Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 14. feb, 2017 21:50

Oomph242 skrev:
Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis bare vi kunne få Dele Alli. Jeg er villig til at byde Hendo/Can og en stor pose penge. Han kommer til at dominere PL de næste 10 år.
Der kommer flere af disse talenter. Liverpool skal slå til på dem når de føler for et enormt talent. Dele har et talent enhver kan se er unikt. Jeg tror i øvrigt at Chelsea eller City henter Dele.

Jeg synes bare ikke vi er skide gode til, at slå til i rette tid. Hverken før eller under Klopp.

Havde lidt håbet på, at det var de store unge talenter Klopp gik efter. Men indtil videre, er der ikke meget som tyder på det.
Gik da meget godt med Sterling?

I forhold til Klopp, så skal talenterne nok komme. Men jeg tror, at han føler, at vi allerede har mange af dem i stalden. Gomez, AA, Woodburn, Wilson, Ejaria og Ojo er alle muligheder.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 14. feb, 2017 22:08

Derudover er vi rygtet til Brandt, Pulisic, Kessie, Williams, Dahoud osv. som alle passer på beskrivelsen.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 14. feb, 2017 22:28

Sikkert helt uopnåelig, men hvor ville Cavani pynte på vores hold.

Du kan finde angribere der er mere træfsikre, men Cavani er ekseptionel til at foretage og time sine løb. Det er instinktivt og på lige netop dette område er han måske verdens bedste angriber. Noget der passer godt til et hold der straffer sine modstandere i omstillingerne, hvilket vi også så i tiden i Napoli.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 14. feb, 2017 22:38

Han har virkelig skulle leve i Zlatans skygge længe. Cavani arbejder først og fremmest stenhårdt og ville være en drømmespiller for en manager som Klopp. Det er lækkert at se den Cavani, der bombede i Napoli og han bomber jo også løs i Ligue 1 nu. Men han er fylder 30 år i dag, så han er ikke en langsigtet løsning på toppen. Men klasse det er han, El Matador.
Corner taken quickly...

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 14. feb, 2017 22:49

Ja. Jeg hæfter mig mest ved hans fysik, når jeg ser ham spille. Han slår mig som en spiller, der stadigvæk vil have et fornuftigt antrit, når han runder 32-33 år.

Som sagt tror jeg Cavani er uopnåelig, men han er lige præcis den spillertype vi mangler i front, og jeg tror han ville være en fantastisk løsning set over de næste par sæsoner.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » tirsdag, 14. feb, 2017 23:31

Johnny Football skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvis bare vi kunne få Dele Alli. Jeg er villig til at byde Hendo/Can og en stor pose penge. Han kommer til at dominere PL de næste 10 år.
Can, OK, men jeg ville være MEGET ked af at slippe Hendo.
can bliver em bedre spiller end henderson.. han har nået sit topniveau det har Can langtfra så ham ville jeg heller ikke af med


Sent from my iPad using Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 15. feb, 2017 10:03

Jeg gad egentlig godt, hvis vi (klubben) har været i kontakt med Kingsley Coman's repræsentanter. Han har ifølge transfermarkt kontraktudløb til sommer, og kan dermed frit forhandle.

Han passer i mine øjne godt ind i Klopp's måde at spille fodbold på. Lynhurtig, stærk teknisk og hårdtarbejdende.

Og ung + transferfri plejer at passe godt ind i FSG's strategi :D
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 15. feb, 2017 14:10

Har Coman virkelig kontraktudløb? Det kan næsten ikke passe. Så vidt jeg kan læse mig til skrev han en 5-årig kontrakt med Juve i 2014. Du forveksler måske med det, at hans lejeaftale hos Bayern udløber til sommer...

Ellers er det bare om at få ham hentet hurtigst muligt. Så har Mané også en at løbe om kap med til træning.

Oomph242
Indlæg: 5681
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 15. feb, 2017 15:10

AJ skrev:Har Coman virkelig kontraktudløb? Det kan næsten ikke passe. Så vidt jeg kan læse mig til skrev han en 5-årig kontrakt med Juve i 2014. Du forveksler måske med det, at hans lejeaftale hos Bayern udløber til sommer...

Ellers er det bare om at få ham hentet hurtigst muligt. Så har Mané også en at løbe om kap med til træning.

Mig bekendt har Juve dummet sig lidt og givet Bayern en ret god frikøbsklausul efter endt lejemål. (€21m)

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 15. feb, 2017 15:30

Oomph242 skrev:
AJ skrev:Har Coman virkelig kontraktudløb? Det kan næsten ikke passe. Så vidt jeg kan læse mig til skrev han en 5-årig kontrakt med Juve i 2014. Du forveksler måske med det, at hans lejeaftale hos Bayern udløber til sommer...

Ellers er det bare om at få ham hentet hurtigst muligt. Så har Mané også en at løbe om kap med til træning.

Mig bekendt har Juve dummet sig lidt og givet Bayern en ret god frikøbsklausul efter endt lejemål. (€21m)
Ja, men det har ikke noget med kontraktlængden at gøre. Men du har helt ret.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 15. feb, 2017 19:58

AJ skrev:
Oomph242 skrev:
AJ skrev:Har Coman virkelig kontraktudløb? Det kan næsten ikke passe. Så vidt jeg kan læse mig til skrev han en 5-årig kontrakt med Juve i 2014. Du forveksler måske med det, at hans lejeaftale hos Bayern udløber til sommer...

Ellers er det bare om at få ham hentet hurtigst muligt. Så har Mané også en at løbe om kap med til træning.

Mig bekendt har Juve dummet sig lidt og givet Bayern en ret god frikøbsklausul efter endt lejemål. (€21m)
Ja, men det har ikke noget med kontraktlængden at gøre. Men du har helt ret.
Ok. Jeg vidste ikke, at han var udlejet fra Juve. Så bare på transfermarkt, at kontrakten udløb til sommer. Det er jo så tydeligvis lejekontrakten. Øv!

Og hvis han har en frikøbsklausul på €21m for Bayern, så er jeg ganske overbevist om, at de indfrier den.

Så må vi bare gå efter Costa i stedet :D
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 16. feb, 2017 06:40

Både Coman og Costa må gerne være på min wish-list :)

Men det sker desværre nok ikke.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. feb, 2017 08:44

ilusio skrev:Både Coman og Costa må gerne være på min wish-list :)

Men det sker desværre nok ikke.
Ok, de må gerne være på din ønskeseddel, men det sker desværre ikke skriver du. Jamen, så sæt dem på for pokker!

Er de på nu?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. feb, 2017 09:30

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/fo ... -sommeren/

Ok artikel. Jeg er enig, der skal topangriber ind. En kant. Central midtbanespiller. Venstre back. Midterforsvarer. Og evt målmand.

har i bud på spillerne til positionerne.

Nu skal vi lige holde fast i Klopp så han ikke ryger til Barcelona.
Senest rettet af Kelly torsdag, 16. feb, 2017 10:03, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » torsdag, 16. feb, 2017 10:02

Kelly skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/2017/fo ... -sommeren/

Ok artikel. Jeg er enig, der skal topangriber ind. En kant. Central midtbanespiller. Venstre back. Midterforsvarer. Og evt målmand.

Hat i bud på spillerne til positionerne.

Nu skal vi lige holde fast i Klopp så han ikke ryger til Barcelona.
Jeg er ikke helt enig...

For det første så synes jeg at en ny og bedre målmand er noget af det vigtigste og ikke blot "et evt"!
Jeg går ud fra at det er forstærkninger til startopstillingen vi snakker om....
Jeg mener at vi pt har 3 spillere som er selvskrevne til startopstillingen....Coutinho, Lallana og Mané. Og derfor har jeg meget svært ved at se at vi både skal købe en ny angriber, en CM og en kant Det ville kræve nyt spilsystem eller en satsning med enten Coutinho eller Lallana længere tilbage på banen.

Vi spiller nu et 4-1-2-2-1 system med Coutinho og Mané bag eneangriberen og Lallana og Wijnaldum/Can bag dem. At få plads til en kant vil med det system betyde at Coutinho bliver rykket ned i stedet for Wijnaldum/Can og så tror jeg desværre vi bliver for svage defensivt. Det ville kræve en spiller som Kanté som omdrejningspunktet på CM og sådan en type spiller er ikke nem at skaffe til Liverpool....
Alternativt kan man ændre til det system som vel egentlig er Klopps foretrukne (4-2-3-1) og rykke Lallana ned på CM, men det er jeg også bange for der bliver for svagt defensivt...især mod de gode hold.

Personligt så jeg helst en ændring til 4-2-3-1 med indkøb af en målmand, en VB, en CB, en CM og angriber. Jeg har dog svært ved at forestille mig at vi går ud og køber startere til 5 positioner i samme transfervindue. Jeg ville gå benhårdt efter Joe Hart, Van Dijk og en VB for at få styr på vort forsvar. Og bliver det så muligt at lave røverkøb på CM og angriber positionerne så kan vi gå efter det også, men ellers er det kun bonuspositioner for mig.....

Besvar