Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. maj, 2018 09:15

Redmaniac skrev:Jeg kender intet andet til Ceballos end de obligatoriske youtube videoer, som jeg har set.

Ud fra dette ser jeg en spiller, der er god teknisk, har et godt øje for spillet, spiller godt i små rum, samt er god til at skærme bolden af, hvilket naturligvis er attraktive kvaliteter.

Det jeg også ser er en spiller, der i bedste Pogba, samt til dels Lallana, stil ofte holder for længe i bolden - på en flot måde ganske vist - hvilket sænker tempoet i spillet gevaldigt. Der vil være noget arbejde i forhold til at få ham til at slippe bolden noget hurtigere således, at modstanderen ikke får tid til at organisere tropperne.
Det er bestemt noget at arbejde med, men det kommer sig nok lidt af at være stjerne i Betis og udråbt som det helt store i Spanien.
Som R_G_F skriver, så mangler der også noget slutprodukt, men Klopp er jo glad for uslebne diamanter, som han kan file til, og talentet er så stort, og han løber så mange km i kampene, så er fundamentet dér, og mon ikke som med fx Ox og Salah, at Klopp kan få ham til at spille for holdet (slippe bolden) og søge sine egne chancer ved at være mere direkte (som Ox og Salah) ? Det tror jeg nemt kunne ske.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. maj, 2018 09:22

nikand skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Der er ikke mange ligheder mellem Alonso og Ceballos. De er begge teknisk gode, men der stopper lighedstegnene så også.
Præcis. Men i la liga findes andre mulige defensive/ midt midtbanespillere med offensivt flair. Se indlæg længere oppe.
Jeg er ret sikker på, at Ceballos ikke vil blive en defensiv midt hos os. Han ser sig selv som en Isco/Iniesta-type, så jeg synes mere, at en spiller som Asier Illarramendi passer på din Alonso-beskrivelse, og jeg tager meget gerne begge 2, selvom jeg tvivler på, at vi får 2 mere ind udover Naby Keita.
Det skulle lige være, hvis vi udover Can og siger tak for denne gang til Lallana, og de udlejede/unge spillere bliver vejet for lette.

DM: Henderson, Illarramendi
MM: Oxlade, Keita, Milner, Gini
OM: Ceballos (måske Max Meyer ?)

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11331
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 03. maj, 2018 09:38

Xenne skrev:
zalcos skrev:Nye forsvarsspillere......
Lovren har ganske enkelt ikke niveau'et.
Selvom jeg håber og håber og gang på gang bakker ham op.
Han er talentløs og dummer sig gang på gang, det hjælper heller ikke at Trent spiller en vanvittig dårlig kamp.
Jeg mener dog ikke, at vi skal ændre ved vores nuværende back løsning, det er en midterforsvar ved siden af VVD, som vi mangler også en målmand i verdensklasse.
Talentløs synes jeg er ffor hård en bedømmelse af Lovren. ...men han har store udsving i sine præstationer, og så tilsat en hjerneblødning eller to en gang i mellem.

Jeg ser meget gerne, at vi bruger Klopp/Finale/Van Dijk som lokkemad til at indfange Stefan de Vrij på en fri transfer her til sommer.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. maj, 2018 09:55

Cynwal skrev:
Xenne skrev:
zalcos skrev:Nye forsvarsspillere......
Lovren har ganske enkelt ikke niveau'et.
Selvom jeg håber og håber og gang på gang bakker ham op.
Han er talentløs og dummer sig gang på gang, det hjælper heller ikke at Trent spiller en vanvittig dårlig kamp.
Jeg mener dog ikke, at vi skal ændre ved vores nuværende back løsning, det er en midterforsvar ved siden af VVD, som vi mangler også en målmand i verdensklasse.
Talentløs synes jeg er ffor hård en bedømmelse af Lovren. ...men han har store udsving i sine præstationer, og så tilsat en hjerneblødning eller to en gang i mellem.

Jeg ser meget gerne, at vi bruger Klopp/Finale/Van Dijk som lokkemad til at indfange Stefan de Vrij på en fri transfer her til sommer.
Mon ikke van Dijk har fået at vide, at nu spiller han sæsonen færdig med dem, vi har, og så vil han også have et ord at sige ift, hvem der evt skal hentes ind som hans makker til næste sæson ? Han kender både de Vrij og de Ligt, så det er nok 2 rigtig gode bud, men jeg ønsker ikke at skille mig af med Lovren, så er det mere Matip, jeg ville se på og forlænge med Klavan.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 03. maj, 2018 09:56

Cynwal skrev:
Xenne skrev:
zalcos skrev:Nye forsvarsspillere......
Lovren har ganske enkelt ikke niveau'et.
Selvom jeg håber og håber og gang på gang bakker ham op.
Han er talentløs og dummer sig gang på gang, det hjælper heller ikke at Trent spiller en vanvittig dårlig kamp.
Jeg mener dog ikke, at vi skal ændre ved vores nuværende back løsning, det er en midterforsvar ved siden af VVD, som vi mangler også en målmand i verdensklasse.
Talentløs synes jeg er ffor hård en bedømmelse af Lovren. ...men han har store udsving i sine præstationer, og så tilsat en hjerneblødning eller to en gang i mellem.

Jeg ser meget gerne, at vi bruger Klopp/Finale/Van Dijk som lokkemad til at indfange Stefan de Vrij på en fri transfer her til sommer.
Ja det har du nok ret i, men han laver bare så mange fejl, se over de to kampe mod Roma og generelt bare i løbet af sæsonen.
Tør slet ikke tænke på, hvis der kommer et recap af hans fejl.

De Vrij, ville bestemt være en positiv tilføjning.
Jeg ved ikke hvem ellers, måske Koulibaly, så har Mane en kammerat fra hans land :)
Billede

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 03. maj, 2018 10:28

Er Vrij virkelig så god som man hører?
Alle synes at ville have ham men jeg kender ham slet ikke :dontknow:

Men ER han bedre end Lovren (som jeg anser som bedre end Matib lige nu), og så endda på fri transfer, ja så skal vi da bare slå til. En opgradering til en yngre model hvor vi økonomisk også får noget ud af det. Det er jo lidt en no-brainer.

Jeg kan bare ikke vurdere om det vil være så godt.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 03. maj, 2018 10:37

Jeg har ikke set Lazio i denne säson, men husker De Vrij som ret langsom. Ganske solid, men ved ikke, om han er bedre end Matip eller Lovren. Paa fri transfer ville han dog väre glimrende at faa ind uanset hvad og saa ud med Klavan, der er meget sympatisk, men bare ikke helt har niveauet.

Oomph242
Indlæg: 5693
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 03. maj, 2018 10:37

ilusio skrev:Er Vrij virkelig så god som man hører?
Alle synes at ville have ham men jeg kender ham slet ikke :dontknow:

Men ER han bedre end Lovren (som jeg anser som bedre end Matib lige nu), og så endda på fri transfer, ja så skal vi da bare slå til. En opgradering til en yngre model hvor vi økonomisk også får noget ud af det. Det er jo lidt en no-brainer.

Jeg kan bare ikke vurdere om det vil være så godt.

Et er sikkert vi skal have gjort noget mere ved forsvaret. Når Salah ikke har dagen og modstanderne angriber med lidt flere folk, virker det ikke som om vores forsvar er blevet så meget bedre en før VvD kom. Der skal mere til, en verdensklasse målmand og en langt bedre makker til VvD vil være en god start..

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 03. maj, 2018 11:00

Xenne skrev:
Tør slet ikke tænke på, hvis der kommer et recap af hans fejl.

https://twitter.com/SGEHJR/status/973220860730408960

Jeg er ikke enig i al kritikken og han går også lidt langt tilbage, spillere skal trods alt have tid til at falde til og forbedre sig. Omvendt tager han næsten kun fejl der fører til mål.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AJJ
Indlæg: 2425
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 03. maj, 2018 11:29

ilusio skrev:Er Vrij virkelig så god som man hører?
Alle synes at ville have ham men jeg kender ham slet ikke :dontknow:

Men ER han bedre end Lovren (som jeg anser som bedre end Matib lige nu), og så endda på fri transfer, ja så skal vi da bare slå til. En opgradering til en yngre model hvor vi økonomisk også får noget ud af det. Det er jo lidt en no-brainer.

Jeg kan bare ikke vurdere om det vil være så godt.
Skal det nu også være kriterie for at udtale sig om en spiller. ;)

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 03. maj, 2018 11:41

sjampen skrev:
Xenne skrev:
Tør slet ikke tænke på, hvis der kommer et recap af hans fejl.

https://twitter.com/SGEHJR/status/973220860730408960

Jeg er ikke enig i al kritikken og han går også lidt langt tilbage, spillere skal trods alt have tid til at falde til og forbedre sig. Omvendt tager han næsten kun fejl der fører til mål.
Han er som ham rapporten selv beskriver, et "accident waiting to happen".
Han kan sagtens spille gode kampe, men de fejl han laver er fatale og der er efterhånden mange af dem.
Det er klart en af vores svageste punkter i start 11'eren.
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11331
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 03. maj, 2018 12:12

Xenne skrev:Han kan sagtens spille gode kampe, men de fejl han laver er fatale og der er efterhånden mange af dem.
Arrrhhhh ..... Mig bekendt er der ikke nogen, der er døde endnu, grundet en fejl af Lovren. Jeg indrømmer, at jeg var tæt på et hjertestop, da jeg stod på 4 række på The Kop i Brendan Rodgers sidste sæson, og på 10 meters afstand så Lovren lave en dribling på egen baglinje, som resulterede i en frispilning af en West Ham spiller, og scoring til 0-2. Vi tabte for i øvrigt kampen 3-0, men jeg hørte ingen ambulancer eller så nogen få hjertemassage el. lign. i forbindelse med Lovrens fejl.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1635
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 03. maj, 2018 12:16

Det virker for mig, som om Lovren mangler spil intelligensen.

Fysisks, og teknisk synes jeg sådan set han er ganske glimrende.

Han kan bare ikkke omsætte det, og jeg tror desværre det er spilintelligensen som mangler. Desværre hans alder taget i betratning tror jeg aldrig denne kommer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. maj, 2018 12:58

Jeg ved godt, at nogle mener, at Klopp altid bare roser vores spillere derud ad, men jeg synes nu, at Klopp vejer sine ord, og han er temmelig konsekvent i sine handlinger. Denne udtalelser er kæmpe opbakning til Lovren - og Karius såmænd også:

http://www.espn.co.uk/football/liverpoo ... rgen-klopp

Jeg er fuldstændig enig i, at alle de bedste forsvarere laver fejl og nogle store af slagsen også. Vi har selv udstillet et pænt antal af dem i denne sæson, og vi glemmer også, når en stor fejl ikke leder til mål men lige så godt kunne have gjort det.

Omkring samme tid sidste år blev der tygget lidt tal igennem ift spillere i de 5 største ligaer, og der lå Lovren meget godt til:

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... p-13042724

På samme tid i 2015 kom han også ud som nr. 1 i PL:

http://www.espn.com/soccer/liverpool/st ... -says-cies

Så det er da statistik, som ofte er anderledes end det oplevede, når mange af os er særlig gode til at lede efter fejl, hvor Lovren laver nogle ret åbenlyse af slagsen, men jeg forestiller mig, at hvis man studerer Lovren nøje gennem hele kampen og alle kampe over sæsonen, så leverer han ret sikkert et ganske flot stykke arbejde som hovedregel.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 03. maj, 2018 13:16

Cynwal skrev:
Xenne skrev:Han kan sagtens spille gode kampe, men de fejl han laver er fatale og der er efterhånden mange af dem.
Arrrhhhh ..... Mig bekendt er der ikke nogen, der er døde endnu, grundet en fejl af Lovren. Jeg indrømmer, at jeg var tæt på et hjertestop, da jeg stod på 4 række på The Kop i Brendan Rodgers sidste sæson, og på 10 meters afstand så Lovren lave en dribling på egen baglinje, som resulterede i en frispilning af en West Ham spiller, og scoring til 0-2. Vi tabte for i øvrigt kampen 3-0, men jeg hørte ingen ambulancer eller så nogen få hjertemassage el. lign. i forbindelse med Lovrens fejl.
Nej der må jeg give mig, men i synonym ordbogen er han oplistet under hjertestop.
Denne sæson har Matip desværre være meget plaget af skader og har ikke været god de kampe han har spillet.
Han var i min verden foran Lovren i køen, men pt. er han den bedste vi har, så støtter ham da og håber på det bedste.
Billede

Besvar