller, der efterspørges vil under alle omstændigheder tilbyde noget, vi ikke har i forvejen blandt vores midtbanespillere, og det er vigtigt med possibilities.
Jeg er efterhånden godt tilfreds med konstellationen Sakho/Lovren, men en spiller som Hummels vil jo løfte niveauet et hak. Lad os håbe Matip bliver en fin tilvækst, og så har jeg god fidus til Gomez.

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » lørdag, 16. apr, 2016 13:53

@STMO

Jeg er helt enig i, at Götze ikke nødvendigvis overtager en startplads fra første dag. Især ikke efter at Lallana har hævet sit niveau betragteligt de sidste måneder. Det der er den store forskel på Lallana og Götze er for mig at se slutproduktet. Jeg føler mig ret overbevist om, at der kommer flere mål og assists fra Götze, hvis han får mulighed for at spille samme antal kampe som Lallana ved siden af Cou, Firmino og med Origi foran til at strække midterforsvaret.

Reus er for mig også en klar ønskespiller, men jeg er bare ikke sikker på, at han er realistisk. Vinder vi EL og kommer i CL åbner der sig måske en lille dør. Og så kan vi håbe, at stemningen på Anfield i torsdags - evt. kombineret med et køb af hans bedste ven samt muligheden for at spille under Klopp igen - kan være nok til at lokke ham ;)

Jeg er enig med Niels K i, at det særligt er vores bundniveau, der skal forstærkes. Med fremragende præstationer mod blandt andre Manchester City og Dortmund har vi vist, at vores topniveau er helt oppe på et niveau, hvor vi kan konkurrere med nogle af de bedste hold i Europa. Jeg ser ligesom Niels K også store store perspektiver i vores trup. Jeg synes, vi har en god målmand og to gode backs. Når Matip kommer synes jeg vi har tre glimrende midterforsvarere. Vi har flere forskellige muligheder på den centrale midtbane og tre teknisk stærke offensive midtbanespillere. Endelig har vi en potentiel verdensklassespiller i front (Ja jeg er helt oppe at køre over Origi for tiden!) og to rigtig gode alternativer i Sturridge og Ings. Jeg tror ikke, vi behøver åbne det helt store checkhæfte, men kan nøjes med 2-3 nøglekøb (central midtbane, venstre back og måske en kantspiller med fart i fødderne). Er der mulighed for at få Götze er vi nødt til signe ham, selvom jeg ikke umiddelbart synes han er den type, vi har allermest brug for. Får vi disse spillere ind, tror jeg, det er nok til, at vi for alvor kan blande os i topstriden i næste sæson.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 17. apr, 2016 10:11

Jeg forstår ikke hvorfor alle ønsker Reus ind. Er han ikke for dyr og lidt overvurderet?

Ser man på spansk fodbold og Real. Vil jeg mene Jese er en købs mulighed og med en teknisk kunne, som vil komme os til gode på en af kanterne eller på midtbanen. Halv pris af Reus, ligeså god og yngre.

Ellers synes jeg vi mangler en boks til boks spiller. Kunne det være Götze. En der er en trussel på langskud, en der rydder op og går forrest.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » søndag, 17. apr, 2016 11:13

3 pladser man skal købe ind til: målmand, venstre back, offensiv spiller.

Jeg mener at vi virkelig skal undersøge markedet for en (første) målmand. Jeg mener, at vi er ved at begå samme fejl som Arsenal har gjort i årevis, overvurderet deres egen målmand og potentiale, såvel som undervurderet betydningen. Mignolet står af og til suverænt (virkelig gode reflekser og stopshotter), men han laver utroligt mange fejl for en klub der ønsker at vinde ligaen. Der må man bare erkende, at hvis vi skal steppet op, så skal vi også have en der besidder det potentiale. Der må jeg efter flere år nu erkende at der er Mignolet ikke den rette mand.

Der har manglet alternativer til Moreno, og selvom Milner og Gomez har kunne vikarere, så er det så tydeligt at vores venstre side mangler en kvalitets sub til at kæmpe med Moreno om pladsen.

Götze rygtet har taget til, men jeg mener at vi også kan kigge lidt på om Isco ikke kunne lokkes til klubben. Han besidder mindst lige så meget kvalitet og potentiale som kan blive forløst, og vil stadig være et scoop for klubben.

Afhængig af hvad vi nu gør med Balo og Benteke, så skal vi eventuelt også have en angriber ind. Det er nok for optimistisk at tro på at Sturridge kan holde sige skadesfri i store dele af sæsonen, så jeg vil mene at vi stiller os i en bedre position at have det garderet.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 17. apr, 2016 11:23

liverpoolfc86 skrev:Jeg forstår ikke hvorfor alle ønsker Reus ind. Er han ikke for dyr og lidt overvurderet?

Ser man på spansk fodbold og Real. Vil jeg mene Jese er en købs mulighed og med en teknisk kunne, som vil komme os til gode på en af kanterne eller på midtbanen. Halv pris af Reus, ligeså god og yngre.

Ellers synes jeg vi mangler en boks til boks spiller. Kunne det være Götze. En der er en trussel på langskud, en der rydder op og går forrest.
Jese er ikke i nærheden af at have samme niveau som Reus.
Reus bliver dyr men jeg tror han ryger til RM, han vil passe perfekt ind der.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 17. apr, 2016 13:47

liverpoolfc86 skrev:Jeg forstår ikke hvorfor alle ønsker Reus ind. Er han ikke for dyr og lidt overvurderet?

Ser man på spansk fodbold og Real. Vil jeg mene Jese er en købs mulighed og med en teknisk kunne, som vil komme os til gode på en af kanterne eller på midtbanen. Halv pris af Reus, ligeså god og yngre.

Ellers synes jeg vi mangler en boks til boks spiller. Kunne det være Götze. En der er en trussel på langskud, en der rydder op og går forrest.
Götze boks til boks-spiller? Én, der rydder op og går forrest? What?! :lol: :lol:

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 17. apr, 2016 14:48

Aggerdoo skrev:
liverpoolfc86 skrev:Jeg forstår ikke hvorfor alle ønsker Reus ind. Er han ikke for dyr og lidt overvurderet?

Ser man på spansk fodbold og Real. Vil jeg mene Jese er en købs mulighed og med en teknisk kunne, som vil komme os til gode på en af kanterne eller på midtbanen. Halv pris af Reus, ligeså god og yngre.

Ellers synes jeg vi mangler en boks til boks spiller. Kunne det være Götze. En der er en trussel på langskud, en der rydder op og går forrest.
Götze boks til boks-spiller? Én, der rydder op og går forrest? What?! :lol: :lol:
Sommer jeg skriver, lyder det lidt dumt. Var ikke mentil som skrevet. Blot at vi henter Götze, men vi skal en der kan tage over efter Allen, Lucas, Milner. Spillere til midtbanen som også kan score mål fra distancen.
Vi kan selvfølgelig godt bruge ovennævnte et par sæsoner mere.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 17. apr, 2016 21:51

liverpoolfc86 skrev:Jeg forstår ikke hvorfor alle ønsker Reus ind. Er han ikke for dyr og lidt overvurderet?

Ser man på spansk fodbold og Real. Vil jeg mene Jese er en købs mulighed og med en teknisk kunne, som vil komme os til gode på en af kanterne eller på midtbanen. Halv pris af Reus, ligeså god og yngre.

Ellers synes jeg vi mangler en boks til boks spiller. Kunne det være Götze. En der er en trussel på langskud, en der rydder op og går forrest.
Vi har minimum 3 box-til-box allerede. Hvorfor en ny?
Reus er en af de bedste spillere vi kunne ønske os, men er desværre ikke realistisk.

Jeg troede faktisk først dit indlæg var ironisk da jeg ser fuldstændigt modsat på tingene.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » søndag, 17. apr, 2016 22:45

Torres på fri transfer til sommer? Mange ville nok være i mod det. Jeg ville elske at få ham tilbage.
Justice for the 96! <3

Besvar