Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 25. aug, 2017 08:54

Kasper88 skrev:
texy skrev:

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Det gjorde Hyypiä jo også. Man kan komme langt med en god fodboldintelligens og forståelse for at positionere sig i en favorabel position.
Hvis Höwedes er som Sami så er det bare igang med checkhæftet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » fredag, 25. aug, 2017 09:14

nikand skrev:
Kasper88 skrev:
texy skrev:

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Det gjorde Hyypiä jo også. Man kan komme langt med en god fodboldintelligens og forståelse for at positionere sig i en favorabel position.
Hvis Höwedes er som Sami så er det bare igang med checkhæftet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er imo også en nobrainer!!

Go for it og læg et bud.
Han har alderen til nok at ville acceptere at han ikke er garanteret startplads.
Han vil sikkert hurtigt tilegne sig Lovrens plads på holdkortet. Liverpool må være guf for alle forsvarsspillere, da det skriger til himlen hvor nemt det må være at spille sig til en plads.
Køb og giv ham en god hyre og vi har en spiller der slutter sin karriere i Liverpool.
Hvor ville vi dog være et vildt hold, hvis der kom lidt styr på vores defensiv!!



Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 25. aug, 2017 10:56

nikand skrev:
Kasper88 skrev:
texy skrev:

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Det gjorde Hyypiä jo også. Man kan komme langt med en god fodboldintelligens og forståelse for at positionere sig i en favorabel position.
Hvis Höwedes er som Sami så er det bare igang med checkhæftet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
jeg syntes nu texy gør ret i at betvivle farten, vi spiller altså en lidt anden gang fodbold end dengang og det var jo også manglende hurtighed der i sidste ende sendte Hyypia på nye græsgange(hvor han vel egentlig gjorde det ret godt).

men Hówedes er jo slet ikke det samme fysiske monster som Hyypiä var, det hjalp altså også på det at han var så stærk.
Jeg er også bekymret fordi Höwedes hverken er super hurtig eller et fysisk monster.

Men lad os nu se han er stadig en god spiller og jeg tror at Höwedes-Matip vil være et bedre forsvar end Lovren-Matip, men er ikke sikker og den usikkerhed bør nok også tælle lidt i Lovrens favør.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 25. aug, 2017 12:40

De er nød til at få bredde ind til forsvaret og midtbanen. Det er afgørende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » fredag, 25. aug, 2017 13:52

Kelly skrev:De er nød til at få bredde ind til forsvaret og midtbanen. Det er afgørende.
Ja helt rigtigt, og velsagtens kan man få sukkersøde drømme med et CB makkerskab med Matip og Van Djik. Samt Lovren og Klavan som reservene.
Spændende bli'r det også om Klopp sælger Moreno, som har fået sine chancer men koster altid sine defensive pligter, og Robertson er mere solid både offensiv og defensiv.
Prisskiltet kan gå i vejen med både Sakho og Moreno, begge spillere vil hente næste 50 mio pund ind og dermed få signet Van Djik i transfer deadline....

Liverpool kan dog komme i problemer i defensiven, hvis skaderne indfinder sig også bliver store spørgsmål om talenter som Gomez og Trent kan klare mosten i flere kampe i træk? Evt kan en Moreno salg stadig være noget som slet ikke kan hæmme holdet, da Milner også kan bruges som VB.
You'r Never Walk Alone. ///

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » fredag, 25. aug, 2017 14:17

DAGGER! skrev:
Kelly skrev:De er nød til at få bredde ind til forsvaret og midtbanen. Det er afgørende.
Ja helt rigtigt, og velsagtens kan man få sukkersøde drømme med et CB makkerskab med Matip og Van Djik. Samt Lovren og Klavan som reservene.
Spændende bli'r det også om Klopp sælger Moreno, som har fået sine chancer men koster altid sine defensive pligter, og Robertson er mere solid både offensiv og defensiv.
Prisskiltet kan gå i vejen med både Sakho og Moreno, begge spillere vil hente næste 50 mio pund ind og dermed få signet Van Djik i transfer deadline....

Liverpool kan dog komme i problemer i defensiven, hvis skaderne indfinder sig også bliver store spørgsmål om talenter som Gomez og Trent kan klare mosten i flere kampe i træk? Evt kan en Moreno salg stadig være noget som slet ikke kan hæmme holdet, da Milner også kan bruges som VB.
Hvis han altid koster så har jeg svært ved at forstå Klopp bliver ved med at bruge ham. Han spillede altså 2 af de vigtigste kampe vi kommer til at spille i år, det tror jeg ikke han havde gjort hvis Klopp var enig i de synspunkter med at han altid koster. Og det var jo ikke fordi Klopp ikke havde andre muligheder at stille med.

Jeg håber ikke Moreno bliver solgt, tværtimod håber jeg han bliver og begynder at få lidt opbakning fremfor den hetz der kører på ham generelt fra rigtig mange steder.

At at bedømme Robertson på en kamp og sige han var solid både den ene og den anden vej er nok lige i overkanten hvor holdet vel ikke blev udfordret alverden defensivt.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » fredag, 25. aug, 2017 14:21

Puuuuha.

Jeg synes efterhånden det er ved at blive godt nervepirrende mht. at få forstærkninger.

Jeg vil godt nok være skuffet hvis vi ikke får mere kvalitet tilføjet til truppen efter CL er sikret.

Bare giv mig en VVD og jeg er tilfreds.... :roll:

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 25. aug, 2017 14:50


To ting:
1: Jeg håber ikke, vi henter Oxlade. For skadet og sikkert for dyr. Kan vi få ham for 15-20 mio. er jeg frisk, men det sker ikke.
2: Ender vi med at hente ham tror jeg, vi sælger Coutinho. Jeg har stadig en sær fornemmelse af, at den saga ikke er forbi...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 25. aug, 2017 14:54

Tvivler på Ox kan hive 180 kilo hjem om ugen i LFC :shock: Får vores højest batalte(Cou) ikke omkring 200.000
Verden er smask fuld af hyklere....

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » fredag, 25. aug, 2017 15:15

Thommo skrev:Tvivler på Ox kan hive 180 kilo hjem om ugen i LFC :shock: Får vores højest batalte(Cou) ikke omkring 200.000
Jeg tror ikke, det er et spørgsmål om økonomi for Oxen, men at han vil væk nu, eller på en fri næste sommer. Han vil vel tjene dobbelt så meget med den nye kontrakt i forhold til hans nuværende løn, så mon ikke han bare har fået nok af Arsenal?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 25. aug, 2017 15:15

OX ville være en kærkommen forstærkning af vores trup. Og efter min mening er han helt sikkert min. £30-40 mil. værd i det nuværende marked.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 25. aug, 2017 17:05

Kasper88 skrev:
texy skrev:

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Det gjorde Hyypiä jo også. Man kan komme langt med en god fodboldintelligens og forståelse for at positionere sig i en favorabel position.
Under Houllier stod vi lavt og forsvarede meget mere kompakt end idag under Klopp hvorfor det er sværere som forsvarsspiller at fremstå bedre. Bl.a. Samis offensive dødbolde kunne vi godt bruge, selvom både Lovren og Matip de seneste Par kampe har været tæt på.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 25. aug, 2017 17:05

Mads T. skrev:OX ville være en kærkommen forstærkning af vores trup. Og efter min mening er han helt sikkert min. £30-40 mil. værd i det nuværende marked.
Enig
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » fredag, 25. aug, 2017 17:48

nikand skrev:
Kasper88 skrev:
texy skrev:

Men vi kan da bestemt godt bruge en kvalitetsspiller i midterforsvaret. Om Höwedes er denne spiller ved jeg ikke helt. Han minder mig faktisk lidt om Klavan. Begge mangler efter min mening fart.
Det gjorde Hyypiä jo også. Man kan komme langt med en god fodboldintelligens og forståelse for at positionere sig i en favorabel position.
Under Houllier stod vi lavt og forsvarede meget mere kompakt end idag under Klopp hvorfor det er sværere som forsvarsspiller at fremstå bedre. Bl.a. Samis offensive dødbolde kunne vi godt bruge, selvom både Lovren og Matip de seneste Par kampe har været tæt på.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har du selvfølgelig en valid pointe i, men nu gør I da vist også Höwedes langsommere end han er, gør I ikke? Manden har trods alt ageret back på det tyske landshold, det tvivler jeg trods alt på, at Sami ville kunne have evnet. Desuden synes jeg da ikke, at Matip og Lovren er lynhurtige, men Matip læser ofte spillet intelligent, hvorimod Lovren buser for meget frem, når han ikke skal, og hænger når han skal trække op. Jeg synes Höwedes har mere spilintelligens end Lovren og så tror jeg også, at han kan tilføre noget kærkommen lederskab i form af, at han jo har båret anfører-armbåndet i Schalke. Men i min verden, er stort set alle spillere, en opgradering i forhold til Lovren. Er Klopp villig til at tage Sakho til nåde, så kan jeg godt leve med det, men jeg synes uanset om vi får enten van Dijk eller tager Sakho til nåde (nok ikke begge dele), at vi godt kan hente Höwedes ind til at styrke truppen.

Mit indtryk er i hvert fald ikke, at de fleste af de mål, vi lukkede ind sidste sæson, blev lukkede ind, fordi modstanderne løb fra os, men snarere fordi, at der var koks med kommunikationen og positioneringen ovre i venstre side ved Lovren og Milner. I øvrigt synes jeg også, at Höwedes er bedre i fødderne og til at bygge spillet op end Lovren.

Er han nogen Varane i spurt? Nej.
Er han nogen Manolas med bolden for fødderne? Heller ikke.

Men mindre kan nok godt gøre det. Han er bedre end Lovren og jeg frygter altså en sæson med Lovren som førstevalg.

Er van Dijk egentlig hurtig? Jeg har ikke set meget til ham og mod os, stod han bare og sparkede og headede bolde væk, men han er jo en ordentlig klippert, trods alt. Jeg mindes dog, at han fik forhindret Mane i en kontra, men Mane tog også et forkert træk/et træk for meget end han burde have gjort.
Corner taken quickly...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 25. aug, 2017 19:24


Hvis det er startprisen, kan Chelsea bare tage ham. Hypet pga. nationaliteten.

Besvar