Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 28. jul, 2017 21:40

Jeg læste et sted at soton ikke har solgt en dtart-11 spiller efter. 28. Juli. Ved ikke om det passer.

Næste sommer, skal vi sikkert kæmpende med PSG, Barca og Bayern om Keitas autograf. At han ikke er Liverpool spiller på nuværende tidspunkt, gør mig oprigtigt ked af det.

Det er pisseireterende at Klopp ikke har sit hold på plads. Spørgsmålet er om succeskriterierne justeres, hvis ikke VVD og Keita kommer. Øv, øv, øv.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. jul, 2017 21:45

Hr. Drejer skrev:Jeg læste et sted at soton ikke har solgt en dtart-11 spiller efter. 28. Juli. Ved ikke om det passer.

Næste sommer, skal vi sikkert kæmpende med PSG, Barca og Bayern om Keitas autograf. At han ikke er Liverpool spiller på nuværende tidspunkt, gør mig oprigtigt ked af det.

Det er pisseireterende at Klopp ikke har sit hold på plads. Spørgsmålet er om succeskriterierne justeres, hvis ikke VVD og Keita kommer. Øv, øv, øv.
Hvis de ikke kommer ind og der ikke findes alternativer, så nedjusteres forventningerne da helt sikkert.
Klopp og klubben vil i pressen selvfølgelig sige de ikke gør. Over Everton skal vi dog ende, det er et must.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 28. jul, 2017 23:20

Mads T. skrev:Skulle vi nu ikke lige tage den sidste måned af vinduet med, inden dommedagsprofetierne kommer frem?

Lad os hente Ox'en denne sommer og så hente Keita til £48 mil næste sommer. Van Dijk handlen er absolut heller ikke død endnu, ligesom der stadig kan nå at komme tvist i Keita-handlen, hvis han bliver utilfreds med tingenes tilstand (og hans klubs ageren og udtalelser) i RB Leipzig.

I øvrigt var sidste sommers transfervindue, i hvert fald i forhold til din logik, lige så dårlig som denne sommers, da vi også her missede vores to hovedtargets (Dahoud og Götze).
Jo. Vi skal have den sidste måned med. Vi må bare sande, at det er et lorte vindue so far. Alt det med lad os nu hente dit dat og dut hjælper ikke noget. Vi skal f**king ind i kampen og få fingeren ud af det fede numsehul og få hente 2 eller 3 spillere mere, hvor de 2 kan gå ind i 1 truppen, så der bliver kamp om pladserne, eller som minimum tæt på, så det ikke skaber splid og andre i stedet vil søge væk fra klubben næste sæson.

Manér har været et kæmpe scoop og vi skal bare være heldige med han havnede hos os.

Hvis de rygter er sande med Coutinho og ham ryger og der ingen forstærkning kommer ind, så ender vi squ under Everton. Jeg frygter vi ender udenfor top 5, hvis ikke vi får købte klasse spillere. Hvor svært kan kortet være. De andre kan og smider pengene, så kan vi squ også. Der kommer ikke nye stjerner ind, hvis vi ikke ender i top 4 og hiver CHL plads i hus. Det giver penge og det er dn turnering spillere vil have.

Reds 4ever, men Klopp og toppen, tag jer sammen.
Længere er den ikke. Smid de penge der skal til. Om det så er en mia. Vi skal squ være med hvor det er sjovt og kan de andre hold, så kan vi squ også. Alle ved også vi kan hente andre store spillere, hvis vi vil. Der er spillere som ikke er sikre på start pladser både I Real, Barca, Arsenal, Bayern osv. De spillere er mulige og så er de andre som altid spillere fast, som også er en mulighed, hvis vi vil smide pengene

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 29. jul, 2017 09:41

Nu skal vi vel heller ikke få de her totale nedsmeltninger her oppe på forum, fordi to af vores absolutte mål, ikke kan hentes. Jo, jeg har ganske vist også selv begrædt det, men så skal man huske at sige til sig selv, at der altså findes MANGE gode fodboldspillere derude. Og i virkeligheden har vi, i hvert fald i Klopps optik, tilsyneladende kun brug for to. En dynamisk midtbanespiller og en midterforsvarer. Fordi rygtebørsen ikke har nævnt et navn, skal man ikke glemme, at vores scouts netværk er så stort, at de udmærket ved, at der findes alternativer. Et eksempel: Goretzka, som hidtil kun meget sparsomt har været i kikkerten, han vil sikkert blive talt vældigt op, skulle rygterne bluse op. Og pludselig vendes fortvivlelse til håb. Wijnaldum er et eksempel fra sidste år, der kom lidt ud af det blå, og hans værd er det efterhånden de færreste, der betvivler.

Vi er gået langt for at få Keita. Det lykkes ikke, men så kan det være vi får ham om et år. Vi er også gået langt for at få VvD. Det lykkes nok heller ikke, men forsøgt har vi da.
Vi holder også (tilsvarende) fast i Coutinho.
Man må bare konstatere, at mange penge også giver mulighed for at sige "nej tak". Transfervinduet er svært.
Hidtil er det jo ikke lutter fiasko: vi har købt en meget lovende angriber, en meget billig venstre back, hvor vi selv fik sluppet en periferi-spiller den anden vej og vi har købt en stor profil i Salah.
Og ingen af vores profiler er solgt.

Ja, vi mangler indkøb. Lur mig om de ikke kommer. Vi mangler også salg. Det skal nok ske.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jul, 2017 10:01

Jesper skrev:Nu skal vi vel heller ikke få de her totale nedsmeltninger her oppe på forum, fordi to af vores absolutte mål, ikke kan hentes. Jo, jeg har ganske vist også selv begrædt det, men så skal man huske at sige til sig selv, at der altså findes MANGE gode fodboldspillere derude. Og i virkeligheden har vi, i hvert fald i Klopps optik, tilsyneladende kun brug for to. En dynamisk midtbanespiller og en midterforsvarer. Fordi rygtebørsen ikke har nævnt et navn, skal man ikke glemme, at vores scouts netværk er så stort, at de udmærket ved, at der findes alternativer. Et eksempel: Goretzka, som hidtil kun meget sparsomt har været i kikkerten, han vil sikkert blive talt vældigt op, skulle rygterne bluse op. Og pludselig vendes fortvivlelse til håb. Wijnaldum er et eksempel fra sidste år, der kom lidt ud af det blå, og hans værd er det efterhånden de færreste, der betvivler.

Vi er gået langt for at få Keita. Det lykkes ikke, men så kan det være vi får ham om et år. Vi er også gået langt for at få VvD. Det lykkes nok heller ikke, men forsøgt har vi da.
Vi holder også (tilsvarende) fast i Coutinho.
Man må bare konstatere, at mange penge også giver mulighed for at sige "nej tak". Transfervinduet er svært.
Hidtil er det jo ikke lutter fiasko: vi har købt en meget lovende angriber, en meget billig venstre back, hvor vi selv fik sluppet en periferi-spiller den anden vej og vi har købt en stor profil i Salah.
Og ingen af vores profiler er solgt.

Ja, vi mangler indkøb. Lur mig om de ikke kommer. Vi mangler også salg. Det skal nok ske.
Enig Jesper. Det er blot virkelig ærgerligt, at vi kludrede i VvD handlen, da den måske ellers kunne være på plads nu. Det kan den dog stadig nå, så der krydses fingre.
Vi kan ikke gøre mere med Keita, så vi må videre i teksten, og så må vi se, om vi kan hente ham næste sæson.

Følgende jo nærmest som at få nye spillere til truppen:

Sturridge i 100% form
Ings
Gomez
Grujic

Ellers forventer jeg, at der særligt i cups - udover til ovennævnte - vil blive mange kampe til:

TAA
Woodburn
Solanke
Klavan
Milner på midten
Origi
Karius naturligvis
(Sturridge vil blive tæt knyttet til "A-holdet" dog)

Her skal de så overbevise Klopp om, at de nemt kan indgå i start 11 på "A-holdet", hvor jeg også gerne ser, at vi henter Ox'en i dette vindue, så en holdudtagelse kunne se således ud mod en stærk modstander (som AJ foreslog på samme måde):

Coutinho --- Firmino --- Mané

-------- Gini ----- Lallana ----

---------- Henderson ---------

Milner - Lovren - Matip - Clyne

----------- Mignolet ----------

Bænk: Karius, Klavan, Robertson, Can, Oxlade, Salah, Sturridge.

Jeg tror, at Klavan vil gøre det bedre denne sæson lige som andre nyere spillere, der forbedres, når de integreres mere og mere med holdkammerater og spillestilen, og jeg regner også Gomez for et stort talent. Om de er gode nok, hvis der er skader til de 2 førstevalg står dog lidt hen i det uvisse, og det ville unægteligt klæde truppen med van Dijk, og jeg kunne også sagtens leve med de Vrij i dette vindue og Virgil i næste, hvis det går sådan.

Holdet til cup-kampe kunne se således ud:

Danny Ings -- Solanke -- Woodburn

-------- Grujic - ---- Milner -------

------ ------ Emre Can ------------

Robertson - Klavan - Gomez - TAA

--------------- Karius -------------

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 29. jul, 2017 10:37

Niels K skrev:
Følgende jo nærmest som at få nye spillere til truppen:

Sturridge i 100% form
Ings
Gomez
Grujic
Åh gud. Nogle er måske naive nok til at købe den slags pladder. Jeg har desværre oplevet Brøndby synge samme sang om Martin Bernburg i omkring 8 følgende transfervinduer. Der skete altid et eller andet, og når situationen ændrede sig, blev der bare tilføjet et nyt skadesnavn eller en ny ungdomsspiller som var lige på trapperne. Hvis man ikke følger med i dansk fodbold skete ingen af delene og for det meste smadrede FCK alle igen.

Ja ja, massere transfervindue endnu, men vi må bare anerkende at som sitationen ser ud lige nu, tyder rigtig meget på at klubben endnu engang har snakket om store planer og økonomiske muskler, men at det bliver ved snakken. Var man konspirationsteoretiker, kunne man spekulere på om klubben med vilje lækkede oplysninger for at sabotere Van Dijk handelen og valgte lige præcis Keita fordi man vidste han ikke var til salg under nogle omstændigheder og at Leipzig ikke kunne overtales med penge når de er ejet af en kæmpe koncern, så man bevidst undgik at skulle have penge op ad lommen. Selv Salah prøvede man at skændes om småpenge i håbet om at Roma fik nok.

Tilbage til faktuel grund. Jeg fatter det ikke. Så indrøm da fra klubben side, at vi hverken kan eller vil deltage i udviklingen på transfermarkedet, også selvom det betyder at vi altså ikke konkurrere om mesterskaber og CL. Nu begynder folk så at forsøge at overbevise sig selv om, at nu er Studge endelig skadesfri og finder former fra SAS dagene, at Lovren og Moreno rent faktisk er gode nok, at forsvaret er helt fint nu og at vi rent faktisk har god nok bredde til at nå vores mål. Ja, når klubben synger samme transfersang som de plejer, må vi fans hellere begynde på det samme også. I ÅR ER VORES ÅR!

Jeg sagde det heldigvis fra starten. Jeg tvivlede seriøst på at det var andet end varm luft og tomme løfter med de 150+ millioner af pund som Klopp havde i transferpuljen foruden salg, og at vi rent faktisk ville betale den løn det koster for spillere der rykker os. Alligevel sidder man jo altid skuffet tilbage, når det eneste vi sidder med er pikken i hånden. I det mindste ser jeg Salah som et fremragende køb til truppen, både type og kvalitetsmæssig, og det ser ud til at vi holder på Coutinho. Samtidig er Robertson måske ikke god, men til gengæld temmelig billig. Det er vel egentligt det bedste man realistisk kunne forvente. Måske kommer der en middelmådig PL spiller ind til midten til en alt for dyr pris, og man kan håbe at Can forlænger og at en af vores unge kanter viser sig som værende mere end klar til at være backup for Mané og Salah.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jul, 2017 11:30

sjampen skrev:
Niels K skrev:
Følgende jo nærmest som at få nye spillere til truppen:

Sturridge i 100% form
Ings
Gomez
Grujic
Åh gud. Nogle er måske naive nok til at købe den slags pladder. Jeg har desværre oplevet Brøndby synge samme sang om Martin Bernburg i omkring 8 følgende transfervinduer. Der skete altid et eller andet, og når situationen ændrede sig, blev der bare tilføjet et nyt skadesnavn eller en ny ungdomsspiller som var lige på trapperne. Hvis man ikke følger med i dansk fodbold skete ingen af delene og for det meste smadrede FCK alle igen.

Ja ja, massere transfervindue endnu, men vi må bare anerkende at som sitationen ser ud lige nu, tyder rigtig meget på at klubben endnu engang har snakket om store planer og økonomiske muskler, men at det bliver ved snakken. Var man konspirationsteoretiker, kunne man spekulere på om klubben med vilje lækkede oplysninger for at sabotere Van Dijk handelen og valgte lige præcis Keita fordi man vidste han ikke var til salg under nogle omstændigheder og at Leipzig ikke kunne overtales med penge når de er ejet af en kæmpe koncern, så man bevidst undgik at skulle have penge op ad lommen. Selv Salah prøvede man at skændes om småpenge i håbet om at Roma fik nok.

Tilbage til faktuel grund. Jeg fatter det ikke. Så indrøm da fra klubben side, at vi hverken kan eller vil deltage i udviklingen på transfermarkedet, også selvom det betyder at vi altså ikke konkurrere om mesterskaber og CL. Nu begynder folk så at forsøge at overbevise sig selv om, at nu er Studge endelig skadesfri og finder former fra SAS dagene, at Lovren og Moreno rent faktisk er gode nok, at forsvaret er helt fint nu og at vi rent faktisk har god nok bredde til at nå vores mål. Ja, når klubben synger samme transfersang som de plejer, må vi fans hellere begynde på det samme også. I ÅR ER VORES ÅR!

Jeg sagde det heldigvis fra starten. Jeg tvivlede seriøst på at det var andet end varm luft og tomme løfter med de 150+ millioner af pund som Klopp havde i transferpuljen foruden salg, og at vi rent faktisk ville betale den løn det koster for spillere der rykker os. Alligevel sidder man jo altid skuffet tilbage, når det eneste vi sidder med er pikken i hånden. I det mindste ser jeg Salah som et fremragende køb til truppen, både type og kvalitetsmæssig, og det ser ud til at vi holder på Coutinho. Samtidig er Robertson måske ikke god, men til gengæld temmelig billig. Det er vel egentligt det bedste man realistisk kunne forvente. Måske kommer der en middelmådig PL spiller ind til midten til en alt for dyr pris, og man kan håbe at Can forlænger og at en af vores unge kanter viser sig som værende mere end klar til at være backup for Mané og Salah.
:D :D :D

Der er meget rigtigt i det, du skriver, og det er da også ret risikabelt at knytte forhåbningerne op på, at Ings, Sturridge og f.eks. Henderson skal spille en mere eller mindre skadesfri sæson, men man har da lov at håbe, og de er trods alt på lønningslisten og ikke på salgslisten.

HVIS vi oplever en sæson, hvor vi ikke rammes så hårdt af skader, så mener jeg rent faktisk, at vi har en meget kompetent trup, men den må meget gerne tilføjes de Vrij og Ox'en, som jeg skriver.

Jeg er ikke fortaler for Moreno, men rygterne fra træningslejren går på, at Sturridge vist aldrig er set i bedre form, så lad os nu se.
Jeg er også temmelig overbevist om, at Lovren vil spille op mod sit bedste, når Henderson er tilbage, og når der er lagt mange flere træningstimer i samarbejdet med Matip og de øvrige forsvarskollegaer.
Klopp må jo også have høje tanker om Lovren, når han tilbydes en ny kontrakt til en temmelig høj løn, og jeg tillægger Klopp's vurderinger af spillere uendeligt meget mere værdi end mine egne og stort set alle andres meninger om egne og andres spillere.

Vinduet er ikke slut endnu, og hvis Klopp mener, at vi mangler spillere, så føler jeg mig overbevist om, at vi henter dem. Robertson er jo beviset i dette vindue på, at vi ikke kun ser på spillere til +60 mio. £.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 29. jul, 2017 12:06

sjampen skrev:[Var man konspirationsteoretiker, kunne man spekulere på om klubben med vilje lækkede oplysninger for at sabotere Van Dijk handelen og valgte lige præcis Keita fordi man vidste han ikke var til salg under nogle omstændigheder og at Leipzig ikke kunne overtales med penge når de er ejet af en kæmpe koncern, så man bevidst undgik at skulle have penge op ad lommen.
Nu RB Leipzig jo ude at sige, at han ikke ville blive solgt for under ca. £70 mil., hvilket var omkring det vi bød i anden omgang, så jeg kan da godt forstå, at klubben har troet at det kunne lykkes.

Synes godt nok det nogen vilde og meget pessimistiske holdninger der bliver luftet omkring vores ageren på transfermarkedet :shock:

sjampen
Indlæg: 1734
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 29. jul, 2017 12:29

Mads T. skrev: Nu RB Leipzig jo ude at sige, at han ikke ville blive solgt for under ca. £70 mil., hvilket var omkring det vi bød i anden omgang, så jeg kan da godt forstå, at klubben har troet at det kunne lykkes.

Synes godt nok det nogen vilde og meget pessimistiske holdninger der bliver luftet omkring vores ageren på transfermarkedet :shock:
Bare for klarhedens skyld, det med at vi saboterede vores egne handler var 100 % en joke. Selvfølgelig gjorde vi ikke det.

Men lige i vores situation, mener jeg nu at pessimistisk er det samme som realistisk. Det er jo ikke ligefrem en ny udvikling vi ser. Faktisk er min pointe at vi gør præcis det samme som vi har gjort så mange gange før. Og det er bare ikke nok.

Det der irritere mig mest, er faktisk at klubben behandler mig som en idiot. Jeg ville have det helt fint med, at de bare meldte ud at man ikke kunne konkurrere, og at man derfor ikke kunne levere de målsætninger som mange fans vil have. Man vil i stedet prøve at udvikle spillere og købe de her lidt lottokupon spillere, i håbet om at man en gang i mellem kunne hive et mesterskab ved at ramme handler som Suarez. Jeg går ingen steder. Jeg skifter ikke til City eller Chelsea. Jeg ville godt kunne acceptere at vi ikke kan konkurrere med klubber der hvert år kan smide 200 millioner pund på indkøb. Så er det bare det man skal melde ud, ikke for jeg ved ikke hvilken gang, at nu åbner vi virkelig tegnedrengen og lønposen, så vi kan hente de store spillere. Fair nok hvis vi ikke kan det, uden at gå på kompromis med alt der kendetegner klubben og prostituere os selv til nogle nyrige kinesere.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 29. jul, 2017 12:54

Mads T. skrev:
sjampen skrev:[Var man konspirationsteoretiker, kunne man spekulere på om klubben med vilje lækkede oplysninger for at sabotere Van Dijk handelen og valgte lige præcis Keita fordi man vidste han ikke var til salg under nogle omstændigheder og at Leipzig ikke kunne overtales med penge når de er ejet af en kæmpe koncern, så man bevidst undgik at skulle have penge op ad lommen.
Nu RB Leipzig jo ude at sige, at han ikke ville blive solgt for under ca. £70 mil., hvilket var omkring det vi bød i anden omgang, så jeg kan da godt forstå, at klubben har troet at det kunne lykkes.

Synes godt nok det nogen vilde og meget pessimistiske holdninger der bliver luftet omkring vores ageren på transfermarkedet :shock:
Hvornår har RB officielt været ude og sige det?

Hvis de har så kunne det være vi skulle smide budet på £70m istedet for de £66m....

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » lørdag, 29. jul, 2017 23:12

@Sjampen:

Skal klubben melde ud at de IKKE vil gå efter de bedste spillere?

Og når nu vi rent faktisk har smidt de ca 150 mio efter bare 2 spillere, er det så pludselig ikke rigtig?
At vi ikke har fået de 2 spillere er noget lort, men det passer da meget godt med vores ambition og hensigt???

Personligt synes jeg ikke vi mangler så meget. Keita skulle være en superstjerne, men præcist på den centrale midt er vi rigtig godt med, så det går nok.
En central forsvarsspiller som VVD kunne give os et godt løft, og ham kommer vi til at savne, hvis ikke vi kan hive ham i land alligevel.

Så helt skidt er det nu ikke. Jeg synes personligt det er godt at vi ikke køber i blinde, men kun hvis man rent faktisk mener at de kan løfte holdet.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Westie
Indlæg: 24
Tilmeldt: tirsdag, 25. jun, 2013 01:04
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Westie » lørdag, 29. jul, 2017 23:50

Det er frustrerende, at vi ikke har lukket vores handler i god tid, så det bliver nemmere at sammenspille holdet, men det ideelle transfervindue er bare sjældent lig med virkeligheden.

Jeg havde været irriteret, hvis klubben ikke havde forsøgt sig overhovedet, men det virker da netop til, at de endelig har forsøgt at hoste de påkrævede beløb op. Det er så bare yderst uheldigt, at vi får kludret i VVD handlen, og at RB Leipzig er lavet af guld, men vi viser i det mindste, at vi er villige modsat tidligere transfervinduer.

Inden man bliver alt for skeptisk, så er det også vigtigt at huske på, at transfervinduet er langt fra lukket endnu, så jeg forstår ikke, at folk ikke er lidt mere tålmodige. Vi kan evaluere, når transfervinduet engang er lukket i. Løbet er langt fra kørt, og sådan som vores nye køb har leveret indtil videre, så er der ingen grund til at være andet end positiv. Salah virker til at være et klasse køb, og han har virkelig løftet sit niveau siden Chelsea dagene. Jeg vil derfor modsat mange andre sige, at transfervinduet indtil videre har været en succes, hvor vi især med Salah har forstærket start 11'eren væsentligt. Det er selvfølgelig ikke nogen succes, at vi ikke er lykkes med vores to andre primære mål, men det kan jo nå at ændre sig endnu, og hvem ved hvornår der pludselig bliver trukket en kanin op af hatten.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » søndag, 30. jul, 2017 09:03

Westie skrev: [....]Jeg vil derfor modsat mange andre sige, at transfervinduet indtil videre har været en succes, hvor vi især med Salah har forstærket start 11'eren væsentligt. Det er selvfølgelig ikke nogen succes, at vi ikke er lykkes med vores to andre primære mål, men det kan jo nå at ændre sig endnu, og hvem ved hvornår der pludselig bliver trukket en kanin op af hatten.
Jeg er egentlig meget enig - vi har ikke solgt nogen, vi ikke selv ville sælge (måske lidt med undtagelse af Lucas, som jeg er overbevist om at Klopp gerne have beholdt, hvis han ville være blevet, dog uden at han ville være en bærende spiller) Og vi kan kun forvente, at de spillere vi har bliver bedre.
Jeg har ikke selv fået set nogen af træningskampene, kun highlights, men Solanke virker til at have overrasket positivt og Salah har været så vidt jeg har forstået været fantastisk. Robertson kunne jeg forstå på Klopp spillede en fortrinlig kamp, dog med plads til forbedringer, men han ser kæmpe potentiale i ham, så jeg krydser fingre der.
og med Grujic, Gomez og Ings klar uden skader + Matip og Mané tilgængelige hele sæsonen, så ser bredden pt. ok ud.

...men sælger vi nogen profiler (Can, Coutinho, Sturridge er vel de tre, der pt. er størst risiko for) eller får langtidsskader på nogen (Henderson, Matip), så kommer det hurtigt til at blive presset.

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » søndag, 30. jul, 2017 10:39

I mine øjne har transfervinduet slet ikke været en succes indtil videre. Hvis vi antog at der ikke blev foretaget flere handler i dette transfervindue ville det være et tilbageslag i kampen om top-4.

Arsenal, United, City og Chelsea har forstærket sig. Spurs har ikke hentet nogen, men man kunne argumentere for at deres profiler er så unge at det er en succes bare at holde på dem - foruden det har de allerede en stærkere trup end os, så det er os der skal indhente dem.

Vi har hentet Salah - som i mine øjne løser problemet med bredden i offensiven. Men vi mangler i den grad stadigvæk at løse de store spørgsmålstegn længere tilbage i banen!

Vi ser stadigvæk tynde ud på venstreback, holdende centrale midtbanefolk samt centrale forsvar. Det kan ikke være rigtigt at vi går ind med en stort set status quo trup - med tanke på de problemer vi havde i sidste sæson, og alle de kampe vi nu skal spille.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 30. jul, 2017 11:12

SeanJohn skrev:I mine øjne har transfervinduet slet ikke været en succes indtil videre. Hvis vi antog at der ikke blev foretaget flere handler i dette transfervindue ville det være et tilbageslag i kampen om top-4.

Arsenal, United, City og Chelsea har forstærket sig. Spurs har ikke hentet nogen, men man kunne argumentere for at deres profiler er så unge at det er en succes bare at holde på dem - foruden det har de allerede en stærkere trup end os, så det er os der skal indhente dem.

Vi har hentet Salah - som i mine øjne løser problemet med bredden i offensiven. Men vi mangler i den grad stadigvæk at løse de store spørgsmålstegn længere tilbage i banen!

Vi ser stadigvæk tynde ud på venstreback, holdende centrale midtbanefolk samt centrale forsvar. Det kan ikke være rigtigt at vi går ind med en stort set status quo trup - med tanke på de problemer vi havde i sidste sæson, og alle de kampe vi nu skal spille.
Synes det er meget præcist ramt. Jeg havde store forventninger til dette vindue, men indtil nu er de ingenlunde indfriet. Vi har brug for to-tre kvalitetsspillere endnu, hvis vi skal gøre os gældende næste år.

Men der er jo stadig en måned tilbage, og jeg lader mig gerne overraske.

Besvar