Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 10:42

texy skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg vil blive en smule skuffet, hvis vi kun ender med oxen.

Kom nu Liverpool få nu Lemar og VVD i hus.
Oxeladen er en fin spiller til truppen. Men det er ikke ham, som kan vinde titler for os.
Jeg synes sgu, at han er en dygtig spiller. Han er lynhurtig og fysisk ekstremt stærk. Han vil i mine øjne kunne træde ind på både Coutinho's/Lallana's plads og også på kantpositionerne, hvis der er brug for det.

Når vi jagter Lemar så intenst, så går jeg ud fra, at det er fordi, han er bedre. Så ham håber jeg også først og fremmest på. Men det er fordi, jeg stoler på, at transfer-teamet ved, hvad de laver.

Et hypotetisk spørgsmål. Hvad ville folk herinde foretrække af følgende scenarier, hvis det var alternativerne?

1: Ox for £40m og VVD for £90m - begge i dette vindue.
2: Lemar for £75m i dette vindue og VVD for £55m til januar.
uhh, godt spørgsmål...

jeg tror jeg foretrækker 2'eren.

Lemar ind vil give bedre plads til Can, som tilsyneladende syntes at konkurrencen er for hård, mens Oxen nok vil få den plads Wijnaldum/Can sloges om sidste år.

Lemar tror jeg også bedre vil lukke det hul Lallanas skade har givet og samtiddig er en god gardering for kanterne, hvor Ox kan spille alle 3 roller på midten og vil nok ikke skifte til os medmindre han får en fast plads fra start.
Jeg er ikke sikker på om Ox er en langsigtet løsning for os, det er Lemar.

VvD er også en langsigtet løsning for os så på den lange bane er det ikke vigtigt at han kommer lidt senere og har det er jo ikke fordi Matip og Lovren er helt talentløse og Klavan tror jeg også er faldet bedre til end sidste år og vil gøre det markant bedre i denne sæson.

Men jeg er meget usikker på Oxen, hvis han ikke vil blive i Ars og har sagt nej til en kæmpeløn i CHelsea så tror jeg helt sikkert at han kun vil skifte til et hold, hvor han spiller fast på en bestemt plads(nok CM i en OM-box-to-box agtig rolle). Så hans alsiddighed tæller jeg ikke rigtig med, men det kan også være han bare ønsker luftforandring og syntes at LFC ligner det fedeste sted at arbejde lige nu, og hvis det er tilfældet kan Oxen jo blive guld værd at hente.

Så jeg tager nummer to fordi det giver bedst chance for at forlænge med Can og vi får to spillere der klart er langsigtede løsninger og fordi jeg er lidt usikker på hvordan vi skal give Oxen den plads han har brug for på vores hold. Jeg syntes også at bredden er et større problem på kanterne end på midten, mens vi har mange midtbanespillere på klart PL niveau har vi kun to rigtig gode kanter og så er reserverne ellers konverterede angribere eller de meget unge Kent/Woodburn.
Men begge løsninger er gode.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14389
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 30. aug, 2017 10:49

100% dør nummer 1. Vi har brug for opgradering i det midterforsvar NU. Til vinter kan det i værste fald være "ligegyldigt". Offensivt og på midten skal vi nok klare os, med eller uden Cou.
"We're not racist, we only hate the mancs"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. aug, 2017 10:54

Får vi VVD, så er vi på plads.

Det er jo ikke fordi vores midtbane er svag eller at vi har problemer med at score.

Lemar vil være fedt at få ind i folden, Ox er også ok, men VVD vil være virkelig vigtigt.

Mulighed 3: VVD nu og behold Coutinho: så er jeg på den.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 11:45

ilusio skrev:Får vi VVD, så er vi på plads.

Det er jo ikke fordi vores midtbane er svag eller at vi har problemer med at score.

Lemar vil være fedt at få ind i folden, Ox er også ok, men VVD vil være virkelig vigtigt.

Mulighed 3: VVD nu og behold Coutinho: så er jeg på den.
Den kan jeg også sagtens leve med. Så er det jo et vildt transfervindue vi har haft.

Jeg ser også Lemar og Ox som lidt af en luksus, som vi har råd til at undvære. mens VvD ligner den helt perfekte løsning til vores forsvar.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » onsdag, 30. aug, 2017 12:09

texy skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg vil blive en smule skuffet, hvis vi kun ender med oxen.

Kom nu Liverpool få nu Lemar og VVD i hus.
Oxeladen er en fin spiller til truppen. Men det er ikke ham, som kan vinde titler for os.
Jeg synes sgu, at han er en dygtig spiller. Han er lynhurtig og fysisk ekstremt stærk. Han vil i mine øjne kunne træde ind på både Coutinho's/Lallana's plads og også på kantpositionerne, hvis der er brug for det.

Når vi jagter Lemar så intenst, så går jeg ud fra, at det er fordi, han er bedre. Så ham håber jeg også først og fremmest på. Men det er fordi, jeg stoler på, at transfer-teamet ved, hvad de laver.

Et hypotetisk spørgsmål. Hvad ville folk herinde foretrække af følgende scenarier, hvis det var alternativerne?

1: Ox for £40m og VVD for £90m - begge i dette vindue.
2: Lemar for £75m i dette vindue og VVD for £55m til januar.
Han har bare et helt vildt lavt end product. På mange måder minder han om en bedre version af Ibe. Han har alle de fysiske forudsætninger for at blive en rigtig god spiller. Han får bare ikke særligt meget ud af det. På mange måder er han et evighedstalent. Han har i en alder af 23 år og seks sæsoner i Premier League stadig sit store gennembrud til gode.

Omvendt har jeg også en eller anden fornemmelse af, at Klopp ville kunne få det optimale ud af ham. Kunne godt se ham fungere rigtigt fint i Klopps system.

Men som flere andre skriver, så mener jeg helt sikkert også, at forsvaret må være førsteprioritet. Der mangler der stadig både bredde og kvalitet.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. aug, 2017 13:45

Så fik vi Ox...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. aug, 2017 13:45

Det ser ud til at blive Oxen:

James Pearce‏Verified account @JamesPearceEcho 1m1 minute ago

Liverpool make their move for Oxlade-Chamberlain. Talks with Arsenal underway #LFC


https://twitter.com/_pauljoyce/status/9 ... 0281380864

 paul joyce‏ @_pauljoyce 2m2 minutes ago

Liverpool now in contact with Arsenal over Oxlade-Chamberlain.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 30. aug, 2017 13:51

Så håber jeg vi beholder Coutinho.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 30. aug, 2017 13:58

Så tror jeg desværre, at vi har fået afvide at Van Dijk ikke skal nogen steder. Vi har repræsentanter i Monaco også lige pt. Jeg kan ikke se os signe alle 3.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 30. aug, 2017 14:05

Skovdal skrev:Så tror jeg desværre, at vi har fået afvide at Van Dijk ikke skal nogen steder. Vi har repræsentanter i Monaco også lige pt. Jeg kan ikke se os signe alle 3.
I går blev der sagt at vi ville/kunne spendere £150 m. Hvis vi regne med at bruge £40 m på Oxen, så har vi £110 tilbage, så det kan vel kunne blive enten VVD eller Lemar. Men så forstår jeg ikke hvorfor vi ikke har smidt et bud på lad os sige £15-20 m på Höwedes, og brugt £92 m på Lemar.

Men vi ved ikke om Sakhos transfer er en del af de £150 m.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2430
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. aug, 2017 14:06

Skovdal skrev:Så tror jeg desværre, at vi har fået afvide at Van Dijk ikke skal nogen steder. Vi har repræsentanter i Monaco også lige pt. Jeg kan ikke se os signe alle 3.
Det kan jeg godt... Eller i hvert fald - VvD har intet med Ox og Lemar at gøre. Den kører selvstændigt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 30. aug, 2017 14:08

Skovdal skrev:Så tror jeg desværre, at vi har fået afvide at Van Dijk ikke skal nogen steder. Vi har repræsentanter i Monaco også lige pt. Jeg kan ikke se os signe alle 3.
pga. budgettet?

Det er ikke umuligt, vi skal vel forsøge alle tre på samme tid, vi har ikke tid til andet. Men nej det får ikke VvD til at se mere realistisk ud.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 30. aug, 2017 14:13

AJJ skrev:
Skovdal skrev:Så tror jeg desværre, at vi har fået afvide at Van Dijk ikke skal nogen steder. Vi har repræsentanter i Monaco også lige pt. Jeg kan ikke se os signe alle 3.
Det kan jeg godt... Eller i hvert fald - VvD har intet med Ox og Lemar at gøre. Den kører selvstændigt.
Det er jeg klar over, men vi har jo også et budget. Jeg læste flere steder forleden dag, at vi havde 150 millioner pund at gøre godt med her til sidst. Arsenal vil have 30+ for Ox, Monaco tæt på 100 for Lemar og Van Dijk mindst 75, tror jeg.

Jeg tror i øvrigt vi får samme behandling af Southampton, som vi selv giver Barcelona lige nu. Jeg tror personligt ikke på Van Dijk, men håber til det sidste!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » onsdag, 30. aug, 2017 14:18

Tror Ox'en skal ses som en klar indikation på at vi ikke får Lemar. Hvad i alverden skulle vi dog med begge.

AJJ
Indlæg: 2430
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » onsdag, 30. aug, 2017 14:20

Skovdal skrev:
AJJ skrev:
Skovdal skrev:Så tror jeg desværre, at vi har fået afvide at Van Dijk ikke skal nogen steder. Vi har repræsentanter i Monaco også lige pt. Jeg kan ikke se os signe alle 3.
Det kan jeg godt... Eller i hvert fald - VvD har intet med Ox og Lemar at gøre. Den kører selvstændigt.
Det er jeg klar over, men vi har jo også et budget. Jeg læste flere steder forleden dag, at vi havde 150 millioner pund at gøre godt med her til sidst. Arsenal vil have 30+ for Ox, Monaco tæt på 100 for Lemar og Van Dijk mindst 75, tror jeg.

Jeg tror i øvrigt vi får samme behandling af Southampton, som vi selv giver Barcelona lige nu. Jeg tror personligt ikke på Van Dijk, men håber til det sidste!
Hvad er kilden til de 150 mio. ? Tror heller ikke længere på VvD - desværre.

Besvar