Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 04. jan, 2018 23:12

Hvis han har besluttet sig for at skifte kan det være svært for ham at blive i Ars.
Da han forlod Barcelona var han super attraktiv alligevel stod det mellem os og Arsenal.
Jeg tror bare ikke på han vil til os. På sin sidste store kontrakt.

City, Chelsea og United vil helt sikkert også gøre sit til, at stikke en kæp i hjulet. De har rigeligt råd til at svække deres modstandere med en sådan transfer.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 04. jan, 2018 23:31

Robbie_God_Fowler skrev:Nu går der rygter om Mahrez som erstatning for Coutinho. Godt nok på Twitter, og ikke fra de mest pålidelige journalister.

Jeg håber dette er en and. Mahrez besidder efte min mening ikke de fornødne egenskaber, som vi vil savne ved afgangen af Coutinho. Mahrez er en klassespiller - han tilfører mål og besidder samtidig kvaliteterne til egenhændigt at afgøre kampe via sine genialiteter. Men Mahrez bedste position er med udgangspunkt på højrekanten, hvilket ligeledes er Salah’s foretrukne position. Læg dertil, at Mahrez ikke er ligeså dygtig i pasningsspillet og det virker som en dårlig løsning.

Det kommer ikke til at ske. Men jeg ville ønske, at Liverpool smed hele beløbet efter Isco, og lykkedes med at hente ham til klubben.
Isco, come on...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 05. jan, 2018 06:44

Robbie_God_Fowler skrev:Nu går der rygter om Mahrez som erstatning for Coutinho. Godt nok på Twitter, og ikke fra de mest pålidelige journalister.

Jeg håber dette er en and. Mahrez besidder efte min mening ikke de fornødne egenskaber, som vi vil savne ved afgangen af Coutinho. Mahrez er en klassespiller - han tilfører mål og besidder samtidig kvaliteterne til egenhændigt at afgøre kampe via sine genialiteter. Men Mahrez bedste position er med udgangspunkt på højrekanten, hvilket ligeledes er Salah’s foretrukne position. Læg dertil, at Mahrez ikke er ligeså dygtig i pasningsspillet og det virker som en dårlig løsning.

Det kommer ikke til at ske. Men jeg ville ønske, at Liverpool smed hele beløbet efter Isco, og lykkedes med at hente ham til klubben.
Arh, vi skulle gerne kunne få både Isco og Lemar for de penge ;)

Hvad med en Dani Ceballos, som valgte RM frefor Barca ? Hanligner en virkelig dygtig 10'er.

http://readliverpoolfc.com/2018/01/04/d ... pool-move/

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 05. jan, 2018 11:14

Jeg er sgu ved at være godt træt af transfervinduer generelt. Al den polemik, sladder, hysteri. Det hele tager fokus fra fodbolden, og det er drøn ærgerligt synes jeg. Se bare Klopps pressemøder inden kampene. Og det er kun 5. januar! Man bliver så træt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 05. jan, 2018 11:30

Surf skrev:Jeg er sgu ved at være godt træt af transfervinduer generelt. Al den polemik, sladder, hysteri. Det hele tager fokus fra fodbolden, og det er drøn ærgerligt synes jeg. Se bare Klopps pressemøder inden kampene. Og det er kun 5. januar! Man bliver så træt.
Skær vinterens transfervindue ned til 14 dage, eller fjern det helt. Og gør det så eventuelt lovligt for alle at tale med alle i sommerens transfervindue. Det sker jo alligevel.
Kloppite

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » fredag, 05. jan, 2018 11:35

texy skrev:
Surf skrev:Jeg er sgu ved at være godt træt af transfervinduer generelt. Al den polemik, sladder, hysteri. Det hele tager fokus fra fodbolden, og det er drøn ærgerligt synes jeg. Se bare Klopps pressemøder inden kampene. Og det er kun 5. januar! Man bliver så træt.
Skær vinterens transfervindue ned til 14 dage, eller fjern det helt. Og gør det så eventuelt lovligt for alle at tale med alle i sommerens transfervindue. Det sker jo alligevel.
Man burde måske i stedet sætte nogen regler omkring hvor ofte skifter kan ske.

Hvis nu spillere er låst 2år efter hver kontrakt forlængelse/indgåelse, så ville såvel spillere som klub i højere grad skulle tænke langsigtet frem for kortsigtet.

Som det er nu er spillerne fuldkommen ligeglade med om de indgår en ny kontrakt da de forcere et skifte om nødvendigt men tager gladeligt imod en højere løn..

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 05. jan, 2018 11:37

texy skrev:
Surf skrev:Jeg er sgu ved at være godt træt af transfervinduer generelt. Al den polemik, sladder, hysteri. Det hele tager fokus fra fodbolden, og det er drøn ærgerligt synes jeg. Se bare Klopps pressemøder inden kampene. Og det er kun 5. januar! Man bliver så træt.
1) Skær vinterens transfervindue ned til 14 dage, eller fjern det helt. 2) Og gør det så eventuelt lovligt for alle at tale med alle i sommerens transfervindue. Det sker jo alligevel.
1) Det er en meget god ide. Afskaf det, eller skær det ned - måske helt ned til 7 dage! Så begrænses det til handler, der allerede er indgået eller nemt kan indgås, og skærer måske alt det spil væk, der pågår når der er 31 dage til forhandlinger og kabaler, der skal gå op. Der kommer måske ikke de helt store rokader eller handler, men måske er det også sportligt helt fair, at man skal klare sig igennem sæsonen med den samme trup.

2) Den er jeg mere lunken over for. Der så jeg hellere, at det forsøges begrænset. Det vil jo være alt for forstyrrende for spillernes pre-season og sæsonstart hvis de hele tiden bliver prikket på skulderen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 05. jan, 2018 11:38

TG12 skrev:
texy skrev:
Surf skrev:Jeg er sgu ved at være godt træt af transfervinduer generelt. Al den polemik, sladder, hysteri. Det hele tager fokus fra fodbolden, og det er drøn ærgerligt synes jeg. Se bare Klopps pressemøder inden kampene. Og det er kun 5. januar! Man bliver så træt.
Skær vinterens transfervindue ned til 14 dage, eller fjern det helt. Og gør det så eventuelt lovligt for alle at tale med alle i sommerens transfervindue. Det sker jo alligevel.
Man burde måske i stedet sætte nogen regler omkring hvor ofte skifter kan ske.

Hvis nu spillere er låst 2år efter hver kontrakt forlængelse/indgåelse, så ville såvel spillere som klub i højere grad skulle tænke langsigtet frem for kortsigtet.

Som det er nu er spillerne fuldkommen ligeglade med om de indgår en ny kontrakt da de forcere et skifte om nødvendigt men tager gladeligt imod en højere løn..
Nye kontrakter er nu også en sikring for klubben ift. at få penge for sin investering. Ved at skrive en ny kontrakt, sikrer klubben sig også at man får godt med penge for spilleren ved et salg.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 05. jan, 2018 12:43

Surf skrev: 2) Den er jeg mere lunken over for. Der så jeg hellere, at det forsøges begrænset. Det vil jo være alt for forstyrrende for spillernes pre-season og sæsonstart hvis de hele tiden bliver prikket på skulderen.
Men det ville vel være spillernes agenter, som konstant blev prikket på skulderen? Og mon ikke det alligevel sker?

Jeg synes ikke, at der er noget galt i at søge et nyt job eller tilbyde nogen et andet job. Så længe man er bundet af en kontrakt, skal den nuværende arbejdsgiver alligevel godkende det i sidste ende, men man kunne måske spare en masse krudt på at analysere en spiller og begynde at byde på ham, hvis man med det samme kunne finde ud af, om han overhovedet ville være interesseret.

Det kan godt være, at du vil ende med at få ret i, at det ville gå alt for meget ud over spillernes forberedelser. Og så er det højst sandsynligt en dårlig idé. Men generelt kan jeg bedst lide, når der spilles med åbne kort.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 05. jan, 2018 12:51

TG12 skrev:
texy skrev:
Surf skrev:Jeg er sgu ved at være godt træt af transfervinduer generelt. Al den polemik, sladder, hysteri. Det hele tager fokus fra fodbolden, og det er drøn ærgerligt synes jeg. Se bare Klopps pressemøder inden kampene. Og det er kun 5. januar! Man bliver så træt.
Skær vinterens transfervindue ned til 14 dage, eller fjern det helt. Og gør det så eventuelt lovligt for alle at tale med alle i sommerens transfervindue. Det sker jo alligevel.
Man burde måske i stedet sætte nogen regler omkring hvor ofte skifter kan ske.

Hvis nu spillere er låst 2år efter hver kontrakt forlængelse/indgåelse, så ville såvel spillere som klub i højere grad skulle tænke langsigtet frem for kortsigtet.

Som det er nu er spillerne fuldkommen ligeglade med om de indgår en ny kontrakt da de forcere et skifte om nødvendigt men tager gladeligt imod en højere løn..
Jeg tror det strider mod EU's regler om arbejdskraftens fri bevægelighed.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 05. jan, 2018 13:03

Hr. Drejer skrev:
TG12 skrev:
texy skrev:
Surf skrev:Jeg er sgu ved at være godt træt af transfervinduer generelt. Al den polemik, sladder, hysteri. Det hele tager fokus fra fodbolden, og det er drøn ærgerligt synes jeg. Se bare Klopps pressemøder inden kampene. Og det er kun 5. januar! Man bliver så træt.
Skær vinterens transfervindue ned til 14 dage, eller fjern det helt. Og gør det så eventuelt lovligt for alle at tale med alle i sommerens transfervindue. Det sker jo alligevel.
Man burde måske i stedet sætte nogen regler omkring hvor ofte skifter kan ske.

Hvis nu spillere er låst 2år efter hver kontrakt forlængelse/indgåelse, så ville såvel spillere som klub i højere grad skulle tænke langsigtet frem for kortsigtet.

Som det er nu er spillerne fuldkommen ligeglade med om de indgår en ny kontrakt da de forcere et skifte om nødvendigt men tager gladeligt imod en højere løn..
Jeg tror det strider mod EU's regler om arbejdskraftens fri bevægelighed.
For ikke at tale om de gange det bare ikke fingerer og en spiller bliver solgt hurtigt videre, så skal han bare rådne op på reserveholdet i halvandet år?
Så kunne man åbne for dispensations muligheder, men det ville også åbne eb låge for Barcelona at tvinge transfers igennem alligevel.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » fredag, 05. jan, 2018 13:50

Miguel Delaney fra The Independent mener, vi har forberedt os på en evt. Coutinho-exit og at Lemar er 1. prioritet og Mahrez næste. Iflg. ham kigger vi desuden på forstærkning til keeper-posten med navne som Oblak (Atletico), Allison (Roma) og Butland (Stoke).

Ville foretrække Pulisic over Mahrez. Mahrez er måske nemmere at vriste ud af Leicesters hænder end Pulisic ud af Dortmunds, men hvis Coutinho-pengene vitterligt kommer til at gå direkte til at finde en erstatning, så er Dortmund måske til at tale med som med Dembele.

Har ikke bidt nok mærke i hverken Oblak eller Allison til at have en klar holdning til dem, men Butland kan jeg godt være lidt tvivlsom over for, om han er nok forstærkning til holdet.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... ommentsDiv

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 05. jan, 2018 15:02

Oblak ville være fantastisk at få ind. Men vi skal nok regne med at skulle punge ud med rigtig mange penge for at få ham. Lemar ville også være super at få ind. Men hvis vi ende med at bytte Coutinho for Mahrez, så er jeg godt nok skuffet - lige så skuffet som i sommers, hvor vi mislykkes at få VVD ind.

Pulisic ville også være god at få ind, og Klopp er vist også 'lun' på ham. Men jeg tror ikke Dortmund giver slip på ham, og han har vist lige forlænget.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 05. jan, 2018 15:18

Hr. Drejer skrev:Oblak ville være fantastisk at få ind. Men vi skal nok regne med at skulle punge ud med rigtig mange penge for at få ham. Lemar ville også være super at få ind. Men hvis vi ende med at bytte Coutinho for Mahrez, så er jeg godt nok skuffet - lige så skuffet som i sommers, hvor vi mislykkes at få VVD ind.

Pulisic ville også være god at få ind, og Klopp er vist også 'lun' på ham. Men jeg tror ikke Dortmund giver slip på ham, og han har vist lige forlænget.
Dilemmaet opstår jo når vi skal vælge mellem Oblak/Donnaruma og lad os bare sige Mahrez på den ene hånd og så Butland/Karius og Lemar på den anden. Eller sådan noget i den stil. For medmindre Barcelona pludselig smider 175 millioner pund så er der vel kun til en rigtig stor transfer og så måske en stor transfer oveni. Og så meget får Coutinho heller ikke i løn at vi bare er dækket ind på den front.

Dortmund vil stensikkert ikke slippe Pulisic nu her, måske til sommer... men det bliver ikke billigt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 05. jan, 2018 15:39

Det er et let dilemma. Jeg ville tage Oblak og Mahrez. Butland ser jeg ikke som afgørende bedre end hvad vi har. Og så forstår jeg slet ikke modviljen ang Mahrez. Selvfølgelig kan han ikke erstatte Cou, men hvem kan det? Jeg ser Mahrez som et stærkt supplement til truppen. Klopp skal nok få lært ham at arbejde noget mere hvis det er argumentet imod. Og enig ang Isco, han er en drømmespiller. Hvis det lykkes Ronaldo at presse ham ud så skal vi bare stå klar med tegnebogen!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar