Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » mandag, 30. maj, 2016 07:35

Jeg takker heller ikke nej til Higuain!

Men det lyder godt nok som en opdigtet historie, og jeg kan heller ikke se, vi betaler det svimlende beløb, Napoli sikkert forlanger for ham.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 30. maj, 2016 08:30

Aarhus skrev:Jeg takker heller ikke nej til Higuain!

Men det lyder godt nok som en opdigtet historie, og jeg kan heller ikke se, vi betaler det svimlende beløb, Napoli sikkert forlanger for ham.
Nej Napoli er ikke til, at handle med. Så jeg tror ikke engang, vi gider gøre forsøget. På mig lyder historien også opdigtet.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. maj, 2016 16:39

Der er vist ingen tvivl om, at skulle der være den mindste chance for at vi kan hente Higuain, så skal vi sætte alle sejl ind på ham. Han ville være en fantastisk signing. - Når det er sagt, kan jeg dog ikke se hvor relationen til Klopp skulle være, og hvorfor skulle han så foretrække os fremfor eksempelvis Arsenal? Tror desværre ikke på det.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 30. maj, 2016 19:28

Spændende rygter idag med Marc Bartra og ikke mindst Pjanic. De vil begge være store forstærkninger.

http://touch.liverpool.no/rykter/Ryktebrsen-uke-22.aspx
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » mandag, 30. maj, 2016 19:34

Vi mangler en venstre back, og vi mangler en frisparksskytte. Hvorfor ikke tage to i en? :P

Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » mandag, 30. maj, 2016 19:37

Emmy skrev:Spændende rygter idag med Marc Bartra og ikke mindst Pjanic. De vil begge være store forstærkninger.

http://touch.liverpool.no/rykter/Ryktebrsen-uke-22.aspx
Nej det ville bestemt ikke være tosset med de 2. En central midtbane med Can og Pjanic er svær at sige nej tak til :P
Justice for the 96! <3

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 01. jun, 2016 07:49

Reina hjem? Det er alligevel et spøjst rygte, når man lige har købt Karius.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... liverpool/
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 01. jun, 2016 08:00

texy skrev:Reina hjem? Det er alligevel et spøjst rygte, når man lige har købt Karius.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... liverpool/
Kunne være en tanke om at trække ham ind i en glidende overgang til trænerstaben/det tekniske team omkring målmandstræning. Det er muligt Achterberg får flotte roser for sin arbejdsindsats - Jeg synes bare ikke man kan se nævneværdige effekter/output på hans arbejde.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 01. jun, 2016 18:15

Pepe Reina rygtet er = Andetid og det såvel også med Gonzalo Higuain, da Napoli kræver nok over 400 mio kr for ham.... Sidste sommers mareridt og nu Serie A topscore 15/16 for Napoli,

"man skal aldrig, sige aldrig".... :oops:

- Liverpool kunne godt bruge en sulten og erfarens angriber og såvel midtbanespiller mere. Pjanic har været nævnt, og NEJ P.Emil-Højbjerg er ikke løsning til at forbedre start 11'eren, kun bredde spiller... Men Klopp har jo nævnt, at hvis spilleren ikke VIL Liverpool pga ChL eller i den duer, så det no go... hellere en arbejdshest end en primadonna ;)
> Jeg elsker hans attitude < :love3:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 01. jun, 2016 18:38



Spændende spiller med blakket ry. Han vil dog ikke være i nærheden af, at kunne gøre en forskel i Premier League allerede. Glimrende offensive kvaliteter, men med flere hjerneblødninger i en sæsons løb.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 01. jun, 2016 21:14

LFC_20 skrev:

Spændende spiller med blakket ry. Han vil dog ikke være i nærheden af, at kunne gøre en forskel i Premier League allerede. Glimrende offensive kvaliteter, men med flere hjerneblødninger i en sæsons løb.
Synes at mor er håbløst overvurderet, og bryder mig derudover ikke specielt meget om hans attitude.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 01. jun, 2016 21:22

texy skrev:
LFC_20 skrev:

Spændende spiller med blakket ry. Han vil dog ikke være i nærheden af, at kunne gøre en forskel i Premier League allerede. Glimrende offensive kvaliteter, men med flere hjerneblødninger i en sæsons løb.
Synes at mor er håbløst overvurderet, og bryder mig derudover ikke specielt meget om hans attitude.
Helt enig med texy.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 01. jun, 2016 22:38

texy skrev:
LFC_20 skrev:

Spændende spiller med blakket ry. Han vil dog ikke være i nærheden af, at kunne gøre en forskel i Premier League allerede. Glimrende offensive kvaliteter, men med flere hjerneblødninger i en sæsons løb.
Synes at mor er håbløst overvurderet, og bryder mig derudover ikke specielt meget om hans attitude.
Helt uenig jeg syntes han er et unikt talent. Sikke en teknik og tempo og skud. Enig i han laver dumme ting.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 01. jun, 2016 23:10

Kelly skrev: Helt uenig jeg syntes han er et unikt talent. Sikke en teknik og tempo og skud. Enig i han laver dumme ting.
Ja, det er vel ikke unormalt, at vi ser tingene lidt forskelligt herinde. Har set ret mange af FCNs kampe i denne sæson, og jer er altså ikke lige så imponeret. Knægten har da bestemt talent og teknik. Men ud fra hvad jeg har set indtil videre, så rækker det slet ikke til et niveau, hvor han kan blive Liverpool-spiller.

Han minder mig om Mohamed Zidan i attitude, men bare ikke med samme talent. Hvis man absolut skal lede efter et offensivt talent i DK, så ser jeg langt mere kvalitet i Pisto, selvom han har haft en formnedgang.

Men det kan da sagtens være, at jeg må æde mine ord på et senere tidspunkt.
Kloppite

LFC96
Indlæg: 25
Tilmeldt: mandag, 23. maj, 2016 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC96 » torsdag, 02. jun, 2016 11:09

Hvem skal ind ifølge mig, men også som værende realistisk transfers.

Jonas Hector HB Koln

Dahoud CM Gladbach

Hakan Çalhanoğlu COM Leverkusen

Rudiger CB Roma

Julian Brand Winger Leverkusen eller Julian Draxler Wolfsburg.

Hvis vi henter ovenstående spillere er jeg positivt tilfreds!

Alle kan gå direkte ind i staropstillingen og løfte bundniveauet ISÆR i forsvaret hvor det har sejlet de sidste mange år.

En spiller som Hakan er GULD værd, at have, ikke nok med at han er en fremragende offensiv fodboldspiller, men han er altså også en af de bedste frisparksskyttere på markedet, og dem har vi altså ingen af for tiden!

Besvar