Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » søndag, 06. aug, 2017 11:21

Jesper skrev:Jeg synes det vi hører nu, det er en kommunikationsafdeling i fuld vigør. Lallana startede med at sige, at Sturridge var som to nye spillere. Så er Milner også en ny spiller. Nu er talenterne pludselig klare.
Ja, du har sikkert ret. Men det er stadig vigtigt at der kommer sådanne udmeldinger. Ikke så meget for fansenes skyld, men måske mere for sammenholdet i spillertruppen og troen på at vi/de er på vej fremad. Om det så er løgn gør ikke så meget, så længe det virker ;-)

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 06. aug, 2017 11:26

Jesper skrev:Jeg synes det vi hører nu, det er en kommunikationsafdeling i fuld vigør. Lallana startede med at sige, at Sturridge var som to nye spillere. Så er Milner også en ny spiller. Nu er talenterne pludselig klare.
Forstå mig ret, jeg hylder når talenterne får chancen, men de skal erobre pladsen. Ikke få den af mangel på bedre ved skader.
Vi har i øvrigt heller ikke solgt de to-tre spillere, vi ønskede. Vi har ikke forlænget med Can.
Vi har ikke fået vores to største mål.
Vi har, ind til videre, kunnet holde på Coutinho.

Så en midtvejsevaluering er altså imø således, at vi som fans med rette godt kan tillade dig at være kritiske.
:lol: er du spindoktor, Jesper?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 06. aug, 2017 12:00

Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:Jeg synes det vi hører nu, det er en kommunikationsafdeling i fuld vigør. Lallana startede med at sige, at Sturridge var som to nye spillere. Så er Milner også en ny spiller. Nu er talenterne pludselig klare.
Forstå mig ret, jeg hylder når talenterne får chancen, men de skal erobre pladsen. Ikke få den af mangel på bedre ved skader.
Vi har i øvrigt heller ikke solgt de to-tre spillere, vi ønskede. Vi har ikke forlænget med Can.
Vi har ikke fået vores to største mål.
Vi har, ind til videre, kunnet holde på Coutinho.

Så en midtvejsevaluering er altså imø således, at vi som fans med rette godt kan tillade dig at være kritiske.
Billede er du spindoktor, Jesper?
Dog ikke. Jeg har i løbet af sommeren skrevet en længere artikel, der kommer i næste fanmagasin, hvor jeg bla har lavet en ret omfattende research på klubbernes formåen nu og årene frem, og i den forbindelse er det ret interessant at se, hvordan de enkelte klubber ret godt lever op til de forventninger, man gør kunne have - på godt og ondt. Og Liverpool har på mange parametre bare svære odds for sine konkurrenter. Nå, det var en lille teaser og et sidespring Billede

Jeg synes bare det er så tydeligt, at det er kommunikstionsafdelingen, der taler for tiden igennem de enkelte spillere og ledere. Det er en meget tydelig red-hvad-der-reddes-kan strategi. I modsætningen til før sommeren, hvor Klopp udtalte at næsten alt var på plads op til sommerens transfervinduet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » søndag, 06. aug, 2017 13:06

Aggerdoo skrev:
Klopp erallerede begyndte med de latterlige bortforklaringer. Det gør mig nervøs.
Det er godt nok den største omgang bullshit jeg har læst i lang tid. "It's all about other clubs". Ja, selvfølgelig er det det, men man også forholde sig til den situation, at de ikke vil sælge og så reagere ud fra det. Hvor længe skal vi vente og tage til takke med en situation, hvor Ragnar Klavan er én skade i forsvaret fra en startplads? Vinduet ud? Hvad hvis Soton og Leipzig heller ikke vil sælge VVD og Keita næste sæson? Venter vi så to sæsoner? Det er seriøst ikke tilfredsstillende at vores scoutingnetværk ikke har kunnet finde gode alternativer. Jeg mener; VVD er trods alt ikke den eneste midterforsvarer i verden der kan forstærke vores forsvar!

Tænk at vi var nogen der troede, at vi ville hente både Salah og VVD inden vinduet åbnede. Nu står vi i en situation, hvor vores træner taler om Ryan Kent og Alberto Moreno som to nye handler. Altså Ryan Kent der var udlejet til Barnsley hele sidste sæson og Alberto Moreno, som selvsamme træner ingen tiltro havde til gennem hele sidste sæson. Absurd. Kronen på værket må være, at Coutinho lige akkurat når at smutte til Barcelona inden september.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 06. aug, 2017 13:46

Den ultimative twist kommer, når Sakho bliver udråbt som "ny" spiller til truppen:-)
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. aug, 2017 13:56

Jesper skrev:Den ultimative twist kommer, når Sakho bliver udråbt som "ny" spiller til truppen:-)
Og Markovic som vores skjulte uslebne juvel.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 06. aug, 2017 17:05

Eller Coutinho sælges og Markovic overtager hans plads :lol: :(
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 06. aug, 2017 17:13

Det er godt nok helt vildt barnligt niveau, der er dette vindue. Nye tider, eller bare indtil brugere begynder i skole igen efter ferien, og får travlt med lektierne?
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. aug, 2017 17:16

Hr. Drejer skrev:Eller Coutinho sælges og Markovic overtager hans plads :lol: :(
Markovic vores nye 10'er signing, Milner vores nye signing til midtbanen, Moreno vores nye vb, Kent vores nye fløj og ej at forglemme vores dobbelt signing i front Sturridge.

På FSG regnemaskinen giver det 9 nye spillere i alt. kan man tillade sig, at klage.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » søndag, 06. aug, 2017 18:23

http://www.liverpoolfc.com/news/first-t ... ompetition

Nææææ for et spøjst tidpunkt at lave et interview med Gini omkring hans holdning til den ENORME konkurrence der hersker på midtbanen nu efter Henderson er tilbage, Milner er flyttet tilbage derop, Can er i storform og Coutinho er rykket ned i banen :D

Få nu bare hentet VVD eller en anden CB så vi kan stille os nogenlunde tilfredse

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » søndag, 06. aug, 2017 19:14

http://www.express.co.uk/sport/football ... en-Gerrard

Gerrard har angiveligt i dag udtalt:

"In pre-season, they have looked very strong and with three weeks to go in the window, I wouldn't be surprised if Jurgen has got a couple of cards up his sleeve.

"He might bring a couple of big signings in."


Jeg håber, at han får ret i sin tro. Det giver da i hvert fald lidt forhåbninger om, at der kan ske noget i de kommende uger.
Corner taken quickly...

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. aug, 2017 00:10

Kasper88 skrev:http://www.express.co.uk/sport/football ... en-Gerrard

Gerrard har angiveligt i dag udtalt:

"In pre-season, they have looked very strong and with three weeks to go in the window, I wouldn't be surprised if Jurgen has got a couple of cards up his sleeve.

"He might bring a couple of big signings in."


Jeg håber, at han får ret i sin tro. Det giver da i hvert fald lidt forhåbninger om, at der kan ske noget i de kommende uger.
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... urs-gossip
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5680
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. aug, 2017 00:19

Hr. Drejer skrev:
Kasper88 skrev:http://www.express.co.uk/sport/football ... en-Gerrard

Gerrard har angiveligt i dag udtalt:

"In pre-season, they have looked very strong and with three weeks to go in the window, I wouldn't be surprised if Jurgen has got a couple of cards up his sleeve.

"He might bring a couple of big signings in."


Jeg håber, at han får ret i sin tro. Det giver da i hvert fald lidt forhåbninger om, at der kan ske noget i de kommende uger.
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... urs-gossip
PR afdelingen må efterhånden være den travleste afdeling i klubben.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » mandag, 07. aug, 2017 07:56

det næsten som om at de danske fans ikke ser Preseason men kun kigger efter når liverpool laver en big signing.

De spillere klopp taler om har virkelig gjort det godt og hvis de udvikler sig som han gerne vil have det er de måske bedre (+ bedre forberedt) på Premier league fodbold for liverpool en nogen anden 70 millioner spiller fra en fransk liga som reelt set er en lotto kupon.

Hvilken offensiv spiller kan vi købe som går direkte ind på holdet og gør os bedre ind vi er lige nu?
Hvilken prøvet forsvarsspiller som kan spille i et Klopp system vil kunne gå direkte ind på holdet og gør os bedre lige nu?`

der er ikke mange spillere som gør os bedre og bare fordi en forsvarsspiller kan stå og heade bolde væk i en bundklub der spiller 9 - 1 - 1 så bliver han ikke automatisk god i liverpool når han skal kunne klare sig selv meget af tiden.

I Skriger alle sammen på nye signings men vi har altså et virkelig godt hold. og de signings som passer til klubben kan ikke blive købt fri da sælger klubben ikke vil af med dem for nogen pris.

Det fodbold nu om dage. der er for mange TV penge og kun 11 pladser på holdet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » mandag, 07. aug, 2017 08:20

Wormie skrev:
Hvilken offensiv spiller kan vi købe som går direkte ind på holdet og gør os bedre ind vi er lige nu?
Hvilken prøvet forsvarsspiller som kan spille i et Klopp system vil kunne gå direkte ind på holdet og gør os bedre lige nu?`
Aubumeyang og Van Dijk ! ;)
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Besvar