Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 02. jun, 2016 11:49

LFC96 skrev:Hvem skal ind ifølge mig, men også som værende realistisk transfers.

Jonas Hector HB Koln

Dahoud CM Gladbach

Hakan Çalhanoğlu COM Leverkusen

Rudiger CB Roma

Julian Brand Winger Leverkusen eller Julian Draxler Wolfsburg.

Hvis vi henter ovenstående spillere er jeg positivt tilfreds!

Alle kan gå direkte ind i staropstillingen og løfte bundniveauet ISÆR i forsvaret hvor det har sejlet de sidste mange år.

En spiller som Hakan er GULD værd, at have, ikke nok med at han er en fremragende offensiv fodboldspiller, men han er altså også en af de bedste frisparksskyttere på markedet, og dem har vi altså ingen af for tiden!
jeg håber de henter en topangriber
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » torsdag, 02. jun, 2016 12:02

Roma har lige købt Antonio Rüdiger fri af Stuttgart, som ham skal vi nok ikke regne med ;-)
Men ellers nogle gode bud :-)

LFC96
Indlæg: 25
Tilmeldt: mandag, 23. maj, 2016 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC96 » torsdag, 02. jun, 2016 12:02

Hvis vi henter en topangriber, hvilket jeg ikke tror der sker, hvad så med Origi? En spillere i en stor udvikling med vigtige mål og har potentiale til at blive en topangriber? En skam at lade ham varme bænke synes jeg.

Når man kigger overordnet set på de steder vi er svage og mangler stabilitet må det helt klart være i de bagerste kæder... Mål scorer vi jo nok af. Hvor mange gange har vi ikke været foran og så smide et eller 3 point i den forgangværende sæson? Way to many!

Hvis vi vil kæmpe med hvor det er sjovt, skal vi også kunne finde kedelige kampe på 1-0... Vi kan ikke forvente, at vi kan scorer 3-4 mål i hver kamp for at vinde kampen!

Uden et bundsolidt forsvar og GK bliver det nærmest umuligt at være med hvor det er sjovest. Ja jeg ved godt, at vi var tæt på i 13/14 sæsonen, men der havde vi altså også en af de bedste angribere i verdenen, og det har vi bare ikke mere.

LFC96
Indlæg: 25
Tilmeldt: mandag, 23. maj, 2016 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC96 » torsdag, 02. jun, 2016 12:04

XabiAlonso#14 skrev:Roma har lige købt Antonio Rüdiger fri af Stuttgart, som ham skal vi nok ikke regne med ;-)
Men ellers nogle gode bud :-)

True:)! Jeg har bare læst, at de har købt ham fri med tanke på at sælge ham videre for at få en profit:)

Ellers skulle man prøve at hente Gary Cahill, en spillere med masser af rutine som kan stabilisere forsvaret.
Senest rettet af LFC96 torsdag, 02. jun, 2016 12:08, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 02. jun, 2016 12:06

LFC96 skrev:
XabiAlonso#14 skrev:Roma har lige købt Antonio Rüdiger fri af Stuttgart, som ham skal vi nok ikke regne med ;-)
Men ellers nogle gode bud :-)

True:)! Jeg har bare læst, at de har købt ham fri med tanke på at sælge ham videre for at få en profit:)
Læste et sted i dag, at Chelsea skulle være interesserede i ham til £24 mil., så det kunne godt tyde på det.

LFC96
Indlæg: 25
Tilmeldt: mandag, 23. maj, 2016 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC96 » torsdag, 02. jun, 2016 12:09

Gider ikke ikke engang at nævne Higuain og de spillere i den kaliber for vi får dem ikke.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 02. jun, 2016 12:17

https://youtu.be/SWutNiyoavc[/youtube]

Jeg ser kun Liverpoolkampe, så har ikke set Emre Mor før. Men det her fra forleden - det ser sgu da godt ud... Meget direkte!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 02. jun, 2016 13:00

LFC96 skrev:Hvem skal ind ifølge mig, men også som værende realistisk transfers.

Jonas Hector HB Koln

Dahoud CM Gladbach

Hakan Çalhanoğlu COM Leverkusen

Rudiger CB Roma

Julian Brand Winger Leverkusen eller Julian Draxler Wolfsburg.

Hvis vi henter ovenstående spillere er jeg positivt tilfreds!

Alle kan gå direkte ind i staropstillingen og løfte bundniveauet ISÆR i forsvaret hvor det har sejlet de sidste mange år.

En spiller som Hakan er GULD værd, at have, ikke nok med at han er en fremragende offensiv fodboldspiller, men han er altså også en af de bedste frisparksskyttere på markedet, og dem har vi altså ingen af for tiden!
Jeg synes, at det vil være totalt overkill at købe tre midtbanespillere til en sæson, hvor vi ikke er i Europa, når vi allerede har Coutinho, Firmino, Lallana, Milner, Hendo, Can, Grujic og reelt også Lucas (foreløbig), Allen (foreløbig), Stewart, Ibe og måske Ojo til de pladser.

En enkelt af den fornødne kvalitet må være nok. For jeg ser ikke mange af de navne vi linkes til kunne slå de markerede spillere af holdet. Heller ikke på din liste.

EDIT: Man må ikke glemme, at vi også har andre spændende offensive talenter på vej i form af Canos og Alan. Og Gomez, der kommer tilbage fra skade til en plads i frosvaret (eller nok nærmere som første backup).
Senest rettet af texy torsdag, 02. jun, 2016 13:04, rettet i alt 1 gang.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 02. jun, 2016 13:04

pingel skrev:


Jeg ser kun Liverpoolkampe, så har ikke set Emre Mor før. Men det her fra forleden - det ser sgu da godt ud... Meget direkte!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 02. jun, 2016 15:42

Emre mor, er et nej tak. Jeg ser ikke noget stort talent i ham, og nu vil Mourinho byde på ham ifølge rygterne.... Liverpool får ham næppe, og gudskelov - ser jeg hellere en spiller med mere erfaren i Europa end en superliga talent.... :dontknow:
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 02. jun, 2016 15:52

DAGGER! skrev:Emre mor, er et nej tak. Jeg ser ikke noget stort talent i ham, og nu vil Mourinho byde på ham ifølge rygterne.... Liverpool får ham næppe, og gudskelov - ser jeg hellere en spiller med mere erfaren i Europa end en superliga talent.... :dontknow:

Jeg tror det bliver en sommer, med masser af talent indkøb og ingen eller ganske få erfarne spillere.
Mere erfarne spillere som Allen, Benteke, Skrtel, Lucas, Toure og Lallana tror jeg kan være på vej ud.
En stor trup, op til denne sæson er vel næppe nødvendig.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 02. jun, 2016 16:55

Cynwal skrev:
pingel skrev:


Jeg ser kun Liverpoolkampe, så har ikke set Emre Mor før. Men det her fra forleden - det ser sgu da godt ud... Meget direkte!
Jeg synes faktisk der ret stor lighed med en ung Cristiano Ronaldo, både spillemæssigt og måske mindre flatterende, attitudemæssigt. Han er uden tvivl et stort talent, men jeg er godt nok ikke specielt vild med hans attitude.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 02. jun, 2016 20:25

Mads T. skrev:
Cynwal skrev:
pingel skrev:


Jeg ser kun Liverpoolkampe, så har ikke set Emre Mor før. Men det her fra forleden - det ser sgu da godt ud... Meget direkte!
Jeg synes faktisk der ret stor lighed med en ung Cristiano Ronaldo, både spillemæssigt og måske mindre flatterende, attitudemæssigt. Han er uden tvivl et stort talent, men jeg er godt nok ikke specielt vild med hans attitude.
Må lige påpege at attitude kan være mange ting. Ronaldo har en se mig attitude, men også en jeg knokler for at blive bedre hver dag attitude. Hører lidt historier fra Lyngby som ikke går i den retning. Men min egen mor vil da synes om jeg endelig har en liverpooltrøje med Mor på min trøje.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 02. jun, 2016 21:06

Ville gerne se os smide boksen efter en af Schalkes unge offensivspillere - Max Meyer eller Leroy Sane. Men også deres centrale midt - Johannes Geis, kunne være et spændende alternativ til Dahoud og Zielinski.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » fredag, 03. jun, 2016 19:15

Nu går rygterne på at Dortmund henter Bartra. Sjovt at hver gang vi bliver linket til nogen, gør Dortmund også. Dembele, Bartra, Guerriero, Dahoud osv.
Justice for the 96! <3

Besvar