Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 20. jul, 2016 10:00

Hr. Drejer skrev:Ja. Trist. Vi diskuterer om £27 M. er for meget for Wijnaldum samtidig med at Man U betaler 1 milliard for Pogba. Det understreger bare at vi ikke kan være med der hvor det er sjovt.
Jeg er fandme glad for, at vi ikke er ved at give 1 milliard for Pogba. Det er han slet ikke værd. Og sidder faktisk og har det ret fedt med, hvis Scum bruger 1 milliard på en spiller, som de gav gratis væk for en række år siden

Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. jul, 2016 10:25

sirsvansealot skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja. Trist. Vi diskuterer om £27 M. er for meget for Wijnaldum samtidig med at Man U betaler 1 milliard for Pogba. Det understreger bare at vi ikke kan være med der hvor det er sjovt.
Jeg er fandme glad for, at vi ikke er ved at give 1 milliard for Pogba. Det er han slet ikke værd. Og sidder faktisk og har det ret fedt med, hvis Scum bruger 1 milliard på en spiller, som de gav gratis væk for en række år siden
Ja. En stor ridse i sur alex' eftermæle.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » onsdag, 20. jul, 2016 11:30

Endnu en ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2115
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 20. jul, 2016 13:19

Eeh, han vandt hvad.. 14 mesterskaber?

On topic: Klavan ind og Skrtel ud, jeg fatter intet af det.. Hvis han var 24 måske, men han har jo højst 2-3 gode år i sig endnu.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pede » onsdag, 20. jul, 2016 13:32

Selvfølgelig er Pogba ikke 1 milliard værd. Og betale sådan en sum for en spiller der forlod klubben på en fri transfer, må selvfølgelig føles en smule bittert.

Det ændrer dog ikke på Pogba, desværre, er en klar forstærkning af det nuværende hold - og pengene har de - så kan ikke finde meget positivt i den handel.

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 20. jul, 2016 13:37

Tom_Jorsal skrev:Eeh, han vandt hvad.. 14 mesterskaber?

On topic: Klavan ind og Skrtel ud, jeg fatter intet af det.. Hvis han var 24 måske, men han har jo højst 2-3 gode år i sig endnu.
Tror vi sparer en del i løn og tjener stadig lidt på handlen, da vi solgte Skrtl dyrere. Og Klavan er købt som en erfaren reserve, der nok er tilfreds med den rolle. Hvilket Skrtl ikke ville være. Og uden at kende Klavans niveau, så tror jeg ikke, at der er betydelig forskel, men jeg synes også, at Skrtl alle dage har været en ringe forsvarsspiller
Senest rettet af sirsvansealot onsdag, 20. jul, 2016 16:33, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » onsdag, 20. jul, 2016 13:37

Hvis han bare begår færre straffespark og scorer færre selvmål, så går det nok.
Ej, i følge statistikker skulle han være en fin forsvarsspiller.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 20. jul, 2016 18:26

Kelly skrev:Er jeg den eneste der syntes vi ser svækket ud i forhold til sidste sæson?
Mon ikke Klopp synes, at der var noget rigtig godt at arbejde videre med ? Klopp mener jo også, at det er via masser træning, at de gode resultater opnås, og han havde faktisk ikke meget tid til det i sidste sæson med alle de kampe.

Nu er de fleste klar til at være med til at kæmpe om pladserne, og han får set de unge i de første kampe, nogle af de tidligere udlejede spillere og periferispillerne.

I den sidste håndfuld alvorlige kampe skal vi have sammenspillet 11eren, og alle vil derefter forhåbentlig være toptrimmede til sæsonstart.

Klopp har øjensynligt ikke set det store behov for forstærkning af start 11, og jeg tror ikke, at han er manden, der søger et quick fix men mere er her for the long run - heldigvis.

----------- Sturridge ----------

Coutinho -- Firmino ----- Mané

-------- Can ---- Hendo -------

Moreno - Lovren - Matip - Clyne

------------- Karius ------------

Vil umiddelbart være min foretrukne start 11, hvor jeg synes, at vi angrebsmæssigt står virkelig stærkt med Origi og Ings som back ups.

Jeg vil gerne have vi køber Wijnaldum som sammen med Lallana og Milner er virkelig gode alternativer til de 3 bag angriberen (jeg kan godt lide Milner på højre siden).

Grujic og Allen (Milner) som alternativer til de centrale, hvor vi også har mange unge spillere, hvis vi presses hårdt af skader. Lucas bliver måske del af Wijnaldum handlen ?

Jeg ville rigtig gerne have haft Hector til at tage kampen op med Moreno, men nu må vi nøjes med Klavan/Smith. Clyne og Flanno er også helt fint til højre back.

Sakho, Gomez og Klavan er superreserver i det centrale forsvar, og Migs og Karius må kæmpe om pladsen.

Vi skal stadig have solgt endnu flere spillere, men ovennævnte vil godt kunne gøre sig gældende om Top 4 imo. Med flere salg, færdigbygget stadion og evt. CL deltagelse næste år, burde vi have alvorligt mange penge til at hente få, rigtig store profiler.
Senest rettet af Niels K torsdag, 21. jul, 2016 12:58, rettet i alt 1 gang.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 20. jul, 2016 18:30

Niels K skrev:
Kelly skrev:Er jeg den eneste der syntes vi ser svækket ud i forhold til sidste sæson?
Mon ikke Klopp synes, at der var noget rigtig godt at arbejde videre med ? Klopp mener jo også, at det er via masser træning, at de gode resultater opnås, og han havde faktisk ikke meget tid til det i sidste sæson med alle de kampe.

Nu er de fleste klar til at være med til at kæmpe om pladserne, og han får set de unge i de første kampe, nogle af de tidligere udlejede spillere og periferispillerne.

I den sidste håndfuld alvorlige kampe skal vi have sammenspillet 11eren, og alle vil derefter forhåbentlig være toptrimmede til sæsonstart.

Klopp har øjensynligt ikke set det store behov for forstærkning af start 11, og jeg tror ikke, at han er manden, der søger et quick fix men mere er her for the long run - heldigvis.

----------- Sturridge ----------

Coutinho -- Firmino ----- Sané

-------- Can ---- Hendo -------

Moreno - Lovren - Matip - Clyne

------------- Karius ------------

Vil umiddelbart være min foretrukne start 11, hvor jeg synes, at vi angrebsmæssigt står virkelig stærkt med Origi og Ings som back ups.

Jeg vil gerne have vi køber Wijnaldum som sammen med Lallana og Milner er virkelig gode alternativer til de 3 bag angriberen (jeg kan godt lide Milner på højre siden).

Grujic og Allen (Milner) som alternativer til de centrale, hvor vi også har mange unge spillere, hvis vi presses hårdt af skader. Lucas bliver måske del af Wijnaldum handlen ?

Jeg ville rigtig gerne have haft Hector til at tage kampen op med Moreno, men nu må vi nøjes med Klavan/Smith. Clyne og Flanno er også helt fint til højre back.

Sakho, Gomez og Klavan er superreserver i det centrale forsvar, og Migs og Karius må kæmpe om pladsen.

Vi skal stadig have solgt endnu flere spillere, men ovennævnte vil godt kunne gøre sig gældende om Top 4 imo. Med flere salg, færdigbygget stadion og evt. CL deltagelse næste år, burde vi have alvorligt mange penge til at hente få, rigtig store profiler.
Hvorfor afskriver du Hector
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. jul, 2016 18:57

Kelly skrev:Er jeg den eneste der syntes vi ser svækket ud i forhold til sidste sæson?
Andreas har lige på fineste vis redegjort for hvorfor vi ihvertfald er to der ikke synes det. Jeg kan faktisk overhovedet ikke se hvorfor du synes det er tilfældet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 20. jul, 2016 19:05

Emmy skrev:
Kelly skrev:Er jeg den eneste der syntes vi ser svækket ud i forhold til sidste sæson?
Andreas har lige på fineste vis redegjort for hvorfor vi ihvertfald er to der ikke synes det. Jeg kan faktisk overhovedet ikke se hvorfor du synes det er tilfældet.
Svækket er jo relativt. Jeg mener personligt at Liverpool er en anelse stærkere. Vi kan blive meget stærkere hvis Klopp igen kan udøve magi. Jeg mener samtidig, at vi er længere væk fra vores mål om top 4, og havde det ikke været for min positionering af Klopp som den bedste manager i verden, så havde jeg påstået at vi ikke har været længere væk fra titlen i 10+ år.

Jeg synes vores konkurrenter ser ualmindelig stærke ud, og dem har vi på ingen måde formået at lukke afstanden til. Chelsea tror jeg tager Leicesters position helt oppe, men jeg ser os hverken konkurrere med Chelsea, City, Arsenal, Spurs eller United, selv hvis Mourinho og Conte har nogle indkørselsproblemer, hvilket jeg faktisk ikke rigtig regner med.
Jeg er som sådan heller ikke overbevist om at vi har lukket hullet til West Ham, og jeg ville ikke blive overrasket over at vi efter sæsonen 16/17 igen måtte indfinde os under Saints og Leicester, omend jeg sagtens kan se os overhale dem begge og egentligt Hammers.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 20. jul, 2016 19:58

Niels K skrev:
----------- Sturridge ----------

Coutinho -- Firmino ----- Sané

-------- Can ---- Hendo -------

Moreno - Lovren - Matip - Clyne

------------- Karius ------------
Læste ellers, at Man City var klar med et bud på £42m på Leroy Sané ;)

Derudover tror jeg ikke, at Klavan er et brugbart alternativ på venstre back. Han har ikke spillet pladsen for Augsburg. Det må være længe siden, han har prøvet det.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 21. jul, 2016 09:26

Paul Joyce meddeler, at Winajldum er i hus. 25 millioner pund, når man medtager add-ons.

Det må betyde Markovic bliver lejet/solgt. Jeg forstår stadigvæk ikke denne handel, da jeg mener denne pose penge kunne bruges på at styrke områder som central midtbane, hvor der er behov for klar forstærkning. Men jeg må have tiltro til, at Klopp ved hvad han laver, selvom det hele virker en smule mystisk.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 21. jul, 2016 09:31

Robbie_God_Fowler skrev:Paul Joyce meddeler, at Winajldum er i hus. 25 millioner pund, når man medtager add-ons.

Det må betyde Markovic bliver lejet/solgt. Jeg forstår stadigvæk ikke denne handel, da jeg mener denne pose penge kunne bruges på at styrke områder som central midtbane, hvor der er behov for klar forstærkning. Men jeg må have tiltro til, at Klopp ved hvad han laver, selvom det hele virker en smule mystisk.
Jeg wr enig. Men tror de arbejder på noget til central midt efter Allen er tæt på stoke. En kroat kovacic fra real.

http://footy.dk/2016/07/20/liverpool-vi ... -storklub/
Senest rettet af Kelly torsdag, 21. jul, 2016 10:06, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 21. jul, 2016 09:36

Det er også en handel, der nærmest gør mig deprimeret. Det skriger bare på, at vi ikke har lært noget som helst mht. til at købe dyre spillere fra bundholdene i PL. Øv. Wijnaldum slår mig desuden som en humørspiller, der nogle gange vælger slet ikke at dukke op. Jeg kan ikke se, at vi har brug for ham i truppen. Til den centrale midt har vi en overflod af spillere, og til pladserne bag angriberen har vi Coutinho, Firmino, Mané, Lallana, Milner plus nogle unge talenter. Hvis vi endelig skulle købe ind til den plads, så burde det enten være en kreatør (Coutinho-type) eller en wing mere (Mané-type). Wijnaldum er en power-spiller, som vi allerede har mere teknisk velfunderede udgaver af i Firmino og Lallana.

Besvar