Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 09. okt, 2016 21:48

Bellamy_fever skrev:Ham og Lacazette var noget af det hotteste af det hotteste for nogle år siden - siden da har jeg faktisk ikke hørt særligt meget til Lacazette (ud over et rygte om West ham af alle klubber) og
Endnu mindre til Kondogbia, heller ikke stødt på seriøse rygterne om en interesse fra os
Lacazette har da leveret kontinuerligt og var igen denne sommer rygtet kraftigt til Arsenal, som dog ikke var klar til at lægge i omegnen af £40m for ham.

Kondogbia har man ikke hørt meget til, siden han forlod Monaco. Men hold da op han var god dengang.
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » søndag, 09. okt, 2016 22:17

Nu melder Liveprool sig ind i kampen om Aleix vidal fra Barcelona som både kan spille back position og midtbane.
Primært som højre back, og højre eller venstre kant/wing.

En mulig lejeaftale til januar, ville imø ikke være dumt plus en købsklausul i aftalen... Han ville da presse Clyne til højre backen maksimalt.

Kilde: Metro.co.uk
(et andet rygte som er meget ubetryggende) i disse tider uden CHL bold...
Andet nyhed er at PSG og Barca er intesseret i Coutinho til januar, så en mulig afsked med ham ville skabe stor debat og ville være vanvittigt ikke lave en kæmpe god aftale med ham snart (plus) en god transfer klausul i kontrakten med et mulig salg. :army1:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 10. okt, 2016 06:49

DAGGER! skrev: Andet nyhed er at PSG og Barca er intesseret i Coutinho til januar, så en mulig afsked med ham ville skabe stor debat og ville være vanvittigt ikke lave en kæmpe god aftale med ham snart (plus) en god transfer klausul i kontrakten med et mulig salg. :army1:
Ligger vi med i kampen om top 4 omkring januar, så tror jeg ikke Coutinho vil smutte til januar.
Coutinho er en spiller, der har niveau og navn nok til at skulle spille CL. Kan han se, at der er fremgang under Klopp, så bliver han.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 10. okt, 2016 10:33

Coutinho bliver i klubben indtil han bliver Barcelonas main target.
Nægter at tro på han skifter til PSG eller nogen anden klub uanset hvor meget de tilbyder ham i løn. Til gengæld tror jeg at han (som så mange andre) drømmer om at spille i Barca. Og hvis de går seriøst efter ham, så er der nok ikke meget andet Liverpool kan gøre, end at cashe ind så dyrt som muligt.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 13. okt, 2016 16:18

Gaya fra Valencia, venstre back som i forrige sommer var rygtet til Real Madrid. Nogen der ved hvordan han spiller for tiden?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 19. okt, 2016 21:25

Mon Klopp sparede op i sidste transfervindue til en mega deal til sommer ?

http://www.liverpool-kop.com/2016/10/bv ... -news.html?

Det lyder vanvittigt, hvis vi skulle kunne købe spillere for så mange penge, men vi gil altså ud med overskud i sommers, og vi har stadig en håndfuld eller rettere 2, vi kan sælge, som vil indbringe næsten hele denne deal...

Så skal en af vores målmænd blot steppe et niveau op, og så er vi ved at være der.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 20. okt, 2016 10:11

Niels K skrev:Mon Klopp sparede op i sidste transfervindue til en mega deal til sommer ?

http://www.liverpool-kop.com/2016/10/bv ... -news.html?

Det lyder vanvittigt, hvis vi skulle kunne købe spillere for så mange penge, men vi gil altså ud med overskud i sommers, og vi har stadig en håndfuld eller rettere 2, vi kan sælge, som vil indbringe næsten hele denne deal...

Så skal en af vores målmænd blot steppe et niveau op, og så er vi ved at være der.


Jeg vil gerne prøve, og nu siger jeg prøve, for jeg er ofte én af dem der danser jublende rundt når der begynder at komme potentielle rygter, som denne :dance: .

Så jeg skal nok forsøge på ikke at tage forskud på glæderne og alt det der, men hold nu kæft hvis vi ku' hente Aubameyang ind. (bliver det samtidigt et farvel til Sturridge?)

Det ville bare være stik modsat den politik som Klopp normalt er kendt for, men rygtet ligger selvfølgeligt osse lige til højrebenet.


