Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 17. jun, 2016 21:23

Sivi skrev:
Emmy skrev:Boilesen er mere skadet end Agger, Ramsey og Gündogan tilsammen. Og iøvrigt ikke i nærheden af at være god nok til et Liverpool hold. Vanvittigt forslag.
Hvis Dortmund får held med at købe Guerro så skal vi købe Schmeltzer.
Ham har de allerede hentet
Godt så, Schmeltzer it is then
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 18. jun, 2016 13:37

Er der andre gode forslag med den VB, eller sågar den Defensiv midtbane/ 6er spiller som skal udfylde hullet sammen med Emre Can, Milner og Henderson.

Uanset hvem der kommer ind, så vil jeg gerne anbefale ALLE RED MENS læser det her indlæg:
(http://www.lfc-danmark.dk/no-europe-the ... e-ulemper/)

God og hård preseason som der kommer med Hr. Klopp .. Max gas, og man skal ville Liverpool FC 100 % ellers kommer det ikke på tale med et skifte... Så man kan tvivle med Marko Reus, og selv den højst diskuteret Götze. DE vil ha' ChL bold, men Klopp er kontant, med passion og villig til noget stort.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. jun, 2016 23:32

sjampen skrev: Nu er det svært at sætte præcist tal på fordi Boilesen ikke har spillet, men mit bud er at Jonas Hector er omtrent 117 gange bedre end Nicolai Boilesen.
Jeg ved ikke om han er 117 gange bedre, men enig i Boile ikke er bedre end Hector. At Boile som jeg ser det, fremstår som en kæmpe krukke gør det ikke bedre. Han har vist også sin daddy, som agent, det er absolut ikke godt for en ung spiller, og velsagtens medvirkende til Ajax, ikke kunne med junior og far. Hvis vi endelig skulle have hentet dansk, var det Durmizi vi skulle have hentet, ham er jeg helt vild med på landsholdet, og han kostede nærmest intet.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 19. jun, 2016 11:48

Mads T. skrev:
texy skrev:Gomez skal holdes langt væk fra backen. Der hører han ikke til, og det kan han ikke finde ud af.

Boile er bedre defensivt, end Moreno og Smith. Men i mine øjne ikke lige så stærk offensivt. Jeg er dog overbevist om, at han er markant bedre end Hector. Og det var i den sammenhæng, at jeg bragte ham på banen.
Undskyld, det der kan jeg ikke rigtig tage seriøst. Du vurderer at Gomez ikke kan spille venstre back ud fra 5 kampe for Liverpool (spillede i et tre-mands forsvar mod Sion og Bordeaux i Euro League). For det første er han ung og lige ankommet til et nyt hold. For det andet, spiller han 3 udmærkede kampe på venstre back, heraf en rigtig god kamp mod Arsenal (andre to mod Bournemouth og Stoke). Herefter spiller han dog ikke godt mod Man u og West Ham, men det er et meget tyndt grundlag at dømme en meget ung spiller, som er ny i klubben på. Og så gjorde han det ydermere fornuftigt i 3/5 kampe.

Hector dømmer du ud fra 2! kampe ved en EM slutrunde, hvor Tyskland ikke for alvor er kommet op i gear? Jeg har ikke selv set meget til Hector, men han har haft en rigtig god sæson i Bundesligaen.

Det er efter min mening også farligt at bedømme spillere ud fra deres præstationer på et landshold, hvor de ikke vandte med taktikke og deres medspillere.

Jeg kan egentlig meget godt lide Boilesen, men mener ikke vi har plads til ham med de spillere vi i forvejen har, og med hvad vi har brug for på bakken i betragtning.
1) Nej. Jeg vurderer ikke, at Gomez ikke kan spille venstre back KUN ud fra de 6 kampe, han har spillet pladsen for Liverpool foreløbig. Du har ret i at to af præstationerne var glimrende, mens to af dem var forfærdelige, og manden begyndte at rende ind i samme shit-storm herinde, som Moreno nu også er igennem. Jeg vurderer, at Gomez skal holdes langt væk fra venstre back, fordi det slet ikke er den plads, han er uddannet til. Gomez er først og fremmest midterforsvarer. Og hvis han er noget sekundært, så er det højre back. Vi skal ikke endnu engang foretage den fejl, som vi gjorde med Carra, hvor vi giver lidt køb på kvaliteten på en position for at give kamp-erfaring til en spiller, som vi tænker skal spille et andet sted senere. Gomez skal spilles i midterforsvaret, hvor hans kvaliteter bedre kan udnyttes og hans svagheder ikke udstilles. Det vil være synd at ødelægge knægten ved at spille ham out of position og risikere, at han får tilskuerne på nakken.

2) Nej. Jeg dømmer ikke Hector ud fra to kampe. Jeg har dannet mig et foreløbigt indtryk ud fra de to kampe, men jeg dømmer ham hverken inde eller ude på de to kampe. Det synes jeg bestemt også, at jeg pointerede i mit ene indlæg. Men jeg vurderer Moreno og Boilesen meget højt på baggrund af mange kampe. Og det er ikke kun Hector ved dette EM, som jeg ikke mener vil nå deres niveau. Tag Spanien og England ud af ligningen, og så mener jeg, at de to kunne starte på alle de andre hold og som minimum have samme niveau, som de spillere de skulle erstatte.

Din pointe om, at vi ikke har brug for Boilesen er jeg enig i. Jeg mener heller ikke, at vi mangler en venstre back. Men det er der andre, der mener. Det var derfor jeg smed ham på banen. Hvis klubben skulle beslutte, at man har brug for noget på pladsen, så ser jeg hellere, at man GRATIS henter en (når han er klar) ret komplet back i form af Boilesen i stedet for at KØBE en type som Hector eller Chilwell, hvor fokus i mine øjne så vil være rettet mere mod det defensive end det offensive. Men uanset hvem man måtte hente til den plads, så kan jeg ikke se nogen levere samme aggressive pres som Moreno.
Senest rettet af texy søndag, 19. jun, 2016 22:21, rettet i alt 1 gang.
Kloppite

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » søndag, 19. jun, 2016 13:09

Blot en tanke. Hvad med vores egen Flanno til den venstre back? Ved han er højrebenet og som udgangspunkt passer bedst til højreback, samt at qua hans lange skade måske ikke har samme niveau som tidligere. MEN han var fremragende på den venstre back i lige ved og næsten 13/14 sæsonen

LFC96
Indlæg: 25
Tilmeldt: mandag, 23. maj, 2016 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC96 » søndag, 19. jun, 2016 20:18

http://indkast.dk/144920/liverpool-tæt-på-brasilianer

Ifølge sky sports er Liverpool tæt på Lucas Moura?

Øhh har jeg ikke set noget om?

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » søndag, 19. jun, 2016 21:02



Kovacic nævnes også.



James Pearce kalder det en and.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 20. jun, 2016 15:21

Kovacic og Lucas Moura er da etablerede navne, uanset om rygterne taler sandt ell ej.

Sidste år var der mange medier der skrev vi næsten i hus med kovacic og bum så var i Real Madrid. Synes han er spændende, på både 6, 8 og 10 positionen. Om han kan spille dybtliggende playmaker i PL, ville jeg synes var spændende omend ikke med et sikkert resultat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Konsulen
Indlæg: 265
Tilmeldt: mandag, 04. feb, 2008 18:27
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Konsulen » tirsdag, 21. jun, 2016 19:31

Nu har jeg kun set ham under EM, og det kan man selvfølgelig ikke dømme en spiller på, men synes alligevel Jonas Hector virker som en ret sløj, halvlangsom, teknisk svag back, dog med god defensive placeringer og en konsekvent tilgang. Bare slet ikke et niveau vi skal bruge.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Billede

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 21. jun, 2016 23:06

Af spillere jeg forestiller mig LFC kan tiltrække er Perisic som i den grad imponeret mig, sammen med bl.a. Joe Allen.

Hector har ikke imponeret mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 21. jun, 2016 23:37

Perisic er en dygtig spiller, men ragede i sin tid uklar med Klopp i Dortmund. Så det virker usandsynligt, at Klopp ville pege på Perisic som løsningen på kanten.

Men en spillertype som Perisic ville gavne holdet utroligt meget.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 22. jun, 2016 06:35

Ifølge Poul Joyce har vi lagt et bud på £30 M. for Mane :wall:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 22. jun, 2016 07:56

Hr. Drejer skrev:Ifølge Poul Joyce har vi lagt et bud på £30 M. for Mane :wall:

Puha vi er lige endt som nummer 8 i ligaen og så bliver Mane måske sommerens store indkøb.
Lyder meget status quo imo.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 22. jun, 2016 08:59

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge Poul Joyce har vi lagt et bud på £30 M. for Mane :wall:

Puha vi er lige endt som nummer 8 i ligaen og så bliver Mane måske sommerens store indkøb.
Lyder meget status quo imo.
Klopp skulle angiveligt have fulgt Mané i en årrække så det er ikke et køb der kommer ud af det blå. In Klopp we trust..

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 22. jun, 2016 09:45

Hr. Drejer skrev:Ifølge Poul Joyce har vi lagt et bud på £30 M. for Mane :wall:
jeg syntes han er vildt god.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar