Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » onsdag, 07. dec, 2016 21:38

At man er den bedste i den skotske PL giver jeg altså ikke så meget for, pt er danske Erik S i Celtic også blandt de allerbedste deroppe, men det er jo ikke ensbetydende med at man kan noget i feks PL.
Van Dijk er måske blandt de bedste nu, men der er lang tid til sommer, for jeg tror ikke vi får ham nu til januar..
Synes før vi har købt spillere fordi de pludselig er blomstret en kort periode hvorefter de knap kan komme på bænken hos os og som regel sælges til en såkaldt mindre klub og liga.
Lad ham nu lige vise noget over en længere periode og ikke bare et efterår.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 07. dec, 2016 23:54

Repsej skrev:Lad ham nu lige vise noget over en længere periode og ikke bare et efterår.
Hvorfor bliver folk ved med at påstå, at Virgil Van Dijk kun har spillet godt i denne sæson?

Ikke at whoscored.com er noget endegyldigt sandhedsmedium, men blot for at have en eller anden form for dokumentation for, at Van Dijk altså har præsteret i nu snart halvanden sæson i PL.

Foreløbig sæsonens 15. bedste spiller (vurderet ud fra whoscored's ranking system).

https://www.whoscored.com/Regions/252/T ... -2016-2017

Bedste midterforsvarer i sidste sæson og 7 bedste spiller (igen vurderet ud fra whoscored's ranking system).

https://www.whoscored.com/Regions/252/T ... -2015-2016

Der er desværre ikke data fra Skotland, men der præsterede han altså også godt i en ung alder, hvilket var årsagen til, at han fik muligheden for at tage skridtet op til PL.

Nu skal jeg nok lade være med at ævle mere om min foretrukne januar-signing Virgil Van Dijk og give plads til alle jer, der heller vil diskutere offensive alternativer til Mané.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 08. dec, 2016 00:35

Ville ikke være ked af Van Dijk i januar. Men de til de £50m han nok vil koste i nærheden af. Så ville jeg være mere tilfreds med, at smide pengene på Tah og Dahoud pakken...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 08. dec, 2016 07:45

Oomph242 skrev:Ville ikke være ked af Van Dijk i januar. Men de til de £50m han nok vil koste i nærheden af. Så ville jeg være mere tilfreds med, at smide pengene på Tah og Dahoud pakken...
Ok, så bryder jeg lige kort mit eget løfte. Beklager.

Van Dijk har efter sigende en frikøbsklausul på £25m. Så det er nok den pris, som man skal tage stilling til.
Kloppite

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 08. dec, 2016 09:12

texy skrev:
Oomph242 skrev:Ville ikke være ked af Van Dijk i januar. Men de til de £50m han nok vil koste i nærheden af. Så ville jeg være mere tilfreds med, at smide pengene på Tah og Dahoud pakken...
Ok, så bryder jeg lige kort mit eget løfte. Beklager.

Van Dijk har efter sigende en frikøbsklausul på £25m. Så det er nok den pris, som man skal tage stilling til.
Efter sigende... Så lad os hellere tage stilling til hvad han forventes at kunne koste uden frikøbsklausul. Lad os så se hvordan du håndterer løftet ;-)

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hendo » torsdag, 08. dec, 2016 11:43

Gætter på at Bernard fra Shaktar og en forsvarsspiller kommer ind. Enten van Dijk, selvom rygterne siger at Liverpool nu pludselig ikke er interesseret mere, men til 25 mio. pund overvejer Klopp den nok og hvis ikke ham så kommer der nok en fra Bundesligaen til forsvaret. Bernard er mest en fornemmelse. Det ligner at Klopp vil have Pulisic, men BVB sælger ham jo ikke allerede nu, sådan som tingene ser ud for dem i ligaen og med en 1. plads i deres CL-gruppe. Mané skal til de afrikanske mesterskaber og i forvejen kunne vi godt burge et alternativ mere til de tre pladser bagved Firmino. Bernard kan vist spille alle tre? Synes han virker til at være en utroligt spændende spiller. Shaktar fører deres liga med 10 point og er i EL... Endnu en brasser til Liverpool? :D
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 08. dec, 2016 13:40

texy skrev:
Oomph242 skrev:Ville ikke være ked af Van Dijk i januar. Men de til de £50m han nok vil koste i nærheden af. Så ville jeg være mere tilfreds med, at smide pengene på Tah og Dahoud pakken...
Ok, så bryder jeg lige kort mit eget løfte. Beklager.

Van Dijk har efter sigende en frikøbsklausul på £25m. Så det er nok den pris, som man skal tage stilling til.

Med de priser Southampton har solgt spillere til de sidste par sæsoner. Så ville en frikøbsklasul på £25m sku være tåbeligt. Hvem har rygtet det?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 08. dec, 2016 20:06

Det giver mening at forstærke vores offensiv med en kantspiller, fordi Mané tager til ACN. Men jeg synes førsteprioriteten må være en midterforsvarer. For selv med Sturridde, Lallana og Coutinho ude, har vi scoret nok med mål.

Både Lovren og Matip har skiftedes til at have forskellige skavanker. Der er tydeligvis ikke tillid til Klavan, når Lucasstår foran i køen på trods af et tvivlsomt niveau. Lucas er fin at have til cuppen, men man vinder ikke PL med ham som første back-up i midterforsvaret.
Faktisk ved jeg heller ikke, om Lovren har niveauet. Det tyder i hvert fald på, at det er Matip, der har holdt vores forsvar oppe, og ikke Lovren. Derfor så jeg gerne, at man satte det meste ind på at finde en midterforsvarer, der reelt kan udfordre Lovren. De hænger ikke selvfølgelig ikke på træerne, for at bruge et fortærsklet udtryk, så måske er det ikke muligt i januar. Men det er helt klart her, at vi igen står og mangler.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 08. dec, 2016 20:23

Surf skrev:Det giver mening at forstærke vores offensiv med en kantspiller, fordi Mané tager til ACN. Men jeg synes førsteprioriteten må være en midterforsvarer. For selv med Sturridde, Lallana og Coutinho ude, har vi scoret nok med mål.

Både Lovren og Matip har skiftedes til at have forskellige skavanker. Der er tydeligvis ikke tillid til Klavan, når Lucasstår foran i køen på trods af et tvivlsomt niveau. Lucas er fin at have til cuppen, men man vinder ikke PL med ham som første back-up i midterforsvaret.
Faktisk ved jeg heller ikke, om Lovren har niveauet. Det tyder i hvert fald på, at det er Matip, der har holdt vores forsvar oppe, og ikke Lovren. Derfor så jeg gerne, at man satte det meste ind på at finde en midterforsvarer, der reelt kan udfordre Lovren. De hænger ikke selvfølgelig ikke på træerne, for at bruge et fortærsklet udtryk, så måske er det ikke muligt i januar. Men det er helt klart her, at vi igen står og mangler.
Meget enig. Med Sakho's udelukkelse fra truppen er vi utroligt tyndt besat i bagerste geled. Ikke målt på antal spillere, men på deres kvalitet.

Jeg læste i øvrigt, at Matip nu overvejer at tage til ACN. I så fald kan det risikere at smadre vores sæson, såfremt vi ikke forstærker. De næstbedste spillere er simpelthen ikke på niveau med Matip.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 08. dec, 2016 21:41

Robbie_God_Fowler skrev:
Surf skrev:Det giver mening at forstærke vores offensiv med en kantspiller, fordi Mané tager til ACN. Men jeg synes førsteprioriteten må være en midterforsvarer. For selv med Sturridde, Lallana og Coutinho ude, har vi scoret nok med mål.
Både Lovren og Matip har skiftedes til at have forskellige skavanker. Der er tydeligvis ikke tillid til Klavan, når Lucasstår foran i køen på trods af et tvivlsomt niveau. Lucas er fin at have til cuppen, men man vinder ikke PL med ham som første back-up i midterforsvaret.
Faktisk ved jeg heller ikke, om Lovren har niveauet. Det tyder i hvert fald på, at det er Matip, der har holdt vores forsvar oppe, og ikke Lovren. Derfor så jeg gerne, at man satte det meste ind på at finde en midterforsvarer, der reelt kan udfordre Lovren. De hænger ikke selvfølgelig ikke på træerne, for at bruge et fortærsklet udtryk, så måske er det ikke muligt i januar. Men det er helt klart her, at vi igen står og mangler.
Meget enig. Med Sakho's udelukkelse fra truppen er vi utroligt tyndt besat i bagerste geled. Ikke målt på antal spillere, men på deres kvalitet.
Jeg læste i øvrigt, at Matip nu overvejer at tage til ACN. I så fald kan det risikere at smadre vores sæson, såfremt vi ikke forstærker. De næstbedste spillere er simpelthen ikke på niveau med Matip.
Det ville simpelthen være en katastrofe! :cry:

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » fredag, 09. dec, 2016 01:04

Corner taken quickly...

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » fredag, 09. dec, 2016 09:47

Kasper88 skrev:
Satan det er vigtigt! Go dreng, Matip. :dance:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 09. dec, 2016 11:55

Det har aldrig været meningen at han skulle afsted. Det sagde han allerede i sommers. Det er en medieskabt nyhed, der er intet nyt i det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 10. dec, 2016 16:27

Spændende om der er noget i Franck Kessie rygtet.

LFC96
Indlæg: 25
Tilmeldt: mandag, 23. maj, 2016 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC96 » lørdag, 10. dec, 2016 19:55

Hent Draxler... Wolfsburg sejler i bunden og han kan sikkert hentes for 25-30 mio pund, god alsidig spiller som kan spille alle pladser oppe foran, og tror at han vil passe godt ind! Og en klasse forsvarer! Render der ikke nogle Matip Scoops rundt i tyskland, italien, spanien?

Besvar