:music:

Firmino - Aubameyang - Mané
------------Coutinho


Origi - Firmino - Aubameyang
--------Coutinho


Coutinho - Firmino - Aubameyang
-------------Mané

Coutinho - Origi - Aubameyang
----------Mané(/Firmino?)

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 20. okt, 2016 10:27

Ja en opstilling alla:

-----------Karius------------
Clyne--Matip--Lovren--Milner
-------------Henderson-----
------Lallana----------------
Mané----Firmino----Coutinho
-------Aubameyang--------

Ville da ikke gøre mig spor! Av for en offensiv

Når det så er sagt, ser jeg det som en meget usandsynlig transfer.. Tror hverken Klopp eller FSG er villige til at betale så svimlende et beløb for én spiller.
Men det ville da være et atypisk transfervindue hvis ikke vi blev linket til alverdens store stjerner uden at ende op med en eneste af dem ;)

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 20. okt, 2016 11:09

Debatten om vi har brug for en angriber, den anser jeg ikke som helt ved siden af. Jeg anser Sturridge som færdig på det her niveau. Det er ikke en kamps iagttagelse, men siden han kom retur fra skaderne for ca 10 mdr siden. Han er blevet mærkbart langsommere i acceleration og tophastighed. Og dermed er hans fordel overfor forsvarerne forsvundet.
Origi tror Klopp tilsyneladende ikke rigtig på - desværre - og Firmino bliver aldrig en mand, der laver 25 kasser. Han kan så til gengæld så meget andet!
Så jeg synes faktisk vi mangler den her type, vi fuldt og fast tror på som 9er. En der er god for 25 mål i sæsonen.
Og de er dyre!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. okt, 2016 11:09

MP skrev:Ja en opstilling alla:

-----------Karius------------
Clyne--Matip--Lovren--Milner
-------------Henderson-----
------Lallana----------------
Mané----Firmino----Coutinho
-------Aubameyang--------

Ville da ikke gøre mig spor! Av for en offensiv

Når det så er sagt, ser jeg det som en meget usandsynlig transfer.. Tror hverken Klopp eller FSG er villige til at betale så svimlende et beløb for én spiller.
Men det ville da være et atypisk transfervindue hvis ikke vi blev linket til alverdens store stjerner uden at ende op med en eneste af dem ;)
Jeg anser det også for usandsynligt og plejer normalt ikke at linke til 100 mio. euro transfers til Liverpool. Prisen er høj, lønnen vil nok også være rekord i klubben og måske være 150-200.000 i ugen, og så er han 27 år, hvorfor vi givetvis ikke regner med et videresalg men beholder ham de 5 år, kontrakten sikkert vil lyde på.

Dog kunne det være, at han er glad for Klopp, og at de måske holder noget kontakt, det kunne også være, at han fandt Liverpool/Klopp særdeles interessant at være en del af, og så kunne han givetvis tjene en pæn slat mere hos os end i Dortmund i den afsluttende del af karrieren.

En sådan spiller kunne bare være nærmest en garanti for at vi rykkede os et niveau angrebsmæssigt, og at vi kører 100% Klopp stil over hele banen.

Hvis vi kommer i CL, skal vi givetvis have flere spillere til truppen, men ellers skal vi jo ikke ud at købe virkelig mange spillere til sommer - nødvendigvis ?

------- Aubameyang -------
Coutinho - Firmino --- Mané
----- Hendo -- Lallana -----
Milner-Lovren-Matip-Clyne
--------- Karius -----------

Origi ---- Sturridge ---- Ojo
------------ Gini -----------
------ Can ------ Grujic ----
Moreno-Klavan-Gomez-A-A
--------- Mignolet ---------

Reserver: Manninger, Sakho, Flanagan, Lucas, Stewart, Chirivella, Brannagan, Ejaria, Allan, Ings

Salg: Markovic, Wisdom, Bogdan, Ilori, måske flere af de udlånte spillere.

Det er vel ikke mange spillere, vi behøver, hvis/når vi skal spille CL næste sæson ?

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 20. okt, 2016 11:15

Jeg har vanskeligt ved at forestiller mig at Klopp vil betale £77 M. for Aubameyang. Jeg tror Klopp vil købe en angriber som koster 1/5 del af den pris, og som har 90% af Aubameyangs styrker, og så vil Klopp give ham de sidste 10%. Det er mange penge for en enkelt spiller, og det er nødvendigvis ingen god løsning. Se blot på Pogba. Han kostede £90 M., mens vi gav £8 M. for Coutinho. Prisen reflekterer ikke altid spillerens kvaliteter, men det har også noget at gøre med kontraktudløb, hvilken landekode der står i passet plus meget andet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 20. okt, 2016 13:14

Niels K skrev:
MP skrev:Ja en opstilling alla:

-----------Karius------------
Clyne--Matip--Lovren--Milner
-------------Henderson-----
------Lallana----------------
Mané----Firmino----Coutinho
-------Aubameyang--------

Ville da ikke gøre mig spor! Av for en offensiv

Når det så er sagt, ser jeg det som en meget usandsynlig transfer.. Tror hverken Klopp eller FSG er villige til at betale så svimlende et beløb for én spiller.
Men det ville da være et atypisk transfervindue hvis ikke vi blev linket til alverdens store stjerner uden at ende op med en eneste af dem ;)
Jeg anser det også for usandsynligt og plejer normalt ikke at linke til 100 mio. euro transfers til Liverpool. Prisen er høj, lønnen vil nok også være rekord i klubben og måske være 150-200.000 i ugen, og så er han 27 år, hvorfor vi givetvis ikke regner med et videresalg men beholder ham de 5 år, kontrakten sikkert vil lyde på.

Dog kunne det være, at han er glad for Klopp, og at de måske holder noget kontakt, det kunne også være, at han fandt Liverpool/Klopp særdeles interessant at være en del af, og så kunne han givetvis tjene en pæn slat mere hos os end i Dortmund i den afsluttende del af karrieren.

En sådan spiller kunne bare være nærmest en garanti for at vi rykkede os et niveau angrebsmæssigt, og at vi kører 100% Klopp stil over hele banen.

Hvis vi kommer i CL, skal vi givetvis have flere spillere til truppen, men ellers skal vi jo ikke ud at købe virkelig mange spillere til sommer - nødvendigvis ?

------- Aubameyang -------
Coutinho - Firmino --- Mané
----- Hendo -- Lallana -----
Milner-Lovren-Matip-Clyne
--------- Karius -----------

Origi ---- Sturridge ---- Ojo
------------ Gini -----------
------ Can ------ Grujic ----
Moreno-Klavan-Gomez-A-A
--------- Mignolet ---------

Reserver: Manninger, Sakho, Flanagan, Lucas, Stewart, Chirivella, Brannagan, Ejaria, Allan, Ings

Salg: Markovic, Wisdom, Bogdan, Ilori, måske flere af de udlånte spillere.

Det er vel ikke mange spillere, vi behøver, hvis/når vi skal spille CL næste sæson ?

Hvorfor bruges Ings ikke ?.
Jeg syntes vi mangler en topangriber og en venstre back.
OG hvem er gardering for vores lille basser der tryller, hvis og når han er skadet ?.
Hvem er gardering for Clyne ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. okt, 2016 20:18

Kelly skrev:
Niels K skrev:
MP skrev:Ja en opstilling alla:

-----------Karius------------
Clyne--Matip--Lovren--Milner
-------------Henderson-----
------Lallana----------------
Mané----Firmino----Coutinho
-------Aubameyang--------

Ville da ikke gøre mig spor! Av for en offensiv

Når det så er sagt, ser jeg det som en meget usandsynlig transfer.. Tror hverken Klopp eller FSG er villige til at betale så svimlende et beløb for én spiller.
Men det ville da være et atypisk transfervindue hvis ikke vi blev linket til alverdens store stjerner uden at ende op med en eneste af dem ;)
Jeg anser det også for usandsynligt og plejer normalt ikke at linke til 100 mio. euro transfers til Liverpool. Prisen er høj, lønnen vil nok også være rekord i klubben og måske være 150-200.000 i ugen, og så er han 27 år, hvorfor vi givetvis ikke regner med et videresalg men beholder ham de 5 år, kontrakten sikkert vil lyde på.

Dog kunne det være, at han er glad for Klopp, og at de måske holder noget kontakt, det kunne også være, at han fandt Liverpool/Klopp særdeles interessant at være en del af, og så kunne han givetvis tjene en pæn slat mere hos os end i Dortmund i den afsluttende del af karrieren.

En sådan spiller kunne bare være nærmest en garanti for at vi rykkede os et niveau angrebsmæssigt, og at vi kører 100% Klopp stil over hele banen.

Hvis vi kommer i CL, skal vi givetvis have flere spillere til truppen, men ellers skal vi jo ikke ud at købe virkelig mange spillere til sommer - nødvendigvis ?

------- Aubameyang -------
Coutinho - Firmino --- Mané
----- Hendo -- Lallana -----
Milner-Lovren-Matip-Clyne
--------- Karius -----------

Origi ---- Sturridge ---- Ojo
------------ Gini -----------
------ Can ------ Grujic ----
Moreno-Klavan-Gomez-A-A
--------- Mignolet ---------

Reserver: Manninger, Sakho, Flanagan, Lucas, Stewart, Chirivella, Brannagan, Ejaria, Allan, Ings

Salg: Markovic, Wisdom, Bogdan, Ilori, måske flere af de udlånte spillere.

Det er vel ikke mange spillere, vi behøver, hvis/når vi skal spille CL næste sæson ?

Hvorfor bruges Ings ikke ?.
Jeg syntes vi mangler en topangriber og en venstre back.
OG hvem er gardering for vores lille basser der tryller, hvis og når han er skadet ?.
Hvem er gardering for Clyne ?.
Ings kan meget vel blive brugt, men der er mange angribere at vælge imellem blandt ovenstående. Du skriver så, at vi skal have en topangriber, og jeg har Aubameyang med, så flere skal vi vel heller ikke have ?
Omkring venstre back, så skal vi vel ville sælge Moreno,. før vi skal købe en ny, eller ? Milner skal naturligvis også være med på denne rolle for hvis ikke, så skal vi købe.
Omkring Coutinho, så mener jeg nu nok, at vi har mulighed for at stille en kompetent offensiv uden ham, så får vi f.eks. Aubameyang, så er vores offensiv bred nok til også at kunne spille CL bold.
Vi har en del unge spillere/store talenter, som jeg håber, kan gøre et godt job, hvis de får chancen, og Trent Alexander-Arnold vil jeg gerne give chancen, hvis Clyne skal have et break.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. okt, 2016 20:24

Hr. Drejer skrev:Jeg har vanskeligt ved at forestiller mig at Klopp vil betale £77 M. for Aubameyang. Jeg tror Klopp vil købe en angriber som koster 1/5 del af den pris, og som har 90% af Aubameyangs styrker, og så vil Klopp give ham de sidste 10%. Det er mange penge for en enkelt spiller, og det er nødvendigvis ingen god løsning. Se blot på Pogba. Han kostede £90 M., mens vi gav £8 M. for Coutinho. Prisen reflekterer ikke altid spillerens kvaliteter, men det har også noget at gøre med kontraktudløb, hvilken landekode der står i passet plus meget andet.
Jeg håber da også, at Klopp kan identificere dén spiller, du nævner, hvis det er så enkelt. Klopp har aldrig gjort det før, eller haft mulighed for at gøre det før. Jeg tror bare, at muligheden rent faktisk eksisterer, hvis han vil gøre brug af en sådan mulighed.
Jeg føler mig overbevist om, at Aubameyang vil levere fra day 1, og at han kan flytte os til at være mesterskabaspiranter, som en Suarez kunne. Han er en vild spiller. Spm er, om ikke det er det værd for at flytte os helt op nationalt samt internationalt, hvis muligheden foreligger ?
Jeg gider ikke sammenligne med andre spillere, hvor det er gået skidt eller godt - jeg foretrækker at kigge isoleret på Aubameyang (selvom jeg ikke tror på en handel alligevel).

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 26. okt, 2016 11:10

Jesper skrev:Debatten om vi har brug for en angriber, den anser jeg ikke som helt ved siden af. Jeg anser Sturridge som færdig på det her niveau. Det er ikke en kamps iagttagelse, men siden han kom retur fra skaderne for ca 10 mdr siden. Han er blevet mærkbart langsommere i acceleration og tophastighed. Og dermed er hans fordel overfor forsvarerne forsvundet.
Origi tror Klopp tilsyneladende ikke rigtig på - desværre - og Firmino bliver aldrig en mand, der laver 25 kasser. Han kan så til gengæld så meget andet!
Så jeg synes faktisk vi mangler den her type, vi fuldt og fast tror på som 9er. En der er god for 25 mål i sæsonen.
Og de er dyre!
Selvom Sturridge er svær at blive klog på, så kan han altså lave mål også selvom både topfart og acceleration er forringet. At anse Sturridge som færdig på dette niveau er noget af melding, uanset der er en skadesfrekvens som er høj.
We need a new Fowler...

Besvar