Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 28. mar, 2018 10:04

Jesper skrev:
liverpoolfc86 skrev:Fy for en skefuld. Min første tanke er at spillerne igen kan risikerer at stige yderlige i pris.
Jeg tror det betyder en hel anden dynamik på markedet, men det betyder også at de her transferhistorier nærmest bliver uendelige, da der er så kort tid mellem dem, hvor alle spillere reelt kan blive handlet. Den samlede omsætning vil formentlig stige, da der bliver pumpet flere penge ud i systemet.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er svært at sige, jeg syntes det er lidt synd, men på den anden side så slipper vi for at Coutinho starter sæsonen med at overveje om han kan undgå at spille CL for en klub fordi han gerne vil skifte til en anden i januar. Altså det er jo spekulation om det var noget han gjorde, muligvis bare en avis der skulle have en overskrift at sælge. Men man hører jo lidt om den slags spekulationer fra tid til anden.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » onsdag, 28. mar, 2018 10:19

Oomph242 skrev:Med det program vi har foran os har jeg svært ved, at se vi henter “5” point på Scum. Men alt kan selvfølgelig ske. Vi kan også være uheldige med at Chelsea henter os så langt er de ikke bag os. Tottenham er det også spændende og se om holder hjem uden Kane. Jeg er ikke sikker på noget før sæsonen er slut eller vi ikke kan hentes. CL har jeg meget svært ved, at se os vinde. Vi har jo ikke rigtigt mødt hold af den kaliber i playoff i snart 10 år. Så jeg ser os ikke samme favorit position som Barcelona, Real, Bayern og Juventus der. City har også en manager med erfaring med trofæer i turneringen. Samt har alle holdene en stærkere trup end os..

Er det sikkert vi køber en af Lemar eller Pulsic kaliber da, siden du nævner det?
Bare for at starte med det sidste, så er der desværre intet der er sikkert i forhold til transfers, bortset fra tilgangen af Keita.

I skrivende stund er vi 2 point efter. Ja, United har en kamp til gode, men det er stadig en kamp, der skal presses ind i et kampprogram. Jeg synes ikke, at de har et let kampprogram. Derudover, så har de en vigtig FA kamp mod Tottenham, og hvis vi ser på, hvordan Mourinho fuldstændig skrottede ligaen i forhold til Europa League sidste sæson, så er der en lille chance for, at han vil gøre det samme her. United har et godt forspring, så det er en luksus, som Tottenham ikke kan gøre brug af. Jeg siger ikke det sker, men det er set før. Personligt tror jeg, at Mourinho er fløjtende ligeglad med, om han bliver nummer 2,3 eller 4, så længe han vinder noget. De møder også City i ligaen. Ja, City spiller mod os i Champions League, så måske de prioriterer den kamp. Men jeg kan heller ikke undgå at tænke, at City ikke bare smider kampen, selvom de har et kæmpe forspring. Det drejer sig om håneretten, og den skal man ikke glemme. Der er så meget stolthed på spil, ligesom når vi møder Everton. Så jeg tror ikke, at det bliver en let kamp for United. United møder også Arsenal. Arsenal har skuffet gevaldigt i denne sæson, men det ligner, at Mkhitaryan og Aubameyang er begyndt at finde hinanden meget fint. Så måske de kan give United kamp til stregen. Sidst men ikke mindst, så har United døjet lidt med formen, hvor vi er i en opadgående formkurve. Så 5 point på 7/8 kampe, er efter min mening langt fra umuligt.

Mht. Champions Leauge. Så synes, at man skal huske 2009 kampen mod Real Madrid, vi var ikke favoritter, men vi spillede godt og vandt overbevisende. Jeg tror, at det samme kan gøres i år. Vi er, som nævnt ovenfor, i en opadgående formkurve, og hvis vi rammer dagen, så kan vi slå alle.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » onsdag, 28. mar, 2018 20:37

Jeg tror ikke, Mourinho eller United's fans er fløjtende ligeglad med, om man ender 2, 3 eller 4. Mourinho "solgte" PL-kampene i sidste sæson, da det lignede den nemmeste vej til CL (med et nogenlunde prestigefyldt trofæ som bonus). Et sats der betalte sig. Jeg tror ikke, Mourinho eller United's spillere er blinde for, at både vi og Spurs kan komme rendende med hurtige skridt bagfra, hvis der slækkes på intensiteten i PL. FA'en giver et trofæ men ingen CL. Og så er forventningerne fra United's fans større i denne sæson til Mourinho. Han er jo med rette berygtet for hans normalt gode 2. sæson. City og United er også økonomisk de største spillere i ligaen pt. og bør befinde sig i den absolutte top.

Og med al kritikken af Mourinhos antifodbold denne sæson har han ikke råd til, at United pludseligt har mere end ét skridt op til PL-tronen. Hvis ikke resultatet af det kedelige spil på banen er effektivitet og resultater ift. flottere spillende hold som især os og også Spurs, så vil kritikken af Mourinho tage til og fans vil måske kræve en fyring.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » torsdag, 29. mar, 2018 13:48

Jeg er meget enig med dig i forhold til Uniteds fans, men det er ikke dem, der sætter Uniteds hold. Men når det kommer til Mourinho, så er jeg uenig. Det er helt korrekt, at han fik adgang til Champions League sidste sæson ved at vinde Europa League. Den adgang har han allerede i år, og der er ingen chance for, at vinde ligaen. Derfor tror jeg, at Mourinho foretrækker endnu et trofæ til samlingen. Han virker ikke som manden, der samler på 2., 3., eller 4. pladser, det virker som om, at de er ligegyldige for ham.
Derudover, så har han indtil videre været ligeglad med, hvad Uniteds fans har haft at sige. Det virker som om, at han har fået frie tøjler i forhold til ledelse. Der har de forgangne uger været udtalelser fra Mourinho, som har været meget ekstreme, og måske havde medført fyring i andre klubber. Så hvad andre mener tænker eller tror, det tror jeg ikke rører ham. Han virker også komplet ligeglad med, hvilken måde han vinder kampe på, målet helliger midlet. Så hvis Tottenham spiller flot fodbold og ender som 3'er og United som 4'er, men United vinder FA cupen, så tror jeg, at han stadig vil betragte det som en sejr.
I forhold til United og Citys økonomi, så er det korrekt, at de skal være med i toppen, men det er top 4 også. Derfor vil et trofæ være meget vigtigt, og så er FA ikke et hvilket som helst trofæ i England, det betyder rigtig meget.

Jeg tror, at Mourinho har meget lang line hos klubbens ledelse. Det er klart, at der er fans der vil brokke sig. Men jeg tror, at der vil være flere utilfredse fans, hvis United slet ikke vinder noget, end der vil være, hvis de vinder FA cupen.

Jeg siger ikke, at han "smider" nogle kampe, men jeg siger, at det kunne ligne ham. Derfor så er de 2/5 point ikke umulige at hente på United.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 01. apr, 2018 10:01

Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. apr, 2018 15:38

Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14382
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 01. apr, 2018 15:50

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.
Ceballos? Du ser for lidt fodbold. Han er en perfekt Klopp spiller
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 01. apr, 2018 16:18

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.
Ceballos? Du ser for lidt fodbold. Han er en perfekt Klopp spiller
Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke har set ham spille meget, vil han kunne gå direkte ind i vores start 11?
Ellers så jeg gerne vi kiggede andet steds, vi mangler ikke rigtig mere bredde på midten.
Jeg drømmer stadig om Isco, som vil passe perfekt ind.

Jeg ved godt at han bliver svær, men han vil være perfekt.

Chelsea og Arsenal, kan stå uden Chl. Tottenham har ikke den økonomiske købekraft tror jeg, hvis vi skal sammenligne os med dem, for ikke at tale løn.

Utd. ville sagtens kunne bruge ham, men i deres nuværende konstellation, men det er ikke der de har mest brug for forstærkning.
City, de køber jo bare alt, han vil sagtens kunne passe ind hos dem, men de har både Silva, Bernardo Silva og Gundogan på midten, for ikke at tale om de andre der kan spille den plads.

Jeg drømmer nok bare, men det kan altså løft os et kæmpe skridt også er det en kæmpe signing, hvis vi kan hente ham foran vores konkurrenter.
Billede

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 01. apr, 2018 16:23

Xenne skrev:
Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.
Ceballos? Du ser for lidt fodbold. Han er en perfekt Klopp spiller
Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke har set ham spille meget, vil han kunne gå direkte ind i vores start 11?
Ellers så jeg gerne vi kiggede andet steds, vi mangler ikke rigtig mere bredde på midten.
Jeg drømmer stadig om Isco, som vil passe perfekt ind.

Jeg ved godt at han bliver svær, men han vil være perfekt.

Chelsea og Arsenal, kan stå uden Chl. Tottenham har ikke den økonomiske købekraft tror jeg, hvis vi skal sammenligne os med dem, for ikke at tale løn.

Utd. ville sagtens kunne bruge ham, men i deres nuværende konstellation, men det er ikke der de har mest brug for forstærkning.
City, de køber jo bare alt, han vil sagtens kunne passe ind hos dem, men de har både Silva, Bernardo Silva og Gundogan på midten, for ikke at tale om de andre der kan spille den plads.

Jeg drømmer nok bare, men det kan altså løft os et kæmpe skridt også er det en kæmpe signing, hvis vi kan hente ham foran vores konkurrenter.
Helt enig. Et køb af Isco vil være et drømme køb. Han kan spille alle offensive pladser.

Tvivler på Real ender med at sælge ham og brækker mig, hvis han ryger til ManuBillede eller CityBillede

Og så tror jeg vi skal holde os væk fra Meyer, medmindre vi får ham UB.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 01. apr, 2018 17:30

liverpoolfc86 skrev:
Xenne skrev:
Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.
Ceballos? Du ser for lidt fodbold. Han er en perfekt Klopp spiller
Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke har set ham spille meget, vil han kunne gå direkte ind i vores start 11?
Ellers så jeg gerne vi kiggede andet steds, vi mangler ikke rigtig mere bredde på midten.
Jeg drømmer stadig om Isco, som vil passe perfekt ind.

Jeg ved godt at han bliver svær, men han vil være perfekt.

Chelsea og Arsenal, kan stå uden Chl. Tottenham har ikke den økonomiske købekraft tror jeg, hvis vi skal sammenligne os med dem, for ikke at tale løn.

Utd. ville sagtens kunne bruge ham, men i deres nuværende konstellation, men det er ikke der de har mest brug for forstærkning.
City, de køber jo bare alt, han vil sagtens kunne passe ind hos dem, men de har både Silva, Bernardo Silva og Gundogan på midten, for ikke at tale om de andre der kan spille den plads.

Jeg drømmer nok bare, men det kan altså løft os et kæmpe skridt også er det en kæmpe signing, hvis vi kan hente ham foran vores konkurrenter.
Helt enig. Et køb af Isco vil være et drømme køb. Han kan spille alle offensive pladser.

Tvivler på Real ender med at sælge ham og brækker mig, hvis han ryger til ManuBillede eller CityBillede

Og så tror jeg vi skal holde os væk fra Meyer, medmindre vi får ham UB.
Men han spiller jo langt fra nok, i forhold til hans kvaliteter, derudover kan de måske finansiere et køb af en målmand eller wing.

Min pointe er egentlig også bare, at hvis man ser på hvor på banen vi har mest brug for forstærkning, så er det en målmand, midtbane wing og er fristet til at sige højre back eller midterforsvar.

Det er de pladser, hvor vi pt. er svagest og har været det gennem sæsonen.
Målmand, taler for sig selv.
Midtbane, vi mangler en der kan være creatør, Milner, Henderson, Can, Wijnaldum, Grujic er alle rugbrødsmotorer, Ox og Lallana kan dog lidt mere kreativt.
Wing, vi er lidt tyndt besat, Chamberlain kan måske gardere lidt, ellers er det vores unge talenter, som skal tage over ved skade, det er ikke en holdbar løsning.
Højre back, fordi Gomez skal bruges længere inde, derudover så er TAA de seneste par kampe været ringe.

Hvis vi forestiller os et scenarie hvor man vi kun kan forstærke 4 pladser, så vil de 4 ovenstående pladser, formentlig være der, hvor det er mest tiltrængt.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 01. apr, 2018 19:43

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.
Overhovedet ikke. Tjek noget Youtube, og du vil kunne se, at han er en virkelig dygtig spiller, der naturligvis skal udvikles til at blive en Klopp/Liverpool-spiller, men han alle redskaberne til at kunne blive en super offensiv midt for os til en meget fin pris tilsyneladende.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. apr, 2018 20:59

Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.
Overhovedet ikke. Tjek noget Youtube, og du vil kunne se, at han er en virkelig dygtig spiller, der naturligvis skal udvikles til at blive en Klopp/Liverpool-spiller, men han alle redskaberne til at kunne blive en super offensiv midt for os til en meget fin pris tilsyneladende.
Youtube??? :D :D skal vi hæve niveauet i debatten lidt og ikke diskutere ud fra Youtube? :D

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. apr, 2018 20:59

Emmy skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.
Ceballos? Du ser for lidt fodbold. Han er en perfekt Klopp spiller
Forkert. Du ser for lidt fodbold.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 01. apr, 2018 21:02

Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:
Aggerdoo skrev:
Niels K skrev:Dani Ceballos-rygterne bliver ved og ved:

http://football-talk.co.uk/136376/liver ... -25m-deal/

Vi mangler jo nok den offensive midtbane-type, efter Cou forlod os, og Lallana har vi ikke set meget til hele sæsonen.
Jeg tror, han vil være en rigtig god mand at få tilført sammen med Keita, og så skal vi have forlænget med Can.
Har svært ved at se ham passe ind. For langsom og har for store bevægelser. Der er ikke meget Klopp-spiller over ham.
Overhovedet ikke. Tjek noget Youtube, og du vil kunne se, at han er en virkelig dygtig spiller, der naturligvis skal udvikles til at blive en Klopp/Liverpool-spiller, men han alle redskaberne til at kunne blive en super offensiv midt for os til en meget fin pris tilsyneladende.
Youtube??? :D :D skal vi hæve niveauet i debatten lidt og ikke diskutere ud fra Youtube? :D
Det ville undre mig rigtig meget, hvis du lige kunne hive flere gange 90 minutters kampe op af hukommelsen og fælde en endelig dom over ham. Youtube videoer kan i hvert fald vise dig, at han ikke er langsom, og at han ikke har store bevægelser.

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » søndag, 01. apr, 2018 21:49

Hvad med Max Meyer fra Schalke, han er transferfri og de tyske spillere har generelt bare højt niveau

Besvar