Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » fredag, 18. aug, 2017 20:23

bblauritzen skrev:
Niche skrev:Er jeg den eneste, der synes, det er yderst foruroligende, at vi ikke bliver linket til spillere? VvD tror jeg ikke på, for Southhampton virker urokkelige, ligesom vi gør med Coutinho, men ellers synes jeg, der er alt for stille... Har bange anelser, må jeg indrømme.
Stilhed før stormen.. Når vi nu i næste uge har kvalificeret os til gruppespillet så vælter det ind med det ene store navn efter det andet på Melwood. Vi kommer i finalen i CL, vinder PL og en ny storhedstid på 20+ år begynder..
Det vil jeg godt kunne leve med... Kan du garantere det? :D

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 18. aug, 2017 21:14

Efter missæren med VVD og den langstrakte affære med Keita, som ligeledes figurrede heftigt i medierne, tror jeg klubben har forsøgt at sætte prop i hvad der kommer ud fra klubben. Jeg er sikker på, at der arbejdes hårdt bag facaden, men om det resulterer i spillere er selvfølgelig en anden sag. Det virker til, at afslå store tilbud og holde på sine spillere er det nye sort i fodboldverdenen.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » lørdag, 19. aug, 2017 00:32

Niche skrev:
bblauritzen skrev:
Niche skrev:Er jeg den eneste, der synes, det er yderst foruroligende, at vi ikke bliver linket til spillere? VvD tror jeg ikke på, for Southhampton virker urokkelige, ligesom vi gør med Coutinho, men ellers synes jeg, der er alt for stille... Har bange anelser, må jeg indrømme.
Stilhed før stormen.. Når vi nu i næste uge har kvalificeret os til gruppespillet så vælter det ind med det ene store navn efter det andet på Melwood. Vi kommer i finalen i CL, vinder PL og en ny storhedstid på 20+ år begynder..
Det vil jeg godt kunne leve med... Kan du garantere det? :D
Den er jeg også med på Billede



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » lørdag, 19. aug, 2017 06:28

The Echo - Klopp insists his squad is strong enough to compete on 4 fronts this season right now – providing Liverpool can avoid injuries.

I Guder altså. Det begynder at lyde som Rodgers' latterlige klicheer.
"Providing Liverpool can avoid injuries" Tror han selv på den ? Vi HAR allerede mange skader for fuck sake!!!!!

14 dage and counting....
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 19. aug, 2017 10:51

Mads T. skrev:Efter missæren med VVD og den langstrakte affære med Keita, som ligeledes figurrede heftigt i medierne, tror jeg klubben har forsøgt at sætte prop i hvad der kommer ud fra klubben. Jeg er sikker på, at der arbejdes hårdt bag facaden, men om det resulterer i spillere er selvfølgelig en anden sag. Det virker til, at afslå store tilbud og holde på sine spillere er det nye sort i fodboldverdenen.
Jeg tror da, at man gør klogt i at se til klubber, som godt kan være store som Roma og Lazio, men hvor man ved, at de altid mangler penge og skal sælge for at kunne købe, ift FFP osv.

Vi har haft held mange gange før hos Soton, men vi fik jo dummet os, og de stod foran en ny ejer/investor, så i dette vindue blev det en del sværere, men Pelegrini skal jo også sælge for at kunne købe, og han kan jo nøjes med at sælge 1 utilfreds spiller, og så er der penge nok til 2-3-4 køb for en klub som Soton.
Jeg vil ikke udelukke denne handel endnu.

Ellers bør vi nok have et rigtig stærkt spejdernetværk i udvalgte lande i Afrika og Sydamerika, og så skal vi nok opfinde nye handelsstrategier, når vi skal handle med up coming, pengestærke klubber, som jeg synes at klubber som chelsea og man city har meget held med. man city betaler nok giga lønninger, som vi ikke kan være med på, men vi nærmer os vel chelsea's lønninger så småt ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 19. aug, 2017 12:07

Bare lige for at bevare lidt optimisme den sidste del af transfervinduet, så har en bruger/ITK'er på Macca-rumours skrevet følgende:

18 Aug 2017 17:01:43
Just passing on what I've been told so don't shoot the messenger. once this weekend's game is out of the way the Liverpool rumour mill will kick up a gear and by thurs after the CL qualifier Liverpool will make statements regarding forth coming transfers into the club. And they will also reiterate the pip will not be sold this transfer window for any price and that the matter is firmly closed.

Don't know if any of the eds can shed any light on this or indeed MACCA can lend his expertise.

BIG vvd

En journalist bekræfter lidt ovenstående og skriver, at VvD er vores på torsdag:

http://www.90min.com/posts/5418349-jour ... _aid=40776

Og så synes jeg, at det er lidt påfaldende som spillere, der ønsker sig væk, og hvor vi ved, at en anden klub vil have dem ikke træner med de andre eller melder sig skadede. I relation til os: Coutinho, VvD og Keita.
Can spiller heldigvis, så det må betyde, at han bliver hos os denne sæson, og at det forhåbentligt ender med en forlængelse.

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » lørdag, 19. aug, 2017 13:36

Weissert skrev:The Echo - Klopp insists his squad is strong enough to compete on 4 fronts this season right now – providing Liverpool can avoid injuries.

I Guder altså. Det begynder at lyde som Rodgers' latterlige klicheer.
"Providing Liverpool can avoid injuries" Tror han selv på den ? Vi HAR allerede mange skader for fuck sake!!!!!

14 dage and counting....

Det ville da være idioti at gå ud og sige at vi er nødt til at hente spillere. Så sætter de sælgende klubber prisen 10%-40% op.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » lørdag, 19. aug, 2017 13:53

L'Equipe skriver at Draxler er ledig på markedet efter Emery har sagt Draxler ikke bliver en del af truppen. Er Draxler kun kantangriber?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 19. aug, 2017 14:13

nikand skrev:L'Equipe skriver at Draxler er ledig på markedet efter Emery har sagt Draxler ikke bliver en del af truppen. Er Draxler kun kantangriber?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kan vist også spille den offensive midt, men kanten er den foretrukne position.

Han kunne være et godt bud på en spiller, der kan indgå i rotation med Salah og Mané. Max meyer kunne være et godt bud på en rotationsspiller til Lallana/Coutinho.

Lad os slutte vinduet af med:

VvD
Naby Keita
Julian Draxler
Max Meyer / Oxlade-Chamberlain

:laughin:

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 19. aug, 2017 15:37

Niels K skrev:
nikand skrev:L'Equipe skriver at Draxler er ledig på markedet efter Emery har sagt Draxler ikke bliver en del af truppen. Er Draxler kun kantangriber?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kan vist også spille den offensive midt, men kanten er den foretrukne position.

Han kunne være et godt bud på en spiller, der kan indgå i rotation med Salah og Mané. Max meyer kunne være et godt bud på en rotationsspiller til Lallana/Coutinho.

Lad os slutte vinduet af med:

VvD
Naby Keita
Julian Draxler
Max Meyer / Oxlade-Chamberlain

:laughin:
Keita bliver det i hvert fald ikke, det kan jeg garantere. VvD tror jeg ikke på, og de to tyskere har der ikke været kraftige rygter om, vi skulle være interesseret i. Jeg er ved at blive en lille smule pessimistisk omkring tilgange til truppen.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hendo » lørdag, 19. aug, 2017 15:50

SeanJohn skrev:
Weissert skrev:The Echo - Klopp insists his squad is strong enough to compete on 4 fronts this season right now – providing Liverpool can avoid injuries.

I Guder altså. Det begynder at lyde som Rodgers' latterlige klicheer.
"Providing Liverpool can avoid injuries" Tror han selv på den ? Vi HAR allerede mange skader for fuck sake!!!!!

14 dage and counting....

Det ville da være idioti at gå ud og sige at vi er nødt til at hente spillere. Så sætter de sælgende klubber prisen 10%-40% op.
Enig, men problemet er vel, at en del kunne tyde på det ikke bare er noget der siges pga. forhandlingstaktik? En del tyder på at Klopp mener det. Han har også sagt et par gange, at hvis bare der ikke var kommet skader sidste sæson havde meget set anderledes ud. Det er jo korrekt, men altså, det er sjældent at der undgåes en del skader i en lang hård engelsk sæson. Og et par eller tre af spillerne i startopstillingen er ikke ligefrem kendt for bare at spille derudaf uden skader. Og med europæisk fodbold oven i... Forstår ikke hvis man endnu engang ikke garderer sig bare lidt mere.

Tipper stadig van Dijk skifter til sidst for over-overpris og en midtbanespiller. Og hvis Coutinho sælges så hentes der formentlig også en 10'er type.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » lørdag, 19. aug, 2017 15:59

SeanJohn skrev:
Weissert skrev:The Echo - Klopp insists his squad is strong enough to compete on 4 fronts this season right now – providing Liverpool can avoid injuries.

I Guder altså. Det begynder at lyde som Rodgers' latterlige klicheer.
"Providing Liverpool can avoid injuries" Tror han selv på den ? Vi HAR allerede mange skader for fuck sake!!!!!

14 dage and counting....

Det ville da være idioti at gå ud og sige at vi er nødt til at hente spillere. Så sætter de sælgende klubber prisen 10%-40% op.
Ikke halvt så dumt, som at sige holdet er godt nok, når selv en blind kan se, at det langt fra er stærkt og bredt nok
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 19. aug, 2017 18:34

Niels K skrev:
nikand skrev:L'Equipe skriver at Draxler er ledig på markedet efter Emery har sagt Draxler ikke bliver en del af truppen. Er Draxler kun kantangriber?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kan vist også spille den offensive midt, men kanten er den foretrukne position.

Han kunne være et godt bud på en spiller, der kan indgå i rotation med Salah og Mané. Max meyer kunne være et godt bud på en rotationsspiller til Lallana/Coutinho.

Lad os slutte vinduet af med:

VvD
Naby Keita
Julian Draxler
Max Meyer

:laughin:
Jeg har rettet lidt i det for dig, Niels. Tror du var kommet til at lave en lille stavefejl. :)
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 19. aug, 2017 18:51

Kasper88 skrev:
Niels K skrev:
nikand skrev:L'Equipe skriver at Draxler er ledig på markedet efter Emery har sagt Draxler ikke bliver en del af truppen. Er Draxler kun kantangriber?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han kan vist også spille den offensive midt, men kanten er den foretrukne position.

Han kunne være et godt bud på en spiller, der kan indgå i rotation med Salah og Mané. Max meyer kunne være et godt bud på en rotationsspiller til Lallana/Coutinho.

Lad os slutte vinduet af med:

VvD
Naby Keita
Julian Draxler
Max Meyer

:laughin:
Jeg har rettet lidt i det for dig, Niels. Tror du var kommet til at lave en lille stavefejl. :)
:D Fair nok, men jeg kan nu godt lide Ox'en

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 19. aug, 2017 19:02

:P
Corner taken quickly...

Besvar