Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 24. apr, 2017 20:29

At Costa underpræstere også samtidig spiller i Bayern, hvor der er massere konkurrence og generelt en kort snor til at præstere, er jo også en af grundende til, at vi overhovedet kan diskutere ham. Også har han alligevel lavet 7 mål og 9 assist, selvom det godt nok er for suveræne Bayern.

En ting er sikkert. Han har i hvert fald den profil som udfylder et gigantisk hul i vores trup med sin fart og sine driblinger, foruden evnen til at spille på begge kanter og vel egentligt som spilleren bag en angriber. Giver også muligheden for ham og Mane på hver sin side af Coutinho med Firmino foran og Lallana og en CDM bagved. Hendo hvis man stadig tror han ikke er ligeså skrøbelig som Studge. Eller bare en Impact Sub, der kan spille flere offensive pladser og levere både mål og assists.

Ikke at vi får ham, men det tegner da rigtigt. Det gør det så bare mere latterligt når vi henter Redmond for samme pris.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AJJ
Indlæg: 2431
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 25. apr, 2017 21:06

Pearce skriver i echo, at vi er parate til at betale 50 mio. Pund for van Dijk. Han er god, men det er godt nok mange penge. Og hvordan med skadesfrekvens? Under alle omstændigheder så kræver det CL - ellers nupper en af de andre ham

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 26. apr, 2017 11:33

Sandro fra Malaga laver lidt bølger:

https://www.thisisanfield.com/2017/04/l ... a-striker/

Han ser sulten og agressiv ud på You Tube: https://www.youtube.com/watch?v=chtBIy3kqm4

God squad-angriber...

Benjastilling
Indlæg: 44
Tilmeldt: lørdag, 22. apr, 2017 14:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Benjastilling » torsdag, 27. apr, 2017 18:07

Efter min mening, og tydeligt også mange andres, så mangler vi en klasse CB, klasse VB, klasse DM og en klasse AC.

Men nu når vi har den filosofi i klubben, men også Klopps, at vi ikke køber klasse, men selv udvikler yngre spillere til stjerner. så har jeg følgende på ønskelisten:

CB - Jonathan Tah, Leverkusen - Stærk, okay hurtig, og meget vigtigt - god på bolden!

VB - Benjamin Mendy, Monaco - Klasse offensiv, fysisk stærk defensiv.

DM - Ruben Neves, FC Porto - En god playmaker, ligger og støber boldene, og har altid øje for den fremadrettede aflevering, hvilket jeg synes vi mangler, især når vi har Emre Can på positionen.

AC - Andrea Belotti, Torino - Virkelig arbejdsom angriber, der kan lidt af det hele. scorer en del på hovedet, men kan også afslutte med begge ben.

Efter min mening ville alle disse spillere gå ind i startopstillingen. Nogle vil måske mene at Neves ikke ville gå direkte ind, men jeg giver ikke fem potter pis for Emre Can, han må efter min mening meget gerne smutte til sommer, i stedet for at tilbyde ham en ny kontrakt.
Hvis vi kvalificerer os til CL, vil jeg også mene at de absolut er realistiske at hente, hvis altså klubben vil bruge lidt penge.

Min start 11'er næste sæson vil derfor se således ud:

----------Migno----------
Clyne - Matip - Tah - Mendy
----------Neves-----------
------Lallana-Hendo-----
Mané-------------Coutinho
---------Belotti------------

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 27. apr, 2017 18:32

Neves kan ikke engang komme i startopstillingen hos Porto? Så ville det da give mere mening at hente Danilo der holder ham ude og efter hvad jeg hører spiller på et fantastisk højt niveau, for indrømmet jeg ser ikke specielt mange portugisiske kampe. Man kunne også kigge på den anden portugiser William Carvalho der holder Danilo ude på landsholdet.

Ellers er jeg meget enig, men min pessimistiske tilgang til vores transfermarked griner højlydt. Vi får naturligvis ikke Belotti, såfremt han skulle ønske at skifte Torino ud. Det anser jeg for værende fuldstændig urealistisk, men man kan jo blive overrasket.

Mendy er måske mere realistisk, sådan rent transfersumsmæssigt, men jeg kan ikke rigtig se hvorfor han skulle skifte til os, også selvom vi overrasker og sikrer CL. Så skulle det da være hvis vi virkelig åbnede lønposen og med Trump som præsident er større mirakler da sket.

Alt efter hvor Leverkusen ender i deres katastrofesæson, samt hvorvidt vi scorer CL, kan Tah måske overhales af Klopp. Det er nok ikke en spiller Leverkusen vil sælge, hvorfor vi økonomisk skal tvinge dem til det, igen miraklernes tid er givetvis ikke forbi.

Jeg er stadig af den overbevisning, at vi buldrer enormt meget om vores kommende transfermarked, hvilket som bekendt ofte sker med tomme tønder. Jeg forventer at vores signings bliver noget i stil med Bertrand, Redmond også en CB fra en udenlandsk liga, måske også Andre Gray eller Callum Wilson. Det lyder billigt, men bare rolig, det bliver det ikke.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 27. apr, 2017 18:54

sjampen skrev: Jeg forventer at vores signings bliver noget i stil med Bertrand, Redmond også en CB fra en udenlandsk liga, måske også Andre Gray eller Callum Wilson. Det lyder billigt, men bare rolig, det bliver det ikke.
Hvorfor så negativ, er det bare fordi vi kun hentede spillere som Mane og Matip for et års tid siden? Måske det bliver bedre transfers i år :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 27. apr, 2017 19:31

Thommo skrev:
sjampen skrev: Jeg forventer at vores signings bliver noget i stil med Bertrand, Redmond også en CB fra en udenlandsk liga, måske også Andre Gray eller Callum Wilson. Det lyder billigt, men bare rolig, det bliver det ikke.
Hvorfor så negativ, er det bare fordi vi kun hentede spillere som Mane og Matip for et års tid siden? Måske det bliver bedre transfers i år :dontknow:
Jeg har skrevet det før, jeg synes generelt ikke vi agerer specielt godt på transfermarkedet og at der er en afgørende grund til, at vi ligger som vi gør og har gjort en del år efterhånden, imens flere hold overhaler os. Det er der bestemt gode grunde til, navnligt at der er andre klubber der konsekvent kaster om sig med penge og, at vi ikke har været i stand til at fastholde de topklassespillere vi rent faktisk henter.

Når det så er sagt, så var Matip da bestemt et lovende indkøb til en pris der bogstavelig talt ikke bliver bedre. Nogle gange synes jeg der herinde og i blandt Liverpoolfans generelt, forsøges at tegne et billede af ham som værende på niveau med spillere som han ikke er, men helt bestemt en rigtig god spiller der hører hjemme hvor vi gerne vil ende. At vi så stadig ikke kan forsvare og Matips del i det, må vi vurderer når der ikke primært kan skydes på andre.

Mané er naturligvis en fremragende spiller. Jeg vil dog påpege, at han har været væk halvdelen af sæsonen og nu har en temmelig grim skade så jeg venter med at flage på fuld stang lidt endnu, selvom han bestemt har spillet rigtig mange gode kampe, og været afgørende for os. Jeg synes stadig vi betalte overpris for ham, sammenlignet med lignende handler sidste år. Det er der desværre mange der misforstår, bare fordi det naturligvis var værd at overbetale for at få ham i truppen. Det ændrer dog ikke på, at når man betaler kurs 110 for et værdipapir der handles til kurs 100, så har man stadig dummet sig selvom det stiger til kurs 150. Det gør mig bange, for jeg kan ikke se os lave den helt store 50+ milloner signing, men jeg kan godt se os smide 35+ for Nathan Redmond, Oxlade-Chamberlain, Zaha eller Arnautovic, alle spillere der bestemt kan lave en Mané og har nogle kompetencer vi mangler, men som jeg også sagtens kan se ikke blive pengene værd. Den slags signings har vi også lavet rigtig mange af.

Jeg kan godt lide Wijnaldum, men jeg synes det var rigtig mange penge for en spiller der reelt var i The Championship og reelt ikke var specielt god i en hel del kampe for Newcastle. Han har da spillet udemærket, men så heller ikke mere og jeg har meget svært ved at se ham indgå i den startende 11 på et mesterskabshold. Han havde i hvert fald ikke været starter for hverken Chelsea eller Tottenham. En pointe der i øvrigt også kunne laves omkring Lallana, og muligvis også Henderson med den skadesfrekvens a la Sturridge han efterhånden har udviklet.
Det bedste jeg kan sige er vel at Wijnaldum var et positivt skridt i processen, for han har niveau til Liverpool. Om han har niveauet til vores forhåbentlig, kommende mesterskabshold må vi se, samt hvilket rolle det bliver i.

Klavan har vel reelt været en katastrofe og spild af penge, om end han var billig og da som sådan kæmper for trøjen. Karius vel det samme, selvom han har bestemt har ungdommen med sig. Jeg så en del af hans kampe for Mainz, og tror stadig der er en mulighed for at han kan blive en gevinst, men det er ikke noget vi rigtig har set.

Som jeg ser det, savner vi virkelig de indkøb som rykker truppen fremad, og dem tror jeg ikke vi laver. Er der nogle der tror vi henter Lacazette, Lukaku, Belotti, Aubameyang eller hvad de nu hedder? Eller er det vores konkurrenter der henter dem? Mon ikke Chelsea vinder skabet også henter en Lukaku, Nainggolan og Sanchez. Konkurrerer vi med det på transfermarkedet? Det tvivler jeg på. Så skal vi være bedre end dem på transfermarkedet, det er bestemt en mulighed, det ser vi jo med Spurs. Det er også nemmere sagt end gjort og trods alt lettere i FIFA 17 hvor man bare henter Allan Saint-Maximin også ved man han er programmeret til at blive ligeså god som Lacazette.

Det er ikke fordi jeg siger Griezmann eller #Kloppout, men jeg er af den opfattelse, at vi skal bruge et stort transfervindue og jeg tror ikke det sker. Jeg håber da bestemt, at der er hold i rygterne om at Klopp for store checks, og at vi også er villige til at betale den løn som det koster at hente store spillere, jeg tror bare der er større chance for at vi går skridtet ned på transfersummen og en hel del ned på lønkronerne, også ikke rigtig rykker os tættere på konkurrenterne, selvom vi egentlig bliver bedre. Også skal man jo håbe på at Klopp kan lave noget af den magi med en inferiør trup ift. konkurrencerne, der vandt mesterskabet i Bundesligaen.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 27. apr, 2017 21:20

AJJ skrev:Pearce skriver i echo, at vi er parate til at betale 50 mio. Pund for van Dijk. Han er god, men det er godt nok mange penge. Og hvordan med skadesfrekvens? Under alle omstændigheder så kræver det CL - ellers nupper en af de andre ham
Jeg synes, at det er et meget stærkt signal i forhold til, hvad der er vores absolut svageste punkt og også, hvor meget det lige præcis er Van Dijk, vi gerne vil have.

Det er mange penge. Men det er også en stensikker forstærkning af starteelveren - som jeg ser det. Hvor mange andre positioner kan vi købe en spiller på, hvor vi tør sige, at holdet med sikkerhed som helhed vil være forstærket i startelveren - selv ved indkøb for £50m?

I forhold til Van Dijk kan man vel ikke tale om skadesfrekvens, da hans nuværende skade er den først i hans karriere. Men det kan da godt være en lille bekymring, om en sådan ledbåndsskade i anklen kan være en kick-start for noget tilbagevendende.

Jeg jubler, hvis vi får hentet Van Dijk.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 27. apr, 2017 21:25

@Sjampen Modtaget og delvist forstået, men ikke enig, omkring Mane og Matip, Regner Matip som cremen af centerforsvarer i PL, omend jeg generelt ikke er specielt god til at se kvaliteter ved forsvarer, kan bedre se dem i offensiven, men med de evner jeg har til at se kvali i forsvaret rater jeg ham meget højt. Er målløs over at du synes vi gav for meget for Mane, i ramme alvor bør han jo koste meget mere end eksempelvis ham frøæderen som scum gav 800-1000 mill for. dårligt eksempel måske, da mange vel er med på de gav 500-800 for meget som jeg tolker stemningen i medierne. Men jeg tror at Mane sælges for 4 gange købsprisen hvis han smutter inden for de næste par år. Mega godt køb, og kan stadig ikke få armene ned.

Jeg skriver i starten "delvist forstået", for kan stadig ikke forstå pessimismen omkring sommerens transfers, Klavan til 3-4 mill som jeg husker det, og for et 4. valg vel god nok(han er nu i kampen om at være 3. valg og ikke god nok). Kan ikke huske om Sakho var lagt på is ved Klavan købet, eller hvordan det hang sammen? Gini købet var på papiret fint, da han kom med mål i støvlerne, jeg er stadig lunken ved ham, men han har da scoret fint må jeg give ham, Karius var også lovende, men det går ikke altid som håbet....
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. apr, 2017 21:44

Jeg mener at 4. valget til en position på holdet skal være et homegrown talent, og ikke en 31 årige udenlandsk spiller, som langtfra er god nok, og ALDRIG vil blive det.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 27. apr, 2017 21:46

Jeg ville nu være godt tilfreds med at købe et værdipapir til 110 for at se det stige til 150. Specielt hvis det udgjorde 1/11-del af min samlede portefølje.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13787
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. apr, 2017 21:48

Surf skrev:Jeg ville nu være godt tilfreds med at købe et værdipapir til 110 for at se det stige til 150. Specielt hvis det udgjorde 1/11-del af min samlede portefølje.
Har du nogle gode tips?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 27. apr, 2017 22:28

Hr. Drejer skrev:Jeg mener at 4. valget til en position på holdet skal være et homegrown talent, og ikke en 31 årige udenlandsk spiller, som langtfra er god nok, og ALDRIG vil blive det.
Det er vel tiltænkt at Gomez skal være 4. valg i den kommende sæson, har hele tiden regnet det som værende fremtiden, så Klavan skal yt og et nyt 1.-2.-3. valg skal ind, forhåbentlig en starter, sammen med Matip.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5699
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 27. apr, 2017 22:41

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg mener at 4. valget til en position på holdet skal være et homegrown talent, og ikke en 31 årige udenlandsk spiller, som langtfra er god nok, og ALDRIG vil blive det.
Det er vel tiltænkt at Gomez skal være 4. valg i den kommende sæson, har hele tiden regnet det som værende fremtiden, så Klavan skal yt og et nyt 1.-2.-3. valg skal ind, forhåbentlig en starter, sammen med Matip.

Matip er ok forsvarer, men desværre er han Kolo Touré om igen. Tre kampe og så en skade.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 27. apr, 2017 23:12

texy skrev:
AJJ skrev:Pearce skriver i echo, at vi er parate til at betale 50 mio. Pund for van Dijk. Han er god, men det er godt nok mange penge. Og hvordan med skadesfrekvens? Under alle omstændigheder så kræver det CL - ellers nupper en af de andre ham
Jeg synes, at det er et meget stærkt signal i forhold til, hvad der er vores absolut svageste punkt og også, hvor meget det lige præcis er Van Dijk, vi gerne vil have.

Det er mange penge. Men det er også en stensikker forstærkning af starteelveren - som jeg ser det. Hvor mange andre positioner kan vi købe en spiller på, hvor vi tør sige, at holdet med sikkerhed som helhed vil være forstærket i startelveren - selv ved indkøb for £50m?

I forhold til Van Dijk kan man vel ikke tale om skadesfrekvens, da hans nuværende skade er den først i hans karriere. Men det kan da godt være en lille bekymring, om en sådan ledbåndsskade i anklen kan være en kick-start for noget tilbagevendende.

Jeg jubler, hvis vi får hentet Van Dijk.
Formentlig størstedelen af positionerne, med undtagelse af positionerne som venstre og højre yderangriber/kant.

Når dette er sagt, hilser jeg et køb af Van Dijk mere end velkommen. Prisen er dog hidsig.

Besvar