Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » fredag, 25. aug, 2017 19:30

Vi har næsten ikke brugt penge i dette vindue, og priserne er i forvejen fuldstændig f*cked. Smid bare de 35 og hent ham
Justice for the 96! <3

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 25. aug, 2017 19:36

Sivi skrev:Vi har næsten ikke brugt penge i dette vindue, og priserne er i forvejen fuldstændig f*cked. Smid bare de 35 og hent ham
At vi kun har brugt i underkanten af en halv milliard kr. i transfervinduet er et håbløst argument for at smide for mange penge efter andre spillere.

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » fredag, 25. aug, 2017 19:40

Aggerdoo skrev:
Hvis det er startprisen, kan Chelsea bare tage ham. Hypet pga. nationaliteten.

I dagens marked vil jeg gerne tage oksen for 35... Giv ham 100K om ugen og så har vi en rigtig god spiller til truppen.

Arsenal fans vurderer ham højt og som en af deres top 3 spillere så helt skidt er han ikke.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 25. aug, 2017 19:43

Aggerdoo skrev:
Sivi skrev:Vi har næsten ikke brugt penge i dette vindue, og priserne er i forvejen fuldstændig f*cked. Smid bare de 35 og hent ham
At vi kun har brugt i underkanten af en halv milliard kr. i transfervinduet er et håbløst argument for at smide for mange penge efter andre spillere.
Vi har nu "kun" en netspend på kr320m...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 25. aug, 2017 19:57

Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
Sivi skrev:Vi har næsten ikke brugt penge i dette vindue, og priserne er i forvejen fuldstændig f*cked. Smid bare de 35 og hent ham
At vi kun har brugt i underkanten af en halv milliard kr. i transfervinduet er et håbløst argument for at smide for mange penge efter andre spillere.
Vi har nu "kun" en netspend på kr320m...
Jeg er bedøvende ligeglad.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 25. aug, 2017 20:04

Aggerdoo skrev:
Oomph242 skrev:
Aggerdoo skrev:
Sivi skrev:Vi har næsten ikke brugt penge i dette vindue, og priserne er i forvejen fuldstændig f*cked. Smid bare de 35 og hent ham
At vi kun har brugt i underkanten af en halv milliard kr. i transfervinduet er et håbløst argument for at smide for mange penge efter andre spillere.
Vi har nu "kun" en netspend på kr320m...
Jeg er bedøvende ligeglad.
Og det er jeg egentlig også. Jeg vil bare have kvalitetsspillere til klubben, så vi ikke bliver kørt over efter Julen... Med så smal en trup, vil trætheden og skaderne nok begynde at melde sig efter de første 30 kampe..

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » fredag, 25. aug, 2017 20:19

Køb eller start da med et bud, og hvis den ender med 40-45 er det også ok med mig.
Det er sindssygt mange penge, men de dage hvor en stor transfer var på 90-115 er ovre, lige meget om vi kan lide det eller ej. Sådan er dagens marked bare i dag.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
LMP
Indlæg: 66
Tilmeldt: fredag, 31. aug, 2012 18:35
Geografisk sted: Odense
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LMP » fredag, 25. aug, 2017 23:39

Jeg har sådan set ikke noget imod et køb af Ox, men det virker som om han vil være tiltænkt en rolle på midtbanen, skulle han blive købt, og her synes jeg overhovedet ikke at Ox er den type vi mangler. Jeg synes vi mangler en midtbanespiller som har sin force i pasningsspillet, da hendo reelt er den eneste af denne type, resten er mere typen der driver bolden fremad, og Ox må siges at tilhøre den gruppe også.
I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 26. aug, 2017 10:30


Lille Oxlade-update. Håber ikke han kommer, alt for skadet. Vi har nok spillere, der døjer med skader.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. aug, 2017 10:35

LMP skrev:Jeg har sådan set ikke noget imod et køb af Ox, men det virker som om han vil være tiltænkt en rolle på midtbanen, skulle han blive købt, og her synes jeg overhovedet ikke at Ox er den type vi mangler. Jeg synes vi mangler en midtbanespiller som har sin force i pasningsspillet, da hendo reelt er den eneste af denne type, resten er mere typen der driver bolden fremad, og Ox må siges at tilhøre den gruppe også.
Hvis du taler de lange pasninger så måske ja, men han er da ellers en teknisk stærk og en rigtig dygtig pasningsspiller.
Jeg synes både, at han vil kunne overtage for Lallana, og så vil han også være en mulighed på kanten, og begge steder er vi tyndt besat, så i min bog vil han være en ideel og meget fornuftig signing.

Hvis han skulle være en tikkende skadebombe, så ville Wenger sikkert ikke være så opsat på at beholde ham, som tilfældet er.

Køb, køb, køb...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 26. aug, 2017 10:52

Niels K skrev:
LMP skrev:Jeg har sådan set ikke noget imod et køb af Ox, men det virker som om han vil være tiltænkt en rolle på midtbanen, skulle han blive købt, og her synes jeg overhovedet ikke at Ox er den type vi mangler. Jeg synes vi mangler en midtbanespiller som har sin force i pasningsspillet, da hendo reelt er den eneste af denne type, resten er mere typen der driver bolden fremad, og Ox må siges at tilhøre den gruppe også.
Hvis du taler de lange pasninger så måske ja, men han er da ellers en teknisk stærk og en rigtig dygtig pasningsspiller.
Jeg synes både, at han vil kunne overtage for Lallana, og så vil han også være en mulighed på kanten, og begge steder er vi tyndt besat, så i min bog vil han være en ideel og meget fornuftig signing.

Hvis han skulle være en tikkende skadebombe, så ville Wenger sikkert ikke være så opsat på at beholde ham, som tilfældet er.

Køb, køb, køb...
Du kan jo bare se på hans skadeshistorik, så har du svaret. Det er ikke så svært.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 26. aug, 2017 12:49

Niels K skrev:
LMP skrev:Jeg har sådan set ikke noget imod et køb af Ox, men det virker som om han vil være tiltænkt en rolle på midtbanen, skulle han blive købt, og her synes jeg overhovedet ikke at Ox er den type vi mangler. Jeg synes vi mangler en midtbanespiller som har sin force i pasningsspillet, da hendo reelt er den eneste af denne type, resten er mere typen der driver bolden fremad, og Ox må siges at tilhøre den gruppe også.
Hvis du taler de lange pasninger så måske ja, men han er da ellers en teknisk stærk og en rigtig dygtig pasningsspiller.
Jeg synes både, at han vil kunne overtage for Lallana, og så vil han også være en mulighed på kanten, og begge steder er vi tyndt besat, så i min bog vil han være en ideel og meget fornuftig signing.

Hvis han skulle være en tikkende skadebombe, så ville Wenger sikkert ikke være så opsat på at beholde ham, som tilfældet er.

Køb, køb, køb...
Køb ham som rotationsspiller til midten og backup til kanterne. Vi har ikke reelle backups til kanterne hvis Lallana og Cou er tiltænkt en plads på midten (hvilket jeg er ret sikker på, de er). Ox'en er en super spiller, og imø bestemt £35-40M værd.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. aug, 2017 15:56

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:
LMP skrev:Jeg har sådan set ikke noget imod et køb af Ox, men det virker som om han vil være tiltænkt en rolle på midtbanen, skulle han blive købt, og her synes jeg overhovedet ikke at Ox er den type vi mangler. Jeg synes vi mangler en midtbanespiller som har sin force i pasningsspillet, da hendo reelt er den eneste af denne type, resten er mere typen der driver bolden fremad, og Ox må siges at tilhøre den gruppe også.
Hvis du taler de lange pasninger så måske ja, men han er da ellers en teknisk stærk og en rigtig dygtig pasningsspiller.
Jeg synes både, at han vil kunne overtage for Lallana, og så vil han også være en mulighed på kanten, og begge steder er vi tyndt besat, så i min bog vil han være en ideel og meget fornuftig signing.

Hvis han skulle være en tikkende skadebombe, så ville Wenger sikkert ikke være så opsat på at beholde ham, som tilfældet er.

Køb, køb, køb...
Du kan jo bare se på hans skadeshistorik, så har du svaret. Det er ikke så svært.
Kunne du ikke finde på en anden måde at udtrykke dig på ? Du kan også lade være med at kommentere på mine indlæg, for jeg synes, du er belastende.

Hvis Wenger ikke mener, at han er en omvandrende risiko, og hvis Klopp vil købe ham, så vejer deres grundige analyser og indgående kendskab til Ox uendeligt meget tungere end din vurdering.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 26. aug, 2017 16:03

Det kunne vel være værre, 11 skader på 5 år... Sidste sæson dog ude hele 150 dages tid er dog ikke god læsning


https://www.transfermarkt.co.uk/alex-ox ... ler/143424
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 26. aug, 2017 16:07

Thommo skrev:Det kunne vel være værre, 11 skader på 5 år... Sidste sæson dog ude hele 150 dages tid er dog ikke god læsning


https://www.transfermarkt.co.uk/alex-ox ... ler/143424

17 dage sidste sæson og 5 kampe misset, som jeg læser det:)...

Besvar