Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 06. jul, 2017 10:35

Det er tidens mest hotte Liverpool diskussion; Mangler vi en angriber som scorer 20 mål pr sæson, eller ej? En stor gruppe tilhængere siger, at det gør vi, og en lige så stor gruppe siger nej, det gør vi ikke. Jeg hører til første gruppe. Mit bedste argument for at vi mangler en med masser af mål i støvlerne, er at vi mangler en effektiv angriber til de kampe, hvor vi kun får 1-2 chancer i løbet af hele kampen. Altså kampe hvor vi ikke vader i chancer. Og så nytter det ikke at Firmino skal bruge 8-9 chancer for at score et mål. Disse kampe skal gerne give flere point i næste sæson.

Jeg synes også det er overraskende at Lacazette er røget så relativt billigt. Men noget kunne tyder på at de store klubber ikke står og mangler en angriber.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 06. jul, 2017 11:03

Aggerdoo skrev: Forskellen på Sturridge og Lacazette er bare, at sidstnævnte er hårdtarbejdende, og det er vel det, Klopp savner fra Sturridge...
Jeg tror Sturridge fik ændret attituden sidst på foråret, hvilket har gjort at Klopp tror mere på ham. det her er 100 % bare en fornemmelse jeg har, men jeg syntes at udtalelser fra Klopp om Sturridge har været mere positive og Sturridge fik en lille smule ansvar sidst i sæsonnen. Så ser Klopp det nok også somom at hvis han henter en angriber for et stort beløb, så er det Firmino der mister pladsen.

Og så er det vel i erkendelse af at svagheden på holdet findes længere tilbage på banen og ikke oppe foran.

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » torsdag, 06. jul, 2017 11:08

En fit Studge river Lacazette midtover.

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » torsdag, 06. jul, 2017 11:14

Hr. Drejer skrev:Det er tidens mest hotte Liverpool diskussion; Mangler vi en angriber som scorer 20 mål pr sæson, eller ej? En stor gruppe tilhængere siger, at det gør vi, og en lige så stor gruppe siger nej, det gør vi ikke. Jeg hører til første gruppe. Mit bedste argument for at vi mangler en med masser af mål i støvlerne, er at vi mangler en effektiv angriber til de kampe, hvor vi kun får 1-2 chancer i løbet af hele kampen. Altså kampe hvor vi ikke vader i chancer. Og så nytter det ikke at Firmino skal bruge 8-9 chancer for at score et mål. Disse kampe skal gerne give flere point i næste sæson.

Jeg synes også det er overraskende at Lacazette er røget så relativt billigt. Men noget kunne tyder på at de store klubber ikke står og mangler en angriber.
Enig i at prisen på Lacazette virker lav. Det gør prisen på Aubameyang dog også. Med tanke på de rygtede priser på Lukaku samt Morata virker det som om, at angribere hvis hurtighed er en stor faktor for deres samlede evner ikke er i så høj kurs pt. Måske det kan have noget, at gøre med de mindre holds tendens til, at pakke sig og derved mindske rummet bag forsvaret?

Mht. spørgsmålet om vi burde hente en +20 måls angriber:
Jeg tror vi alle ville elske, at hente en angriber der var garant for en masse mål (Suarez). Men i min optik er der positioner der kræver opmærksomhed før vi går ud og brager +50 mio. pund på en angriber. Venstre back, midterforsvar samt en central midtbanespiller er i mine øje steder vi bør prioritere før vi retter opmærksomheden mod positionen helt i front. Vi har mange spillere til de tre forreste pladser og jeg tror Klopp er fint tilfreds med sine offensive muligheder. Det er et langsigtet projekt og jeg kan sagtens se os vente til næste sommer med at brage en angriber ind.

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 06. jul, 2017 11:30

SeanJohn skrev:
Hr. Drejer skrev:Det er tidens mest hotte Liverpool diskussion; Mangler vi en angriber som scorer 20 mål pr sæson, eller ej? En stor gruppe tilhængere siger, at det gør vi, og en lige så stor gruppe siger nej, det gør vi ikke. Jeg hører til første gruppe. Mit bedste argument for at vi mangler en med masser af mål i støvlerne, er at vi mangler en effektiv angriber til de kampe, hvor vi kun får 1-2 chancer i løbet af hele kampen. Altså kampe hvor vi ikke vader i chancer. Og så nytter det ikke at Firmino skal bruge 8-9 chancer for at score et mål. Disse kampe skal gerne give flere point i næste sæson.

Jeg synes også det er overraskende at Lacazette er røget så relativt billigt. Men noget kunne tyder på at de store klubber ikke står og mangler en angriber.
Enig i at prisen på Lacazette virker lav. Det gør prisen på Aubameyang dog også. Med tanke på de rygtede priser på Lukaku samt Morata virker det som om, at angribere hvis hurtighed er en stor faktor for deres samlede evner ikke er i så høj kurs pt. Måske det kan have noget, at gøre med de mindre holds tendens til, at pakke sig og derved mindske rummet bag forsvaret?

Mht. spørgsmålet om vi burde hente en +20 måls angriber:
Jeg tror vi alle ville elske, at hente en angriber der var garant for en masse mål (Suarez). Men i min optik er der positioner der kræver opmærksomhed før vi går ud og brager +50 mio. pund på en angriber. Venstre back, midterforsvar samt en central midtbanespiller er i mine øje steder vi bør prioritere før vi retter opmærksomheden mod positionen helt i front. Vi har mange spillere til de tre forreste pladser og jeg tror Klopp er fint tilfreds med sine offensive muligheder. Det er et langsigtet projekt og jeg kan sagtens se os vente til næste sommer med at brage en angriber ind.

Vi har nærmest været et langsigt projekt siden start 00erne :D lad os håbe Klopp får tiden og midlerne til, at vi på et tidspunkt igen kan blive et storhold som kontinuerligt kæmper med om titler og pokaler.

Jeg håber stadig på en kvalitets angriber. Men håbet forsvinder langsomt.

Jeg er også stadig i tvivl om vi har i sinde, at bruge £50m+ på en kvalitets spiller. Hver gang der snakkes i de baner i medier og på forums så blæses det op for så, at gå i sig selv.

£60m VvD sladderen er afløst af en £15m argentiner.
£70m Kieta sladderen bliver vel også snart afløst af lignende.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 06. jul, 2017 11:35

sjampen skrev:
Oomph242 skrev:
Men har Dalbert og Robertson så bedre evner end dem, som har slået deres sexede navn fast?
Umiddelbart er Dalbert et meget spændende navn. Jeg ville have langt mere tiltro til ham end til Robertson som jeg ikke synes har været specielt imponerende. Dalbert har været en del af et temmelig imponerende Nice hold under Lucien Favre, der trods alt har en stil der på nogle områder minder lidt om Klopps. Hurtig spiller, meget arbejdsom og bidrager både offensivt og defensivt, umiddelbart temmelig dygtig til at forsvare men det er nu ift. den franske liga.

Desværre ser det ud til at vi bare er et middel til at få Inter til at betale mere for ham. En anden mulighed kunne være Leverkusens Wendell der også er brasilianer med lidt sambabold til offensiven og gode forsvarsevner i sig, samt endnu en spiller der kender Klopps stil. Han har tidligere været rygtet temmelig kraftigt til Real Madrid, der nu lige har købt Theo Hernandez i stedet.
jeg tror Robertson vælges fordi han godt kunne udvikle sig til en bedre VB, han er tidl. kant right? Så han har kæmpet lidt med omstillingen oveni PL tempo.
og så er han i den kategori, hvor Milner stadig med stor sandsynlighed vil være foran ham i køen(lige nu), så vi egentlig bare erstatter andenvalget på VB(Moreno) med en som Klopp stoler lidt mere på defensivt og fysisk. Således at Milner kan få de pauser Klopp åbentbart ikke turde give ham sidste år, men som han har brug for(det har man når man spiller back og arbejder hårdt nok).

Så kan vi jo godt købe et sexet navn hvis vi kan finde et inden for budgettet(her er det så at Keita, VvD og måske endda Mbappe :headbang: spøger og måske skal afklares endeligt først, det ville være lidt trist at gå glip fordi vi havde brugt for meget på en VB der alligevel ikke kan slå Milner af holdet).

Jeg tror transfer strategien er at hente nogle få spillere ind, der kan løfte holdets niveau. Derfor er det lidt noget rod at man er tvunget til at hente en VB. Hvis nu Keita og VvD glipper så er det måske okay, hvis man til gengæld kunne hente Mbappa(ok det ser lidt håbløst ud lige pt. men er bare et eksempel). Omvendt på VB er vi tvunget til at hente mindst en spiller og så er det altså ok at finde en PL spiller til 8 mill der mindst er god nok til at være back-up for Milner og måske kan blive en god spiller med tiden. Det giver noget ro på i truppen, det gør at sælgere af andre VB's ikke tror at de kan få 40 mill for Jens Stryger Larsen fordi vi er desperate og så kan man også bedre afklare potentielle back-ups på pladsens situation, Flanno f.eks.

Det kan selvfølgelig også være at vi bare udnytter Hull og Robertson til at forhandle Wendell ned i pris.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jul, 2017 11:44

Hr. Drejer skrev:Det er tidens mest hotte Liverpool diskussion; Mangler vi en angriber som scorer 20 mål pr sæson, eller ej? En stor gruppe tilhængere siger, at det gør vi, og en lige så stor gruppe siger nej, det gør vi ikke. Jeg hører til første gruppe. Mit bedste argument for at vi mangler en med masser af mål i støvlerne, er at vi mangler en effektiv angriber til de kampe, hvor vi kun får 1-2 chancer i løbet af hele kampen. Altså kampe hvor vi ikke vader i chancer. Og så nytter det ikke at Firmino skal bruge 8-9 chancer for at score et mål. Disse kampe skal gerne give flere point i næste sæson.

Jeg synes også det er overraskende at Lacazette er røget så relativt billigt. Men noget kunne tyder på at de store klubber ikke står og mangler en angriber.
Jeg tror ikke han er mere værd. Meget bedre at beholde Daniel. Og håbe han holder. Så er han forrygende og bedre. Og kan afgøre det.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jul, 2017 11:45

Filos of Isk skrev:
sjampen skrev:
Oomph242 skrev:
Men har Dalbert og Robertson så bedre evner end dem, som har slået deres sexede navn fast?
Umiddelbart er Dalbert et meget spændende navn. Jeg ville have langt mere tiltro til ham end til Robertson som jeg ikke synes har været specielt imponerende. Dalbert har været en del af et temmelig imponerende Nice hold under Lucien Favre, der trods alt har en stil der på nogle områder minder lidt om Klopps. Hurtig spiller, meget arbejdsom og bidrager både offensivt og defensivt, umiddelbart temmelig dygtig til at forsvare men det er nu ift. den franske liga.

Desværre ser det ud til at vi bare er et middel til at få Inter til at betale mere for ham. En anden mulighed kunne være Leverkusens Wendell der også er brasilianer med lidt sambabold til offensiven og gode forsvarsevner i sig, samt endnu en spiller der kender Klopps stil. Han har tidligere været rygtet temmelig kraftigt til Real Madrid, der nu lige har købt Theo Hernandez i stedet.
jeg tror Robertson vælges fordi han godt kunne udvikle sig til en bedre VB, han er tidl. kant right? Så han har kæmpet lidt med omstillingen oveni PL tempo.
og så er han i den kategori, hvor Milner stadig med stor sandsynlighed vil være foran ham i køen(lige nu), så vi egentlig bare erstatter andenvalget på VB(Moreno) med en som Klopp stoler lidt mere på defensivt og fysisk. Således at Milner kan få de pauser Klopp åbentbart ikke turde give ham sidste år, men som han har brug for(det har man når man spiller back og arbejder hårdt nok).

Så kan vi jo godt købe et sexet navn hvis vi kan finde et inden for budgettet(her er det så at Keita, VvD og måske endda Mbappe :headbang: spøger og måske skal afklares endeligt først, det ville være lidt trist at gå glip fordi vi havde brugt for meget på en VB der alligevel ikke kan slå Milner af holdet).

Jeg tror transfer strategien er at hente nogle få spillere ind, der kan løfte holdets niveau. Derfor er det lidt noget rod at man er tvunget til at hente en VB. Hvis nu Keita og VvD glipper så er det måske okay, hvis man til gengæld kunne hente Mbappa(ok det ser lidt håbløst ud lige pt. men er bare et eksempel). Omvendt på VB er vi tvunget til at hente mindst en spiller og så er det altså ok at finde en PL spiller til 8 mill der mindst er god nok til at være back-up for Milner og måske kan blive en god spiller med tiden. Det giver noget ro på i truppen, det gør at sælgere af andre VB's ikke tror at de kan få 40 mill for Jens Stryger Larsen fordi vi er desperate og så kan man også bedre afklare potentielle back-ups på pladsens situation, Flanno f.eks.

Det kan selvfølgelig også være at vi bare udnytter Hull og Robertson til at forhandle Wendell ned i pris.
Er han ikke skotte. Længe siden der har været en god skotte i Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 06. jul, 2017 11:54

Kelly skrev:
Filos of Isk skrev:
sjampen skrev:
Oomph242 skrev:
Men har Dalbert og Robertson så bedre evner end dem, som har slået deres sexede navn fast?
Umiddelbart er Dalbert et meget spændende navn. Jeg ville have langt mere tiltro til ham end til Robertson som jeg ikke synes har været specielt imponerende. Dalbert har været en del af et temmelig imponerende Nice hold under Lucien Favre, der trods alt har en stil der på nogle områder minder lidt om Klopps. Hurtig spiller, meget arbejdsom og bidrager både offensivt og defensivt, umiddelbart temmelig dygtig til at forsvare men det er nu ift. den franske liga.

Desværre ser det ud til at vi bare er et middel til at få Inter til at betale mere for ham. En anden mulighed kunne være Leverkusens Wendell der også er brasilianer med lidt sambabold til offensiven og gode forsvarsevner i sig, samt endnu en spiller der kender Klopps stil. Han har tidligere været rygtet temmelig kraftigt til Real Madrid, der nu lige har købt Theo Hernandez i stedet.
jeg tror Robertson vælges fordi han godt kunne udvikle sig til en bedre VB, han er tidl. kant right? Så han har kæmpet lidt med omstillingen oveni PL tempo.
og så er han i den kategori, hvor Milner stadig med stor sandsynlighed vil være foran ham i køen(lige nu), så vi egentlig bare erstatter andenvalget på VB(Moreno) med en som Klopp stoler lidt mere på defensivt og fysisk. Således at Milner kan få de pauser Klopp åbentbart ikke turde give ham sidste år, men som han har brug for(det har man når man spiller back og arbejder hårdt nok).

Så kan vi jo godt købe et sexet navn hvis vi kan finde et inden for budgettet(her er det så at Keita, VvD og måske endda Mbappe :headbang: spøger og måske skal afklares endeligt først, det ville være lidt trist at gå glip fordi vi havde brugt for meget på en VB der alligevel ikke kan slå Milner af holdet).

Jeg tror transfer strategien er at hente nogle få spillere ind, der kan løfte holdets niveau. Derfor er det lidt noget rod at man er tvunget til at hente en VB. Hvis nu Keita og VvD glipper så er det måske okay, hvis man til gengæld kunne hente Mbappa(ok det ser lidt håbløst ud lige pt. men er bare et eksempel). Omvendt på VB er vi tvunget til at hente mindst en spiller og så er det altså ok at finde en PL spiller til 8 mill der mindst er god nok til at være back-up for Milner og måske kan blive en god spiller med tiden. Det giver noget ro på i truppen, det gør at sælgere af andre VB's ikke tror at de kan få 40 mill for Jens Stryger Larsen fordi vi er desperate og så kan man også bedre afklare potentielle back-ups på pladsens situation, Flanno f.eks.

Det kan selvfølgelig også være at vi bare udnytter Hull og Robertson til at forhandle Wendell ned i pris.
Er han ikke skotte. Længe siden der har været en god skotte i Liverpool.
jo, men hvor god han er og kan blive er svært at sige

Oomph242
Indlæg: 5651
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 06. jul, 2017 11:54

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:Det er tidens mest hotte Liverpool diskussion; Mangler vi en angriber som scorer 20 mål pr sæson, eller ej? En stor gruppe tilhængere siger, at det gør vi, og en lige så stor gruppe siger nej, det gør vi ikke. Jeg hører til første gruppe. Mit bedste argument for at vi mangler en med masser af mål i støvlerne, er at vi mangler en effektiv angriber til de kampe, hvor vi kun får 1-2 chancer i løbet af hele kampen. Altså kampe hvor vi ikke vader i chancer. Og så nytter det ikke at Firmino skal bruge 8-9 chancer for at score et mål. Disse kampe skal gerne give flere point i næste sæson.

Jeg synes også det er overraskende at Lacazette er røget så relativt billigt. Men noget kunne tyder på at de store klubber ikke står og mangler en angriber.
Jeg tror ikke han er mere værd. Meget bedre at beholde Daniel. Og håbe han holder. Så er han forrygende og bedre. Og kan afgøre det.
Et sats på Sturridge holder mere end 15-20 PL er vel utopi. Samt virker han uskarp og langsom efter alle hans skader. Jeg havde hellere set en Lacazette som man kunne bygge en offensiv op om.

Men det er jo forsent nu og vi må "nøjes" med Sturridge og håbe Firmino pludselig bliver skarp foran mål. Ellers bliver det sku nok hårdt mod bund og midterholdene som pakker sig og gør alt for et point.

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » fredag, 07. jul, 2017 00:04

500 mill for Lacazette, nej tak. En mand der er bagefter Giroud på landsholdet. Er meget i tvivl om han overhovedet slår til i PL

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. jul, 2017 09:47

khede skrev:500 mill for Lacazette, nej tak. En mand der er bagefter Giroud på landsholdet. Er meget i tvivl om han overhovedet slår til i PL
jeg syntes også det er lidt stejlt, han er 26, så om to år er han for "gammel" til at sælge videre til en hæderlig pris, hvis nu han ikke kan falde til. Jeg vil sige at jeg syntes det som minimum er ok at vi gik efter Salah, Keita og VvD først, det er posistioner, hvor vi ikke er lige så godt besat(slet ikke besat i Salahs tilfælde). Vi kan sagtens forbedre os i angrebet, men vi har gode spillere i forvejen, så der skal noget helt særligt til, imø. Det klart står vi med pengene og real virkelig gerne vil af med Morata, så lad os da endelig købe ham, men vi skal ikke ud og lave flere Robbie Keane handler.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 07. jul, 2017 10:21

khede skrev:500 mill for Lacazette, nej tak. En mand der er bagefter Giroud på landsholdet. Er meget i tvivl om han overhovedet slår til i PL
Jeg er så slet ikke i tvivl om at han bliver en kæmpe succes. Det er et super godt køb men heldigvis tror jeg han er købt som erstatning for Sanchez så samlet er Arsenal svækkede.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 07. jul, 2017 10:50

Emmy skrev:
khede skrev:500 mill for Lacazette, nej tak. En mand der er bagefter Giroud på landsholdet. Er meget i tvivl om han overhovedet slår til i PL
Jeg er så slet ikke i tvivl om at han bliver en kæmpe succes. Det er et super godt køb men heldigvis tror jeg han er købt som erstatning for Sanchez så samlet er Arsenal svækkede.
Jeg tror at hans chance for at blive en stor succes er noget større, hvis de beholder Sanchez

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 07. jul, 2017 10:53

Ryger Sanchez? Hvor er han rygtet hen?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar