Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 13. dec, 2017 17:16

Her lyder det som om, at Premier League først og fremmest var ønskemålet for Lemar, så det er spændende, hvem der byder hvad for ham til sommer:

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... plug-says/

Der bliver hård kamp om ham, men ligger vi nogenlunde lige i buddene, så ser det da ud til, at vi lander ham. Jeg synes måske, at det er lovlig mange penge for så ung en spiller, men jeg stoler på Klopp:

http://bleacherreport.com/articles/2731 ... ho-rumours

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 13. dec, 2017 17:20

YNWA96 skrev:Meget enig, det har afgørende betydning for hvilken træner der er i en klub, når spillere vælger klub. Der står LFC virkelig godt stillede med Klopp. Jeg hørte en podcast med Honingstein på ECHO omkring udgivelsen af hans nye bog om Klopp, der er ingen tvivl efter jeg havde hørt interwiet med ham, at FSG er sindsyg stolte af at de vandt “kampen om Klopp”. Det er jo kommet frem, at han har takket nej til både United, Tottenham og City. FSG direktør Mike Gordon medvirker i bogen og skulle beskrive hvordan det lykkedes dem, at få Klopp til LFC.

Lidt fra Peter Moore og strategien i LFC den kommende tid :

https://youtu.be/VcmzpM9Mi20
Husk nu, at man kan indlejre videoen direkte herind, ved at bruge youtube BBkoden, + youtube filkoden, dvs:

Kode: Vælg alt

[YouTube]VcmzpM9Mi20[/YouTube]
Sat sammen, så bliver det til:

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 13. dec, 2017 17:26

Håber ikke, vi henter Lemar, for så betyder det, at Coutinho sælges. Håber virkelig, at Barca kaster sin kærlighed på en anden, så alt det her kan stoppe.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 13. dec, 2017 17:35

Aggerdoo skrev:Håber ikke, vi henter Lemar, for så betyder det, at Coutinho sælges.
Hvordan kommer du frem til det?

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 13. dec, 2017 17:44

Mugge skrev:
Aggerdoo skrev:Håber ikke, vi henter Lemar, for så betyder det, at Coutinho sælges.
Hvordan kommer du frem til det?
Ved at lægge to og to sammen.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 13. dec, 2017 17:55

Jeg undskylder !...-:)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 13. dec, 2017 17:59

Emmy skrev:Lemar og Aubameyang for Coutinho vil være ok
Det ville vel betyde, at Firmino og Lallana ville dele den offensive midt, mens Mané, Salah, Lemar og Ox ville dele de to kanter.

Stærk offcensiv. Men jeg vil stadig være ærgerlig over at miste Coutinho. Hans salg skulle så finansiere hele pakken, og noget af VVD.

EDIT: Men jeg tror stadig hellere, at Klopp vil have Pulisic, Brandt eller Draxler end Lemar. Dog ren spekulation fra min side.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 19. dec, 2017 19:15

Nogen der ved, hvad der motiverer Alexis Sanchez til at skifte fra Arsenal? Er det penge eller en slags garanti om at komme et sted hen, hvor han vil vinde trofæer?

Jeg sad et kort øjeblik og legede med tanken om, hvem der kunne samle stafetten op, hvis vi solgte Coutinho. Og en af de få, som jeg kan få øje på, er Sanchez. Vi er (endnu) ikke en klub, hvor spillere tænker, at hvis de skifter til os, så vil de med sikkerhed vinde trofæer. Så selvom vi dog har en trup, som folk formentlig godt kan forestille sig blive i stand til det med lidt defensiv forstærkning, så kan vi stadig ikke lokke på det parameter. Men hvis vi ender med at sælge Coutinho, så må vi kunne smide et POKKERS STORT sign-on fee efter en transfer-fri klassespiller som Sanchez. Der vil vel ikke være noget i vejen for at lægge £50m til Sanchez og så lade ham overtage Coutinho's løn på en 4-årig kontrakt? Det ville samlet set vel svare til en ugeløn på £400.000.

Vanvittige beløb for en spiller, der er fyldt 29 år i dag - I know. Men vi ville stadig komme ud af det med et gigantisk økonomisk overskud, samtidig med at vi stod med en spiller på nogenlunde samme niveau.

Hvem er det egentlig, der står som Sanchez' realistiske destination til sommer? Man City? PSG? Real Madrid? Man Utd? Chelsea? Der er vel ikke andre? Og af dem anser jeg nok Man City, som de mest realistiske. Men med mindre de sælger Aguero, så er konkurrencen dælme hård hos dem i forhold til spilletid. Også for Sanchez. Og sælger de Aguero er de sgu ikke for kloge. Men jeg vil da håbe, at vi så melder os interesserede...

I guder, hvor ville jeg dog bare gerne se Coutinho smile lidt mere og ud af det blå pludselig melde ud, at han har skiftet mening og ønsker at blive hos os i kontrakt-perioden. For det er en hjernedødt svær opgave at spekulere i transferemner, som ikke direkte svækker os på positionen. Og den teoretiske kabale med at svække os lidt på en position, mens vi så bruger pengene på at forstærke andre områder, synes jeg næsten aldrig ender med at gå op.
Kloppite

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » tirsdag, 19. dec, 2017 19:22

texy skrev:Hvem er det egentlig, der står som Sanchez' realistiske destination til sommer? Man City? PSG? Real Madrid? Man Utd? Chelsea? Der er vel ikke andre? Og af dem anser jeg nok Man City, som de mest realistiske. Men med mindre de sælger Aguero, så er konkurrencen dælme hård hos dem i forhold til spilletid. Også for Sanchez. Og sælger de Aguero er de sgu ikke for kloge. Men jeg vil da håbe, at vi så melder os interesserede...
Bayern? Robben og Ribery må trods alt være ved at løbe tør plus Vidal spiller der.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 19. dec, 2017 19:29

JTN skrev:
texy skrev:Hvem er det egentlig, der står som Sanchez' realistiske destination til sommer? Man City? PSG? Real Madrid? Man Utd? Chelsea? Der er vel ikke andre? Og af dem anser jeg nok Man City, som de mest realistiske. Men med mindre de sælger Aguero, så er konkurrencen dælme hård hos dem i forhold til spilletid. Også for Sanchez. Og sælger de Aguero er de sgu ikke for kloge. Men jeg vil da håbe, at vi så melder os interesserede...
Bayern? Robben og Ribery må trods alt være ved at løbe tør plus Vidal spiller der.
Har Bayern så mange penge, at de kan tilbyde noget, der svarer til en ugeløn på mindst £300.000? Jeg skrev bevidst hverken dem eller Juve på, da jeg ikke regner med, at de klubber kan matche den slags lønninger, men det kan da godt være, at jeg tager fejl.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 19. dec, 2017 19:39

texy skrev:
JTN skrev:
texy skrev:Hvem er det egentlig, der står som Sanchez' realistiske destination til sommer? Man City? PSG? Real Madrid? Man Utd? Chelsea? Der er vel ikke andre? Og af dem anser jeg nok Man City, som de mest realistiske. Men med mindre de sælger Aguero, så er konkurrencen dælme hård hos dem i forhold til spilletid. Også for Sanchez. Og sælger de Aguero er de sgu ikke for kloge. Men jeg vil da håbe, at vi så melder os interesserede...
Bayern? Robben og Ribery må trods alt være ved at løbe tør plus Vidal spiller der.
Har Bayern så mange penge, at de kan tilbyde noget, der svarer til en ugeløn på mindst £300.000? Jeg skrev bevidst hverken dem eller Juve på, da jeg ikke regner med, at de klubber kan matche den slags lønninger, men det kan da godt være, at jeg tager fejl.
Jeg tror godt Bayern kan, men de vil nok ikke gøre det.

Juventus plejer at give gode sign on fee`s og lavere løn. Det kan gøre dem til kandidater.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » tirsdag, 19. dec, 2017 20:40

Hvis man kigger lidt nærmere på den strategi som LFC/Klopp/Michael Edwards/FSG har lagt, virker det meget usandsynligt at man vil gå efter en spiller som Sanchez. Sidste år ( kender ikke tallene fra i år, men nok ikke den store ændring ifht. denne sæson) havde man PL tredje yngste trup. De spillere man har investeret mange penge i, har alle været under 25 år. Så kan man selvfølgelig godt have et argument om, at Sanchez er transfear fri. Men han skal så have et stort sign on fee og en meget stor løn i Liverpool målestok, kan ikke se for mig at det er den vej klubben og Klopp går med deres investeringer.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 20. dec, 2017 07:33

Sanchez havde chancen for nogle år siden, men valgt at følge konen til London.

Hans tab. Glem ham.

Jeg vil sige at den vigtigste signing vi kan lave det næste års tid er at beholde Coutinho.
Jeg kan ikke forstå at alle antager det er 100% at han skifter til sommer.

1. Jeg er selv 100% på at han ikke skifter her til januar
2. Jeg er 50/50 på at han bliver igen her til sommer

Han har en lang kontrakt og vi er alle enige om at vi er ved at bygge noget stort op. Sælger vi vores bedste spillere kan vi starte forfra. Det tror jeg ikke Klopp eller FSG ønsker og at de vil gå langt for at holde på Coutinho endnu en sæson.
Især set i lyset af at vi nok igen ender i top 4 og går videre i CL.

Jo det er muligt han bliver, men det er i høj grad også muligt han bliver.

Med nuværende spillere: (minus Can og Sturridge)

Gini/Milner - Henderson/Keita - Coutinho/Lallana
Salah/Origi - Firmino/Solanke - Mane/AOC

Så hold på Coutinho og skaf evt. en ekstra central midt i stedet for Can. Vandvittig bredde!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » onsdag, 20. dec, 2017 07:42

ilusio skrev:Sanchez havde chancen for nogle år siden, men valgt at følge konen til London.

Hans tab. Glem ham.

Jeg vil sige at den vigtigste signing vi kan lave det næste års tid er at beholde Coutinho.
Jeg kan ikke forstå at alle antager det er 100% at han skifter til sommer.

1. Jeg er selv 100% på at han ikke skifter her til januar
2. Jeg er 50/50 på at han bliver igen her til sommer

Han har en lang kontrakt og vi er alle enige om at vi er ved at bygge noget stort op. Sælger vi vores bedste spillere kan vi starte forfra. Det tror jeg ikke Klopp eller FSG ønsker og at de vil gå langt for at holde på Coutinho endnu en sæson.
Især set i lyset af at vi nok igen ender i top 4 og går videre i CL.

Jo det er muligt han bliver, men det er i høj grad også muligt han bliver.

Med nuværende spillere: (minus Can og Sturridge)

Gini/Milner - Henderson/Keita - Coutinho/Lallana
Salah/Origi - Firmino/Solanke - Mane/AOC

Så hold på Coutinho og skaf evt. en ekstra central midt i stedet for Can. Vandvittig bredde!
Jeg synes, at det er ganske naivt, at tro på at vi beholder Coutinho.

Spilleren vil til Barcelona, og det kommer han også. Vi har set det så mange gange med vores bedste spillere - Owen, Alonso, Torres, Suarez og Sterling, og FSG siger ikke igen nej til så stor en sum penge.

Jeg er enig i, at det igen sætter os tilbage såfremt vi ikke erstatter ham optimalt. Noget som bliver forfærdeligt svært, hvem kan VI lige gå efter pt, som er på niveau med Coutinho, og som går ind og præsterer hvad Coutinho kan fra dag et af?
Derfor står jeg også stadig fast ved, at medmindre vi får en gylden sæson som 13/14 og de andre hold falder i niveau, så kommer vi ikke til at vinde ligaen under FSG. De vil det simpelthen ikke nok som jeg ser det - dermed ikke sagt at jeg gerne vil have et par rige russere ind i stedet for. Det kan også være livsfarligt, og netop derfor er jeg også meget splittet omkring hvad jeg egentlig synes er bedst for klubben.

En anden ting er, hvad Coutinho er blevet lovet for, at få ham til at præstere hans optimale i den her sæson. Jeg tror simpelthen ikke på, at han igen vil gå ud og præstere så godt, hvis vi igen nægter ham hans skifte til klubben sydamerikanere ser som toppen af poppen. Også kan folk sige hvad de vil med, at han bare skal være professionel, men vi har efterhånden set en del gange, hvor stor en magt spillere har i det nuværende game - Tag bare Van Dijk, som igen er sat af, fordi han ikke "gider" Southampton. Det er en forfærdelig adfærd fra forkælede spillere.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » onsdag, 20. dec, 2017 08:21

Forstår ikke helt FSG er scapegoat her. Ligesom med Suarez har de holdt fast i en spiller der har indgivet transferrequest. Men der er grænser for hvor længe man kan gøre det uden at gevinsten er lavere end tabet. Det sker med alle klubber undtagen måske Barca, Real og City. Der gik endda rygter om, at det var FSG og ikke Klopp, der insisterede på at beholde Coutinho. Hvis det kun handler om at sælge til høj pris for FSG, hvorfor røg han så ikke bare i sommer?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar