Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. maj, 2017 10:19

Oomph242 skrev:
sjampen skrev:
rnh skrev:
Det er jo lige netop ikke er en sang vi har hørt mange gange før.
I år er det jo netop udtalt fra så mange troværdige kilder at vi er klar til indkøb og at pengene er der.
Det er jo ikke bare forhåbninger fra fans. Men vi må jo se hvad der sker, jeg er bare helt personlig ret sikker på at vi kommer til at bruge usædvanlig mange penge.
Så må vi bare håbe at Klopp bruger dem på de rigtige spillere.
Vi hørte den da i hvert fald sidst vi kvalificerede os til CL, og det blev da skudt i overdrive da Suarez så blev solgt hvorefter vi endte med Lallana, Lovren, Balotelli, Markovic og Emre Can og brugte ca. 120 millioner pund, men til gengæld også solgte for 85, næsten udelukkende igennem Suarez.
Også værd at bemærke at vi året efter smed 40 millioner pund efter Benteke efter allerede at have smidt samme beløb for Firmino.

Man kan så sige, at vi trods alt har købt ind, Mané var heller ikke billig, så hvis vi bare "gør som vi plejer", bortset fra at vi rent faktisk køber godt ind og ikke køber Balotelli og Markovic, og vores "dårlige køb" i stedet blive minimum solide som Clyne eller Lallana så hjælper det selvfølgelig på sagerne.

Truppen er jo som sådan nogenlunde på plads, måske med undtagelse af forsvaret. Det handler vel mere om, at vi nu finder de enkelte spillere der kan sende os tættere på toppen end at bygge en ny stamme op.
Vores gennemsnitlige netspend har under FSG været ca. £26m. Så vi smider ikke ligefrem bunker af penge på, at komme til tops i PL. Hvis vi både skal klare os godt i PL og i CL, så tror jeg FSG skal op med pungen for alvor... vores trup skal være stærkere, bredere, og bedre forberedt på skader til næste sæson.
Så hvis Pearce har ret så vil vores netspend stige med 100%, hvilket jo er ret flot. Det er blot noget skidt, at vi spiller i samme liga som Chelsea, Manchester klubberne.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 29. maj, 2017 11:48

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
sjampen skrev:
rnh skrev:
Det er jo lige netop ikke er en sang vi har hørt mange gange før.
I år er det jo netop udtalt fra så mange troværdige kilder at vi er klar til indkøb og at pengene er der.
Det er jo ikke bare forhåbninger fra fans. Men vi må jo se hvad der sker, jeg er bare helt personlig ret sikker på at vi kommer til at bruge usædvanlig mange penge.
Så må vi bare håbe at Klopp bruger dem på de rigtige spillere.
Vi hørte den da i hvert fald sidst vi kvalificerede os til CL, og det blev da skudt i overdrive da Suarez så blev solgt hvorefter vi endte med Lallana, Lovren, Balotelli, Markovic og Emre Can og brugte ca. 120 millioner pund, men til gengæld også solgte for 85, næsten udelukkende igennem Suarez.
Også værd at bemærke at vi året efter smed 40 millioner pund efter Benteke efter allerede at have smidt samme beløb for Firmino.

Man kan så sige, at vi trods alt har købt ind, Mané var heller ikke billig, så hvis vi bare "gør som vi plejer", bortset fra at vi rent faktisk køber godt ind og ikke køber Balotelli og Markovic, og vores "dårlige køb" i stedet blive minimum solide som Clyne eller Lallana så hjælper det selvfølgelig på sagerne.

Truppen er jo som sådan nogenlunde på plads, måske med undtagelse af forsvaret. Det handler vel mere om, at vi nu finder de enkelte spillere der kan sende os tættere på toppen end at bygge en ny stamme op.
Vores gennemsnitlige netspend har under FSG været ca. £26m. Så vi smider ikke ligefrem bunker af penge på, at komme til tops i PL. Hvis vi både skal klare os godt i PL og i CL, så tror jeg FSG skal op med pungen for alvor... vores trup skal være stærkere, bredere, og bedre forberedt på skader til næste sæson.
Så hvis Pearce har ret så vil vores netspend stige med 100%, hvilket jo er ret flot. Det er blot noget skidt, at vi spiller i samme liga som Chelsea, Manchester klubberne.

Er netspend stigningen for fremtiden eller kun fordi vi er i CL?

Ja Chelsea og Manchester klubberne halter vi økonomisk kraftigt efter. Spændende om vi på sigt sportsligt kan holde os på niveau med dem. Håber ikke top 4, kun er noget vi opnår hver 3-4 sæson.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. maj, 2017 15:19

Ja, det er jo spørgsmålet; Får Klopp £60/50 M. hver sommer fremover, eller er det kun denne sommer?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » mandag, 29. maj, 2017 15:42

Alle vores konkurranter kommer til at købe for 120+ denne sommer så hvis vi ikke mindst gør det samme så må vi bare indse at FSG aldrig vil komme til at gøre liverpool til en topklub igen.

Det alt sammen fint at handle smart og købe billigt. men det er bare bevist at de ikke fungere til at vinde titler og specielt i en liga med 6 store hold så er det ikke råd til at tage "chancer" med talenter.

Det jo stensikkert at United og City har en spiller til 40+ mil pund værdi på hver plads i deres start 11'er og at deres bænk koster 150+ mil


Helt personligt mener jeg at det er bedre at klubben viser vanvittig ambition her til sommer og henter måske for 200mil eller 250 mil og så spare de næste 2 transfer vinduer. (vi sparede jo også i vinters)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 29. maj, 2017 17:31

Det vildeste ved nutidens transfervinduer er, at fans går mere op i, hvad rivaliserende klubber køber, end de gør i, hvad sin egen køber. Det kan da være røvhamrende ligegyldigt, hvem de andre klubber henter. Det gør ingen forskel for os alligevel.
Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 29. maj, 2017 17:46

AndreasN skrev:Det vildeste ved nutidens transfervinduer er, at fans går mere op i, hvad rivaliserende klubber køber, end de gør i, hvad sin egen køber. Det kan da være røvhamrende ligegyldigt, hvem de andre klubber henter. Det gør ingen forskel for os alligevel.
Jeg vil nu mene, at det gør en forskel for os hvor meget og hvor stærkt vores nærmeste rivaler opruster.
Især hvis det er FSG's ønske, at vi skal spille med helt i top og vinde noget.

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 29. maj, 2017 18:39

Wormie skrev:Alle vores konkurranter kommer til at købe for 120+ denne sommer så hvis vi ikke mindst gør det samme så må vi bare indse at FSG aldrig vil komme til at gøre liverpool til en topklub igen.

Det alt sammen fint at handle smart og købe billigt. men det er bare bevist at de ikke fungere til at vinde titler og specielt i en liga med 6 store hold så er det ikke råd til at tage "chancer" med talenter.

Det jo stensikkert at United og City har en spiller til 40+ mil pund værdi på hver plads i deres start 11'er og at deres bænk koster 150+ mil


Helt personligt mener jeg at det er bedre at klubben viser vanvittig ambition her til sommer og henter måske for 200mil eller 250 mil og så spare de næste 2 transfer vinduer. (vi sparede jo også i vinters)
Vi kan alligevel ikke duellere på det økonomiske, løn- + transfermæssige område, så hvorfor ikke fortsætte den intelligente opbyggende model, som Klopp har gang i her og som han perfektionerede i Dortmund.........den klub, vi på mange parametre minder mest om i spillestil og indkøbspolitik, har været den stærkeste og mest harmoniske samlet set over de sidste to sæsoner, forrige sæson vandt den økonomiske sværvægter Leicester faktisk PL, mens vi for blot tre somre siden var uhyre tæt på at veksle en 7. plads til et PL-trofæ med offensive forstærkninger som Moses og Aspas i sommervinduet!
Og i den resterende sæson af de fire sidste var det to meget målrettede indkøb af chelsea, der skabte balance og lukkede huller i startformationen, og medvirkede til 2015-titlen.
I disse sæsoner har især scum brugt uanede mængder af pund på de efterspurgte stjernespillere fra øverste hylde, og de har ikke just været tæt på titlen nogle af sæsoner!

Så lad os nu se, om ikke Klopp kan gøre et eller andet uden at skulle bruge 200 mio pund - det vil sgu være anderledes tilfredsstillende, og som de sidste fire sæsoner beviser, absolut ikke umuligt :headbang:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 29. maj, 2017 21:52

Jeg synes den her tråd meget godt viser, at mentaliteten blandt fans gør det noget nær umuligt at tilfredsstille folk. Man taler om beløb, men beløbene er da ligegyldige, hvis man får den rette spiller. Altså underforstået at det er en kvalitet i sig selv, hvis spilleren er dyr. Man vil ikke være en købeklub/plastikklub, men angriber klubben hvis den ikke bruger to milliarder.
Man bør vel se lidt i helheder. For eksempel så investerer vi en gigantisk sum i klubbens infrastruktur ift træningsanlæg. Det er bare ikke særligt sexet. Klubben har meldt positivt ud om nye investeringer i stadion. Hellere ikke videre sexet, med mindre at man på bedste "hvem-har-den-største..." kan fortælle, at vores stadion er større end jeres!
Forstå mig ret, jeg vil da gerne have at vores trup forbedres, men det er næsten som om at transferdelen er langt vigtigere end de 38 runder imellem.
Undskyld mit øf, men for fanden, mon ikke vi, når alt kommer til alt, har fået købt en spiller eller to til sidst uagtet hvor mange fantasimillioner, vi ender med at bruge....
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 30. maj, 2017 06:16

Det vigtige er at vi får de rigtige spillere.

Nogle gange koster de mange penge og så må vi betale hvis vi vil forbedre os. Andre gange kan det gøres for små penge.

Mit gæt er 3-4 "dyre" spillere mellem £20-40 mio og så nogle jokere.

Med de salg vi forventer at lave, så giver det nok et net spend omkring £50-75 mio i dette vindue.
Det er nok nødvendigt da vi skal forbedre bredden i truppen til at håndtere CL.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jeppe » tirsdag, 30. maj, 2017 06:20

Jesper skrev:Jeg synes den her tråd meget godt viser, at mentaliteten blandt fans gør det noget nær umuligt at tilfredsstille folk. Man taler om beløb, men beløbene er da ligegyldige, hvis man får den rette spiller. Altså underforstået at det er en kvalitet i sig selv, hvis spilleren er dyr. Man vil ikke være en købeklub/plastikklub, men angriber klubben hvis den ikke bruger to milliarder.
Man bør vel se lidt i helheder. For eksempel så investerer vi en gigantisk sum i klubbens infrastruktur ift træningsanlæg. Det er bare ikke særligt sexet. Klubben har meldt positivt ud om nye investeringer i stadion. Hellere ikke videre sexet, med mindre at man på bedste "hvem-har-den-største..." kan fortælle, at vores stadion er større end jeres!
Forstå mig ret, jeg vil da gerne have at vores trup forbedres, men det er næsten som om at transferdelen er langt vigtigere end de 38 runder imellem.
Undskyld mit øf, men for fanden, mon ikke vi, når alt kommer til alt, har fået købt en spiller eller to til sidst uagtet hvor mange fantasimillioner, vi ender med at bruge....
Du får får lige en virtuel klapsalve og et "hørt!" herfra.


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » tirsdag, 30. maj, 2017 09:35

Jesper skrev:Jeg synes den her tråd meget godt viser, at mentaliteten blandt fans gør det noget nær umuligt at tilfredsstille folk. Man taler om beløb, men beløbene er da ligegyldige, hvis man får den rette spiller. Altså underforstået at det er en kvalitet i sig selv, hvis spilleren er dyr. Man vil ikke være en købeklub/plastikklub, men angriber klubben hvis den ikke bruger to milliarder.
Man bør vel se lidt i helheder. For eksempel så investerer vi en gigantisk sum i klubbens infrastruktur ift træningsanlæg. Det er bare ikke særligt sexet. Klubben har meldt positivt ud om nye investeringer i stadion. Hellere ikke videre sexet, med mindre at man på bedste "hvem-har-den-største..." kan fortælle, at vores stadion er større end jeres!
Forstå mig ret, jeg vil da gerne have at vores trup forbedres, men det er næsten som om at transferdelen er langt vigtigere end de 38 runder imellem.
Undskyld mit øf, men for fanden, mon ikke vi, når alt kommer til alt, har fået købt en spiller eller to til sidst uagtet hvor mange fantasimillioner, vi ender med at bruge....
Jesper forstår godt din udemærkede argumentation og dermed dine begrundede pointer. Jeg tillader mig alligevel at nævne at det vigtige for fans all over er hvilke placering de får samt om de får en pokal. Hos de lokale fans vil man i større grad se lokale spillere. Men jo bedre holdet er jo sværere er dette.

Ift. Transfer og plastikklub/købeklub kan LFC vel ikke siges at vi ikke har været dette siden 80'erne. Jeg ønsker selv at LFC henter og køber de bedste spillere isf. Middelmådige spillere der ikke ændrer på at LFC har været det 6-8 bedste engelske hold i mange sæsoner.

Klopp, udbygningen af stadion og træningsanlæg er vigtige grundpiller i håbet om succes men det er større resourcer på transfermarkedet også. Her skal FSG forstå at markedet er overtændt og at middelmådige spillere er dyre og dygtige spillere endnu dyrere. Udpeg de fire spillere man mener vil gøre holdet bedst, køb dem.

Tror ikke på din tese om at bare spilleren er dyr er han god, se de mange sticks det gav Pogba!

Til slut: endnu et fedt indspark af dig, Jesper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 30. maj, 2017 10:19

Oomph242 skrev:
AndreasN skrev:Det vildeste ved nutidens transfervinduer er, at fans går mere op i, hvad rivaliserende klubber køber, end de gør i, hvad sin egen køber. Det kan da være røvhamrende ligegyldigt, hvem de andre klubber henter. Det gør ingen forskel for os alligevel.
Jeg vil nu mene, at det gør en forskel for os hvor meget og hvor stærkt vores nærmeste rivaler opruster.
Især hvis det er FSG's ønske, at vi skal spille med helt i top og vinde noget.
Men hvorfor? Vi kan jo ikke forhindre vores konkurrenter i at hente dygtige spillere alligevel, så der er da ingen grund til at bruge så meget tid på det.
Liverpool Football Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. maj, 2017 10:30

AndreasN skrev:
Oomph242 skrev:
AndreasN skrev:Det vildeste ved nutidens transfervinduer er, at fans går mere op i, hvad rivaliserende klubber køber, end de gør i, hvad sin egen køber. Det kan da være røvhamrende ligegyldigt, hvem de andre klubber henter. Det gør ingen forskel for os alligevel.
Jeg vil nu mene, at det gør en forskel for os hvor meget og hvor stærkt vores nærmeste rivaler opruster.
Især hvis det er FSG's ønske, at vi skal spille med helt i top og vinde noget.
Men hvorfor? Vi kan jo ikke forhindre vores konkurrenter i at hente dygtige spillere alligevel, så der er da ingen grund til at bruge så meget tid på det.
Ja hvis de andre ikke opruster, så har vi vel heller ikke grund. Er det ikke meget indlysende, at man bliver nødt til at kigge på sine bedre konkurrenter hvis det er dem man vil måle sig med eller blive bedre end.

Så er det ikke ok, at jeg og andre også har lidt interesse i og bruger tid på at kigge de vores nærmeste over skulderen?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » tirsdag, 30. maj, 2017 10:42

nikand skrev:
Jesper skrev:Jeg synes den her tråd meget godt viser, at mentaliteten blandt fans gør det noget nær umuligt at tilfredsstille folk. Man taler om beløb, men beløbene er da ligegyldige, hvis man får den rette spiller. Altså underforstået at det er en kvalitet i sig selv, hvis spilleren er dyr. Man vil ikke være en købeklub/plastikklub, men angriber klubben hvis den ikke bruger to milliarder.
Man bør vel se lidt i helheder. For eksempel så investerer vi en gigantisk sum i klubbens infrastruktur ift træningsanlæg. Det er bare ikke særligt sexet. Klubben har meldt positivt ud om nye investeringer i stadion. Hellere ikke videre sexet, med mindre at man på bedste "hvem-har-den-største..." kan fortælle, at vores stadion er større end jeres!
Forstå mig ret, jeg vil da gerne have at vores trup forbedres, men det er næsten som om at transferdelen er langt vigtigere end de 38 runder imellem.
Undskyld mit øf, men for fanden, mon ikke vi, når alt kommer til alt, har fået købt en spiller eller to til sidst uagtet hvor mange fantasimillioner, vi ender med at bruge....
Jesper forstår godt din udemærkede argumentation og dermed dine begrundede pointer. Jeg tillader mig alligevel at nævne at det vigtige for fans all over er hvilke placering de får samt om de får en pokal. Hos de lokale fans vil man i større grad se lokale spillere. Men jo bedre holdet er jo sværere er dette.

Ift. Transfer og plastikklub/købeklub kan LFC vel ikke siges at vi ikke har været dette siden 80'erne. Jeg ønsker selv at LFC henter og køber de bedste spillere isf. Middelmådige spillere der ikke ændrer på at LFC har været det 6-8 bedste engelske hold i mange sæsoner.

Klopp, udbygningen af stadion og træningsanlæg er vigtige grundpiller i håbet om succes men det er større resourcer på transfermarkedet også. Her skal FSG forstå at markedet er overtændt og at middelmådige spillere er dyre og dygtige spillere endnu dyrere. Udpeg de fire spillere man mener vil gøre holdet bedst, køb dem.

Tror ikke på din tese om at bare spilleren er dyr er han god, se de mange sticks det gav Pogba!

Til slut: endnu et fedt indspark af dig, Jesper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tak. Jeg har selv været en af de største kritikere af FSG, så jeg har selv været inde på ovenstående kritik af ejerskabet. Men jeg synes nu også, at det er på tide at give dem den ros, de rent faktisk fortjener. Og man bliver nødt til at se på transferdelen som en integreret del af den overordnede økonomi, som givetvis er blevet langt, langt bedre. Vi har haft økonomisk positive transfervinduer, vi har tjent enorme summer på tv-aftalen, sporsoraterne giver flere penge og Main Stand giver flere indtægter. Problemet ligger i, at investeringer i en tribune og en evt ny tribune jo også skal tilbagebetales. Ligeledes ift de anlæg, man vil lave omkring træningsfaciliteterne. Og pengene kan jo i sagens natur kun bruges en gang. Det er det perspektiv, vi skal huske. Vi kender ikke den overordnede økonomi, men jeg lagde mærke til en analyse, der kom frem for nylig, der fortalte om at vi stadigvæk procentvis bruger en meget stor (for stor) procentdel af vores omsætning på spillerlønninger. Og så længe vi gør det, så er vi nødt til at gøre to ting: Få en afbalanceret trup ift lønninger. Øge omsætningen.
Derfor kan vi stadigvæk ikke bare bruge løs og det synes jeg er fornuftigt nok. Når jeg nævner det her, så er det jo fordi, at en transferdelen ift kun bliver omtalt som en handel,men selve løndelen skal også huskes.

Så kommer dilemmaet, for jeg vil (for at sige det rent ud) da også have de her såkaldte "marquee signings", men jeg tror faktisk rigtigt meget på, at vi har kompetente folk i klubben, der ved hvad de gør. Dette i modsætning til tidligere. Derfor tager jeg det helt roligt og føler ingen grund til at kritisere ift de spillere, vi køber eller de summer vi bruger (eller ikke bruger). Kritikken kan vise sig at være berettiget senere, men skal vi ikke lige give en chance, tænker jeg.

Der, hvor jeg tidligere har været personligt bekymret, det har handlet om, at det har virket som om, at ejerskabet i meget høj grad har tænkt i profitoptimerings-baner. Man har måske ligefrem fornemmet, at der har været en hel del fløde, der er blevet skummet. Det tror jeg ikke på længere, og hvis det i givet fald sker, så er det stadigvæk en klub, der er i langt, langt bedre forfatning end tidligere.

Min sidste pointe i mit indlæg handlede om mentaliteten blandt fans. At transferdelen synes at være mest spændende. Jeg er en hykler, ærligt talt, når jeg skrev dette, for jeg synes jo selv, at det er skide interessant. Men jeg synes at det ind i mellem fylder for meget og synes vigtigere end selve fodbolddelen. Når det er sagt, så er det jo ikke mig, der skal dømme andre fans. Man må være interesseret i det man vil. Det ene er ikke mere rigtigt end noget andet - det var blot en betragtning, som man kan være uenig i eller ej.

Og skal vi så ikke få nogle spændende spillere at diskutere - for det er og bliver sjovt her i de her fodboldløse måneder!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 30. maj, 2017 11:21

Oomph242 skrev:
AndreasN skrev:
Oomph242 skrev:
AndreasN skrev:Det vildeste ved nutidens transfervinduer er, at fans går mere op i, hvad rivaliserende klubber køber, end de gør i, hvad sin egen køber. Det kan da være røvhamrende ligegyldigt, hvem de andre klubber henter. Det gør ingen forskel for os alligevel.
Jeg vil nu mene, at det gør en forskel for os hvor meget og hvor stærkt vores nærmeste rivaler opruster.
Især hvis det er FSG's ønske, at vi skal spille med helt i top og vinde noget.
Men hvorfor? Vi kan jo ikke forhindre vores konkurrenter i at hente dygtige spillere alligevel, så der er da ingen grund til at bruge så meget tid på det.
Ja hvis de andre ikke opruster, så har vi vel heller ikke grund. Er det ikke meget indlysende, at man bliver nødt til at kigge på sine bedre konkurrenter hvis det er dem man vil måle sig med eller blive bedre end.

Så er det ikke ok, at jeg og andre også har lidt interesse i og bruger tid på at kigge de vores nærmeste over skulderen?
Jeg synes, præmissen er lidt underlig, men føl dig da fri til at gå hjertens meget op, hvad andre foretager sig. Jeg ved stadig ikke, hvad vi skal bruge det til.
Liverpool Football Klopp

Besvar