Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 08. jul, 2017 12:26

Kelly skrev:Keita er vel ment som erstatning for Lucas.
Hvis de køber ny venstre back kunne Milner spiller den dynamiske defensive midt ?. Og ville det give mening at købe marco asensio.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Marco_Asensio
Glem alt om Asensio, ham lader Madrid ikke gå lige foreløbigt. De har desværre også fået overtalt Isco til at blive endnu end sæson. Den eneste midtbanespiller som er tilgængelig fra Real er vist James Rodriguez, hvilket selvfølgelig heller ikke ville være dårligt.

Derudover tror jeg nu hverken at Milner bliver flyttet fra VB, også med et nyindkøb, eller at han kunne spille den defensive midtbane. Hvilket Keita så heller ikke kan eller har gjort specielt meget for RB Leipzig, og det ville da også være synd med hans offensive kvaliteter.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 08. jul, 2017 12:32

Mads T. skrev:Og hvor mange klubber klubber tror du så giver deres ledende spillere lov til at snakke med andre klubber mit under sæsonen?
Få, men det er jo heller ikke pointen...........

Vi har haft lang tid til at gøre en masse arbejde på transfermarkedet, siden sæsonen sluttede. Derfor er dit "transfermarkedet er kun en uge gammelt"-argument bare dumt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 08. jul, 2017 12:56

khede skrev:
Filos of Isk skrev:
khede skrev:500 mill for Lacazette, nej tak. En mand der er bagefter Giroud på landsholdet. Er meget i tvivl om han overhovedet slår til i PL
jeg syntes også det er lidt stejlt, han er 26, så om to år er han for "gammel" til at sælge videre til en hæderlig pris, hvis nu han ikke kan falde til. Jeg vil sige at jeg syntes det som minimum er ok at vi gik efter Salah, Keita og VvD først, det er posistioner, hvor vi ikke er lige så godt besat(slet ikke besat i Salahs tilfælde). Vi kan sagtens forbedre os i angrebet, men vi har gode spillere i forvejen, så der skal noget helt særligt til, imø. Det klart står vi med pengene og real virkelig gerne vil af med Morata, så lad os da endelig købe ham, men vi skal ikke ud og lave flere Robbie Keane handler.
Fuldstændig enig, en venstre back ville også være fint og ingen fra Hull eller lignende tak
Ja VB bør også være en prioritet. Det tror jeg også at det er. Når vi kigger på Hull spillere så tror jeg det handler om at vi godt kan nøjes med at hente en reserve til Milner.

Det er jo den eneste plads hvor vi uden tvivl skal hente mindst en spiller. Og det jo lidt en kedelig forhandlingsposition at være i og derfor går det nok lidt trægt lige nu.

Sagen er nok at klubben kun vil bruge store penge hvis de får den "rigtige" spiller. Og det er jo ikke sikkert han er til salg lige nu. Jeg tror ikke klopp og co kan finde en de rigtig gerne vil have, udover nogle talenter måske. Så de vil nok hellere tage endnu et år med Milner end en halvdyr løsning der ikke er bedre, og så med en ny mand på bænken.

Måske vi ender med Milner og så et par unge gutter.


Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 08. jul, 2017 21:14

Til jer der mener vi har god tid. Så nej. Vi skal have fingeren ud og blive færdig på det markedet.

Hvis Arsenal får hentet Lemar og kan holde på Özil og Alexis, så frygter jeg dem endnu mere.

Lemar er vanvittig og med det indkøb Man-lort og de andre lorte hold får lavet. Så skal vi i gang.

Vi skal have spillere som kan gå ind som første mand, så vi får konkurrence om pladserne og en bred trup.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 08. jul, 2017 21:33

Selvfølgelig er der goooood tid, 8 uger sådan cirka. Tag en chill pill og ryg en fed, så ser det hele meget lysere ud :aliboronz8:
Verden er smask fuld af hyklere....

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 08. jul, 2017 22:13

Thommo skrev:Selvfølgelig er der goooood tid, 8 uger sådan cirka. Tag en chill pill og ryg en fed, så ser det hele meget lysere ud :aliboronz8:
Der er en god måneds tid til at PL starter og derudover skal vi spille den første af 2 CL kval kampe der utvivlsomt bliver blandt de vigtigeste i sæsonen, både sportsligt og økonomisk. Der er endda mindre, da spillere skal registreres før første CL kamp spilles. 8 uger er der i hvert fald ikke. Med tanke på hvor tæt grænsen mellem succes og fiasko var og altid har været i PL, så ville det nok være en OK idé hvis man var klar fra kamp 1 og ikke kamp nr. 5 eller 6.

I øvrigt er træningen allerede startet for nogle dage siden, hvor det ville være rart hvis truppen var klar og samlet så nyindkøb havde de bedste forudsætninger for succes, navnlig når vi spiller en relativt krævende system. Det er så hvad det er, det er naturligvis ikke umuligt at spille en spiller ind efterfølgende, men med konkurrencen i ligaen in mente skal man bruge enhver fordel. Navnlig hvis vi ender med at erstatte halvdelen af forsvaret, hvor det trods alt handler meget om at kende hinanden, i forhold til hvad der kræves af en offensivspiller.

Selvfølgelig er det for tidligt at snakke om panik, men en ting er sikkert, vi har ikke udvist rettidig omhu. Der kan man være misundelig på City der allerede på åbningsdagen for transfervinduet forstærkede deres svageste led i målet, selvom deres målmand så valgte at dominere til Confederations Cup, også i øvrigt hentede endnu en spiller til en skræmmende offensiv. Man kan så undre sig over at de ikke har gjort noget ved deres forsvar endnu, og tilsyneladende er mere opsatte på at hente Alexis Sanchez, selvom de dog også har været rygtet til Kyle Walker, så vi er trods alt ikke de eneste der kæmper med tingene.

Under alle omstændigheder har vi et par kampe mod Tranmere og Wigan, men så rejser vi så også til Hong Kong, Tyskland og slutter af i Irland. Alle steder hvor modstanderene er af sådan en kvalitet at vi I det store og hele bør have truppen på plads så den kan spilles sammen, ellers er det jo som sådan ligemeget at lave en pre-season. Så kan vi sende ungdomsholdene og gamle legender på reklametour i Asian eller USA og bare lade førsteholdsspillerene holde lang ferie i stedet.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 08. jul, 2017 22:34

sjampen skrev: Selvfølgelig er det for tidligt at snakke om panik, .
Ikke desto mindre er det, det mange gør på forum, altså panikker. ord som fiasko, og når x transfer glipper hvad så. Synes personligt det er meget latterligt, jeg mindes ikke, at folk plejer at pive så tåkrumende meget. Slet ikke så tidligt i vinduet. Jeg er tæt på at være målløs.
Verden er smask fuld af hyklere....

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » søndag, 09. jul, 2017 09:58

"With their surprise swoop, United haven't just knocked Chelsea's nose out of joint.

They've set the standard by which all other transfers will be valued this summer, the barometer for what clubs are willing to pay.

Even in a Premier League awash with television money, not everyone is capable of splashing out that much on players.

But the knock-on effect will surely be felt. Suddenly, selling clubs will look at what Everton were able to eke out of United and ramp up their own demands."


http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... p-13302530

Alle priser har jo været skruet helt vildt åndssvagt højt op: VVD, Sanchez, Veratti, Keita, Morata, Mbappe, James Rodriguez, Asensio osv. Men det kommer næppe bag på så mange at Scum er de første til at imødekomme disse vanvittige priser. De sælgende klubber vil nok nu holde fast i deres uhørte høje priser, men så er spørgsmålet bare om det resulterer i et utrolig stille transfer vindue, eller et transfer vindue der slår alle rekorder

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 09. jul, 2017 14:47

MP skrev:Men det kommer næppe bag på så mange at Scum er de første til at imødekomme disse vanvittige priser.
Det er da kun pga, LFC dummede sig at scum kom først. Bare for at få det på det rene.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 09. jul, 2017 23:17

Ja. Optimalt set, skal vi have vores transfers i hus i god tid. Men når jeg ikke forstår panikken helt, så er det fordi jeg mener, at den bedste startelver i sidste sæson kunne matche alle de bedste hold med det niveau, som de viste efter en optimal pre-season.

Vi ser ikke ud til at have udfordringer med skader, så det ser jeg ikke ændre sig. Og det er uanset hvem de andre måtte købe.

Vores indkøb skal gøre os stærkere i længden. Ikke nødvendigvis fra sæsonens første dag. Derfor er jeg ikke i panik. Men jeg kan godt frygte, at vi ikke får vores prioriterede indkøb i hus.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 10. jul, 2017 09:09

liverpoolfc86 skrev:Til jer der mener vi har god tid. Så nej. Vi skal have fingeren ud og blive færdig på det markedet.

Hvis Arsenal får hentet Lemar og kan holde på Özil og Alexis, så frygter jeg dem endnu mere.

Lemar er vanvittig og med det indkøb Man-lort og de andre lorte hold får lavet. Så skal vi i gang.

Vi skal have spillere som kan gå ind som første mand, så vi får konkurrence om pladserne og en bred trup.
Jeg tror ikke der er mange der mener vi har god tid som i; "Den sportslige ledelse må da gerne lige snuppe 14 dages ferie, det har de da fortjent".

Men derimod at tålmodighed kan være en nødvendighed for at få fat i de, trods alt forholdsvis få tilgængelige spillere, der vil kunne gå lige ind i start 11'eren, preseason eller ej.

Jeg tror da ikke der er nogle der syntes vi skal have god tid af andre årsager end at vi er nødt til at udvise noget tålmodighed for at få fat i de absolut bedste der vil kunne lokkes til LFC. Så kan det godt være at der er sket nogle fejl, VvD, men VvD sagen er jo også et eksempel på at LFC kom hurtigt ud af blokkene og var egentlig tæt på at signe en spiller, der bør være en klar forbedring.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jeppe » mandag, 10. jul, 2017 15:29

Et af de tynde rygter - men hvad siger folk til Bakayoko? Kun han være et alternativ til Keita?
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... a-13306849
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 11. jul, 2017 14:00

Stilhed før stormen?!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 11. jul, 2017 14:29

Hr. Drejer skrev:Stilhed før stormen?!
Lad os håde det!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 11. jul, 2017 14:33

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Stilhed før stormen?!
Lad os håde det!
Fuck der er stille kom nu med topspillere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar