Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » lørdag, 22. sep, 2018 16:02

Niels K skrev:
pow9199 skrev:Dette er naturligvis en "luksus-overvejelse", men en del af mig er faktisk bekymret omkring de to-tre kommende transfervinduer. Truppen er lige nu så stærk, at den er svær at forbedre voldsomt, hvad naturligvis er fedt, men en spillertrup lader til at være sundest, når den er bestående af en stamme af spillere, hvoromkring der løbende skiftes en smule ud. Lige nu kan jeg ikke få øje på de ret mange mulige ændringer omkring truppen. Måske kan Moreno sælges, og en ny reserve hentes ind (Sessengon?!? Han har tidligere afvist at flytte til Liverpool for at sidde på bænken), men han er et ret fint symbol på min bekymring: Hvis der skal nyt liv ind i truppen, er det svært at finde spillere der er så gode at de tilføjer noget til truppen, men som vil affinde sig med begrænset spilletid. Det er lidt et tilsvarende problem Tottenham lige nu lider under.

Lallana, Matip og Lovren kan være emner der rykker videre i jagten på mere spilletid, alle tre er bare ret solide at have i truppen, og jeg tror egentlig på at både Matip og Lovren vil se meget bedre ud med VVD og/eller Allison omkring sig. Noget tilsvarende er nok gældende for Clyne. Det efterlader de spillere der i forvejen er i overskud, men ingen af disse optager rigtig nogen pladser i truppen anyway. Jeg ved ikke om det bare er mig der bekymrer mig for meget.
Jeg er helt enig i, at vi heldigvis er derhenne, hvor der kun skal tilføres få spillere i hvert vindue, og det er jo rigtig gode tegn, og noget vi ikke har prøvet i efterhånden mange år.
Der er dog altid ting, der kan vende lidt om på tingene såsom, hvis vi ingenting vinder og stadig ender med et pænt gab op til nr. 1, så har vi nok ikke set det sidste store indkøb. Skader er altid en ubekendt faktor, hvis vi får et særdeles godt bud på en spiller, som Klopp mener, at vi kan undvære ? Hvis en spiller er utilfreds med spilletiden som fx Ings og gerne vil videre. Er Klopp tilfreds med det, vi har på den offensive midt, efter vi ikke købte Fekir ?

Man kan også sige, at der er 4 kontrakter, der udløber til sommer for Milner, Sturridge, Origi og Moreno, og jeg kunne godt forestille mig, at de 2 sidstnævne forsøges solgt til januar, og lykkes det ikke, så vil de nok forlade klubben. Måske vil Milner give Leeds de sidste år af sin fodboldkarriere, ellers tror jeg gerne, vi vil forlænge, og holder Sturridge sig skadesfri i denne sæson, så forlænger vi sikkert gerne med 1 år eller 2 ?
Matip, Clyne, Lallana og Hendo har udløb i 2020 og de 3 første kunne godt være salgsemner til næste sommer, tænker jeg.

Salgsemner til januar/sommer 2019:

Moreno, Origi, Matip, Clyne, Lallana + en del af de udlejede spillere.

Måske:

Milner, Sturridge, Migs

Det er 1-2 på midten, hvor Rabiot på en fri og Nicola Barella kunne være emner. En Fekir eller sådan en type ?

Camacho banker på til VB, mens vi skal se os om efter en højre back, hvis ikke Gomez eller Fabinho kan tage en tørn, når Trent skal hviles.

En ny til midterforsvaret eller Nat Phillips fra egne rækker.

1-2 angribere, hvor vi nok satser på vores egne unge i første række.

Så har vi også en række udlånte spillere, hvor måske 1 eller 2 skal implementeres i truppen.
Har Hensigt ikke lige forlænget med 5 år?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. sep, 2018 22:43

Jo, han har vist lige forlænget og vil gerne blive karrieren ud, men ham satte jeg under alle omstændigheder heller ikke på til salg-listen.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. sep, 2018 23:24

Niels K skrev:Jo, han har vist lige forlænget og vil gerne blive karrieren ud, men ham satte jeg under alle omstændigheder heller ikke på til salg-listen.
Hvem?Hvem er Hensigt?, nogle gange fatter jeg dælme ikke nettet, og forum. Og ingen skjult agenda, eller noget som helst. det er bare sort snak det der.
Verden er smask fuld af hyklere....

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » lørdag, 22. sep, 2018 23:35

Thommo skrev:
Niels K skrev:Jo, han har vist lige forlænget og vil gerne blive karrieren ud, men ham satte jeg under alle omstændigheder heller ikke på til salg-listen.
Hvem?Hvem er Hensigt?, nogle gange fatter jeg dælme ikke nettet, og forum. Og ingen skjult agenda, eller noget som helst. det er bare sort snak det der.
Beklager rigtigt mange gange, Thommo.

Der skulle stå Hendo, men det blev vidst lige rettet automatisk af ordbogen.

Håber beklagelsen hjælper lidt på dit syn på forum. Og internettet. :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 23. sep, 2018 00:30

Haha okay. nu tror jeg på menneskeheden og forum igen :flag5:
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 26. sep, 2018 16:08

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-15201188
Difficult to see the Reds going back for Fekir
@abybest11 asks:



Will we be going back for Fekir?



James (Pearce) replies:

I’d be surprised. Liverpool had concerns about his old knee injury and the chances of him breaking down again in future.

Last summer the club decided the financial outlay made it just too great a risk and it’s difficult to see that stance changing unless the structure of the deal was very different.
Er der nogen der har andre gode bud på en "ny Coutinho", eller er det Shaqiri?

James Pearce er selvfølgelig ikke den der bestemmer over de ting, så det kan stadig ske.

Jeg tænker at vi er gode nok til at vi ikke skal ud og panik-købe en tilfældig offensiv midt, der også kan lidt andet. Vi kan vente på at den at rigtige spiller dukker op (igen), vi har Shaqiri der er kommet fint i gang, så der er lidt ro på i forhold til bredden.

En mulighed er jo den famøse Pulisic-løsning, en ung spiller der potentielt kan muskle sig ind i start 11'eren eller også kan han være super-sub i starten. Ideelt set ville Coutinho jo indse the error of his ways og vende tilbage, men det sker nok ikke lige foreløbigt.

Det er lidt deprimerende når man er på Fekirs side på transfermarkt, så er Eriksen og Isco de eneste der står under camparable players :shock:

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 26. sep, 2018 20:02

Rygtet lige nu går vel på ham Barella fra Cagliari, men jeg ved meget lidt om ham. Min favorit må være Milinkovic-Savic, der selvfølgelig er meget anderledes end både Coutinho og Fekir. En stor dreng med OK fart og bevægelighed ligesom Emre Can, men rigtig god på bolden, en dygtig pasningsspiller og er det kreative omdrejningspunkt for Lazio. En fremragende spiller hvis man absolut ville kigge mod Italien.

Jeg var efter vores ageren ift. Fekir tidligere, men mere og mere tyder jo på at vi simpelthen har slukket interessen totalt fordi vi ikke finder ham rask. Hvilket vel er fair nok. Brøndby gjorde det samme med Emil Larsen selvom han spillede fast for OB og fik også nogen tæsk for at være så latterlige. Emil Larsen blev i øvrigt skadet i det knæ der var problematisk for Brøndby og er i dag scout fordi han er fodboldinvalid.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 27. sep, 2018 10:42

sjampen skrev:Rygtet lige nu går vel på ham Barella fra Cagliari, men jeg ved meget lidt om ham. Min favorit må være Milinkovic-Savic, der selvfølgelig er meget anderledes end både Coutinho og Fekir. En stor dreng med OK fart og bevægelighed ligesom Emre Can, men rigtig god på bolden, en dygtig pasningsspiller og er det kreative omdrejningspunkt for Lazio. En fremragende spiller hvis man absolut ville kigge mod Italien.

Jeg var efter vores ageren ift. Fekir tidligere, men mere og mere tyder jo på at vi simpelthen har slukket interessen totalt fordi vi ikke finder ham rask. Hvilket vel er fair nok. Brøndby gjorde det samme med Emil Larsen selvom han spillede fast for OB og fik også nogen tæsk for at være så latterlige. Emil Larsen blev i øvrigt skadet i det knæ der var problematisk for Brøndby og er i dag scout fordi han er fodboldinvalid.

Milinkovic-Savic er en +£100m spiller. Så højt tror jeg ikke vi går op. FFP skal vi nok også have øje for. De spillere vi har til salg ser umiddelbart ikke ud til, at kunne indbringe mange basøre.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 27. sep, 2018 16:19

Oomph242 skrev:
sjampen skrev:Rygtet lige nu går vel på ham Barella fra Cagliari, men jeg ved meget lidt om ham. Min favorit må være Milinkovic-Savic, der selvfølgelig er meget anderledes end både Coutinho og Fekir. En stor dreng med OK fart og bevægelighed ligesom Emre Can, men rigtig god på bolden, en dygtig pasningsspiller og er det kreative omdrejningspunkt for Lazio. En fremragende spiller hvis man absolut ville kigge mod Italien.

Jeg var efter vores ageren ift. Fekir tidligere, men mere og mere tyder jo på at vi simpelthen har slukket interessen totalt fordi vi ikke finder ham rask. Hvilket vel er fair nok. Brøndby gjorde det samme med Emil Larsen selvom han spillede fast for OB og fik også nogen tæsk for at være så latterlige. Emil Larsen blev i øvrigt skadet i det knæ der var problematisk for Brøndby og er i dag scout fordi han er fodboldinvalid.

Milinkovic-Savic er en +£100m spiller. Så højt tror jeg ikke vi går op. FFP skal vi nok også have øje for. De spillere vi har til salg ser umiddelbart ikke ud til, at kunne indbringe mange basøre.
Så må vi jo bare vinde CL så vi har råd under FFP :army8:

Vi skal nok lige se hvor Keita lander i forhold til niveau, inden vi køber en dyr spiller til midtbanen. Indtil videre i denne sæson syntes jeg ikke ligefrem at det skriger til himlen at Gini og Milner skal skiftes ud.

Der havde Fekir den fordel at han også kunne presse sig på oppe foran. Men den alsidighed er jo kun brugbar så længe niveauet følger med. Julian Brandt har lidt alsidighed og kan både spille centralt og på kanten og modsat f.eks. Pulisic har han også lidt mere fysik når det går hedt for sig centralt. Men her vil jeg jo nok forvente at Savic ville have gode chancer for at blive fast starter i løbet af sin første sæson og Brandt-Pulisic ville få det svært og selv Shaqiri er de ikke sikre på at kunne slå af pinden(ihvertfald i starten).

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 30. sep, 2018 06:54

I et par engelske medier kører det et par læse historier (kender ikke hovedkilden) på at vi skulle være i interesseret i Aaron Ramsey, 27 år, og kontraktløs til sommer. Han ville i mine øjne på mange måder kunne sidestilles med Milner. En spiller hvis talent er uomtvisteligt (dog større end Milners), men som er gået lidt i stå. Og begge spillere synes nærmest skræddersyet til Klopp stil.
Det ville være lidt af en drømmesigning skulle det ske.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 30. sep, 2018 10:27

Jesper skrev:I et par engelske medier kører det et par læse historier (kender ikke hovedkilden) på at vi skulle være i interesseret i Aaron Ramsey, 27 år, og kontraktløs til sommer. Han ville i mine øjne på mange måder kunne sidestilles med Milner. En spiller hvis talent er uomtvisteligt (dog større end Milners), men som er gået lidt i stå. Og begge spillere synes nærmest skræddersyet til Klopp stil.
Det ville være lidt af en drømmesigning skulle det ske.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det kunne være lækkert og så på fri endda. :army7:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 30. sep, 2018 13:38

Jesper skrev:I et par engelske medier kører det et par læse historier (kender ikke hovedkilden) på at vi skulle være i interesseret i Aaron Ramsey, 27 år, og kontraktløs til sommer. Han ville i mine øjne på mange måder kunne sidestilles med Milner. En spiller hvis talent er uomtvisteligt (dog større end Milners), men som er gået lidt i stå. Og begge spillere synes nærmest skræddersyet til Klopp stil.
Det ville være lidt af en drømmesigning skulle det ske.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Den så jeg også godt.

Jeg tror han vil kunne passe godt ind på midtbanen, han har nogle gange for store defensive pligter hos Arsenal og så ligger Özil foran ham så han også mangler plads til at tage de gode løb. Jeg syntes bestemt vi skal snakke med ham og høre hvad han tænker. Men vi skal ikke ende med en Sanchez handel med at for høj lønkrav.

Med Milner var man ret sikker på at han besad et ekstremt højt niveau af professionalisme, gør Ramsey det samme?
- jeg ved ikke ret meget om Aaron Ramsays indstilling, så det kan sagtens være jeg bekymrer mig ugrundet, men et af Arsenals problemer de senere år er at deres midtbanes defensive struktur har været helt væk, meget af det har været at de ikke har spillet med en rigtig DM og at Xhaka og Ramsay derfor har skullet deles om den defensive midt, hvilket ikke har været en god løsning for dem. Men det er jo ikke nødvendigvis Ramsays skyld at holdet har brugt ham forkert.
jeg tror helt sikkert at lidt luftforandring vil gøre Ramsay godt, men hvis han vil ind på et hold og spille 10'er uden de store defensive pligter så skal han ikke til Liverpool, jo måske i en blå trøje.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » søndag, 30. sep, 2018 13:47

Vi var også linket til ham i sommers. Men der var James Pearce ude at sige, at der ikke var noget, så vidt han vidste.

Jeg er ikke stor fan af Ramsey. Jeg synes også vi har bedre spillere i truppen, og vi har mange midtbanespillere i forvejen. Jeg tror ikke, at vi kommer til at gå efter ham. Næste sæson kommer Ox også tilbage.

Gratis eller ej, så er jeg helst fri.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 30. sep, 2018 17:23

Hvordan er hans skadehistorik?

Hvis vi var ude efter han i sommers, betyder det at vi jagtede både Fekir og Ramsey?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » søndag, 30. sep, 2018 20:25

Hr. Drejer skrev:Hvordan er hans skadehistorik?

Hvis vi var ude efter han i sommers, betyder det at vi jagtede både Fekir og Ramsey?
https://www.transfermarkt.co.uk/aaron-r ... eler/50057

Besvar