Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 04. jun, 2017 21:56

RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Der skrives mange steder (ved ikke om kilden er den samme), at vi er villige til at matche Chelsea's og Man City's tilbud til Soton og van Dijk. Så er det op til van Dijk at beslutte sig ud fra sportslige og personlige grunde, og der har Liverpool's forhandlere fået særdeles positive tilkendegivelser fra van Dijk lejren indtil videre.
Jeg har lidt på fornemmelsen, at vi vil gå hele vejen for at få vores primære transfer mål handlet hjem i dette vindue, så det bliver ikke økonomien, der slår os ud af kampen, men det bliver op til spillerens præferencer i sidste ende.
Salah-handlen går vel nogenlunde o-p op med et salg af Sakho, så det er bare at give den gas :)
Ja hvis vi kan sælge Sakho til den pris. Ifølge rygter har Portsmouth trukket sig grundet pris og lønkrav.
Både ham og Sturrigde er der desværre ikke mange rygter om indtil videre.
En van Dijk til £60m synes jeg er vanvid, ikke en gang Bonucci vil koste så meget.
Måske også liige optimistisk nok af P'mouth, at tro at de kan få Sakho til League 1. :D :D ;)
Lol sorry. Palace.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 04. jun, 2017 22:38

mener Salah er et super køb. På trods af han spiller på højre side. Er ret sikker på han også kan begå sig på venstre. Det vil samtidig øge konkurrencen enormt og dække Mané, så ikke han skal spille samtlige kampe og alt ikke bliver ødelagt mens han er væk.

Håber bare klopp vil gøre mere brug af vore talenter i sæsonen, for ellers frygter jeg er forsvinder. Lad dem få spille tidlig spare lidt på stammen. Tænker på Woodburn, Alexander, Taiwo Awoniyi (på udlån), H Wilson osv. Der går jo rygter om, at flere andre pl klubber bla vil købe vores talenter. Formoder også der er en grund til vi har hentet et Chelsea talent på trods af han kommer til at spille u23, ved bare ikke hvorfor, hvis planen ikke er at begynde at bruge dem lidt

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 04. jun, 2017 22:40

Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Der skrives mange steder (ved ikke om kilden er den samme), at vi er villige til at matche Chelsea's og Man City's tilbud til Soton og van Dijk. Så er det op til van Dijk at beslutte sig ud fra sportslige og personlige grunde, og der har Liverpool's forhandlere fået særdeles positive tilkendegivelser fra van Dijk lejren indtil videre.
Jeg har lidt på fornemmelsen, at vi vil gå hele vejen for at få vores primære transfer mål handlet hjem i dette vindue, så det bliver ikke økonomien, der slår os ud af kampen, men det bliver op til spillerens præferencer i sidste ende.
Salah-handlen går vel nogenlunde o-p op med et salg af Sakho, så det er bare at give den gas :)
Ja hvis vi kan sælge Sakho til den pris. Ifølge rygter har Portsmouth trukket sig grundet pris og lønkrav.
Både ham og Sturrigde er der desværre ikke mange rygter om indtil videre.
En van Dijk til £60m synes jeg er vanvid, ikke en gang Bonucci vil koste så meget.
Måske også liige optimistisk nok af P'mouth, at tro at de kan få Sakho til League 1. :D :D ;)
Lol sorry. Palace.
fuck van Dijk. Overvurderet og for meget skadet

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14373
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 04. jun, 2017 22:47

liverpoolfc86: test lige den hvide farve på skriften næste gang du skriver
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Westie
Indlæg: 24
Tilmeldt: tirsdag, 25. jun, 2013 01:04
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Westie » søndag, 04. jun, 2017 22:48

liverpoolfc86 skrev:
Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Der skrives mange steder (ved ikke om kilden er den samme), at vi er villige til at matche Chelsea's og Man City's tilbud til Soton og van Dijk. Så er det op til van Dijk at beslutte sig ud fra sportslige og personlige grunde, og der har Liverpool's forhandlere fået særdeles positive tilkendegivelser fra van Dijk lejren indtil videre.
Jeg har lidt på fornemmelsen, at vi vil gå hele vejen for at få vores primære transfer mål handlet hjem i dette vindue, så det bliver ikke økonomien, der slår os ud af kampen, men det bliver op til spillerens præferencer i sidste ende.
Salah-handlen går vel nogenlunde o-p op med et salg af Sakho, så det er bare at give den gas :)
Ja hvis vi kan sælge Sakho til den pris. Ifølge rygter har Portsmouth trukket sig grundet pris og lønkrav.
Både ham og Sturrigde er der desværre ikke mange rygter om indtil videre.
En van Dijk til £60m synes jeg er vanvid, ikke en gang Bonucci vil koste så meget.
Måske også liige optimistisk nok af P'mouth, at tro at de kan få Sakho til League 1. :D :D ;)
Lol sorry. Palace.
fuck van Dijk. Overvurderet og for meget skadet
Han har stort set aldrig været ude med skader, så det ville nu være synd at sige, at han er for meget skadet ;)
https://www.transfermarkt.com/virgil-va ... ler/139208

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 05. jun, 2017 01:23

Emmy skrev:liverpoolfc86: test lige den hvide farve på skriften næste gang du skriver
:D :D :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 05. jun, 2017 07:35

liverpoolfc86 skrev:mener Salah er et super køb. På trods af han spiller på højre side. Er ret sikker på han også kan begå sig på venstre. Det vil samtidig øge konkurrencen enormt og dække Mané, så ikke han skal spille samtlige kampe og alt ikke bliver ødelagt mens han er væk.

Håber bare klopp vil gøre mere brug af vore talenter i sæsonen, for ellers frygter jeg er forsvinder. Lad dem få spille tidlig spare lidt på stammen. Tænker på Woodburn, Alexander, Taiwo Awoniyi (på udlån), H Wilson osv. Der går jo rygter om, at flere andre pl klubber bla vil købe vores talenter. Formoder også der er en grund til vi har hentet et Chelsea talent på trods af han kommer til at spille u23, ved bare ikke hvorfor, hvis planen ikke er at begynde at bruge dem lidt
De unge fik da masser af minutter sidste sæson, og Klopp er kendt for at give de unge chancer, så det vil han sikkert blive ved med, men næste sæson er det nok primært i de 2 hjemlige cups, at de unge får minutter på banen.

Steve har allerede hentet 3 ind, og så er der 5 bud på tyske stjernefrø, vi kunne prøve os på:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... p-13136177

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 05. jun, 2017 07:38

Westie skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Oomph242 skrev:
RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Der skrives mange steder (ved ikke om kilden er den samme), at vi er villige til at matche Chelsea's og Man City's tilbud til Soton og van Dijk. Så er det op til van Dijk at beslutte sig ud fra sportslige og personlige grunde, og der har Liverpool's forhandlere fået særdeles positive tilkendegivelser fra van Dijk lejren indtil videre.
Jeg har lidt på fornemmelsen, at vi vil gå hele vejen for at få vores primære transfer mål handlet hjem i dette vindue, så det bliver ikke økonomien, der slår os ud af kampen, men det bliver op til spillerens præferencer i sidste ende.
Salah-handlen går vel nogenlunde o-p op med et salg af Sakho, så det er bare at give den gas :)
Ja hvis vi kan sælge Sakho til den pris. Ifølge rygter har Portsmouth trukket sig grundet pris og lønkrav.
Både ham og Sturrigde er der desværre ikke mange rygter om indtil videre.
En van Dijk til £60m synes jeg er vanvid, ikke en gang Bonucci vil koste så meget.
Måske også liige optimistisk nok af P'mouth, at tro at de kan få Sakho til League 1. :D :D ;)
Lol sorry. Palace.
fuck van Dijk. Overvurderet og for meget skadet
Han har stort set aldrig været ude med skader, så det ville nu være synd at sige, at han er for meget skadet ;)
https://www.transfermarkt.com/virgil-va ... ler/139208
Han må være ekstra ordinært god, når nr. 1, 3 og 4 vil betale så mange penge for ham, og vi vil åbenbart gøre ham til den højest lønnede spiller i klubben (tvivler jeg alligevel lidt på), men får vi ham ikke, så er der helt sikkert andre rigtig gode midterforsvarere derude, og som koster væsentligt mindre.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 05. jun, 2017 09:55

Dijk, Salah
Så mangler vi blot en angriber (Lacazette) og en venstre back (???)

Så er jeg en glad mand.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » mandag, 05. jun, 2017 09:58

ilusio skrev:Dijk, Salah
Så mangler vi blot en angriber (Lacazette) og en venstre back (???)

Så er jeg en glad mand.
Og så lige Keita til midten så er jeg med på vognen..

Sendt fra min SM-G955F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 05. jun, 2017 10:10

F1rm1no skrev:
ilusio skrev:Dijk, Salah
Så mangler vi blot en angriber (Lacazette) og en venstre back (???)

Så er jeg en glad mand.
Og så lige Keita til midten så er jeg med på vognen..

Sendt fra min SM-G955F med Tapatalk
Han vil være stærk på midten, men vi er også ved at være liiidt crowded derinde.

Coutinho ind centralt sammen med: Lallana, Gini, Can, Henderson, (Milner/Lucas)
Det giver 6 gode spillere centralt eller minimum 5 hvis ikke vi tager Coutinho med.

Ja så mangler vi i hvert fald ikke der.

Defensivt vil Keita være en forstærkning dog.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » mandag, 05. jun, 2017 10:29

F1rm1no skrev:
ilusio skrev:Dijk, Salah
Så mangler vi blot en angriber (Lacazette) og en venstre back (???)

Så er jeg en glad mand.
Og så lige Keita til midten så er jeg med på vognen..

Sendt fra min SM-G955F med Tapatalk
Et eventuel alternativ til Van Dijk så ville pengene jo næsten være der til Lacazett.

Jeg så gerne Van Dijk i vores trøje, men som andre er inde på er jeg bare ikke sikker på at det er den rigtige vej at gå for vores klub/hold.

Ny ung spiller i klubben, dyreste spiller i klubben og bliver vil samtidig den bedst betalte spiller.
Jeg kan godt frygte at det vil føre til nogle interne problem i truppen og at Van Dijk ville være en mulig årsag til at ødelægge det sammenhold vi har hørt så meget om der skulle være i truppen.

Helt ærligt hvis man er den type spiller, så tror jeg sku at det er nemmere at være i City.
Jeg syntes bare at der virker som en stor chance at tage med et sådan køb, hvis de tal vi kan læse er sandfærdige.
Tænk på hvor mange der har brokket sig over forlængelsen med Lovren og særligt pga. af hans høje løn. Hvad vil der ikke blive sagt, skrevet og ikke mindst råbt hvis han ikke præstere.
Det er muligt at jeg bare ser spøgelser.. ;)

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 05. jun, 2017 10:47

Hvad med Laporte fra Bilbao, han har vidst en frikøbsklausul, i nærheden af den pris, vi snakker om med Van Dijk.
Billede

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 05. jun, 2017 10:48

ilusio skrev:
F1rm1no skrev:
ilusio skrev:Dijk, Salah
Så mangler vi blot en angriber (Lacazette) og en venstre back (???)

Så er jeg en glad mand.
Og så lige Keita til midten så er jeg med på vognen..

Sendt fra min SM-G955F med Tapatalk
Han vil være stærk på midten, men vi er også ved at være liiidt crowded derinde.

Coutinho ind centralt sammen med: Lallana, Gini, Can, Henderson, (Milner/Lucas)
Det giver 6 gode spillere centralt eller minimum 5 hvis ikke vi tager Coutinho med.

Ja så mangler vi i hvert fald ikke der.

Defensivt vil Keita være en forstærkning dog.
Sjovt som folk nævner Coutinho som central midtbanespiller. Det er han ikke, bare fordi han har spillet to kampe der. Klopp ser ham bare som et alternativ til den plads.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » mandag, 05. jun, 2017 11:25

Enig Aggerdoo....han er afprøvet på positionen i kampe mod nogle af de svageste hold i Premier League. Jeg tror slet ikke han fylder nok defensivt i de tætte kampe. Jeg synes det er helt fint at bruge flere offensivt indstillede spillere i kampe mod de svageste modstandere....jeg har i øvrigt flere gange tidligere efterlyst at man brugte flere offensive spiltyper i den type kampe så det er fint hvis den tendens endelig er ved at bryde igennem....

Jeg så i øvrigt gerne at vi skiftede til 4-2-3-1 systemet med Mane, Coutinho og Salah bag Firmino (eller en ny angriber). Problemet er det er svært at få plads til Lallana i den formation.

For at blive ved topic så håber jeg vi får Van Dijk, Bertrand eller Hector til VB (tror Mendy er usandsynligt), Keita og Lacazette (tror Mbappe og Aubameyang er usandsynlige)

Besvar