Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cee-Jay
Indlæg: 120
Tilmeldt: fredag, 02. maj, 2008 17:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cee-Jay » onsdag, 30. maj, 2018 20:11

Allison er fin, men ikke til den pris. Er en Bernd Leno ikke bedre end Karius? Nu har Leverkusen jo hentet Hradecky, og det kunne vel være fordi Leno er på vej videre..

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 30. maj, 2018 21:09

Leno er faldet meget i niveau de sidste par sæsoner. Hvis ikke vi kan hente en top top målmand, så skal der bare arbejdes videre med Karius
"We're not racist, we only hate the mancs"

khede
Indlæg: 140
Tilmeldt: torsdag, 29. apr, 2010 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af khede » torsdag, 31. maj, 2018 01:37

Allison er god men til 90 af de helt lange er han sgu for dyr, så hellere lægge 10 mere og få en verdens 3 bedste på den post OBLAK, ser ham, Neuer og DDG som på en hylde højere end alle andre målmænd. Har set flere kampe i år med A.Madrid og han er altså enestående god, godt forsvar ja, men han redder ligesom de to andre bolde man ikke kan redde, desuden har han enormt meget erfaring fra højeste niveau, er super glad for Keita og Fabinho, få Oblak og Fekir i hus og det bliver det bedste transfer vindue ever og få solgt noget af dødvægten. Læs Sturridge osv.....

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 31. maj, 2018 09:38

Courtois? Jeg har faktisk ikke nogen ide om, hvordan han er som sweeper keeper? Men han dominerer sit felt og redder rigtig mange svære bolde (I hvert fald tidligere i sin karriere)
I sin sidste tid i A.Madrid var han vel i top 2-3 stykker i verden.
Og da det er sidste chance for Chelsea til at få penge for ham, så kunne han være en "billig" løsning.

Men er der nogen der har nogen ide om, hvordan hans form har været det sidste år?

https://www.plbold.dk/nyhed/courtois-er ... i-kulissen

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 31. maj, 2018 10:26

Courtois har ikke haft sin bedste sæson, lige som resten af Chelsea-holdet. Men han vil være en kæmpe opgradering i forhold til vores nuværende keepere. Den lyder dog lidt usandsynlig, synes jeg.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » torsdag, 31. maj, 2018 11:19

Til at forbedre start 11'eren og dermed også "bænken" ved at nuværende førstevalg skubbes derned:
Mål: Oblak
Midt: Keita, Fabinho
Offensiv: Fekir

En af disse 3 "talenter": Sessegnon, Pulicic, Dembele (pladestave)

Det er min vilde drøm.
Det betyder også at vi må kunne sælge en del "balast" da nogle af vores spillere kommer godt bagud i køen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 31. maj, 2018 13:51

Weissmuller skrev:
nikand skrev:Oblak er fantastisk. Jeg er i tvivl om hvorvidt Oblak er i så høj klasse, grundet Atleticos spillestil og lavt forsvarsspil og gode forsvar.

Oblak har jeg næsten aldrig set ‘spille’ fodbold, men redninger har han utrolig mange af.
Lige den der, syntes jeg er en rigtig god pointe. Hele Atleticos spillestil er sat op omkring et stækt forsvar. Og de er et af de bedste forsvars hold i verden.

Læste et sted, (har selvfølgelig glemt hvor det var) at Liverpool egentlig ikke tillod ret mange chancer inde i feltet, men når de gjorde, blev det altid til kæmpe chancer imod.
Den artikel læste jeg også. En essens er at målmanden også skal vurderes på hvor store muligheder, åbne chancer modstandere får.

Oblak, Coutouis, Allison. Tre bud, og siger ja tak til alle tre. Men at snuppe Coutouis (så lærer jeg nok at stave mavney) vil være top.
We need a new Fowler...

Weissmuller
Indlæg: 373
Tilmeldt: torsdag, 06. sep, 2012 22:28
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissmuller » torsdag, 31. maj, 2018 17:20

nikand skrev:
Weissmuller skrev:
nikand skrev:Oblak er fantastisk. Jeg er i tvivl om hvorvidt Oblak er i så høj klasse, grundet Atleticos spillestil og lavt forsvarsspil og gode forsvar.

Oblak har jeg næsten aldrig set ‘spille’ fodbold, men redninger har han utrolig mange af.
Lige den der, syntes jeg er en rigtig god pointe. Hele Atleticos spillestil er sat op omkring et stækt forsvar. Og de er et af de bedste forsvars hold i verden.

Læste et sted, (har selvfølgelig glemt hvor det var) at Liverpool egentlig ikke tillod ret mange chancer inde i feltet, men når de gjorde, blev det altid til kæmpe chancer imod.
Den artikel læste jeg også. En essens er at målmanden også skal vurderes på hvor store muligheder, åbne chancer modstandere får.

Oblak, Coutouis, Allison. Tre bud, og siger ja tak til alle tre. Men at snuppe Coutouis (så lærer jeg nok at stave mavney) vil være top.
Klare opgraderinger alle 3.
Jeg tror at man skal passe på med at tro, at hvis vi "bare" køber en af de her målmænd, så er alt fryd og gammen.
Jeg tror ikke at det er ret nemt, at være målmand i LFC pga. Vores spillestil. Van Dijk, har efter min mening, hjulpet en hel del på det problem. Men de chancer vi giver væk, vil tit være store chancer, da vi selv bliver fanget i ubalance, hvis modstanderen finder vej igennem vores pres.

Jeg har faktisk ikke set Oblak spille ret meget. Men hans stats er jo super.
Syntes jeg har læst et sted, at han ikke kommer så godt ud i feltet. Anyone?
Og igen, hans stats, er måske også ekstra gode pga. Det super forsvar der står foran ham.
Men en top top målmand, uden tvivl.

Allison bliver vildt dyr. Roma vil uden tvivl prøve at hente det, de føler de tabte på Salah.

Courtois tror jeg ikke på. Han vil til Madrid.

Men ville selvfølgelig sige ja tak, til hvilken af de 3, uden at blinke.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 31. maj, 2018 19:43

Som trænere som erstattet for Gerrard? Og Hvis Buvac forlader LFC som Liverpool.no skriver, hvem skal man så ansætte? Pep Lijnders nævner artiklen.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 31. maj, 2018 19:46

Courtois hjem til Atl Madrid og Oblak til Liverpool. Done
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 31. maj, 2018 19:58

Ward på kassen

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 31. maj, 2018 21:55

Emmy skrev:Courtois hjem til Atl Madrid og Oblak til Liverpool. Done
Jeg bliver våd
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. jun, 2018 11:54

https://metro.co.uk/2018/05/30/arsenal- ... i-7589980/

Ikke nødvendigvis super troværdige rygter sender Super Mario Balotelli til Arsenal. Min først tanke var: Kan vi så få LAcazette til billige penge?

det er løgn min første tanke var: den må i længere ud på landet med.

Men hvis Arsenal skal ud og hente angribere, hvilket jeg syntes ville være en klar fejl fra deres side, men det er ofte klubbers reaktion når fans surmuler og man ikke helt ved hvad vej man vil. Så tænker jeg at Lacazette måske er lidt billigt til salg.

En af grundende til at Klopp ikke købte en udfordrer til Firmino sidste sommer var at han mente at angriberne på markedet var for dyre og derfor gav det ikke mening, jf. Moratta's pris.
Så jeg antager lidt at holdningen er den samme nu, blandet med at Solanke og Ings har vist fremskridt.

Men Lacazette har været i PL et år nu, han har masser af talent og omsat det til evner. Han er ikke braget igennem lydmuren i PL, men hvis han kan fås relativt billigt( måske 20-30 milloner pund :dontknow: ). Så er han måske en chance for at få en 2. angriber der er meget tættere på Firmino's niveau og som allerede har lært en masse om ligaen og sproget og som nok vil se på LFC og tænke at det er et trin op.

Lacazette er jo stadig den samme spiller som scorede 28 Ligue 1 mål i 16/17 sæsonen og som rigtig mange var sure over at vi ikke forsøgte at købe for et år siden.

Hvad siger i til den?

- ikke så meget hvor realistisk det er at Arsenal er ude efter Balotelli eller andre angribere og at de så vil sælge Lacazette, men mere om det kunne være en god vej at gå, hvis det viste sig at de går den vej.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. jun, 2018 10:50

5 spændende navne til at kunne dække de forreste 3 pladser. Mon ikke vi blot ønsker 1 spiller til dette, og at Fekir står aller øverst på listen ?

http://anfieldindex.com/34869/5-potenti ... n-men.html

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 02. jun, 2018 11:09

Niels K skrev:5 spændende navne til at kunne dække de forreste 3 pladser. Mon ikke vi blot ønsker 1 spiller til dette, og at Fekir står aller øverst på listen ?

http://anfieldindex.com/34869/5-potenti ... n-men.html
Det håber jeg ikke. Jeg håber Fekir står øverst på listen over kreative midtbanespillere og ikke har noget med at styrke bredden på kanterne oppe foran at gøre, andet end at han kan spille der i en snæver vending, men selvfølgelig især kan spille angriber.

Navnligt fordi de så vil betyde, at vi kan gå efter spillere på listen hvor der vel kun er Guedes, som jeg så tror ender tilbage i Valencia, der kan spille frontangriber. Det er vel enorm dem af Fekirs værdi at han er så god som angriber, fordi de netop åbner op for, at vores bredde til kanterne netop ikke behøver kunne gøre sig på positionen. Firmino og evt. Fekir. Alle kan se at Salah flere gange har ligget meget centralt for os. Mané har også tidligere spille CF, men har vel ikke rigtig gjort det for os.

Det sagt er det nogle imponerede navne, som jeg ikke er sikker på vil komme til os hvor de ikke er garanterede startere. Men alle spillere jeg ville byde velkommen, med Thauvin nederst på listen.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar