Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 19. jun, 2017 09:08

Cynwal skrev:Jeg betragter historierne om Aubameyang til LFC som den foreløbige kulmination på agurketid/silly season. Jeg kan slet ikke se et indkøb af en 28 årig til £60-70 mill. passe ind i strategien, da gensalgsværdien vil vise en meget kraftigt nedadgående kurve. Dermed vil afskrivningen være ultra høj, og et sådant indkøb er kun noget for "cashburn"-klubber som Man. City, PSG og andre milliardær-legetøjsbutikker.
Jeg anser det heller ikke som særligt sandsynligt, men som Niche påpeger kunne det jo godt være, at han vil spille for Klopp og i en klub a lá Dortmund.

Det kunne jo også være, at vi ikke nødvendigvis ser os som en sælgerklub, der skal kunne tjene på et videresalg af alle spillere. Måske er vi kommet helt derhen, hvor vi går efter spillere, der kan få os det sidste stykke mod et mesteskab, en CL-titel mv. og gerne blive helt deroppe ?

Kunne vi lave en 5 årig aftale med PEA, som koster os 60 mio. £ i transfer, så er det 12 mio. £ om året. Vi har godt nok brændt mange gange 12 mio. £ af på spillere, som aldrig blev til noget, og her er der altså temmelig stor sandsynlighed for kæmpe succes.
Er det ikke pengene værd, hvis han kan være forskellen på, om vi kommer helt op at ringe de næste 5 år ? Det er der da bunker af penge i, selvom han koster mange penge. Alene trøje-salget vil vel eksplodere :D

Vi har vel en masse spillere, som vi ikke vil af med, men skulle de ønske sig væk eller være urealistiske i deres lønforlangende, så har vi stadig masser af spillere, som vil indbringe store transfersummer. Tænk bare på at vi vurderer spillere som Sakho til 30 mio., Markovic til 20, Moreno til 12 og en Stewart til 10 mio.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » mandag, 19. jun, 2017 09:12

Enig - kommer naturligvis aldrig til ske med Aubameyang. Kan virkelig ikke se nogen af parterne have interesse i det. Han bliver skudt af til en af de store klubber, hvor han kan tjene kassen de næste 4 år. Eller måske til Kina, hvor han så kan tjene mega-kassen.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » mandag, 19. jun, 2017 09:22

Tror også man skal holde navne som Aubameyang, Mbappe og Veratti til de våde drømme i soveværelset.
Tænk også på det dilemma det vil skabe for Coutinho når han står med kuglen mellem fødderne og skal vælge hvem af Salah, Aubameyang og Mané han skal sende i dybden. :dontknow:

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » mandag, 19. jun, 2017 10:08

A picture says a 1000 words.
Billede
(tease)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 19. jun, 2017 18:21

Wormie skrev:A picture says a 1000 words.
Billede
(tease)
Not funny


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 19. jun, 2017 22:55

Hvis prisen nederst i artiklen er nogenlunde korrekt/ konkret (26 mio pund), er nedenstående min sommervindue-favorit pt:
https://www.thisisanfield.com/2017/06/l ... mas-lemar/

Selvom Mbabbe og Silva lignede de største individualister på Monaco-holdet, virkede Lemar som en vigtig del af deres flow og sammenhængende spil i de CL-kampe, som jeg så........og en compilation som nedenstående demonstrerer speed, spilintelligens og sparketeknik af ret høj klasse:


I givet fald har vi en fornuftig pris på en ung spiller med udviklingspotentiale, CL-erfaring og fornuftigt slutprodukt....what's not to like? :music: (altså bortset fra en eventuelt semi-troværdig kilde..?)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 19. jun, 2017 23:05

Larry Dillman skrev:Hvis prisen nederst i artiklen er nogenlunde korrekt/ konkret (26 mio pund), er nedenstående min sommervindue-favorit pt:
https://www.thisisanfield.com/2017/06/l ... mas-lemar/

Selvom Mbabbe og Silva lignede de største individualister på Monaco-holdet, virkede Lemar som en vigtig del af deres flow og sammenhængende spil i de CL-kampe, som jeg så........og en compilation som nedenstående demonstrerer speed, spilintelligens og sparketeknik af ret høj klasse:


I givet fald har vi en fornuftig pris på en ung spiller med udviklingspotentiale, CL-erfaring og fornuftigt slutprodukt....what's not to like? :music: (altså bortset fra en eventuelt semi-troværdig kilde..?)
Hvilken position spiller Lemar? Og hvor ville Lemar spille i LFC?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 19. jun, 2017 23:42

nikand skrev: Hvilken position spiller Lemar? Og hvor ville Lemar spille i LFC?
Han er venstre kant, men har spillet højrekant og offensiv midtbane, endda kampe hvor han er har været central midtbanespiller ifølge transfermarkt. Jeg har dog kun set ham som kant og offensiv midtbane, men positionerne flyder lidt sammen, da han ligesom Coutinho godt kan finde på at trække ind i banen som kantspiller.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » tirsdag, 20. jun, 2017 00:35

sjampen skrev:
nikand skrev: Hvilken position spiller Lemar? Og hvor ville Lemar spille i LFC?
Han er venstre kant, men har spillet højrekant og offensiv midtbane, endda kampe hvor han er har været central midtbanespiller ifølge transfermarkt. Jeg har dog kun set ham som kant og offensiv midtbane, men positionerne flyder lidt sammen, da han ligesom Coutinho godt kan finde på at trække ind i banen som kantspiller.
Også mit indtryk....han dækker sandsynligvis enten venstrekant i tremands-angrebet (a la Cout i det meste af sæsonen) eller måske en af de to 8'ere (a la Cout i de sidste 3-4 kampe...og muligvis fremover). Han virker mere 'kant'-hurtig og med et bedre indlæg, selvom han i PL og som integreret del af mandskabet naturligvis ikke lever helt op til Coutinhos standard.
Mindre bør også kunne gøre det til en pris, der i dette vindue ikke virker astronomisk, og hvor vi har brug for yderst kvalificerede alternativer til vores topfolk...
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 20. jun, 2017 12:15



Tror ikke vi ser en Lacazette, eller en ny angriber i truppen denne sommer.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 20. jun, 2017 12:18

YNWA! skrev:

Tror ikke vi ser en Lacazette, eller en ny angriber i truppen denne sommer.
Jeg synes egentlig også vi er dækket fornuftigt ind på angriberposten, så det er absolut ikke en position jeg synes vi skal prioritere højest.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 20. jun, 2017 12:21

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:

Tror ikke vi ser en Lacazette, eller en ny angriber i truppen denne sommer.
Jeg synes egentlig også vi er dækket fornuftigt ind på angriberposten, så det er absolut ikke en position jeg synes vi skal prioritere højest.
Jeg er enig MadsT. Selvom det kunne være rart med en målscorer der banker 20+ mål ind i sæsonen, er jeg super tilfreds med hvis målene kommer fra flere forskellige spillere som i denne sæson.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » tirsdag, 20. jun, 2017 14:10

Baseret på skrivene fra Joyce, Pearce og Bascombe så er prioriteten efter Salah-købet følgende:

CB (måske fortsat en dør på klem for VvD)
CM (Keita 1. prioriteten)
VB (?)

Dvs. der kommer nok ikke yderligere angribere ud over Solanke. Spændende hvad der sker med Sturridge på den baggrund...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 20. jun, 2017 16:02

YNWA! skrev:Jeg er enig MadsT. Selvom det kunne være rart med en målscorer der banker 20+ mål ind i sæsonen, er jeg super tilfreds med hvis målene kommer fra flere forskellige spillere som i denne sæson.
Jeg tror sagtens den angriber kan være Firmino.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » tirsdag, 20. jun, 2017 16:37

Mads T. skrev:
YNWA! skrev:Jeg er enig MadsT. Selvom det kunne være rart med en målscorer der banker 20+ mål ind i sæsonen, er jeg super tilfreds med hvis målene kommer fra flere forskellige spillere som i denne sæson.
Jeg tror sagtens den angriber kan være Firmino.
Personlige ville jeg også meget gerne se Ings over en hel sæson før jeg dømmer ham helt ude. Surt at han har fået smadret halvanden sæson med knæskader. Tror han kunne blive rigtig god for os.
YNWA..!

Besvar