Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 06. jan, 2018 13:30

Oomph242 skrev:
Surf skrev:
Aggerdoo skrev:
YNWA! skrev:At Mahrez ikke er med for Leicester i dag, puster lidt mere til rygterne om at han er Coutinho’s erstatning.
Schmeichel og Vardy er heller ikke med. Mon ikke bare de sparer de største profiler
Jeg tror sgu vi køber alle tre. En ny keeper og en Coutinho-erstatning er åbenlyse mangler. Og så tror jeg klubben har hørt Hr. Drejers ønske om en rigtig effektiv angriber, og har fundet svaret i Vardy.
Vardy er vel kun effektiv grundet han får meget plads. Den plads vil han aldrig få som Liverpool spiller.
Humor er en svær størrelse

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jan, 2018 13:58

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Her tales der om Suarez som en del af Cou-handlen, og at Lemar går til os, hvis Cou sælges i dette vindue ?

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... l-van-Dijk
De kilder er trash as fuck
Som alle andre på rygtebørsen ?

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 06. jan, 2018 14:07

Væk med Coutinho og Arnaiz med i handlen

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » lørdag, 06. jan, 2018 14:19

Har det egentlig ok med Mahrez som emne.
cout'en har aldrig været hjørnestenen i vores presspil eller defensive disciplin fra fronten - og det vil Mahrez selvsagt heller ikke være. Jeg har dog svært ved at forestille mig andet end hårdt arbejde fra en leicester-spiller, så i det aspekt hverken vinder eller taber vi vel noget. For bare halvandet år siden præsterede han væsentligt bedre; både statistisk og med holdmæssigt slutprodukt. Den bedste spiller i PL.....med et naturligt kvalitetsfald derefter sammen med hele leicester-holdet, men afgjort præsterende i deres CL-eventyr, i deres redningsaktion under shakespeare og især fint kørende i denne mere normale sæson for klubben.

Desuden synes jeg ikke, at der udefra set har kunnet sættes en finger på hans loyalitet og klubforståelse (cout'en har da også præsteret fremragende efter ikke-salget til barca i sommervinduet, indrømmet), på trods af at Mahrez vel har haft noget mere at tabe ved at blive i en klub som leicester end cout'en, som skifter CL-bold med ikke CL-bold. Og han er vant til PL i modsætning til de fleste andre emner på bordet.

Som udgangspunkt vil jeg også helst beholde cout'en, men når han selv er så medvirkende til at brænde broer, er det ikke et sandsynligt scenarie. Og når pris-differencen mellem de to angiveligt nærmer sig 100 mio. pund, er det absolut ikke nogen dum handel i min bog! :dontknow:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 06. jan, 2018 14:19

Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Her tales der om Suarez som en del af Cou-handlen, og at Lemar går til os, hvis Cou sælges i dette vindue ?

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... l-van-Dijk
De kilder er trash as fuck
Som alle andre på rygtebørsen ?
Nej?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jan, 2018 14:42

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Her tales der om Suarez som en del af Cou-handlen, og at Lemar går til os, hvis Cou sælges i dette vindue ?

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... l-van-Dijk
De kilder er trash as fuck
Som alle andre på rygtebørsen ?
Nej?
Har du et udvalg, jeg skal holde mig til ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. jan, 2018 14:48

Larry Dillman skrev:Har det egentlig ok med Mahrez som emne.
cout'en har aldrig været hjørnestenen i vores presspil eller defensive disciplin fra fronten - og det vil Mahrez selvsagt heller ikke være. Jeg har dog svært ved at forestille mig andet end hårdt arbejde fra en leicester-spiller, så i det aspekt hverken vinder eller taber vi vel noget. For bare halvandet år siden præsterede han væsentligt bedre; både statistisk og med holdmæssigt slutprodukt. Den bedste spiller i PL.....med et naturligt kvalitetsfald derefter sammen med hele leicester-holdet, men afgjort præsterende i deres CL-eventyr, i deres redningsaktion under shakespeare og især fint kørende i denne mere normale sæson for klubben.

Desuden synes jeg ikke, at der udefra set har kunnet sættes en finger på hans loyalitet og klubforståelse (cout'en har da også præsteret fremragende efter ikke-salget til barca i sommervinduet, indrømmet), på trods af at Mahrez vel har haft noget mere at tabe ved at blive i en klub som leicester end cout'en, som skifter CL-bold med ikke CL-bold. Og han er vant til PL i modsætning til de fleste andre emner på bordet.

Som udgangspunkt vil jeg også helst beholde cout'en, men når han selv er så medvirkende til at brænde broer, er det ikke et sandsynligt scenarie. Og når pris-differencen mellem de to angiveligt nærmer sig 100 mio. pund, er det absolut ikke nogen dum handel i min bog! :dontknow:
Jeg er meget enig. Mahrez kan også dette med at runde 1-2-3-4 spillere, som Cou kan. Coutinho gør det blot mest sidelæns for at komme på skudhold udefra, hvor Mahrez ryger lige ned ad den sorte løjpe mod målet. Han har også et godt spark udefra, og så skal man da ikke underkende, at Mahrez får væsntligt bedre legekammerater blandt vores angribere, end han har været vant til, og det kan da i sig selv løfte hans spil yderligere.
Puel har også prøvet ham mere centralt bag Vardy, og det gik rigtig fint, så der kan givetvis sagtens være plads til både ham og Salah.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 06. jan, 2018 15:30

Rygterne på twitter, kan ikke lige finde tweetet, går nu på at vi har meddelt Leicester at vi ingen interesse har i Mahrez. Det er der sikkert en del herinde der bliver glade for.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 06. jan, 2018 15:57

Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Her tales der om Suarez som en del af Cou-handlen, og at Lemar går til os, hvis Cou sælges i dette vindue ?

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... l-van-Dijk
De kilder er trash as fuck
Som alle andre på rygtebørsen ?
Nej?
Har du et udvalg, jeg skal holde mig til ?
Det er ret alment kendt, at når der sker noget omkring Liverpool, så er det Echo, Reddy, Bascombe og Joyce (har måske glemt en eller to), som man skal følge og stole på. Ikke Don Balon, Duncan Castles, Daily Star, Metro, og hvad man ellers kan finde af lort derude.

Man skulle tro, at moderator kunne sørge for at der er en vis standard herinde, men det er åbenbart ikke sådan ligetil.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » lørdag, 06. jan, 2018 16:04

Aggerdoo skrev:Det er ret alment kendt, at når der sker noget omkring Liverpool, så er det Echo, Reddy, Bascombe og Joyce (har måske glemt en eller to), som man skal følge og stole på. Ikke Don Balon, Duncan Castles, Daily Star, Metro, og hvad man ellers kan finde af lort derude.

Man skulle tro, at moderator kunne sørge for at der er en vis standard herinde, men det er åbenbart ikke sådan ligetil.
Syntes du selv, at den kommentar er rimelig?

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » lørdag, 06. jan, 2018 16:08

Mads T. skrev:Rygterne på twitter, kan ikke lige finde tweetet, går nu på at vi har meddelt Leicester at vi ingen interesse har i Mahrez. Det er der sikkert en del herinde der bliver glade for.


Ja, det er jeg i hvert fald. Ikke playmaker, der kan finde ud af at sætte spillet op og defensivt udisciplineret for at sige det pænt. Det er en ny legekammerat til Firmino - som Jesper vist kaldte cou - vi skal have fat i. Som kan skabe noget i det etablerede angreb. Lemar er et meget bedre bud, når nu vi ikke kan få eriksen og isco....

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 06. jan, 2018 16:08

Mugge skrev:
Aggerdoo skrev:Det er ret alment kendt, at når der sker noget omkring Liverpool, så er det Echo, Reddy, Bascombe og Joyce (har måske glemt en eller to), som man skal følge og stole på. Ikke Don Balon, Duncan Castles, Daily Star, Metro, og hvad man ellers kan finde af lort derude.

Man skulle tro, at moderator kunne sørge for at der er en vis standard herinde, men det er åbenbart ikke sådan ligetil.
Syntes du selv, at den kommentar er rimelig?
Det er vel ikke så svært at påpege, at folk skal bruge ordentlige kilder, hvis man ønsker en saglig debat. Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvad ønsket er, og om man velkommer gossip.

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » lørdag, 06. jan, 2018 16:23

Aggerdoo skrev:
Mugge skrev:
Aggerdoo skrev:Det er ret alment kendt, at når der sker noget omkring Liverpool, så er det Echo, Reddy, Bascombe og Joyce (har måske glemt en eller to), som man skal følge og stole på. Ikke Don Balon, Duncan Castles, Daily Star, Metro, og hvad man ellers kan finde af lort derude.

Man skulle tro, at moderator kunne sørge for at der er en vis standard herinde, men det er åbenbart ikke sådan ligetil.
Syntes du selv, at den kommentar er rimelig?
Det er vel ikke så svært at påpege, at folk skal bruge ordentlige kilder, hvis man ønsker en saglig debat. Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvad ønsket er, og om man velkommer gossip.
Lav en 'twitter og udokumenterede kilder' tråd hvor folk (inkl. mig selv) der kan lide at diskutere alle mulige forskellige rygter kan slå sig løs.

Det løser to problemer.

1: Jeg og andre kan få lov til smide alle de rygter ind som vi lyster uden at skulle høre på folk som dig lege kilde politi.

2. Du slipper for at skulle hidse dig op over at en eller anden smide et rygte ind med en kilde som du i din almægtige visdom ikke lige finder værdig til at få din godkendelse som troværdig.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » lørdag, 06. jan, 2018 16:27

Aggerdoo skrev:
Mugge skrev:
Aggerdoo skrev:Det er ret alment kendt, at når der sker noget omkring Liverpool, så er det Echo, Reddy, Bascombe og Joyce (har måske glemt en eller to), som man skal følge og stole på. Ikke Don Balon, Duncan Castles, Daily Star, Metro, og hvad man ellers kan finde af lort derude.

Man skulle tro, at moderator kunne sørge for at der er en vis standard herinde, men det er åbenbart ikke sådan ligetil.
Syntes du selv, at den kommentar er rimelig?
Det er vel ikke så svært at påpege, at folk skal bruge ordentlige kilder, hvis man ønsker en saglig debat. Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvad ønsket er, og om man velkommer gossip.
Vi har kun forbud mod The S**, og derudover vil vi helst ikke se links til hverken indkast.dk eller Koptalk.
Resten er for så vidt velkommen, og jeg ser ingen større grund til at lave om på det. Det har fungeret fint i mange år, og ser heller ingen problemer nu.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 06. jan, 2018 16:35

Mugge skrev:
Aggerdoo skrev:
Mugge skrev:
Aggerdoo skrev:Det er ret alment kendt, at når der sker noget omkring Liverpool, så er det Echo, Reddy, Bascombe og Joyce (har måske glemt en eller to), som man skal følge og stole på. Ikke Don Balon, Duncan Castles, Daily Star, Metro, og hvad man ellers kan finde af lort derude.

Man skulle tro, at moderator kunne sørge for at der er en vis standard herinde, men det er åbenbart ikke sådan ligetil.
Syntes du selv, at den kommentar er rimelig?
Det er vel ikke så svært at påpege, at folk skal bruge ordentlige kilder, hvis man ønsker en saglig debat. Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvad ønsket er, og om man velkommer gossip.
Vi har kun forbud mod The S**, og derudover vil vi helst ikke se links til hverken indkast.dk eller Koptalk.
Resten er for så vidt velkommen, og jeg ser ingen større grund til at lave om på det. Det har fungeret fint i mange år, og ser heller ingen problemer nu.
Okay, hvis det er den standard i søger, så er denne tråd jo en stor succes.

Besvar