Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5657
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 31. dec, 2017 10:59

Emmy skrev:
Cynwal skrev:Jeg smider lige et navn ind i debatten vedr. forstærkninger til midtbanen:
Hvad med Henrikh Mkhitaryan, som virker usigeligt træt af tilværelsen i Man U?
.... Mkhitaryan er jo ikke ligefrem ked af Klopp som manager:
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 74916.html
Meget gerne, han har topklasse. Men det er en transfer der aldrig kommer til at ske.
Er han ikke rygtet til Inter?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 31. dec, 2017 11:29

Hvor er det rart at sidde med komplet ro i kroppen op til at transfervindue. Det gør jeg denne gang. Og jeg gøre det fordi, jeg er fuldkommen tilfreds med vores trup.

Ja, der er snak om en ny målmand på sigt. Og det er umiddelbart også vores svageste punkt, som jeg ser det. Men det bliver ikke i januar, og det behøver det heller ikke. Faktisk så jeg gerne, at man begyndte at bruge Ward meget mere (går ud fra at han får FA cup kampene).

Så snakkes der om en ekstra midtbanespiller. Det anser jeg slet ikke for et kritisk område. Jo, hvis Can smutter i januar, men det tror jeg ikke, at han gør. Og Goretzka lader til at være rimelig sandsynlig, hvis vi står og mangler et dygtigt alternativ til Can. Men til sommer kommer Keita altså også. En spiller, som der er kæmpe forventninger til.

Jeg tror bare, at jeg vil læne mig tilbage i januar og se, hvor desperate Man Utd bliver i deres jagt på en angriber.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 01. jan, 2018 19:27

texy skrev:Hvor er det rart at sidde med komplet ro i kroppen op til at transfervindue. Det gør jeg denne gang. Og jeg gøre det fordi, jeg er fuldkommen tilfreds med vores trup.

Ja, der er snak om en ny målmand på sigt. Og det er umiddelbart også vores svageste punkt, som jeg ser det. Men det bliver ikke i januar, og det behøver det heller ikke. Faktisk så jeg gerne, at man begyndte at bruge Ward meget mere (går ud fra at han får FA cup kampene).

Så snakkes der om en ekstra midtbanespiller. Det anser jeg slet ikke for et kritisk område. Jo, hvis Can smutter i januar, men det tror jeg ikke, at han gør. Og Goretzka lader til at være rimelig sandsynlig, hvis vi står og mangler et dygtigt alternativ til Can. Men til sommer kommer Keita altså også. En spiller, som der er kæmpe forventninger til.

Jeg tror bare, at jeg vil læne mig tilbage i januar og se, hvor desperate Man Utd bliver i deres jagt på en angriber.
God fornøjelse, jeg har det også ganske fint.

De kan få lov at købe Sturridge for 90 millioner pund, han er trods alt lidt bedre end Pogba og Lukaku :headbang:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jan, 2018 07:05

Sessegnon?
Havde helt glemt ham, men mon ikke han er for god til at vi ikke går efter ham?

Har nok mest fokus på et sommerskifte, men nu har vi lige været tvunget til at bruge en hb på vb og vi mangler hurtige folk i angrebet hvis Salah er skadet.

Han ryger nok først til sommer, men jeg bliver altså sur hvis han spiller i Leicester om to uger.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13707
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. jan, 2018 08:42

Apropos målmand. Er der nogen som har fulgt Subasic i Monaco? Umiddelbart lyder han spændende, og de kampe jeg så med Monaco sidste år, stod han fint.

Han er oppe i årene, men hvis han er god er alder vel underordnet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. jan, 2018 11:49

Hr. Drejer skrev:Apropos målmand. Er der nogen som har fulgt Subasic i Monaco? Umiddelbart lyder han spændende, og de kampe jeg så med Monaco sidste år, stod han fint.

Han er oppe i årene, men hvis han er god er alder vel underordnet.
31 er ikke engang galt for en keeper.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13707
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. jan, 2018 13:22

Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:Apropos målmand. Er der nogen som har fulgt Subasic i Monaco? Umiddelbart lyder han spændende, og de kampe jeg så med Monaco sidste år, stod han fint.

Han er oppe i årene, men hvis han er god er alder vel underordnet.
31 er ikke engang galt for en keeper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eller ham her


https://www.joe.co.uk/sport/fc-dreamboa ... ing-155437
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 03. jan, 2018 16:40

Hr. Drejer skrev:
Filos of Isk skrev:
Hr. Drejer skrev:Apropos målmand. Er der nogen som har fulgt Subasic i Monaco? Umiddelbart lyder han spændende, og de kampe jeg så med Monaco sidste år, stod han fint.

Han er oppe i årene, men hvis han er god er alder vel underordnet.
31 er ikke engang galt for en keeper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eller ham her


https://www.joe.co.uk/sport/fc-dreamboa ... ing-155437
Jeg skal virkelig til at se mere serie A bold....
Det lyder godt og bare det at han er kommet på holdet på bekostning af en af Polens 15 bedste målmænd betyder jo at han er rigtig god.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2100
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 04. jan, 2018 09:43

Hvis det er sandt at Arsenal har sat en salgspris på 25 m£ så synes jeg da vi skal smide et bud på 25.000.001 :dance:

Hvis Coutinho ryger er det vigtigt der komme en anden spille med x factor - et andet bud på en venstre wing dog med noget mindre xfactor kunne være Ivan Perisic - han er en noget anden type men bidrager godt med mål og assist, og hvis man samtidig kunne snuppe ham for næsen af Man buh så ville det være en fryd.

Det største problem ved at miste Coutinho de andre midtbanespillere ikke er gode nok til at finde mane, salah og firmino i dybden, henderson er af en aller anden grund blevet dårligere til dette og sammen med milner, can, winjaldum er de bare ret ens, bedste bud på at tage over i truppen er Lallana og Keita fra næste sommer, men der mangler en playmaker i truppen, som ligeledes kan dikterer spillet når vi skal holde en føring hjem.
YNWA

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 04. jan, 2018 09:54

Min anke ved at hente Alexis er, at vi da vil gå fra at erstatte et udskud som Coutinho med en, der har opført sig endnu værre. Skal vi hente en spiller, som vi på forhånd ved har lignende tendenser? Jeg har i forvejen en dårlig smag i munden mht. Coutinho, men jeg lever med det indtil videre pga. hans kolossale klasse.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 04. jan, 2018 10:30

AJ skrev:Min anke ved at hente Alexis er, at vi da vil gå fra at erstatte et udskud som Coutinho med en, der har opført sig endnu værre. Skal vi hente en spiller, som vi på forhånd ved har lignende tendenser? Jeg har i forvejen en dårlig smag i munden mht. Coutinho, men jeg lever med det indtil videre pga. hans kolossale klasse.
Det gode ved Sanchez i den forbindelse er at han ved at det her nok bliver hans sidste rigtig store skifte, så der bør ikke følge så meget fnidder med.

Min anke er at han spiller samme pladser som Mané og Salah, men er ældre. Så jeg tvivler på at han kan forbedre startopstillingen. Jeg syntes helt sikkert vi skal se mest på en playmaker der kan spille på midten eller generelt reformere hele midtbanen på den ene eller anden måde.
Og så kan vi da sagtens få en ung udfordrer ind til Salah og Mané.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 04. jan, 2018 10:34

AJ skrev:Min anke ved at hente Alexis er, at vi da vil gå fra at erstatte et udskud som Coutinho med en, der har opført sig endnu værre. Skal vi hente en spiller, som vi på forhånd ved har lignende tendenser? Jeg har i forvejen en dårlig smag i munden mht. Coutinho, men jeg lever med det indtil videre pga. hans kolossale klasse.
Har det meget på samme måde med både Alexis og Coutinho. Coutinho skal bare udnyttes så længe vi har ham, og derefter vil det ikke være en spiller, jeg vil følge med sympati. Al den ballade han skaber forstyrrer nu vores sæson for anden gang og tager fokus. Det er sgu ikke i orden eller respektfyldt overfor den klub, der har rejst ham. Én ting er affærren i sommer, men at han nu gør det igen. Man må da have lavet en eller anden aftale fra klubben side med ham efter sommerens transfersaga. Det undrer mig, at man står her igen. Alternativt er det hele en storm i et glas vand baseret på sladder og sensationspressen.

Omkring Alexis, så vil jeg måske være villig til at give ham en kort kontrakt. F.eks. 2,5 år. Det vil han næppe selv være med til, men skulle Coutinho ryge nu, så ser jeg få bedre muligheder. Jeg tvivler dog på, at Klopp er interesseret i en spiller der udviser sådan en attitude, og Klopp har jo gang på gang vist at han tænker mere langsigtet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 04. jan, 2018 11:25

AJ skrev:Min anke ved at hente Alexis er, at vi da vil gå fra at erstatte et udskud som Coutinho med en, der har opført sig endnu værre. Skal vi hente en spiller, som vi på forhånd ved har lignende tendenser? Jeg har i forvejen en dårlig smag i munden mht. Coutinho, men jeg lever med det indtil videre pga. hans kolossale klasse.
For Sanchez ville det jo være sidste store kontrakt. Så, hvis han kunne overtales, så ville jeg ikke frygte hans opførsel. Jeg foretrækker helt klart Sanchez som erstatning i truppen for Coutinho, og det gør jeg, fordi jeg mener, at han er den spiller på markedet, som er til rådighed, der er tættest på Coutinho's niveau. Derudover vægter jeg disse parametre højt i forhold til Sanchez.

1: Han er en sindssygt god presspiller.
2: Han er aggressiv, direkte og målfarlig.
3: Han er kombinationsstærk og også fysisk stærk (trods størrelsen) som Salah.
4: Han kan spille både kant og angriber.
5: Han har en alder, der giver håb om, at Woodburn kan tage over, hvis han udvikler sig efter planen.

Optimalt set, ville vi så sælge Coutinho til sommer og hente Sanchez på en fri transfer. Desværre tror jeg, at det vil være meget svært at få fat i Sanchez, hvis Pep er opsat på at få ham til Man City.

Hvis Arsenal vil tjene lidt på Sanchez her i januar, så kan vi jo byde £1. :lol:
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11218
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. jan, 2018 11:56

texy skrev:
AJ skrev:Min anke ved at hente Alexis er, at vi da vil gå fra at erstatte et udskud som Coutinho med en, der har opført sig endnu værre. Skal vi hente en spiller, som vi på forhånd ved har lignende tendenser? Jeg har i forvejen en dårlig smag i munden mht. Coutinho, men jeg lever med det indtil videre pga. hans kolossale klasse.
For Sanchez ville det jo være sidste store kontrakt. Så, hvis han kunne overtales, så ville jeg ikke frygte hans opførsel. Jeg foretrækker helt klart Sanchez som erstatning i truppen for Coutinho, og det gør jeg, fordi jeg mener, at han er den spiller på markedet, som er til rådighed, der er tættest på Coutinho's niveau. Derudover vægter jeg disse parametre højt i forhold til Sanchez.

1: Han er en sindssygt god presspiller.
2: Han er aggressiv, direkte og målfarlig.
3: Han er kombinationsstærk og også fysisk stærk (trods størrelsen) som Salah.
4: Han kan spille både kant og angriber.
5: Han har en alder, der giver håb om, at Woodburn kan tage over, hvis han udvikler sig efter planen.

Optimalt set, ville vi så sælge Coutinho til sommer og hente Sanchez på en fri transfer. Desværre tror jeg, at det vil være meget svært at få fat i Sanchez, hvis Pep er opsat på at få ham til Man City.

Hvis Arsenal vil tjene lidt på Sanchez her i januar, så kan vi jo byde £1. :lol:
Jeg er også mere end smålun på Sanchez som afløser. Ud over de 5 grunde listet ovenfor, så ser jeg ham også som en udpræget "Vindertype" i stil med Suarez. Han har den samme ærgerrighed og jeg ser ikke den store forskel på mange af Suarez "kom nu" udbrud i hans tid i Liverpool i forhold til Sanchez' ditto i Arsenal. Altså bortset fra, at i Arsenal er der overflod af humørspillere/nips spillere ("Club Özil") som ikke kan trækkes op på den måde - hvilket naturligvis fører til frustration hos Sanchez.
Senest rettet af Cynwal torsdag, 04. jan, 2018 12:18, rettet i alt 1 gang.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » torsdag, 04. jan, 2018 12:12

texy skrev:Hvor er det rart at sidde med komplet ro i kroppen op til at transfervindue. Det gør jeg denne gang. Og jeg gøre det fordi, jeg er fuldkommen tilfreds med vores trup.
Det virker allerede som lang tid siden et var 31. december hvor ovenstående blev skrevet! Jeg tror mange af os har gennemgået lidt det samme som dig, texy. :D Fra Coutinho-tråden:
texy skrev:Den her historie fylder alt for meget.... igen. Og jeg troede, at jeg bare ville læne mig afslappet tilbage og nyde dette transfervindue, efter at vi fik VVD i hus. Der tog jeg sgu fejl. F5 kører endnu engang på højtryk.... meget imod min egentlige vilje.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar