Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 12. jul, 2017 09:56

kloppokoppo skrev:"Status Quo" -lol. Der må være nogle herinde som har spillet for meget manager.

Det er vigtigt, at vi får fat i Kieta og/eller Van Djik, men det vigtigste som Klopp også har været ude at sige er "tactical changes" som forhåbentligt kan forbedre nogen af problematikkerne fra sidste sæson. Helt væk på nuværende tidspunkt at vurdere vinduet.

Status quo... haha, lol.
Du trænger til at få hovedet ud af r....

P. S. Jeg spiller heller ikke Manager.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 12. jul, 2017 10:49

cyj71 skrev:Hvis det er rigtigt at Chelsea er blevet tilbudt Aubameyang, så synes jeg at vi skal prøve se, om vi kan få fat i ham.
Ham får liverpool næppe. Så hellere gå efter defensiv forstærkning.
You'r Never Walk Alone. ///

kloppokoppo
Indlæg: 24
Tilmeldt: torsdag, 04. aug, 2016 22:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kloppokoppo » onsdag, 12. jul, 2017 11:03

Hr. Drejer skrev:
kloppokoppo skrev:"Status Quo" -lol. Der må være nogle herinde som har spillet for meget manager.

Det er vigtigt, at vi får fat i Kieta og/eller Van Djik, men det vigtigste som Klopp også har været ude at sige er "tactical changes" som forhåbentligt kan forbedre nogen af problematikkerne fra sidste sæson. Helt væk på nuværende tidspunkt at vurdere vinduet.

Status quo... haha, lol.
Du trænger til at få hovedet ud af r....

P. S. Jeg spiller heller ikke Manager.
Hehe, ok og tak for informationen :)

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 12. jul, 2017 11:05

Hr. Drejer skrev:
kloppokoppo skrev:"Status Quo" -lol. Der må være nogle herinde som har spillet for meget manager.

Det er vigtigt, at vi får fat i Kieta og/eller Van Djik, men det vigtigste som Klopp også har været ude at sige er "tactical changes" som forhåbentligt kan forbedre nogen af problematikkerne fra sidste sæson. Helt væk på nuværende tidspunkt at vurdere vinduet.

Status quo... haha, lol.
Du trænger til at få hovedet ud af r....

P. S. Jeg spiller heller ikke Manager.
Kan vi ikke lige få kammertonen, så bliver vi alle i bedre humør.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. jul, 2017 11:05

DAGGER! skrev:
cyj71 skrev:Hvis det er rigtigt at Chelsea er blevet tilbudt Aubameyang, så synes jeg at vi skal prøve se, om vi kan få fat i ham.
Ham får liverpool næppe. Så hellere gå efter defensiv forstærkning.
Det koster vel ikke noget at prøve?

Jeg syntes også at defensiven er mere kritisk. Men at finde en forsvarsspiller med lige så meget klasse eller tæt på som Aubameyang bliver svært.

Jeg syntes helt klart at det er et forsøg værd.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » onsdag, 12. jul, 2017 12:19

Der går rygter om sportings 22årige Gelson Martins
Gerrard og Agger er Liverpool

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. jul, 2017 12:50

Kongegaard skrev:Der går rygter om sportings 22årige Gelson Martins
Jeg kender ham ikke, men vi er tyndt besat på kanterne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jeppe » onsdag, 12. jul, 2017 14:57

Kom til at smide denne op i den forkerte tråd, så nu kommer den lige her også:

I forhold til hele transfersnakken og status quo eller ej, er der et meget godt indspark til debatten i The Anfield Wrap fra den 26. juni. Den hedder "It's good to talk... or is it" og er gratis. Det er en australsk gut fra et firma der hedder Gain Line, og de kan findes her http://www.gainline.biz/, hvor man kan læse lidt om deres tilgang til rekruttering hos sportshold, eller nogen gange mangel på samme.

I bund og grund vurderer de at det vigtigste parameter er cohesion, eller sammenhængskraft/samhørighed i truppen og klubben generelt. Det taler meget godt ind i Klopps filosofi med at vi skal hente de rigtige, ellers henter vi ikke nogen, for det at hente de forkerte kan skade mere end det gavner. De rigtige kan så vurderes ud fra et utal af parametre, og ikke kun deres fodboldmæssige kunnen.

Men giv det et lyt hvis i har tid - det er interessant synes jeg.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 12. jul, 2017 15:48

Jeppe skrev:Kom til at smide denne op i den forkerte tråd, så nu kommer den lige her også:

I forhold til hele transfersnakken og status quo eller ej, er der et meget godt indspark til debatten i The Anfield Wrap fra den 26. juni. Den hedder "It's good to talk... or is it" og er gratis. Det er en australsk gut fra et firma der hedder Gain Line, og de kan findes her http://www.gainline.biz/, hvor man kan læse lidt om deres tilgang til rekruttering hos sportshold, eller nogen gange mangel på samme.

I bund og grund vurderer de at det vigtigste parameter er cohesion, eller sammenhængskraft/samhørighed i truppen og klubben generelt. Det taler meget godt ind i Klopps filosofi med at vi skal hente de rigtige, ellers henter vi ikke nogen, for det at hente de forkerte kan skade mere end det gavner. De rigtige kan så vurderes ud fra et utal af parametre, og ikke kun deres fodboldmæssige kunnen.

Men giv det et lyt hvis i har tid - det er interessant synes jeg.
Det er en god tilgang til fodbold og rekruttering generelt. Problemet er bare hvordan man vejer deres evner med en bold i forhold til hvordan man vurderer de passer ind på holdet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Valdemax
Indlæg: 488
Tilmeldt: lørdag, 10. mar, 2012 18:21
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Valdemax » onsdag, 12. jul, 2017 16:14

Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke går efter Aubameyang. Hvis vi kan få ham for 70£ vil sige at det er det værd. så kan vi sælge Sturridge.
Jeg vil meget heller se ham spille hos os, end han kommer til at spille hos Chelsea.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 12. jul, 2017 16:34

Kongegaard skrev:Der går rygter om sportings 22årige Gelson Martins
Det kunne vel være meget passende med et link til sådan en udmelding?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » onsdag, 12. jul, 2017 16:53

Aggerdoo skrev:
Kongegaard skrev:Der går rygter om sportings 22årige Gelson Martins
Det kunne vel være meget passende med et link til sådan en udmelding?
I det hele taget er folk blevet lidt sløve til at linke. Så hermed helt generel opfordring til at huske at smide et link med.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 12. jul, 2017 17:28

Valdemax skrev:Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke går efter Aubameyang. Hvis vi kan få ham for 70£ vil sige at det er det værd. så kan vi sælge Sturridge.
Jeg vil meget heller se ham spille hos os, end han kommer til at spille hos Chelsea.
Han er for gammel til, at FSG vil byde på ham, no money game there.

De store klubber vil nok også satse lidt yngre, hvis vi er oppe i den pris. Chelsea er vel den eneste umiddelbare bejler og det kun fordi de er pressede med Costa's afgang.

S C E M
Indlæg: 2
Tilmeldt: mandag, 06. feb, 2017 22:14
Geografisk sted: Kbh
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af S C E M » onsdag, 12. jul, 2017 19:09

Ingen snakker om ham her, eller har jeg overset det?

http://www.plbold.dk/nyhed/medie-liverp ... co-spiller

Virker som et ret løst rygte, smidt ind for at holde transferhjulene kørende

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 13. jul, 2017 00:44

Jeg kan altså ikke lade være med at håbe på, at vi her imens alle kun snakker om Keita og Van Dijk, pludselig ud af det blå præsenterer Tierney, som jeg tror kunne være vores faste venstre back i det næste årti.

Det er ham her: https://www.thisisanfield.com/2017/06/c ... liverpool/

Ved godt, at Robertson nok er mere sandsynlig, men det er altså Tierney, som jeg har størst tiltro til vil kunne skille sig markant ud fra den grå masse af udmærkede men ikke exceptionelle venstre backs.

Men dem fornemmelse havde jeg så også i forhold til Moreno.
Kloppite

Besvar