Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » mandag, 09. apr, 2018 11:09

AJJ skrev::)
Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at det rygte intet havde på sig. Men jeg kunne mærke, at jeg alligevel blev sur. Der er ikke mange ting jeg hader, men Fellaini kommer virkelig tæt på den korte liste af ting.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 09. apr, 2018 12:46

Årtiers mest latterlige rygte.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » mandag, 09. apr, 2018 14:42

ilusio skrev:Årtiers mest latterlige rygte.
Men et godt grin ;)

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 10. apr, 2018 06:58

ilusio skrev:Årtiers mest latterlige rygte.
Ville smide trøjen hvis det skete!

Den værste spiller by far!

Jeg bliver aggressiv bare af rygtet!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 10. apr, 2018 15:35



Ved godt det er pisse urealistisk, men jeg ville elske Martial under Klopp.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » tirsdag, 10. apr, 2018 16:37

YNWA! skrev:

Ved godt det er pisse urealistisk, men jeg ville elske Martial under Klopp.

Vile være et kæmpe scoop. Martial er for mig den eneste der minder om Henry i stil, og i et offensivt hold som Liverpool ville han skinne igennem. Men det ville være en historisk transfer og et enormt statement fra klubben. Først Oxlade fra Arsenal og så Martial fra United. :D

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 10. apr, 2018 16:46

Direkte handel mellem united og Liverpool sker ikke.

fri transfer er den eneste chance for en spiller mellem de 2 klubber
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 10. apr, 2018 17:00

Wormie skrev:Direkte handel mellem united og Liverpool sker ikke.

fri transfer er den eneste chance for en spiller mellem de 2 klubber
Så må vi nøjes med Fellaini ;)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 10. apr, 2018 18:04

YNWA! skrev:

Ved godt det er pisse urealistisk, men jeg ville elske Martial under Klopp.
Helt enig. Han ville passe godt ind hos os.
Kloppite

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » onsdag, 11. apr, 2018 00:28

Flabet hvis vi fyrede et bud af.
Vi har klopp og de Mou, historien ville være skrevet..... og det er jo nye tider klubberne har jo ingen magt længere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. apr, 2018 00:50

Har i bud på et nyt 'Robertson køb' hos en nedrykker? Altså et billigt køb, som viser sig at være et super godt køb, og langt flere penge værd.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » onsdag, 11. apr, 2018 06:19

Jeg ser frem til det her transfervindue. Vi har banken bugnende fuld af penge, og vi skal have en større bredde med mere kvalitet.
Med Van Dijk har vi i den grad fået styr på forsvaret, og en ekstra midterforsvarer med klasse vil være godt.
Men umiddelbart vil jeg gå efter 3x1 stærk spiller, en for hver kæde, og Keita er en af dem. Vi skal have en midtbane, der kan spille bold med City, når de folder sig mest ud. Det må være overkommeligt at købe en stærkere spiller end Wijnaldum. Og vi bør have en bænk, hvor vi kan sætte en spiller ind ca. på niveau med ham han skal udskifte.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 11. apr, 2018 07:34

Hr. Drejer skrev:Har i bud på et nyt 'Robertson køb' hos en nedrykker? Altså et billigt køb, som viser sig at være et super godt køb, og langt flere penge værd.
Mit bedste bud vil være Sessegnon hos Fulham - som ikke er nedrykker, men et Championship-hold.

Alternativt Zaha, hvis Palace rykker ned. Men han bliver nok næppe billig, da hans kvaliteter er temmelig velkendte.

For mig ville kaninen op af hatten være, hvis vi kunne hente Wanyama i Tottenham. Han er ikke længere førstevalg på deres defensive midt, men præcise det dygtigt spillende fysiske brød, som vi godt kunne bruge som alternativ til Hendo på midten.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 11. apr, 2018 07:53

Til forsvaret ville jeg som texy gerne hente Sessegnon. Om vi skal beholde Moreno eller ej, må være op til Klopp og Moreno.
Clyne er tilbage, så Gomez skal vise, at han vil ind i det centrale. Om vi skal af med Klavan i den forbindelse, må Klopp og Klavan finde ud af, men der er rigeligt med spillere/bredde dernede.

Målmænd: Karius, Ward, Grabara.

Gini har lige leveret en kongeindsats i den måske sværeste kamp overhovedet med en kamp som 6'er under bæltet før det mod Everton. Jeg kan sagtens se Gini være en utility-spiller, som kan spille overalt på midten, men som først og fremmest spiller, når Hendo skal have et break, og mere i de svære kampe end mod modstandere med parkerede busser.
Grujic kan være det 3. valg til 6'eren, hvis vi skal have mere luftstyrke mod primitive hold, der losser op på en targetman. Grujic skal dog udlejes, hvis ikke der er et rimeligt antal kampe til ham i sæsonen.

Som 8'ere har vi så Keita, Oxlade, Milner, Lallana, (Gini og Grujic), så vi mangler jo ikke spillere derinde heller. Jeg vil dog gerne have en mere rendyrket offensiv midt også, som kan være nøglen, når døren til bussen skal låses op. Det må meget gerne være en vild spiller, som udover 10'eren også kan spille som wide man. Vi har således rigelig bredde på den centrale midt.

Om vi skal have en angriber mere, skal jeg ikke gøre mig klog på, men vi skal vel ikke umiddelbart have mere end 4: Firmino, Ings, Solanke, Brewster til 1 plads ? Så må det være Ings, der skal sælges, eller der skal lejes spillere ud og så hente en topspiller ind. Det kan bare ikke være så motiverende for de unge spillere ?

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 11. apr, 2018 17:03

Hr. Drejer skrev:Har i bud på et nyt 'Robertson køb' hos en nedrykker? Altså et billigt køb, som viser sig at være et super godt køb, og langt flere penge værd.
Hvis vi havde ville vi arbejde for en PL klub 8-)

Har Southhampton nogle gode spillere tilbage eller har vi fået hentet dem alle?

Ellers er Köln på vej ned og vi har da luftet Jonas Hector nogle gange som VB eller DM, Henderson er ikke super driftsikker og lidt rutine ville ikke være af vejen, men han er jo heller ikke så ukendt som Robertson var og havde en lang skadespause i denne sæson kan jeg se. Måske Hector ville være bedre end Moreno, i det mindste i luften, nok ikke offensivt.

edit: Hamborg er også på vej ned, der burde næsten være et godt talent i den klub et sted, jeg ved bare ikke hvem han er :lol:

Besvar