Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 24. jan, 2018 20:40

nikand skrev:Ift. At handle nu! Har jeg tit mistænkt managers for at tabe en kamp, for at vinde ejerens penge til køb af drømmespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du mistænker simpelthen Klopp for at ville tabe Swansea-kampen med vilje?? :lol: :lol:

Jeg er helt overbevist om, at Klopp har midlerne og at det er ham selv der holder os fra at hente nogen.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » onsdag, 24. jan, 2018 20:50

Jeg har stort set ikke set noget tysk bold og har derfor ikke noget indblik i hans kvaliteter.
Hvad tænker i om Christian Pulisic ?
Hvad ville han koste her i Januar ?
Kunne han være en løsning ?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 24. jan, 2018 21:41

rnh skrev:Jeg har stort set ikke set noget tysk bold og har derfor ikke noget indblik i hans kvaliteter.
Hvad tænker i om Christian Pulisic ?
Hvad ville han koste her i Januar ?
Kunne han være en løsning ?
Pulisic er et giga talent. Han er sindsygt hurtig og meget arbejdsom. Mangler måske det sidste killer instinct, men han er også stadig ung.

Minder i spillestil lidt om Dembele, som Dortmund solgte. Dog vil jeg mene, at Dembele er noget skarpere offensivt, mens Pulisic arbejder lidt bedre baglæns.

Det som Pulisic kunne løse på kort sigt, ville være at vi fortsat har fart nok at sætte på banen, hvis Salah eller Mané skulle blive skadet.

På længere sigt kunne han sagtens udvikle sig til en klassespiller på niveau med eksempelvis Coutinho, hvis alt ellers flasker sig. Og så kunne han måske gøre Liverpool til amerikanernes foretrukne fodboldhold og dermed gøre klubben interessant for sponsorer på den side af Atlanten.

Jeg tror, at han er den spiller, som Klopp allermest ønsker sig at arbejde med - vurderet ud fra, at vi har udvist interesse for ham lige siden Klopp kom til. Hvad han ville koste? Indtil videre har Dortmund slet ikke været interesseret i at sælge. Så det er svært at spå om. I det nuværende marked ville jeg personligt mene, at en pris på helt op til £50M kunne være fair, fordi han har så stort et potentiale. Men han mangler stadig det helt store gennembrud, så mange vil måske mene, at det er for dyrt.
Kloppite

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 24. jan, 2018 23:46

Pulisic har et stort potentiale, men hans nuværende niveau er ikke noget ekstraordinært. Kunne være spændende at få ind til sommer.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 25. jan, 2018 08:03

Aggerdoo skrev:
nikand skrev:Ift. At handle nu! Har jeg tit mistænkt managers for at tabe en kamp, for at vinde ejerens penge til køb af drømmespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du mistænker simpelthen Klopp for at ville tabe Swansea-kampen med vilje?? :lol: :lol:

Jeg er helt overbevist om, at Klopp har midlerne og at det er ham selv der holder os fra at hente nogen.
Nu nævner jeg ingen navne. Men jeg forstår faktisk godt De managers der udtager en masse reserver for at understrege udfordringen i truppen, og taber man er signalet i hvert fald sendt.

Klopp mistænker jeg ikke for dette. Heller ikke Wenger, da de undlade at handle spillere


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 25. jan, 2018 16:50

Tony Gallacher er hentet ind til U23:

https://www.belfasttelegraph.co.uk/spor ... 29877.html

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 25. jan, 2018 16:56

Nyt under solen, så virker Jurgen Klopp til at handle med store midler og få hans signings ind:

@AnfieldHQ
Liverpool have cooled on Thomas Lemar, I'm led to believe that's due to Klopp feeling that Lemar doesn't warrant the £90m price tag that Monaco want. Who knows whether that will change in the next week. (James Pearce)

Thomas Lemar og Naby Keita IND
Coutinho UD...

Tjahh, tjoo - Det styrker vel holdet gevaldigt til sommer, hvor de fleste hold vil få problemer med at komme igennem et fremragende Liverpool mandskab. Måske NY Målmand=, så kommer titlerne før eller senere.
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 25. jan, 2018 18:18

DAGGER! skrev:Nyt under solen, så virker Jurgen Klopp til at handle med store midler og få hans signings ind:

@AnfieldHQ
Liverpool have cooled on Thomas Lemar, I'm led to believe that's due to Klopp feeling that Lemar doesn't warrant the £90m price tag that Monaco want. Who knows whether that will change in the next week. (James Pearce)

Thomas Lemar og Naby Keita IND
Coutinho UD...

Tjahh, tjoo - Det styrker vel holdet gevaldigt til sommer, hvor de fleste hold vil få problemer med at komme igennem et fremragende Liverpool mandskab. Måske NY Målmand=, så kommer titlerne før eller senere.
Hvordan konkluderer du ud fra det tweet, at Klopp er klar til at handle “for store midler”? :D Tweetet siger jo ret beset det stik modsatte ;)

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 25. jan, 2018 20:11

Aggerdoo skrev:
nikand skrev:Ift. At handle nu! Har jeg tit mistænkt managers for at tabe en kamp, for at vinde ejerens penge til køb af drømmespillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du mistænker simpelthen Klopp for at ville tabe Swansea-kampen med vilje?? :lol: :lol:

Jeg er helt overbevist om, at Klopp har midlerne og at det er ham selv der holder os fra at hente nogen.
Jeg mistænker et Par managers for st udtage en hel række af ungdomsspillere ell spillere der sjældent får spilletid.
Klopp og Wenger mistænkes for at undlade at handle selvom pengene efter sigende er der.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 26. jan, 2018 07:22

Den italienske journalist Gianluca Di Marzio, skriver at LFC og Spurs har lagt bud På Pastore som hellere vil til Seria A.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 26. jan, 2018 11:24

nikand skrev:Den italienske journalist Gianluca Di Marzio, skriver at LFC og Spurs har lagt bud På Pastore som hellere vil til Seria A.
Afhængig af, hvor lidt vi skulle have budt, så lyder Pastore som et lidt mærkeligt target. En slags mellemløsning mellem Coutinho og Can, der vel er bedst på positioner, hvor vi allerede har spillere som Lallana, Oxelaide, Hendo, Milner, Gini og Keita til sommer.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 26. jan, 2018 11:31

texy skrev:
nikand skrev:Den italienske journalist Gianluca Di Marzio, skriver at LFC og Spurs har lagt bud På Pastore som hellere vil til Seria A.
Afhængig af, hvor lidt vi skulle have budt, så lyder Pastore som et lidt mærkeligt target. En slags mellemløsning mellem Coutinho og Can, der vel er bedst på positioner, hvor vi allerede har spillere som Lallana, Oxelaide, Hendo, Milner, Gini og Keita til sommer.
Jeg ser Pastore som noget mere kreativ og noget ringere defensivt end Milner-Lallana feltet eller i hvertfald inden høje ende, kunne være en god mand i de kampe hvor vi har manglet kreativitet på midten.

Men nej det skal være ret billigt hvis han skal være bejler til årets indkøb og jeg ved ikke om han passer ind i Klopps verden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

pingel
Indlæg: 1010
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 26. jan, 2018 11:33

texy skrev:
nikand skrev:Den italienske journalist Gianluca Di Marzio, skriver at LFC og Spurs har lagt bud På Pastore som hellere vil til Seria A.
Afhængig af, hvor lidt vi skulle have budt, så lyder Pastore som et lidt mærkeligt target. En slags mellemløsning mellem Coutinho og Can, der vel er bedst på positioner, hvor vi allerede har spillere som Lallana, Oxelaide, Hendo, Milner, Gini og Keita til sommer.
Det lyder mere som genbrug af rygte. Er han ikke blevet solgt til os i hvert eneste transfervindue siden hans anden sæson i Paris? Lige som så mange andre offensive spillere der ikke helt har slået igennem efter deres første store klubskifte...

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2129
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 26. jan, 2018 12:29

Quiny Promes rygtes til southampton for 30 mil £ hmmmm så ved vi hvem Liverpool smider 100 efter om et år :D
YNWA

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 26. jan, 2018 13:23

Redtothebone skrev:Quiny Promes rygtes til southampton for 30 mil £ hmmmm så ved vi hvem Liverpool smider 100 efter om et år :D
Lad os bare købe ham med det samme. Jeg mener det helt alvorligt. Så slipper vi for det fordyrende mellemled.

Ærgerligt at Carrillo allerede røg til Southampton for £19m. Han bliver en dyr mand nu.

Besvar