Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 05. aug, 2017 21:01


Klopp erallerede begyndte med de latterlige bortforklaringer. Det gør mig nervøs.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » lørdag, 05. aug, 2017 21:21

Aggerdoo skrev:
Klopp erallerede begyndte med de latterlige bortforklaringer. Det gør mig nervøs.
Ja sådan kan man godt se på det. Jeg vælger at tolke det positive i det. At han mener at det ikke ser så skidt ud som mange ellers gør det til. Og som han siger, det er ikke kun op til klubben at købe spillerene, det er også op til den sælgende klub at ville af med spilleren. Hvis Soton ikke vil sælge Van Dijk til os, så kan vi hoppe herfra og til juleaften og lige lidt hjælper det. Derfor bliver vi nødt til at positivt på det vi har til rådighed. At Moreno og Robertson har gjort det godt under preseason giver en forhåbning om at Milner kan frigives til midtbanen hvor Lallana i den grad kommer til at mangle de næste måneder. Jeg tror faktisk at et samarbejde mellem Milner og Henderson kunne give en rigtig solid midtbane. Og det er bestemt ikke for at være alt for Happy go lucky, men jeg tror bare ikke at det står så skidt til som det bliver gjort til.
YNWA..!

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 05. aug, 2017 21:30

Dieks skrev: Ja sådan kan man godt se på det. Jeg vælger at tolke det positive i det. At han mener at det ikke ser så skidt ud som mange ellers gør det til. Og som han siger, det er ikke kun op til klubben at købe spillerene, det er også op til den sælgende klub at ville af med spilleren. Hvis Soton ikke vil sælge Van Dijk til os, så kan vi hoppe herfra og til juleaften og lige lidt hjælper det. Derfor bliver vi nødt til at positivt på det vi har til rådighed. At Moreno og Robertson har gjort det godt under preseason giver en forhåbning om at Milner kan frigives til midtbanen hvor Lallana i den grad kommer til at mangle de næste måneder. Jeg tror faktisk at et samarbejde mellem Milner og Henderson kunne give en rigtig solid midtbane. Og det er bestemt ikke for at være alt for Happy go lucky, men jeg tror bare ikke at det står så skidt til som det bliver gjort til.
Jeg forstår altså ingenlunde hvordan man kan kigge tilbage på alle de håbløse kampe Moreno har spillet for os, også tro at fordi han har spillet OK i en pre-season, så er alle problemerne ligefrem løst. Også selvom hvis vi kun snakker om ham som backup og det er fordi man tror Andy Robertson er the shit og den skotske Roberto Carlos, så er der intet ved Moreno der overbeviser mig om at han ikke totalt har udspillet sin chance i Liverpool og ikke er god nok, end ikke som backup. Han var forfærdelig da han fik chancen mod mægtige hold som Plymouth, Leeds og Wolves. Nu skal vi så igen spille europæisk, forhåbenligt CL, hvorfor vi må anslå at backups altså får nogle kampe.

Hold da kæft, en bagkæde med unge og uprøvede Gomez og Alexander-Arnold også skandaløse Klaven og Moreno i en kamp mod West Ham ude i PL, fordi vi 4 dage forinden har spillet mod Real Madrid på Bernabeu og skal møde City næste weekend. Så skal vi jo næsten smide point i ligaen. Men CL 2 sæsoner i træk vil vel næsten også være for meget og forlange.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 05. aug, 2017 21:38

Dieks skrev:
Aggerdoo skrev:
Klopp erallerede begyndte med de latterlige bortforklaringer. Det gør mig nervøs.
Ja sådan kan man godt se på det. Jeg vælger at tolke det positive i det. At han mener at det ikke ser så skidt ud som mange ellers gør det til. Og som han siger, det er ikke kun op til klubben at købe spillerene, det er også op til den sælgende klub at ville af med spilleren. Hvis Soton ikke vil sælge Van Dijk til os, så kan vi hoppe herfra og til juleaften og lige lidt hjælper det. Derfor bliver vi nødt til at positivt på det vi har til rådighed. At Moreno og Robertson har gjort det godt under preseason giver en forhåbning om at Milner kan frigives til midtbanen hvor Lallana i den grad kommer til at mangle de næste måneder. Jeg tror faktisk at et samarbejde mellem Milner og Henderson kunne give en rigtig solid midtbane. Og det er bestemt ikke for at være alt for Happy go lucky, men jeg tror bare ikke at det står så skidt til som det bliver gjort til.
Klubben elsker fans som dig. Hopper i med begge ben, når de kommer med deres spin.

Moreno har været jammerlig for os i hele sin tid her, det ændrer to fine træningskampe ikke på.

Henter vi ikke mere ind, kommer vi til at kæmpe om EL-pladserne.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » lørdag, 05. aug, 2017 21:40

Nu ser Klopp jo spillerne hver dag i mange timer. Og jeg tror at han er bedre til at vurdere Moreno end vi er - hvordan placerer han sig, og forstår han og overholder han aftaler mm.

Men jo, jeg kunne da også godt tænke mig en ny spiller eller to - især VVD eller lignede...
Senest rettet af pingel lørdag, 05. aug, 2017 21:41, rettet i alt 1 gang.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » lørdag, 05. aug, 2017 21:41

sjampen skrev:
Dieks skrev: Ja sådan kan man godt se på det. Jeg vælger at tolke det positive i det. At han mener at det ikke ser så skidt ud som mange ellers gør det til. Og som han siger, det er ikke kun op til klubben at købe spillerene, det er også op til den sælgende klub at ville af med spilleren. Hvis Soton ikke vil sælge Van Dijk til os, så kan vi hoppe herfra og til juleaften og lige lidt hjælper det. Derfor bliver vi nødt til at positivt på det vi har til rådighed. At Moreno og Robertson har gjort det godt under preseason giver en forhåbning om at Milner kan frigives til midtbanen hvor Lallana i den grad kommer til at mangle de næste måneder. Jeg tror faktisk at et samarbejde mellem Milner og Henderson kunne give en rigtig solid midtbane. Og det er bestemt ikke for at være alt for Happy go lucky, men jeg tror bare ikke at det står så skidt til som det bliver gjort til.
Jeg forstår altså ingenlunde hvordan man kan kigge tilbage på alle de håbløse kampe Moreno har spillet for os, også tro at fordi han har spillet OK i en pre-season, så er alle problemerne ligefrem løst. Også selvom hvis vi kun snakker om ham som backup og det er fordi man tror Andy Robertson er the shit og den skotske Roberto Carlos, så er der intet ved Moreno der overbeviser mig om at han ikke totalt har udspillet sin chance i Liverpool og ikke er god nok, end ikke som backup. Han var forfærdelig da han fik chancen mod mægtige hold som Plymouth, Leeds og Wolves. Nu skal vi så igen spille europæisk, forhåbenligt CL, hvorfor vi må anslå at backups altså får nogle kampe.

Hold da kæft, en bagkæde med unge og uprøvede Gomez og Alexander-Arnold også skandaløse Klaven og Moreno i en kamp mod West Ham ude i PL, fordi vi 4 dage forinden har spillet mod Real Madrid på Bernabeu og skal møde City næste weekend. Så skal vi jo næsten smide point i ligaen. Men CL 2 sæsoner i træk vil vel næsten også være for meget og forlange.
Netop også derfor jeg skriver "kan give en forhåbning om at Milner kan frigives til midtbanen". Ved udemærket godt hvor ringe Morenos niveau har været i nogle af de få kampenhan fik sidste sæson. Personligt syntes jeg så også at han for ofte bliver gjort til syndebuk. Men hvis det ikke skulle fungere med Robertson (kender ham kun fra preseason) eller moreno, så må Milner jo tilbage på VB. Jeg mener ikke at jeg nævner at det hele bare er rosenrødt fordi de har spillet nogle fine preseason kampe. Jeg siger bare at jeg ikke syntes det er så skidt som mange ellers siger.
YNWA..!

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » lørdag, 05. aug, 2017 21:45

Aggerdoo skrev:
Dieks skrev:
Aggerdoo skrev:
Klopp erallerede begyndte med de latterlige bortforklaringer. Det gør mig nervøs.
Ja sådan kan man godt se på det. Jeg vælger at tolke det positive i det. At han mener at det ikke ser så skidt ud som mange ellers gør det til. Og som han siger, det er ikke kun op til klubben at købe spillerene, det er også op til den sælgende klub at ville af med spilleren. Hvis Soton ikke vil sælge Van Dijk til os, så kan vi hoppe herfra og til juleaften og lige lidt hjælper det. Derfor bliver vi nødt til at positivt på det vi har til rådighed. At Moreno og Robertson har gjort det godt under preseason giver en forhåbning om at Milner kan frigives til midtbanen hvor Lallana i den grad kommer til at mangle de næste måneder. Jeg tror faktisk at et samarbejde mellem Milner og Henderson kunne give en rigtig solid midtbane. Og det er bestemt ikke for at være alt for Happy go lucky, men jeg tror bare ikke at det står så skidt til som det bliver gjort til.
Klubben elsker fans som dig. Hopper i med begge ben, når de kommer med deres spin.

Moreno har været jammerlig for os i hele sin tid her, det ændrer to fine træningskampe ikke på.Henter vi ikke mere ind, kommer vi til at kæmpe om EL-pladserne.
Hopper i med begge ben??? Jeg ville da om nogen ønske at vi kunne hente Keita og Van Dijk eller bare en af de verdensstjerner vi gennem tiden er blevet linket til. Og ærgre mig da også som en sindsyg når vi fx. Fucker op i en transfer og ser en spiller ryge til en af konkurrenterne. så jeg hopper på ingen måde i med begge ben eller acceptere når klubben prøver at fortælle hvor hårdt de arbejder på at hente spillere. Jeg havde håbet at de mange penge der (på rygtebasis) var stillet til rådighed til dette transfervindue rent faktisk var så stort. Men jeg forventede endnu et vindue med lille netspend.
YNWA..!

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Dieks » lørdag, 05. aug, 2017 21:51

pingel skrev:Nu ser Klopp jo spillerne hver dag i mange timer. Og jeg tror at han er bedre til at vurdere Moreno end vi er - hvordan placerer han sig, og forstår han og overholder han aftaler mm.

Men jo, jeg kunne da også godt tænke mig en ny spiller eller to - især VVD eller lignede...
Enig. Og man kan jo håbe at Moreno laver en Henderson. For han var da om nogen også en lidt sløv starter i klubben. Det gik da længe før han begyndte at præstere på det acceptable niveau.
YNWA..!

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » lørdag, 05. aug, 2017 21:56

Jeg tolker også udtalelserne som om at der ihvertfald ikke vil blive købt ind til midten. Det er nu egentlig også fint med mig, da jeg ikke synes vi er forfærdelig tyndt besat dér med Hendo, Lallana, Coutinho, Milner, Gini Can og Grujic. Forsvaret SKAL dog styrkes. Med en enkel skade i midterforsvaret er vi allerede væsentlig svækket og deres historik taget i betragtning så går de nok ikke igennem 50 kampe skadesfrie.. Højre back er jeg fint tilfreds med Clyne og TAA, men venstre back er jeg stadig i tvivl om når der satses på Moreno og Robertson :/


Sent from my iPhone using Tapatalk

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 06. aug, 2017 06:46

Jeg vil vente med at fælde dom over vores ageren på transfermarkedet til 1/9.

Jeg har tillid til Klopp, når han roser unge spillere som TAA, Kent, Solanke og Gomez. Alene af den grund, at Klopp byggede et storhold op fra scratch ved at satse på unge uprøvede talenter.

Men jeg er skeptisk overfor manøvren med Milner på den centrale midtbane. Vi er måske numerisk ganske godt besat på den centrale midtbane. Men så snart vi ramler ind i en skade eller to har vi set, at vi mangler den fornødne kvalitet, når reserverne bringes i spil. Dette scenarie vil James Milner ikke ændre på. Milner's eksemplariske karakter og viljestyrke kan ikke kompensere for de klare mangler i pasningsspillet. Der er en grund til, at klubben valgte at byde 66 millioner pund på en forstærkning til den centrale midtbane.

Hvis der skal spilles med hvor det er sjovt, skal holdets midterakse styrkes. Startende med centerforsvaret og den centrale midtbane, hvor behovet for forstærkninger er mest udpræget.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jeppe » søndag, 06. aug, 2017 08:54

Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Ja, og der er flere klubber som får penge af ejerne. Jeg tror illusio er blevet forvirret af alle de store beløb.
Det er for mig ok, hvis ejerne ikke smider i. Men med to gange monster tv penge så er det irriterende, hvis vi for anden gang går nærmest i 0.
Enig. Vi har været i 0 i næsten hvert transfervindue siden FSG overtog os. Derfor bliver vi aldrig et tophold!
Prøv nu at kontrollere fakta, før du bare kommer med en et udsagn, som passer dit humør/dagsorden. Det er jo himmelråbende langt fra sandheden, det som du der postulerer, og det tager under 30 sek. at kontrollere ved en søgning:
http://www.transferleague.co.uk/liverpo ... -transfers

Hvis jeg skal blive på argumentationsniveauet, så kan jeg konstatere ved hurtig hovedregning, at der under FSG er et netspend på hundredevis af millioner £.
Jeg formulerede mig lidt forkert, det jeg hentydede til var at ejerne ikke af egen lomme har ført midler over i klubben. Klubben har lånt af dem.
Er det nu også vigtigt hvad det er for nogen penge vi bruger? Fakta er at vi gennem de sidste 5 vinduer har brugt 4. Flest penge +- en plads. Om vi har plukket dem på et pengetræ eller tjent dem i klubben kan da være ligemeget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » søndag, 06. aug, 2017 09:17

Så det i gerne vil have, er at vi betaler overpris for en spiller der er ca på niveau med vores talenter men markant ældre og mere rutineret - så skide hul i, at der intet udviklingspotentiale er.
Vi kan ikke købe topkasse fordi de ikke er til salg selvom vi er villige til at betale tæt på en milliard for spillerne. Nej lad os endelig skide hul i vores talenter og købe os en Charlie Adam for 50mio pund. Så bliver vi helt sikker mestre

Oomph242
Indlæg: 5699
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. aug, 2017 09:31

Bojangles skrev:Så det i gerne vil have, er at vi betaler overpris for en spiller der er ca på niveau med vores talenter men markant ældre og mere rutineret - så skide hul i, at der intet udviklingspotentiale er.
Vi kan ikke købe topkasse fordi de ikke er til salg selvom vi er villige til at betale tæt på en milliard for spillerne. Nej lad os endelig skide hul i vores talenter og købe os en Charlie Adam for 50mio pund. Så bliver vi helt sikker mestre
Men er vores talenter så store, at det kun er topspillere som er et niveau over dem? Personligt synes jeg ikke vores unge talentmasse er noget specielt, at skrive hjem om.

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » søndag, 06. aug, 2017 10:01

Oomph242 skrev:
Bojangles skrev:Så det i gerne vil have, er at vi betaler overpris for en spiller der er ca på niveau med vores talenter men markant ældre og mere rutineret - så skide hul i, at der intet udviklingspotentiale er.
Vi kan ikke købe topkasse fordi de ikke er til salg selvom vi er villige til at betale tæt på en milliard for spillerne. Nej lad os endelig skide hul i vores talenter og købe os en Charlie Adam for 50mio pund. Så bliver vi helt sikker mestre
Men er vores talenter så store, at det kun er topspillere som er et niveau over dem? Personligt synes jeg ikke vores unge talentmasse er noget specielt, at skrive hjem om.
Hvis vi ser bort fra den præmis, at Klopp er blevet hjernevasket af de onde og nærige FSG, og ikke ønsker at bruge bruge penge hvis han kan lade være. Så giver han klart udtryk for, at han ikke ønsker en meget større trup end den han har nu. Han taler også om, at hver spiller der kommer ind rykker ved hierakiet og sammenholdet i spillertruppen - og det derfor er vigtigt at det ikke bare er gode fodboldspillere...

Og det er vel efterhånden tydeligt, at han havde udset sig to spillere han virkelig gerne ville have - hvilket så ikke har været muligt indtil videre. Nu lader det så til at han hellere vil vente på dem end at fylde op med en Charlie Adam eller to ;-)

Det kunne være dejligt med en back up til forsvaret der var på niveau med Matip/Lovren. Men hvis vi ser tilbage på alle de "forkerte" indkøb vi har arbejdet hårdt på at slippe af med igen gennem de sidste par år, så ser jeg hellere at vi undlader at udleje en ung spiller eller to indtil vi får den rette spiller.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 06. aug, 2017 11:06

Jeg synes det vi hører nu, det er en kommunikationsafdeling i fuld vigør. Lallana startede med at sige, at Sturridge var som to nye spillere. Så er Milner også en ny spiller. Nu er talenterne pludselig klare.
Forstå mig ret, jeg hylder når talenterne får chancen, men de skal erobre pladsen. Ikke få den af mangel på bedre ved skader.
Vi har i øvrigt heller ikke solgt de to-tre spillere, vi ønskede. Vi har ikke forlænget med Can.
Vi har ikke fået vores to største mål.
Vi har, ind til videre, kunnet holde på Coutinho.

Så en midtvejsevaluering er altså imø således, at vi som fans med rette godt kan tillade dig at være kritiske.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar