Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 23. aug, 2017 14:31

Jeg savner Ild. Ikke røg. Jeg vil fanme se et fantastisk bål.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 23. aug, 2017 16:03

richs skrev:
Sledgehammer skrev:
Aggerdoo skrev:
Ikke troværdige kilder, der henviser til tvivlsom tysk kilde.
Om det er tvivlsomme kilder eller ej, jeg tror Höwedes ville være en fin erstatning, hvis det - hvad meget tyder på - kikser med VvD. Han er en klassespiller med stor erfaring, han koster kun en brøkdel af van Dijk, og sidst men ikke mindst kender han og Matip hinanden fra mange sæsoner sammen i Schalke. De vil altså, tror jeg, hurtigt kunne finde ind i et godt makkerskab igen.

Alt det taget i betragtning er det faktisk lige før jeg foretrækker Höwedes fremfor van Dijk. De sparede £40-50 kunne vi jo så bruge på andre gode formål, fx ift midtbanen, nu hvor Lallana er ude i en rum tid ... :dance:
Sjældent røg uden ild ....
Så gerne Höwedes tiltrods han er lidt ældre (29) end VVD, men han er også tilsvarende billigere og har en del rutine (Bundesliga + landshold). Spørgsmål er vel om det kan nåes. Tror VVD er udenfor rækkevidde denne sommer, så prøv dog.
Når det gælder transfers, er der virkelig ofte røg uden ild.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11286
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 23. aug, 2017 17:38

richs skrev:
Sledgehammer skrev:
Aggerdoo skrev:
Ikke troværdige kilder, der henviser til tvivlsom tysk kilde.
Om det er tvivlsomme kilder eller ej, jeg tror Höwedes ville være en fin erstatning, hvis det - hvad meget tyder på - kikser med VvD. Han er en klassespiller med stor erfaring, han koster kun en brøkdel af van Dijk, og sidst men ikke mindst kender han og Matip hinanden fra mange sæsoner sammen i Schalke. De vil altså, tror jeg, hurtigt kunne finde ind i et godt makkerskab igen.

Alt det taget i betragtning er det faktisk lige før jeg foretrækker Höwedes fremfor van Dijk. De sparede £40-50 kunne vi jo så bruge på andre gode formål, fx ift midtbanen, nu hvor Lallana er ude i en rum tid ... :dance:
Sjældent røg uden ild ....
Så gerne Höwedes tiltrods han er lidt ældre (29) end VVD, men han er også tilsvarende billigere og har en del rutine (Bundesliga + landshold). Spørgsmål er vel om det kan nåes. Tror VVD er udenfor rækkevidde denne sommer, så prøv dog.
VvD er jo endog rigtig skarp på låget, hvilket i den grad er en mangelvare i vort centerforsvar. Synes at erindre, at der var een herinde sóm skrev, at Höwedes var mindre god i den afdeling?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 23. aug, 2017 18:03

Cynwal skrev: VvD er jo endog rigtig skarp på låget, hvilket i den grad er en mangelvare i vort centerforsvar. Synes at erindre, at der var een herinde sóm skrev, at Höwedes var mindre god i den afdeling?
Det er bestemt ikke det indtryk, jeg har af Höwedes. Jeg mindes tværtimod, at han og Matip var kendt for at være lidt af et manifest i luftrummet, både defensivt, men også offensivt.

Der er mange ting, der taler for Höwedes i dette vindue: Rutine på topplan og erfaring med international fodbold, så som VM-finalen i 2014, samt hans i forvejen makkerskab med Matip. Derudover kan Höwedes spille back, det er også et plus.
Han bør efter min mening ikke ses som et alternativ til van Dijk, men snarere en forstærkning til truppen. Van Dijk kan vi jo altid forsøge os på til januar eller næste sommer. Selv hvis vi købte van Dijk nu, så er det jo ikke usikkert, at han eller Matip bliver skadet og selv der ville det være et enormt plus for os, at have Howedes som back-up fremfor Lovren, Klavan og Gomez.

Uanset om vi køber van Dijk eller ej, så ville jeg elske en tilføjelse af Höwedes. Det kan vel lidt sammenlignes med da vi hentede Kolo, omend Höwedes er yngre og har mindst tre sæsoner tilbage på topplan. Jeg tænker mere på, at de to kan sammenlignes i form af den rutine det bringer holdet og som Höwedes kan lære videre fra sig. Vi virker til at mangle en rutineret spiller i det bagerste geled, hvor individuelle børnefejl og fejlplaceringer ofte har kostet os mål og vi ser ofte ud til at panikke når især Lovren er en del af defensiven.

€20 mio er et røverkøb for Höwedes, for en klub som os og den situation vi er i, og en stor opgradering i forhold til Lovren på alle planer. Men også han, har haft sin del af skader.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 23. aug, 2017 22:48

Så er CL vejen banet for at hente spillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 23. aug, 2017 23:01

Ikke at jeg nødvendigvis er enig, men dette tweet er sgu sjovt, synes jeg. Og det illustrerer meget fint, hvor de fleste mener, at der skal handles.

Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » onsdag, 23. aug, 2017 23:04

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » onsdag, 23. aug, 2017 23:05

Klopp confirming some players sign when we have Champions League. One player needs it for a clause. #LFC (@GraemeKelly1)
Interessant Tweet.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 23. aug, 2017 23:08

Så vi har en signing på plads men kun hvis vi vandt?

Spændende. VVD?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 23. aug, 2017 23:16

ilusio skrev:Så vi har en signing på plads men kun hvis vi vandt?

Spændende. VVD?
Spændende om vi så satser på CL eller PL. Egentlig en sjov udmelding, at vi med så tynd en trup kun vil købe en spiller når kom vi i CL.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 23. aug, 2017 23:19

Spændende! Jeg tror ikke det er VVD. Så vidt jeg husker udtalte han allerede i juni, at han vil til Liverpool. Og dengang var vi ikke i CL endnu.

Men jeg ved det selvfølgelig ikke. VVD er jo den spiller vi har været linket mest til over sommeren.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 23. aug, 2017 23:21

ilusio skrev:Så vi har en signing på plads men kun hvis vi vandt?

Spændende. VVD?
Det lyder mere som en forlængelse af en kontrakt i mine øre, men det kan selvfølgelig også være en ny signing. Tænker dog at det kan være Can der afventer om vi kom i CL.

Jeg tror dog også der sker ting og sager med transfers nu, hvor tingene er afgjort.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 23. aug, 2017 23:21

Ja, han lægger da i hvert fald ikke skjul på, at Champions League har massiv betydning for om spillere, vil til klubben:



Corner taken quickly...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 23. aug, 2017 23:25

Mads T. skrev:
ilusio skrev:Så vi har en signing på plads men kun hvis vi vandt?

Spændende. VVD?
Det lyder mere som en forlængelse af en kontrakt i mine øre, men det kan selvfølgelig også være en ny signing. Tænker dog at det kan være Can der afventer om vi kom i CL.

Jeg tror dog også der sker ting og sager med transfers nu, hvor tingene er afgjort.
Emre Can?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 23. aug, 2017 23:40

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar