Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 31. aug, 2017 20:56

Sledgehammer skrev:
Aggerdoo skrev:
Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):

Hvis det er tilfældet, er det en kæmpe, kæmpe skuffelse. Så vil klubben have fejlet totalt i mine øjne. Katastrofalt ikke at få en midtstopper ind.
Totalt, ligefrem? Er du slet ikke glad for Salah, Keita, Oxen og Robertson?

Bevares, jeg er da også skuffet hvis ikke vi får en CF. Men derfra og til at sige at man har "fejlet totalt" er der imo et spring.
Ja, fejlet totalt. Alle ved at vores problemer ligger defensivt, og vi lykkedes ikke med ag hente en central forsvarer. Nu skal vi se på Lovren og Klavans klovnerier i CL og en topkamp, der vel er tættere end nogensinde. Vi skulle bruge en god, driftsikker venstreback, men vi henter Robertson fra Hull og prøver at spise fansene af med, at Moreno er født på ny... Det er en katastrofe.

Og som jeg har sagt hele vejen igennem, er jeg hverken vild med Salah eller Oxlade. Det mener jeg, vi burde kunne gøre bedre, særligt når vi kan tilbyde CL.

Nu er det bare virkelig, virkelig vigtigt, at vi beholder Coutinho. Gør vi ikke det, så stikker det helt af...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 31. aug, 2017 20:59

texy skrev:
Aggerdoo skrev:
Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):

Hvis det er tilfældet, er det en kæmpe, kæmpe skuffelse. Så vil klubben have fejlet totalt i mine øjne. Katastrofalt ikke at få en midtstopper ind.
Katastrofalt? Vi går da vanvittigt styrket ind til den nye sæson.

Vi har hentet Salah og Ox. Pludselig ser eventuelle skader eller karantæner til Mané, Coutinho eller Lallana slet ikke kritiske ud for vores niveau.

Vi har hentet Robertson til venstre back. En position, hvor folk har skreget på indkøb i et helt år.

Vi har hentet Solanke, som overraskende nok har vist sig uhyre dygtig til at gribe sine chancer, og indtil videre via pre-season og sæsonstart har overhalet Origi i rangordenen.

JA. Vi kunne virkelig godt have brugt en klasse midterforsvarer. Men blot fordi transfervinduet ikke har været 100% perfekt, så går det altså ikke hen og bliver katastrofalt. Det har i mine øjne været langt over middel. Især med tanke på, at vi også har sikret os Keita (den anden af Klopps tre førsteprioriteter - udover Salah og VVD) fra næsten sæson.

Og hvis man så ovenikøbet kunne være villig til at se transfervinduet lidt i perspektiv, så har vi vel også lært noget af både pre-season og sæsonstart? Det er blandt andet her, vi har set Solanke's niveau. Men vi har så sandelig også fundet ud af, hvor højt et niveau TAA og Gomez besidder på højre back. Vi har fundet ud af, at vi kan bruge Moreno igen. Vi har fået bekræftet, at Coutinho ikke længere er uundværlig efter indkøbet af Salah. Og vi har fundet ud af, at denne trup kan levere de resultater, vi har brug for - illustreret ved vores overlegene kvalifikation til CL imod en Bundesliga-modstander og vores PL-start som på trods af et tæt program har rakt til en andenplads.

Forstår slet ikke, hvordan man kan blæse transfervinduet op til at være katastrofalt på den baggrund.
Du er guf for klubbens PR-maskine. Fint nok at du er tilfreds, jeg køber ikke dine argumenter et langt stykke ad vejen. Læs eventuelt mit svar til en anden oven over. Jeg er helt vildt skuffet og tror, vi får en meget svær sæson.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » torsdag, 31. aug, 2017 21:02

Jeg er helt enig Aggerdoo....er også MONSTERSKUFFET :(
Mine (og de fleste andre fans) allerstørste ønsker i dette transfervindue var en stærk CB og en stærk VB til at styrke startopstillingen og vi får en VB til at styrke bredden på VB og vi sælger Sahko så vi står tilbage kun med 4 CB til 50-70 kampe....det er intet mindre end håbløst!!!

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 31. aug, 2017 21:03

Aggerdoo skrev:
Sledgehammer skrev:
Aggerdoo skrev:
Mads T. skrev:Så kan vi godt lukke det vindue (inden F5 knappen bliver slidt op):

Hvis det er tilfældet, er det en kæmpe, kæmpe skuffelse. Så vil klubben have fejlet totalt i mine øjne. Katastrofalt ikke at få en midtstopper ind.
Totalt, ligefrem? Er du slet ikke glad for Salah, Keita, Oxen og Robertson?

Bevares, jeg er da også skuffet hvis ikke vi får en CF. Men derfra og til at sige at man har "fejlet totalt" er der imo et spring.
Ja, fejlet totalt. Alle ved at vores problemer ligger defensivt, og vi lykkedes ikke med ag hente en central forsvarer. Nu skal vi se på Lovren og Klavans klovnerier i CL og en topkamp, der vel er tættere end nogensinde. Vi skulle bruge en god, driftsikker venstreback, men vi henter Robertson fra Hull og prøver at spise fansene af med, at Moreno er født på ny... Det er en katastrofe.

Og som jeg har sagt hele vejen igennem, er jeg hverken vild med Salah eller Oxlade. Det mener jeg, vi burde kunne gøre bedre, særligt når vi kan tilbyde CL.

Nu er det bare virkelig, virkelig vigtigt, at vi beholder Coutinho. Gør vi ikke det, så stikker det helt af...
Men nu var du heller ikke tilfreds med købet af Mané så jeg forholder mig optimistisk indtil andet er bevist

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » torsdag, 31. aug, 2017 21:05

Aggerdoo skrev:Du er guf for klubbens PR-maskine. Fint nok at du er tilfreds, jeg køber ikke dine argumenter et langt stykke ad vejen. Læs eventuelt mit svar til en anden oven over. Jeg er helt vildt skuffet og tror, vi får en meget svær sæson.
Jeg er enig, jeg synes vinduet er på randen af en fiasko. Jeg er svært tilfreds med Robertson, Solanke, Ox og specielt Salah, men det ændrer ikke en tøddel ved, at vi ikke har løst vores problem, som er at dirke defensive hold op (blandt andet via midtbanen, som virker fantasiløst uden Coutinho og Lallana) samt vores centrale defensiv, som fortsat sejler denne sæson.

At vi ikke køber Lemar synes jeg er fint nok, men for hunden hvor havde van Dijk eller en anden rutineret midterforsvarer pyntet.

Jeg vil dog sige, at jeg er ellevild over, at vi har landet Keita. Jeg tror det bliver vores bedste handel siden Suarez.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. aug, 2017 21:05

texy skrev: Forstår slet ikke, hvordan man kan blæse transfervinduet op til at være katastrofalt på den baggrund.
Sådan har forum ellers været længe, det er enten eller, og rimeligt forkælet holdning, at fordi CF måske misser, så er det hele røv og endda katastrofalt. Synes selv vinduet er noget over middel, og tror nu stadig der hentes en CF,, som vil gøre vinduet perfekt.

Og kan se at nu kommer pladen med at man er guf for pr maskinen, jøsses da. Måske man bare tænker selv, istedet for at tro klubben er som psg,city, scum osv. Altid noget vi ender i top 3, men det lukker nok ikke ned for den forkælede attitude næste år.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Weissert
Indlæg: 706
Tilmeldt: lørdag, 29. jan, 2011 16:02
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » torsdag, 31. aug, 2017 21:07

Mener også vinduet defensivt er en katastrofe, hvis ikke de forstærker pladsen markant.
Holdet er skrøbelig overfor skader, og når der er CL, liga og cup kampe, er de ekstremt sårbare, og langt fra stærke nok.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » torsdag, 31. aug, 2017 21:12

Thommo skrev:
texy skrev: Forstår slet ikke, hvordan man kan blæse transfervinduet op til at være katastrofalt på den baggrund.
Sådan har forum ellers været længe, det er enten eller, og rimeligt forkælet holdning, at fordi CF måske misser, så er det hele røv og endda katastrofalt. Synes selv vinduet er noget over middel, og tror nu stadig der hentes en CF,, som vil gøre vinduet perfekt.

Og kan se at nu kommer pladen med at man er guf for pr maskinen, jøsses da. Måske man bare tænker selv, istedet for at tro klubben er som psg,city, scum osv. Altid noget vi ender i top 3, men det lukker nok ikke ned for den forkælede attitude næste år.
Det er vel ikke forkælet at påpege, at vores største problem sidste sæson var i defensiven, og at denne udfordring ikke synes løst i det nuværende transfervindue, medmindre Lovren, Matip og Klavan på fantastisk vis opper sig i denne sæson.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 31. aug, 2017 21:14

Aggerdoo skrev: Du er guf for klubbens PR-maskine. Fint nok at du er tilfreds, jeg køber ikke dine argumenter et langt stykke ad vejen. Læs eventuelt mit svar til en anden oven over. Jeg er helt vildt skuffet og tror, vi får en meget svær sæson.
Propaganda? Det forbinder jeg sgu da med løgn?

Jeg er nok bare gammel. For jeg er fra før dengang, hvor en transfer gav større tilfredsstillelse end en sejr.

Med fare for, at du kalder mig for en propagandamaskine igen, så forstår jeg fuldt ud Klopps bemærkninger om, at den eksisterende trup, var dem der fik os tilbage i CL. Og netop fordi vi nåede det sæsonmål, så virker sommerens transferhysteri sgu på mig som en flok unger, der hyler i Tivoli, fordi de ikke kan nå og få alle tingene på en gang.

Du skal være i din evige ret til at være utilfreds. Jeg kommer ikke i nærheden af at forstå dig. Ikke efter en sæsonstart med 4 sejre og en uafgjort - og i øvrigt 7 clean sheets i de 9 seneste PL kampe, hvis vi lige skal relatere det lidt til din desperation efter VVD.
Kloppite

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 31. aug, 2017 21:21

Er jeg skuffet over manglende indkøb af CB? Ja! Men folk herinde lader til at glemme at vores offensiv var et ligeså stort problem i den rædselsperiode vi havde fra starten af januar til starten af februar sidste år.. Vi scorede 8 mål i 10 kampe, hvilket må siges at være lavt i forhold til vores normale scoringssnit. Jeg tror at vi i langt højere grad vil være i stand til at score mod de parkerede busser i år, i og med at Coutinho er rykket tilbage med fronttrioen foran sig. Og det var et ligeså stort problem som vores defensiv sidste sæson..

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » torsdag, 31. aug, 2017 21:24

texy skrev:
Aggerdoo skrev: Du er guf for klubbens PR-maskine. Fint nok at du er tilfreds, jeg køber ikke dine argumenter et langt stykke ad vejen. Læs eventuelt mit svar til en anden oven over. Jeg er helt vildt skuffet og tror, vi får en meget svær sæson.
Propaganda? Det forbinder jeg sgu da med løgn?

Jeg er nok bare gammel. For jeg er fra før dengang, hvor en transfer gav større tilfredsstillelse end en sejr.

Med fare for, at du kalder mig for en propagandamaskine igen, så forstår jeg fuldt ud Klopps bemærkninger om, at den eksisterende trup, var dem der fik os tilbage i CL. Og netop fordi vi nåede det sæsonmål, så virker sommerens transferhysteri sgu på mig som en flok unger, der hyler i Tivoli, fordi de ikke kan nå og få alle tingene på en gang.
Selvfølgelig skal sidste sæsons trup have ros for, at vi nåede målsætningen om CL, men vi må vel også forvente at CL-platformen skal fungere som et springbræt for at sigte endnu højere?

Jeg er enig i, at det er groft at affeje folks holdninger med, at man er forblændet af klubbens "propaganda", men jeg vil omvendt set også mene at det er ikke rigtigt er befordrende for noget, at trække et kort med unger i Tivoli - men det var måske der niveauet alligevel var kommet ud.

I min optik virker det blot mærkeligt, at man har valgt at fokusere offensivt, når problemerne over hele sæsonen sidste år var det defensive. Der var en periode med seriøse offensive mangler, ja, og her står vi langt bedre rustet i år. Når det så er sagt, så tror jeg at vores defensiv vil koste os over sæsonen. Jeg ser dem ikke som værende stærke nok til, at vi kan drive klubben og resultaterne højere end i den forgangne sæson, specielt ikke når vores konkurrenter også bliver bedre og skarpere.

Når det så er sagt, så har jeg tillid til, at vi bevæger os markant i den rigtige retning spillemæssigt. Vores offensiv virker sprudlende på et nærmest sæson 13/14 agtigt niveau. Men også dengang kneb det defensivt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » torsdag, 31. aug, 2017 21:35

Skovdal skrev:
Hr. Drejer skrev:Husker i?

Billede

Ja, det var den gang :lol:
Av, det billede der skærer langsomt i sjælen :lol:
Og så er der folk her på forum, der mener at dette vindue har været det værste de kan huske :lol:

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 31. aug, 2017 21:36

Og hvis vi skal diskutere FSG's manglende vilje til at bruge penge - så se på hvordan de har valgt ikke at sælge Coutinho, for det ville da ellers have været lette penge i lommen... Vi har prøvet at købe de rette spillere, men de har kke alle været tilgængelige. Og andre har simpelthen været for dyre...

Og ja, en centerbacks ville have været dejligt - men vi fik ham ikke denne gang.

P.s. Dette skriv er afhængigt af at Phil ikke bliver solgt alligevel ;-)

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » torsdag, 31. aug, 2017 23:16

texy skrev:
Aggerdoo skrev: Du er guf for klubbens PR-maskine. Fint nok at du er tilfreds, jeg køber ikke dine argumenter et langt stykke ad vejen. Læs eventuelt mit svar til en anden oven over. Jeg er helt vildt skuffet og tror, vi får en meget svær sæson.
Propaganda? Det forbinder jeg sgu da med løgn?

Jeg er nok bare gammel. For jeg er fra før dengang, hvor en transfer gav større tilfredsstillelse end en sejr.

Med fare for, at du kalder mig for en propagandamaskine igen, så forstår jeg fuldt ud Klopps bemærkninger om, at den eksisterende trup, var dem der fik os tilbage i CL. Og netop fordi vi nåede det sæsonmål, så virker sommerens transferhysteri sgu på mig som en flok unger, der hyler i Tivoli, fordi de ikke kan nå og få alle tingene på en gang.

Du skal være i din evige ret til at være utilfreds. Jeg kommer ikke i nærheden af at forstå dig. Ikke efter en sæsonstart med 4 sejre og en uafgjort - og i øvrigt 7 clean sheets i de 9 seneste PL kampe, hvis vi lige skal relatere det lidt til din desperation efter VVD.
Men du er også gammel nok til at have oplevet langt flere pre-seasons end os unge gutter. Derfor undrer det mig, at du konkluderer så meget ud fra pre-season. Det er det samme hvert år. Så er det Voronin der imponerer i pre-season. Så er det Pacheco. Så er det Aspas. Så er det Ibe. Og hvert evigt eneste år er det det samme. De falder til jorden med et brag. Man kan intet - som i absolut intet - konkludere niveau-mæssigt ud fra pre-season. Solanke er så dette års pre-seasons store lyspunkt. Og jeg siger ikke, at han ikke slår til - men det vil være forkert at mene, alene baseret på pre-season. Vi taler en mand, der scorede 7 mål i Eresdivisionen i sidste sæson. En liga hvor Nicolai Jørgensen blev topscorer. Ham kan vi vel alle blive enige om ikke har Liverpool-niveau. Så Solanke skal altså først vise sig frem i PL, før vi kan stille os tilfredse med ham som reserve.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 31. aug, 2017 23:46


Besvar