Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 31. aug, 2017 13:20

bblauritzen skrev: Måske man til næste gang skulle overveje at lave en Skraldespands tråd hvor alt kan debatteres, inkl. udokumenterede rygter fra twitter ol., uden at man behøver at genere det selvbestaltede forum politi.

Og så kan puristerne med de akkrediterede kilder få deres helt egen elite tråd at holde håndsret over.
Er man nu pludselig purist og elite, fordi man ikke gider læse sladder? Eller - i det mindste - fordi man vil have mulighed for at vurdere, hvorvidt kilden er troværdig eller ej ved at folk smider et link?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 31. aug, 2017 13:23

nikand skrev:Kunne Di Maria erstatte Coutinho?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ikke 1:1, men en 1:1 erstatning af Coutinho er meget svær, medmindre Inter gemmer flere guldklumper på deres reservehold.

I den forstand at Coutinho ud og Di Maria ind er en fantastisk spiller ud en meget god spiller ind, så ja det kunne han vel godt. Vi er ret godt besat på midten, så det er nemmere at forstærke oppe hos de 3 angribere.

Men jeg syntes ikke så godt om den mulighed, i min verden er VvD(evt. Hummels eller lign.) den bedste erstatning for Coutinho, for VvD ind i forsvaret vil(forhåbentligt) give holdet et meget større samlet løft end Di Maria, Lemar eller Vardy ville gøre, imø.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. aug, 2017 13:32

bblauritzen skrev:
Thommo skrev:
Surf skrev: Der har altid været spilleregler omkring de her transfertråde, angivning af kilder og en kildekritisk tilgang. Der var også engang, hvor Mugge forsøgte at håndhæve det. De dage er desværre ovre, og det forstår jeg godt al den stund det efterhånden er en umulig opgave, fordi de fleste hellere vil have et lille kick fra et nyt rygte, snarere end at evaluere hvorvidt det ikke kommer fra en liiiige lovligt tvivlsom kilde.
Hold nu kæft hvor har du da evigt ret, om jeg fatter folk gang på gang på gang på gang på gang på gang, "glemmer" links, jeg forstår ganske enkelt ikke at gentagne brud på retningslinierne ikke giver karantæne. Har lige været inde på det i en anden tråd, naturligvis uden links. Hvis ikke mankan finde ud af at indsætte links, kan man tage et kursus eller spørge, det står måske tilmed i forums ABC :dontknow:

Men okay det er måske fra fortrolig kilde, som flere havde engang her på forum, det blev så bevist at fortrolig kilde var internettet, men man fremstod måske som itk(dermed vigtig uuuuuh ha da), for nogle unge ukritiske brugere.
Måske man til næste gang skulle overveje at lave en Skraldespands tråd hvor alt kan debatteres, inkl. udokumenterede rygter fra twitter ol., uden at man behøver at genere det selvbestaltede forum politi.

Og så kan puristerne med de akkrediterede kilder få deres helt egen elite tråd at holde håndsret over.
Tjah, hvis folk lærte at følge reglerne, var det jo ikke nødvendigt. Og det er vel reelt ikke i nærheden af en selvbestaltet politienhed, når jeg ikke har magt til at give karantæne, til dem der ikke gør som beskrevet i vedtægterne, det forstår du måske nok :dontknow: . Forståeligt nok er mange sprunget fra, dette forum de sidste par år.
Og at kalde det en elite tråd for at følge reglerne, jamen siger det ikke alt :wall: :roll: :doh1:
Senest rettet af Thommo torsdag, 31. aug, 2017 13:36, rettet i alt 1 gang.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 31. aug, 2017 13:34

Folk skal sgu heller ikke have karantæner for den slags, nu må du lige stramme hjelmen, Thommo. Det er jo dybt godnat, det du lukker ud lige nu. I øvrigt kan jeg ikke læse noget sted, at man overtræder reglerne ved at glemme at linke til sine kilder.
Senest rettet af Kasper88 torsdag, 31. aug, 2017 13:36, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » torsdag, 31. aug, 2017 13:35

Hvis vi udover Ox, også får henter Lemar og Van Dijk inden vinduet smækker i i aften, så er jeg meget tilfreds.

Dog synes jeg der er faldet lidt ro på igen omkring Lemar? Det samme synes jeg dog også er tilfældet med Coutinho, så mon ikke begge spillere bliver hvor de er.. :dontknow:
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 31. aug, 2017 13:36

Filos of Isk skrev:
nikand skrev:Kunne Di Maria erstatte Coutinho?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ikke 1:1, men en 1:1 erstatning af Coutinho er meget svær, medmindre Inter gemmer flere guldklumper på deres reservehold.

I den forstand at Coutinho ud og Di Maria ind er en fantastisk spiller ud en meget god spiller ind, så ja det kunne han vel godt. Vi er ret godt besat på midten, så det er nemmere at forstærke oppe hos de 3 angribere.

Men jeg syntes ikke så godt om den mulighed, i min verden er VvD(evt. Hummels eller lign.) den bedste erstatning for Coutinho, for VvD ind i forsvaret vil(forhåbentligt) give holdet et meget større samlet løft end Di Maria, Lemar eller Vardy ville gøre, imø.
Hvis Coutinho sælges og VvD hentes. Hvor ser du så det kreative skal komme fra på midtbanen?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. aug, 2017 13:37

Kasper88 skrev:Folk skal sgu heller ikke have karantæner for den slags, nu må du lige stramme hjelmen, Thommo. Det er jo dybt godnat, det du lukker ud lige nu. I øvrigt kan jeg ikke læse noget sted, at man overtræder reglerne ved at glemme at linke til sine kilder.
Du har travlt med mangt og meget kasper, prøv at fokusere lidt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 31. aug, 2017 13:37

SimonA skrev:Hvis vi udover Ox, også får henter Lemar og Van Dijk inden vinduet smækker i i aften, så er jeg meget tilfreds.

Dog synes jeg der er faldet lidt ro på igen omkring Lemar? Det samme synes jeg dog også er tilfældet med Coutinho, så mon ikke begge spillere bliver hvor de er.. :dontknow:
Don't get your hopes up.
Corner taken quickly...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 31. aug, 2017 13:38

Thommo skrev:
Kasper88 skrev:Folk skal sgu heller ikke have karantæner for den slags, nu må du lige stramme hjelmen, Thommo. Det er jo dybt godnat, det du lukker ud lige nu. I øvrigt kan jeg ikke læse noget sted, at man overtræder reglerne ved at glemme at linke til sine kilder.
Du har travlt med mangt og meget kasper, prøv at fokusere lidt.
Og du har travlt med at lege politimand og opsætte retningslinjer og besudle tråden med total irrelevant vrøvl. I det mindste bidrager de andre til tråden, om du kan lide det eller ej, men at du skulle ønske karantæner udstukket til folk, er tåkrummende læsning. Lad os nu holde os til topic og så må dem, der er utilfreds være utilfreds. Jeg sætter pris på, at folk deler deres rygter uanset, hvor troværdige de er. Det kan vi ret beset ikke vide. Så må dig og Surf investere i nogle større sko.
Senest rettet af Kasper88 torsdag, 31. aug, 2017 13:42, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 31. aug, 2017 13:41

Surf skrev:
bblauritzen skrev: Måske man til næste gang skulle overveje at lave en Skraldespands tråd hvor alt kan debatteres, inkl. udokumenterede rygter fra twitter ol., uden at man behøver at genere det selvbestaltede forum politi.

Og så kan puristerne med de akkrediterede kilder få deres helt egen elite tråd at holde håndsret over.
Er man nu pludselig purist og elite, fordi man ikke gider læse sladder? Eller - i det mindste - fordi man vil have mulighed for at vurdere, hvorvidt kilden er troværdig eller ej ved at folk smider et link?
Nej, og det var skrevet med et lille smil på læben over at folk kan hidse sig op over så lidt, men det er selvfølgelig ikke let at se igennem en skærm, beklager.

Jeg holder dog fast i jeg tror en sådan tråd vil kunne afhjælpe en del frustrationer rundt omkring. Så kan folk læse den eller lade være.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 31. aug, 2017 13:45

bblauritzen skrev:
Surf skrev:
bblauritzen skrev: Måske man til næste gang skulle overveje at lave en Skraldespands tråd hvor alt kan debatteres, inkl. udokumenterede rygter fra twitter ol., uden at man behøver at genere det selvbestaltede forum politi.

Og så kan puristerne med de akkrediterede kilder få deres helt egen elite tråd at holde håndsret over.
Er man nu pludselig purist og elite, fordi man ikke gider læse sladder? Eller - i det mindste - fordi man vil have mulighed for at vurdere, hvorvidt kilden er troværdig eller ej ved at folk smider et link?
Nej, og det var skrevet med et lille smil på læben over at folk kan hidse sig op over så lidt, men det er selvfølgelig ikke let at se igennem en skærm, beklager.

Jeg holder dog fast i jeg tror en sådan tråd vil kunne afhjælpe en del frustrationer rundt omkring. Så kan folk læse den eller lade være.
Modtaget - jeg var også lidt i tvivl om hvordan det var ment. :army7:
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » torsdag, 31. aug, 2017 14:04

LFC Denmark Family @LFCDKFamily
BREAKING: Virgil van Dijk har forladt træningsbanen i Southampton bag en "blacked out car". Hvor skal han hen? Let's see!


Please lad det ikke være til en anden klub!!! :shock:

Men mon ikke han bare er færdig med at træne? Jeg tror simpelthen ikke på, at de sælger til os i det her vindue.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » torsdag, 31. aug, 2017 14:11

Skovdal skrev:LFC Denmark Family @LFCDKFamily
BREAKING: Virgil van Dijk har forladt træningsbanen i Southampton bag en "blacked out car". Hvor skal han hen? Let's see!


Please lad det ikke være til en anden klub!!! :shock:

Men mon ikke han bare er færdig med at træne? Jeg tror simpelthen ikke på, at de sælger til os i det her vindue.
Kl 22 iaften er han nok set på Stamford Bridge.....
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 31. aug, 2017 14:12

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
nikand skrev:Kunne Di Maria erstatte Coutinho?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ikke 1:1, men en 1:1 erstatning af Coutinho er meget svær, medmindre Inter gemmer flere guldklumper på deres reservehold.

I den forstand at Coutinho ud og Di Maria ind er en fantastisk spiller ud en meget god spiller ind, så ja det kunne han vel godt. Vi er ret godt besat på midten, så det er nemmere at forstærke oppe hos de 3 angribere.

Men jeg syntes ikke så godt om den mulighed, i min verden er VvD(evt. Hummels eller lign.) den bedste erstatning for Coutinho, for VvD ind i forsvaret vil(forhåbentligt) give holdet et meget større samlet løft end Di Maria, Lemar eller Vardy ville gøre, imø.
Hvis Coutinho sælges og VvD hentes. Hvor ser du så det kreative skal komme fra på midtbanen?
primært Henderson, Lallana og Ox, men det vigtige ved VvD er at han også er god med bolden på fødderne og dermed bliver boldkundskaberne blandt de to CB og målmanden væsentligt forbedret og dermed bliver midtbanens arbejde med at binde forsvar og angreb sammen meget nemmere og de vil have bedre overskud til de offensive afleveringer. Så med VvD vil behovet mindre for at vores midtbane skal kompensere for at målmand + forsvar ikke er super dygtige til at få bolden frem.

Det er ikke fordi jeg ikke gerne vil have en ny spiller hvis Coutinho forlader os, men jeg syntes stadig at den største forstærkning i tilfældet af et Coutinho salg er VvD. Altså vores første prioritet på transfermarkedet skal være VvD også selvom Coutinho er væk.
Springet fra Lovren til VvD er i mine øjne noget større end springet fra Lallana/Ox til Di Maria eller Lemar.
Jeg er stor fortaler for Lemar købet og jeg hååber virkelig at Oxen kan tilføre lidt kreativitet til midten i de kampe det er nødvendigt.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » torsdag, 31. aug, 2017 14:30

Oomph242 skrev:
Filos of Isk skrev:
nikand skrev:Kunne Di Maria erstatte Coutinho?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ikke 1:1, men en 1:1 erstatning af Coutinho er meget svær, medmindre Inter gemmer flere guldklumper på deres reservehold.

I den forstand at Coutinho ud og Di Maria ind er en fantastisk spiller ud en meget god spiller ind, så ja det kunne han vel godt. Vi er ret godt besat på midten, så det er nemmere at forstærke oppe hos de 3 angribere.

Men jeg syntes ikke så godt om den mulighed, i min verden er VvD(evt. Hummels eller lign.) den bedste erstatning for Coutinho, for VvD ind i forsvaret vil(forhåbentligt) give holdet et meget større samlet løft end Di Maria, Lemar eller Vardy ville gøre, imø.
Hvis Coutinho sælges og VvD hentes. Hvor ser du så det kreative skal komme fra på midtbanen?
Vi har scoret 14 mål i 5 kampe indtil nu, uden Coutinho og Lallana. Så et eller andet gør vi jo rigtigt med vores konstellation på midtbanen.
Jeg tror ikke Coutinho bliver solgt, men hvis det sker og vi får VvD så er jeg rimeligt fortrøstningsfuld for resten af sæsonen.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Besvar