Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McHelmer » søndag, 07. jan, 2018 09:04

texy skrev:@Phil

Vi er nu en enkelt skade til Salah fra at stå med samme offensive udfordringer, som vi gjorde i de første måneder af 2017. Det er ikke en hurtigt draget konklusion,men blot et faktum.

Jeg er træt af at læse, at Liverpool, FSG og Klopp var nødt til at indse, at Coutinho VILLE væk. So what? Det prædikes konstant at ingen spiller er større end klubben. Men det er lige præcis, hvad man gør alle spillere til, når man går med til at sælge dem med risiko for negativ indflydelse på sportslige resultater, selvom de har 4 år tilbage på deres kontrakt. Coutinho var åbenbart større end Liverpool. Ligesom Suarez var. Og Sterling. Og Torres. På samme måde som vi med de handler også satte en fed streg under, at vi selv anser Chelsea, Man City og Barcelona for større end Liverpool. Og yderligere gjorde vi det tydeligt, at vi ikke har nogen reel intention om at indhente dem, eller tro på at det kan lade sig gøre.

Det er pinligt. Og det bliver kun pinligere af, at man ikke kunne præsentere sit bud på en afløser samtidig.
Enig det er meget pinligt og ikke mindst skuffende at klubben lader sådan en forkælet hvalp diktere et salg, sgu svagt.





Snart fan gennem mere end 50 år :-)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 07. jan, 2018 09:10

texy skrev:@Phil

Vi er nu en enkelt skade til Salah fra at stå med samme offensive udfordringer, som vi gjorde i de første måneder af 2017. Det er ikke en hurtigt draget konklusion,men blot et faktum.

Jeg er træt af at læse, at Liverpool, FSG og Klopp var nødt til at indse, at Coutinho VILLE væk. So what? Det prædikes konstant at ingen spiller er større end klubben. Men det er lige præcis, hvad man gør alle spillere til, når man går med til at sælge dem med risiko for negativ indflydelse på sportslige resultater, selvom de har 4 år tilbage på deres kontrakt. Coutinho var åbenbart større end Liverpool. Ligesom Suarez var. Og Sterling. Og Torres. På samme måde som vi med de handler også satte en fed streg under, at vi selv anser Chelsea, Man City og Barcelona for større end Liverpool. Og yderligere gjorde vi det tydeligt, at vi ikke har nogen reel intention om at indhente dem, eller tro på at det kan lade sig gøre.

Det er pinligt. Og det bliver kun pinligere af, at man ikke kunne præsentere sit bud på en afløser samtidig.
Jeg tror, at der har været aftalt ting med spiller og klubber i mellem, og mon så ikke også at vi fx ved sidste kontraktforlængelse med Phil, hvor han jo ikke havde en udkøbsklausul aftaler med ham og andre af vores spillere, at hvis der kommer bud på dem, så taler man om tingene.
Jeg tror, at vi har gjort alt, hvad vi overhovedet har kunnet gøre, og så tror jeg ikke, at det er vores stil at tvinge spillere til at blive mod deres vilje, når sagen er trukket helt ud og alt er endevendt, og det ved jeg heller ikke, om vi vil stå os bedst med at gøre på den lange bane, når vi skal have andre spillere til klubben.
De tidligere nævnte spillere gav os nogle gode år, men for hovedparten af de spansktalende spillere så er RM og Barca den ultimative destination i deres karriere, og de har 100% også større chancer for at vinde ting i disse klubber, og så kan de mere eller mindre tale deres eget sprog hver dag, og det tror jeg faktisk også betyder en del, når der skal vælges.

Vi fik dog trods alt solgt ham som verdens 3. dyreste spiller, så der da lidt at gøre godt med, og så har Coutinho spillet super duper verdensklasse i de fleste af de kampe, han har spillet i år, og vi har gjort det rigtig godt uden ham i år også, men ser man tilbage på de andre sæsoner, så har der altså været store udsving, og det var først i år, at han kunne score, når han skød udenfor feltet.

Vi har naturligt nok bygget meget spil op omkring ham, og det gør de fleste hold jo om deres 10'er, så nu er der jo andre spillere, der skal have bolden, og vi skal gøre ting anderledes, men det viser sæsonens resultater, at vi godt kunne i de kampe, hvor Coutinho ikke var med.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 07. jan, 2018 09:17

@ Phil: Mon ikke Fekir, Lemar og Mahrez er de mest realistiske blandt dine bud på en arvtager for Coutinho ?

Som 6'er kunne gode bud være: Mateo Kovacic og Asier Illarramendi.

6'er og evt. ny målmand bliver dog nok noget, vi skal tale om til sommer, går jeg ud fra.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 07. jan, 2018 09:19

McHelmer skrev:
texy skrev:@Phil

Vi er nu en enkelt skade til Salah fra at stå med samme offensive udfordringer, som vi gjorde i de første måneder af 2017. Det er ikke en hurtigt draget konklusion,men blot et faktum.

Jeg er træt af at læse, at Liverpool, FSG og Klopp var nødt til at indse, at Coutinho VILLE væk. So what? Det prædikes konstant at ingen spiller er større end klubben. Men det er lige præcis, hvad man gør alle spillere til, når man går med til at sælge dem med risiko for negativ indflydelse på sportslige resultater, selvom de har 4 år tilbage på deres kontrakt. Coutinho var åbenbart større end Liverpool. Ligesom Suarez var. Og Sterling. Og Torres. På samme måde som vi med de handler også satte en fed streg under, at vi selv anser Chelsea, Man City og Barcelona for større end Liverpool. Og yderligere gjorde vi det tydeligt, at vi ikke har nogen reel intention om at indhente dem, eller tro på at det kan lade sig gøre.

Det er pinligt. Og det bliver kun pinligere af, at man ikke kunne præsentere sit bud på en afløser samtidig.
Enig det er meget pinligt og ikke mindst skuffende at klubben lader sådan en forkælet hvalp diktere et salg, sgu svagt.





Snart fan gennem mere end 50 år :-)
Hvis vi skal holde på spillere af Coutinho kvalitet. Så klubben jo vise omverdenen og topspillerne at Liverpools`s plan er at komme med helt i toppen af verdens eliten. Det er ikke den etikette FSG har sat på klubben indtil videre. Vi er en klub som køber og presser spillere ud af mindre klubber og “tvinges” til salg når de store kommer og banker på.

Om det bliver anderledes under FSG må tiden vise. Men indtil videre ser det mere ud til historien kører i ring. Sjovt nok er nærmest alle vores storspiller salgs sager nærmest en tro kopi af hinanden.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 07. jan, 2018 09:56

Spørgsmål: har vi under Klopp ikke igen "overskud" på transferkontoen selv efter VVD?
Nå, dag 1 efter salget...
Jeg er stadig totalt i kulkælderen over at man ikke holdt ham til i sommer i det mindste.

Jeg håber bare det bliver Klopps mand vi henter og at vi kan smide Barca ud af CL senere i foråret.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » søndag, 07. jan, 2018 10:14

Lad os nu købe aubameyang og Lemar/fekir og så donnarumma/oblak.. Så er vi jo styrket

Sendt fra min SM-G955F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » søndag, 07. jan, 2018 11:32




Det her gør mig på ingen måde optimistisk.....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 07. jan, 2018 11:47

YNWA! skrev:


Det her gør mig på ingen måde optimistisk.....
Jo, det er da lige præcis der optimismen bør være. Ved at have bare en smule tålmodighed, så venter vi, men får et helt andet udvalg. Jeg kan sagtens leve med et halvt år uden de forventede topresultater, hvis vi i stedet bruger sommeren fornuftigt. Synes faktisk vores hitrate på indkøb er god. Ingen Balotellier. Jeg har ventet i 30 år og et halvt år til går nok. Vi skal nok nå top 4 alligevel og så er vi stadigvæk tiltrækkende.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 07. jan, 2018 11:59

Jesper skrev:
YNWA! skrev:


Det her gør mig på ingen måde optimistisk.....
Jo, det er da lige præcis der optimismen bør være. Ved at have bare en smule tålmodighed, så venter vi, men får et helt andet udvalg. Jeg kan sagtens leve med et halvt år uden de forventede topresultater, hvis vi i stedet bruger sommeren fornuftigt. Synes faktisk vores hitrate på indkøb er god. Ingen Balotellier. Jeg har ventet i 30 år og et halvt år til går nok. Vi skal nok nå top 4 alligevel og så er vi stadigvæk tiltrækkende.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hold da op. Optimismen bør være i, at vi er klar til at vente med at hente en afløser? Det forstår jeg simpelthen intet af. For en ambitiøs og professionel klub bør jo netop have sikret sig en erstatning, allerede inden profilen blev skudt afsted. Eller i hvert fald som minimum være så tæt på at have aftalen i hus, at det ikke kan gå galt.

Nu risikerer vi at stå uden noget, ryge ud af top 4, og dermed have endnu sværere ved at lande de profiler vi er ude efter. Står fx Lemar og skal vælge mellem os og Arsenal til sommer, hvor de er i CL og vi ikke er, jamen så er der nok god sandsynlighed for, at han smutter til Arsenal.

Det vil være en kæmpe katastrofe, hvis vi ikke ender med at hente nogen ind. For så har klubben på alle måder fejlet helt utilgiveligt meget.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 07. jan, 2018 12:02

YNWA! skrev:


Det her gør mig på ingen måde optimistisk.....
Det er jo ret veletableret at Klopp kun vil købe en spiller han tror er rigtig for holdet. Jeg har det helt fint med at vi hellere giver Woodie/Kent tre kampe end at vi køber en ny Riera.

Tilbagekald af Origi kan vel blive en mulighed, han er vores eneste angriber der er hurtig nok til at spille på kanten. Det kunne samtidig åbne for er Sturridge salg så der blev et stort hul i lønbudgettet at lege med.

Jeg tænker at jeg næsten hellere ser at vi henter Sessegnon ind som Salah-backup end Mahrez, lidt afhængig af priserne. Mahrez er en god angriber og det er lidt vildt at han har gået lov at spille i Leicester så længe.

Hakim Ziyech fra Ajax er dog et andet rigtig godt bud 4 mål og 8 assists i 18 liga kampe. Venstrebenet så det ville give to venstre benede i ham og Salah og så Mané og Oxlade der kan med højre.

Lemar og Pulisic er selvfølgelig top prioriteterne og selvfølgelig Isco jeg håber virkelig at vi smider et stort bud på Isco så Real ser at de kan afsætte ham til os, hvis de skal finde penge til at købe Kane og Hazard senere på måneden.

Meyer og Goretzka vil jeg også gerne se på midten.

Det er ikke umuligt at komme styrket ud af dette transfervindue.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » søndag, 07. jan, 2018 12:51

Jeg vil gerne blande mig en lille smule i debatten. Jeg synes, et salg var det eneste rigtige i den her situation. Cou VILLE væk, og har tydeligvis presset meget hårdt på, for at komme ud af døren. Der har naturligvis været intense forhandlinger med ham, og at tro andet er utopi. Mange mener ikke han har respekt for klubben og kontrakten, og det er vel for så vidt rigtigt, men havde klubben insisteret på at beholde ham imod hans vilje, havde klubben ikke haft respekt for ham, og det tror jeg på sigt, vil være endnu mere skadeligt for klubben, end at lade ham gå. Andre spillere og agenter ville jo se det som en hindring, hvis de fik tilbudet om at binde sig til LFC, og det er ikke et godt rygte at have. I forhold til klubbens størrelse, og om der er andre klubber, der er mere attraktive end os, så er svaret, at selvfølgelig er der det. Vi har ikke vundet noget i mange år. Dét har Barcelona, og vi må bare acceptere, at nogen er mere attraktive end os. Der har dog i den sidste tid været en klar tendens, der viser, at billedet er ved at vende. VvD valgte os over City, Chelsea og Arsenal, Ox valgte os over Arsenal og Chelsea og ifølge rygterne vil Lemar hellere til os end Arsenal. Derudover har Keita trumfet et skifte igennem til sommer, fordi han vil være med i udviklingen af et af de mest spændende fodbold projekter der er. Der har været bred enighed om, at vores forsvar var elendigt, og mange har skreget på lappeløsninger, men Klopp havde udset sig en spiller, og ham gik han benhårdt efter. Det er der ikke mange, der beklager sig over nu. Han ville have Keita, og i modsætning til mange "fans" har han tålmodighed nok til at vente en sæson på at få ham, fordi han mener det er den rigtige spiller. Jeg er sikker på, at der kommer en spiller ind og afløser Cou, og naturligvis bliver det ikke en én til én afløser. De findes ikke, og derfor har Barcelona gjort ham til verdens næstdyreste spiller, men dermed ikke sagt, at vi ikke kan finde en spiller, der kan have samme betydning for holdet. Mange herinde mener vi skal have en Cou klon for at kunne komme i top fire. Det mener jeg er noget pladder. Der er flere måder at spille god fodbold på end den måde vi har spillet med Cou. Det hedder taktiksk fleksibilitet, og jeg stoler nok på Klopp og klubbens øvrige setup til, at jeg er sikker på, de har gjort det rigtige i denne situation. Jeg kommer da også til at savne Cous tryllerier på kanten af modstandernes felt, hans fantastiske langskud og hans evne til t slå de helt rigtige afleveringer, men andre spillere kan byde ind med andre kvaliteter, og Cou er på ingen måde den perfekte spiller. Han har også sine mangler, og disse mangler kan en anden spillertype gøre det op for. Eksempelvis ser jeg Lemar som en meget mere gennembrudsfarlig spiller end Cou - hvorfor skulle han ikke kunne linke lige så godt op med vores andre offensive spillere som Cou bare på en anden måde? Fekir har også været nævnt. Han besidder imø nogle af de samme egenskaber som Cou, men er imø en mere helstøbt spiller, dog uden samme spids kompetencer som Cou. Vi har Lallana, som er på vej tilbage efter skade og efterfølgende formnedgang. Vi har stadig Salah, Firmino og Mané, som sammen med Citys udgør den bedste offensiv i ligaen. Derudover har vi fået en ny trussel på dødbolde i VvD. Han kan nok chippe ind med nogle af de mål, som Cou ellers ville have lavet, og samtidig forhindre nogle scoringer i den anden ende. Han kan desuden overtage tjansen med direkte frispark, hvilket han absolut ikke er ueffen til. Alt dette sammenholdt, får mig mere til at trække lidt på skuldrene end at bryde ud med dommedagsproffetier og sortseer kan jeg ikke få mig selv til at blive på baggrund af, at han ryger til Barca.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » søndag, 07. jan, 2018 12:59

Det er mig en gåde hvordan klubben kan gå med til og sælge Coutinho i januar, når vi er 3 points fra en
2 plads og er gået videre i CL.

Hvis vi ender uden for top 4 i år, så vil der komme massiv kritik af Klopp og FSG.

Havde vi en erstatning klar med det samme, kunne jeg til dels gå med til det, men det ville stadigvæk ikke
være optimalt.

At klubben så går ud og siger at de har gjort alt hvad de kunne for at beholde ham til sommer, er da den
største omgang vrøvl jeg længe har hørt.
Manden er på en kontrakt og hvis i havde sagt til Barcelona 'I kan købe ham, men det er 100% sikkert at
han bliver her sæsonen ud', så kunne de vælge at gå med til det, eller finde en anden.
Den er vel ikke længere end at klubben har bukket under og at man netop nu ser at spillere er større end
klubben selvom de siger det modsatte.
Hvis klubben var større end spillerene, så ville man ikke lade dem diktere hvornår de kunne smutte.
Det er helt fint at en spiller vil videre, men man bliver simpelthen nød til og se på hvornår det er smartest
at lade en top spiller gå. Til sommer hvor vi har en lang opstart/trænings lejer, her vil det altid være optimalt.

Men når det er sagt, så kommer jeg da til og savne Coutinho og tror desværre at der går en del år, før vi
ser en spiller af hans type som også kan banke kasser ind fra distancen. Kan ikke se hvem der pt. skal
kunne gøre det for os.

Og kigger vi på kreativitet, pasninger og overblik, så har vi ingen der tilnærmelsesvis kan det på samme niveau.
Kender ikke meget til Mahrez, men kan forstå at han måske kan nærme sig en lille smule det niveau på nogle
af parametrene.
Senest rettet af pommelfeen søndag, 07. jan, 2018 13:04, rettet i alt 1 gang.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » søndag, 07. jan, 2018 13:02

Niche skrev:Jeg vil gerne blande mig en lille smule i debatten. Jeg synes, et salg var det eneste rigtige i den her situation. Cou VILLE væk, og har tydeligvis presset meget hårdt på, for at komme ud af døren. Der har naturligvis været intense forhandlinger med ham, og at tro andet er utopi. Mange mener ikke han har respekt for klubben og kontrakten, og det er vel for så vidt rigtigt, men havde klubben insisteret på at beholde ham imod hans vilje, havde klubben ikke haft respekt for ham, og det tror jeg på sigt, vil være endnu mere skadeligt for klubben, end at lade ham gå. Andre spillere og agenter ville jo se det som en hindring, hvis de fik tilbudet om at binde sig til LFC, og det er ikke et godt rygte at have. I forhold til klubbens størrelse, og om der er andre klubber, der er mere attraktive end os, så er svaret, at selvfølgelig er der det. Vi har ikke vundet noget i mange år. Dét har Barcelona, og vi må bare acceptere, at nogen er mere attraktive end os. Der har dog i den sidste tid været en klar tendens, der viser, at billedet er ved at vende. VvD valgte os over City, Chelsea og Arsenal, Ox valgte os over Arsenal og Chelsea og ifølge rygterne vil Lemar hellere til os end Arsenal. Derudover har Keita trumfet et skifte igennem til sommer, fordi han vil være med i udviklingen af et af de mest spændende fodbold projekter der er. Der har været bred enighed om, at vores forsvar var elendigt, og mange har skreget på lappeløsninger, men Klopp havde udset sig en spiller, og ham gik han benhårdt efter. Det er der ikke mange, der beklager sig over nu. Han ville have Keita, og i modsætning til mange "fans" har han tålmodighed nok til at vente en sæson på at få ham, fordi han mener det er den rigtige spiller. Jeg er sikker på, at der kommer en spiller ind og afløser Cou, og naturligvis bliver det ikke en én til én afløser. De findes ikke, og derfor har Barcelona gjort ham til verdens næstdyreste spiller, men dermed ikke sagt, at vi ikke kan finde en spiller, der kan have samme betydning for holdet. Mange herinde mener vi skal have en Cou klon for at kunne komme i top fire. Det mener jeg er noget pladder. Der er flere måder at spille god fodbold på end den måde vi har spillet med Cou. Det hedder taktiksk fleksibilitet, og jeg stoler nok på Klopp og klubbens øvrige setup til, at jeg er sikker på, de har gjort det rigtige i denne situation. Jeg kommer da også til at savne Cous tryllerier på kanten af modstandernes felt, hans fantastiske langskud og hans evne til t slå de helt rigtige afleveringer, men andre spillere kan byde ind med andre kvaliteter, og Cou er på ingen måde den perfekte spiller. Han har også sine mangler, og disse mangler kan en anden spillertype gøre det op for. Eksempelvis ser jeg Lemar som en meget mere gennembrudsfarlig spiller end Cou - hvorfor skulle han ikke kunne linke lige så godt op med vores andre offensive spillere som Cou bare på en anden måde? Fekir har også været nævnt. Han besidder imø nogle af de samme egenskaber som Cou, men er imø en mere helstøbt spiller, dog uden samme spids kompetencer som Cou. Vi har Lallana, som er på vej tilbage efter skade og efterfølgende formnedgang. Vi har stadig Salah, Firmino og Mané, som sammen med Citys udgør den bedste offensiv i ligaen. Derudover har vi fået en ny trussel på dødbolde i VvD. Han kan nok chippe ind med nogle af de mål, som Cou ellers ville have lavet, og samtidig forhindre nogle scoringer i den anden ende. Han kan desuden overtage tjansen med direkte frispark, hvilket han absolut ikke er ueffen til. Alt dette sammenholdt, får mig mere til at trække lidt på skuldrene end at bryde ud med dommedagsproffetier og sortseer kan jeg ikke få mig selv til at blive på baggrund af, at han ryger til Barca.
Det store problem ved at Coutinho er smuttet, er at vi i den grad kommer til og mangle kreativitet, overblik og de hårdfine pasninger.
Og nej Lallana er ikke i nærheden på nogle af de punkter.
Vi skal ud og finde en som kan nogenlunde det samme, for ellers får vi svært ved og sætte Salah og Mane i scene.
Men vi overlever som altid.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » søndag, 07. jan, 2018 13:11

Sikke en pessimisme der hersker. Vi har fået vores top targets inden for et år (Salah, VvD, Keita). Det er fra første hylde, det er ikke en eller anden panikerstatning. Sådan skal det være hvis man vil bevæge sig fremad. Sidste sæson kom vi i top 4 med en dårligere trup såvel som start-11. Vi ligger stadig godt til det.

Jeg er faktisk helt rolig. Og tryg ved Klopp, hvis beslutning det var at sende Cou afsted ifølge Pearce (tror jeg det var). Vi er allerede styrket i januar med VvD, en spillertype vi alle har skreget efter i årevis, og har stadig masser af offensiv power og bredde med Mane, Firmino, Salah, Oxlade, Lallana. Samt Sturridge (måske) og Solanke.

Min strategi er: Glem Coutinho, og at glæde sig over at klub, træner, trup og start-11 er i den bedste tilstand meget længe. Og i fremgang.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 07. jan, 2018 13:17

Jeg tror, Pusilic kan udvikles til noget stort på samme måde som Coutinho. Ham så jeg gerne hentet ind. Isco er drømmespilleren, men det er bare urealistisk.

Besvar