Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 05. jan, 2018 16:34

Mahrez bliver 27 år til februar, og spørgsmålet er om han ville kunne gå direkte ind i vores start-11'er.
Jeg synes ikke vi skal erstatte en start-11 spiller med en til bænken!

Hmmm, jeg synes der er noget som taler for, og noget som taler i mod.

Hvad vil han koste?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 05. jan, 2018 16:52

Hr. Drejer skrev:Mahrez bliver 27 år til februar, og spørgsmålet er om han ville kunne gå direkte ind i vores start-11'er.
Jeg synes ikke vi skal erstatte en start-11 spiller med en til bænken!

Hmmm, jeg synes der er noget som taler for, og noget som taler i mod.

Hvad vil han koste?
Coutinho: https://www.premierleague.com/players/4 ... inho/stats

Vs.

Mahrez: https://www.premierleague.com/players/8 ... hrez/stats

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 05. jan, 2018 17:07

Hr. Drejer skrev:Mahrez bliver 27 år til februar, og spørgsmålet er om han ville kunne gå direkte ind i vores start-11'er.
Jeg synes ikke vi skal erstatte en start-11 spiller med en til bænken!

Hmmm, jeg synes der er noget som taler for, og noget som taler i mod.

Hvad vil han koste?
Har svært ved at se, hvad der skulle tale for at hente ham som erstatning for Coutinho. Mahrez er ikke i nærheden af Coutinhos niveau. Overhovedet. Jeg vil gætte på, at prisen ligger på ikke under 50 mio. pund, og det er han på ingen måde værd.

Så hellere sætte alt ind på at hente Sanchez, som angiveligt koster omkring 30 mio. pund. Han er to år ældre, men han er også to klasser bedre.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 05. jan, 2018 17:10

Vi lurer tilsyneladende også på Gelson Martins:

http://sportwitness.co.uk/liverpool-clo ... -pricetag/

Der bliver også luret på angrebstalenter:

http://readliverpoolfc.com/2018/01/05/l ... -geubbels/
Senest rettet af Niels K fredag, 05. jan, 2018 17:12, rettet i alt 1 gang.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » fredag, 05. jan, 2018 17:10

Emmy skrev:Det er et let dilemma. Jeg ville tage Oblak og Mahrez. Butland ser jeg ikke som afgørende bedre end hvad vi har.
Helt enig...eller altså, jeg kender sgu ikke så meget til Oblak, men Butland ser jeg overhovedet ikke som bedre end det vi har, tværtimod ville jeg slet ikke bytte ham for hverken Migs eller Karius, selv hvis vi fik en stak penge oveni. Jaja, han er kun 24 som Karius, så selvfølgelig kan han fortsætte sin udvikling og om 3 år være fantastisk...eller som ham der den anden engelske keeper, som Guardiola sendte væk fra ManC, gå i glemmebogen som en middelmådig målmand.

Hvis vi skal smide en masse penge efter endnu en keeper, så skal det saft susme være en markant opgradering fra dag 1.

mortenbak
Indlæg: 3100
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » fredag, 05. jan, 2018 17:27

Niels K skrev:
Hr. Drejer skrev:Mahrez bliver 27 år til februar, og spørgsmålet er om han ville kunne gå direkte ind i vores start-11'er.
Jeg synes ikke vi skal erstatte en start-11 spiller med en til bænken!

Hmmm, jeg synes der er noget som taler for, og noget som taler i mod.

Hvad vil han koste?
Coutinho: https://www.premierleague.com/players/4 ... inho/stats

Vs.

Mahrez: https://www.premierleague.com/players/8 ... hrez/stats
Er Mahrez og Leicesters spillestil ikke meget direkte ? Altså få berøringer og så ligger den i nettet. Jeg synes det var noget af det de var gode til da de vandt mesterskabet. Tit var det vel Mahrez der satte Vardy op med en god aflevering eller husker jeg forkert?
Det var vel også sådan Dortmund havde succes under Klopp. Sammen med gegenpress stilen.

Hvis Klopp kan få Mahrez til at løbe lidt mere, er det måske ikke tosset. Selvom jeg helt sikkert hellere så at vi holdt på Coutinho indtil sommer og så gik efter Pulisic i Dortmund.

Uanset hvad skal Klopp jo nok justere lidt, hvis Coutinho smutter. Jeg synes bare jeg mindes hans Dortmund hold bruge en del færre afleveringer end vi gør nu.

Men ærgeligt at vi skal have disse bekymringer i en ellers lovende sæson, hvor jeg synes vi er på et godt run.

YNWA

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 05. jan, 2018 19:47

Hvis Oblak er indenfor rækkevidde så sæt igang. Udnyt klausul.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 05. jan, 2018 21:50

Men spørgsmålet er vel om vi skal finde en direkte erstatning til Coutinho, eller om vi skal generelt stå stærkere?

Coutinho er ret unik i sin stil, så derfor kan han ikke bare sådan erstattes.
Skulle han smutte ville jeg mene at Keita + en mere defensiv midt kunne skabe den nødvendige balance centralt.
En fløj mere kunne skabe den bredde vi mangler lige på den plads. (Lemar?)

PS: han er ikke solgt endnu...
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 05. jan, 2018 22:04

ilusio skrev:Men spørgsmålet er vel om vi skal finde en direkte erstatning til Coutinho, eller om vi skal generelt stå stærkere?

Coutinho er ret unik i sin stil, så derfor kan han ikke bare sådan erstattes.
Skulle han smutte ville jeg mene at Keita + en mere defensiv midt kunne skabe den nødvendige balance centralt.
En fløj mere kunne skabe den bredde vi mangler lige på den plads. (Lemar?)

PS: han er ikke solgt endnu...
Der skal ikke findes en direkte erstatning og der kan der vel næppe heller. Investeres pengene for salget fornuftigt på måske en Oblak til målet, købe Keita fri nu, en Mahrez eller måske en Sanchez så står vi stærkt selvom Cou forsvinder.
"We're not racist, we only hate the mancs"

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af peter42 » fredag, 05. jan, 2018 22:33

Keita ville pynte på holdet iaften og en bedre målmand

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 05. jan, 2018 23:18

Jeg tror at en absolut klassemålmand ville redde de point vi taber ved Coutinho salget(hvornår det så end sker).

Hvis Matip ikke opper sig så kan det jo også være at Lille Virgil skal have en ny makker. Jeg tror dog at der er gode chancer for at Matip kommer ind i en god periode i april-maj.

Så er der DM pladsen, selvom jeg er større fan af Can end gennemsnittet, så må jeg jo nok indrømme at lige nu er han et stykke fra at være blandt de ti bedste på den plads. Log Hendo er endnu længere fra, selvom han trods alt nok stadig er en bedre fodboldspiller end Can.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 05. jan, 2018 23:33

Filos of Isk skrev:Jeg tror at en absolut klassemålmand ville redde de point vi taber ved Coutinho salget(hvornår det så end sker).

Hvis Matip ikke opper sig så kan det jo også være at Lille Virgil skal have en ny makker. Jeg tror dog at der er gode chancer for at Matip kommer ind i en god periode i april-maj.

Så er der DM pladsen, selvom jeg er større fan af Can end gennemsnittet, så må jeg jo nok indrømme at lige nu er han et stykke fra at være blandt de ti bedste på den plads. Log Hendo er endnu længere fra, selvom han trods alt nok stadig er en bedre fodboldspiller end Can.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor lille Virgil, mystisk omtale af en LFC´er? Nå men Matip er jeg overbevist om bliver god igen, med en god makker. Håber lidt Nzonzi hentes og Can kan komme til ønske destinationen, som ikke er Liverpool. Jeg fatter ikke Klopp bliver ved med at spille Can når han sagtens kan bænkes, og ikke vil forlænge. Grujic gør det formentligt ikke dårligere efter rusten er banket af.....
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 05. jan, 2018 23:38

@Thommo:

Lille Virgil er en dansk børnebogsklassiker og den er endda skrevet af en Randersmand - Ole Lund Kirkegaard. Fed bog. Så det er i min bog en kæmpe cadeau at blive kaldt Lille Virgil.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 05. jan, 2018 23:49

Ok, læser ikke børnebøger. Håber dog ikke det øgenavn fænger, uanset om det er en cadeau eller ej.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 05. jan, 2018 23:49

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar