Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 18. okt, 2018 09:25

ilusio skrev:
Tom_Jorsal skrev:Enig, vi er rigtig fint besat, næsten lige så godt som i 2007, da vi havde Hyypiä, Agger, Carragher og Skrtel. De Ligt har jo været hypet i et stykke tid, og der er virkelig noget om hypen, synes jeg. I Ajax' kamp mod Bayern for nylig, var han klasse og var det også igår for det hollandske landshold mod Tyskland.
Vores nuværende CB er bedre end noget vi har haft de sidste 25 år = fact.

VVD er den bedste forsvarsspiller by far vi har haft, og Gomez et af de største talenter. Med Lovren og Matib som backup har vi en utrolig stærk konstalation på den plads.

Så pengene skal nok hellere bruges hvor vi evt ser lidt svage ud. Alt. så rykke TAA ind på den centrale midt og købe en verdensklasse højre back?

Vi har en rigtig rigtig god defensiv. Men er den god for vores offensiv? Og kan den evt gøres bedre på det punkt med en lidt mere offensiv forsvarsspillere. Lige nu virker vores offensiv ihverfald ikke skide godt... om det er på midtbanen eller i forsvaret problemet ligger er spørgsmålet.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 18. okt, 2018 09:28

Oomph242 skrev:
ilusio skrev:
Tom_Jorsal skrev:Enig, vi er rigtig fint besat, næsten lige så godt som i 2007, da vi havde Hyypiä, Agger, Carragher og Skrtel. De Ligt har jo været hypet i et stykke tid, og der er virkelig noget om hypen, synes jeg. I Ajax' kamp mod Bayern for nylig, var han klasse og var det også igår for det hollandske landshold mod Tyskland.
Vores nuværende CB er bedre end noget vi har haft de sidste 25 år = fact.

VVD er den bedste forsvarsspiller by far vi har haft, og Gomez et af de største talenter. Med Lovren og Matib som backup har vi en utrolig stærk konstalation på den plads.

Så pengene skal nok hellere bruges hvor vi evt ser lidt svage ud. Alt. så rykke TAA ind på den centrale midt og købe en verdensklasse højre back?

Vi har en rigtig rigtig god defensiv. Men er den god for vores offensiv? Og kan den evt gøres bedre på det punkt med en lidt mere offensiv forsvarsspillere. Lige nu virker vores offensiv ihverfald ikke skide godt... om det er på midtbanen eller i forsvaret problemet ligger er spørgsmålet.

Jeg synes vi mangler en kreativ offensiv midtbanespiller, en playmaker.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. okt, 2018 10:14

Kelly skrev: Jeg synes vi mangler en kreativ offensiv midtbanespiller, en playmaker.
Enig!

Jeg ville gerne bruge hele budgettet på et par bedre fødder til den centrale midt.

men det kræver jo at en af de store kreative midtbanestjerner er til salg og selv vil til Anfield. For et halvt år siden var der et spinkelt håb om en Isco, men det lys er slukket. Dybala skifter vel kun til RM/FCB, måske Shitty eller PSG for en vanvidsløn, Jeg er lidt lun på James Maddison, men han kommer jo til at koste fuldstændig vanvittigt meget i forhold til hvad han kan levere de første to sæsoner.

https://www.fodbold-transfers.dk/medie- ... -demirbay/
Liverpool holder ifølge det tyrkiske me ... Demirbay.

Ikke at kilden nødvendigvis er super god, men Demirbay som mulighed som den kreative midtbane?

Han er jo hverken Isco eller Fekir, men han har da nogle kvaliteter, så hvis de kreative midtbaner fra øverste hylde ikke vil til Liverpool, så er Demirbay en spiller der måske kunne slå til. Og hvis han ikke gør, så er han ikke dyrere end at han kan bruges som 2. valg hvis vi henter en ny kreativ midtbane/Oxlade-C vender tilbage for fuld styrke.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 18. okt, 2018 10:20

Filos of Isk skrev:
Kelly skrev: Jeg synes vi mangler en kreativ offensiv midtbanespiller, en playmaker.
Enig!

Jeg ville gerne bruge hele budgettet på et par bedre fødder til den centrale midt.

men det kræver jo at en af de store kreative midtbanestjerner er til salg og selv vil til Anfield. For et halvt år siden var der et spinkelt håb om en Isco, men det lys er slukket. Dybala skifter vel kun til RM/FCB, måske Shitty eller PSG for en vanvidsløn, Jeg er lidt lun på James Maddison, men han kommer jo til at koste fuldstændig vanvittigt meget i forhold til hvad han kan levere de første to sæsoner.

https://www.fodbold-transfers.dk/medie- ... -demirbay/
Liverpool holder ifølge det tyrkiske me ... Demirbay.

Ikke at kilden nødvendigvis er super god, men Demirbay som mulighed som den kreative midtbane?

Han er jo hverken Isco eller Fekir, men han har da nogle kvaliteter, så hvis de kreative midtbaner fra øverste hylde ikke vil til Liverpool, så er Demirbay en spiller der måske kunne slå til. Og hvis han ikke gør, så er han ikke dyrere end at han kan bruges som 2. valg hvis vi henter en ny kreativ midtbane/Oxlade-C vender tilbage for fuld styrke.
Tror simpelthen ikke han er god nok. Langt fra. Men kan jo sagtens tage fejl

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. okt, 2018 11:05

liverpoolfc86 skrev:Tror simpelthen ikke han er god nok. Langt fra. Men kan jo sagtens tage fejl

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Nej, jeg er også i tvivl, men jeg er også bange for at vores mulige indkøb til rollen er begrænset til folk som Demirbay, Zieych, Ceballos, Maddison osv. som ikke nødvendigvis er gode nok. Eller en Fekir, som vi åbnetbart er bange for ikke kan tåle at spille ret meget fodbold.

Det der taler lidt for typer som Demirbay er at han lidt som Lallana må indse at han bliver nødt til at kombinere teknik med hårdt arbejde for at slå til og han vil ikke være så dyr at vi har urealistisk høje forventninger til hvad han kan fra dag 1.

Der er også de unge folk som vi ikke helt ved om de kan lykkedes i den rolle fordi de spiller på andre pladser; Brandt og Pulisic f.eks.

Jeg ville helt klart foretrække noget bedre end Demirbay, men medmindre Lallana eller Oxlade vender tilbage på højt niveau så har vi et eller andet sted brug for to spillere der kan optage den rolle på holdet. Så det er ikke fordi pengene brugt på f.eks. en Demirbay er spildt, selvom han ikke er god nok til start 11'eren i de store kampe.

Igen problemet er at der, imø, er få spillere jeg sådan rigtig tror vi har en chance for at hente, som også uden tvivl er gode nok til at være en af de forreste 4 LFC spillere ude at være det svage led.

på transfermarkt er der en ond cirkel under "COMPARABLE PLAYERS" der hedder: Isco-Fekir-James Rodriguez-Eriksen. det er et irriterende godt billede på hvor svær den rolle bliver at udfylde.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 18. okt, 2018 11:10

Filos of Isk skrev:
liverpoolfc86 skrev:Tror simpelthen ikke han er god nok. Langt fra. Men kan jo sagtens tage fejl

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Nej, jeg er også i tvivl, men jeg er også bange for at vores mulige indkøb til rollen er begrænset til folk som Demirbay, Zieych, Ceballos, Maddison osv. som ikke nødvendigvis er gode nok. Eller en Fekir, som vi åbnetbart er bange for ikke kan tåle at spille ret meget fodbold.

Det der taler lidt for typer som Demirbay er at han lidt som Lallana må indse at han bliver nødt til at kombinere teknik med hårdt arbejde for at slå til og han vil ikke være så dyr at vi har urealistisk høje forventninger til hvad han kan fra dag 1.

Der er også de unge folk som vi ikke helt ved om de kan lykkedes i den rolle fordi de spiller på andre pladser; Brandt og Pulisic f.eks.

Jeg ville helt klart foretrække noget bedre end Demirbay, men medmindre Lallana eller Oxlade vender tilbage på højt niveau så har vi et eller andet sted brug for to spillere der kan optage den rolle på holdet. Så det er ikke fordi pengene brugt på f.eks. en Demirbay er spildt, selvom han ikke er god nok til start 11'eren i de store kampe.

Igen problemet er at der, imø, er få spillere jeg sådan rigtig tror vi har en chance for at hente, som også uden tvivl er gode nok til at være en af de forreste 4 LFC spillere ude at være det svage led.

på transfermarkt er der en ond cirkel under "COMPARABLE PLAYERS" der hedder: Isco-Fekir-James Rodriguez-Eriksen. det er et irriterende godt billede på hvor svær den rolle bliver at udfylde.
Gode pointer.

Synes bare det ser ud til at spiller for langt tilbage. Mere ala Hendo. Få mål og få assist

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 18. okt, 2018 11:55

liverpoolfc86 skrev:
Synes bare det ser ud til at spiller for langt tilbage. Mere ala Hendo. Få mål og få assist

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Prisen er en stor del af det her, han er på ingen måde en "for enhver pris" spiller. og ja 2+2 sidste sæson er ikke imponerende.

Edit:
Det gode er at vi ikke har en mega lang liste af spillere, der nemt vil kunne forbedre vores midtbane.

Og at vi har Oxlade, Lallana, Woodie og måske Shaqiri, der alle har nogle kvaliteter der kan bruges på midten. Så du har nok ret i at vi skal spare på pengene indtil vi kan lave den store transfer.

Edit2(langsom dag på jobbet):
James Rodriguez kan måske lokkes væk fra Bayern, Bayern har en købsklausul i lejeaftalen, men selv hvis de vælger at indløse den så kan Rodriguez jo ikke tvinges til at skrive under på en kontrakt.

I det hele taget skal vi nok komme lidt tættere på 1. januar/juli inden vi kan dels dømme vores nuværende spillere inde eller ude og dels inden vi kan gennemskue hvilke spillere der kunne være den magiske løsning.
Det kan være at hvis Gini/Fabinho kommer ind og spiller en mere klassisk 6'er, kan det gøre livet nemmere for f.eks. Keita der kan være mere kreativ. Eller at Shaqiri laver en Oxlade-Chamberlain og er en genial midtbanespiller om et par måneder. Eller at Lallana genopstår :o . alt kan ske

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 21. okt, 2018 23:29

Er James overhovedet en mulighed og har nogen hørt viber interesseret.

Er han godt nok til start 11.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 21. okt, 2018 23:48

liverpoolfc86 skrev:Er James overhovedet en mulighed og har nogen hørt viber interesseret.

Er han godt nok til start 11.
James Rodriguez? Det er en umulighed indtil næste sæson. Han er stadig på udlån til Bayern fra Real Madrid, og de har en købsoption og så vidt jeg husker er de forpligtet til at udnytte den til sommer, så det er tidligst der vi kan hente ham. Og det er uden at tage stilling til at Bayern vil sælge. Reglerne for spillerregistrering gør at vi ikke kan hente ham før til sommer og der sælger Bayern selvfølgelig ikke uden at lave massiv profit ift. deres købsoption som er på €42m + et loan fee på €13m.

Anderledes sagt. Glem alt om James Rodriguez. Selvom han ville være ualmindelig spændende.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 21. okt, 2018 23:53

sjampen skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er James overhovedet en mulighed og har nogen hørt viber interesseret.

Er han godt nok til start 11.
James Rodriguez? Det er en umulighed indtil næste sæson. Han er stadig på udlån til Bayern fra Real Madrid, og de har en købsoption og så vidt jeg husker er de forpligtet til at udnytte den til sommer, så det er tidligst der vi kan hente ham. Og det er uden at tage stilling til at Bayern vil sælge. Reglerne for spillerregistrering gør at vi ikke kan hente ham før til sommer og der sælger Bayern selvfølgelig ikke uden at lave massiv profit ift. deres købsoption som er på €42m + et loan fee på €13m.

Anderledes sagt. Glem alt om James Rodriguez. Selvom han ville være ualmindelig spændende.
Så fik vi det på plads. Tak.

Så er det ellers bare med at lede videre.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » mandag, 22. okt, 2018 02:13

liverpoolfc86 skrev:Så fik vi det på plads. Tak.

Så er det ellers bare med at lede videre.
Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Der går rygter om at Juventus er villige til at smide €70m+ for ham, men ja det er nok ikke en handel der matcher vores transferstrategi.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 22. okt, 2018 10:00

Jeg bliver mere og mere lun på Martial på en fri til sommer, alternativt en pre-contract til Januar, og så viser Verden hvad han er værd under en ordentlig træner, som også kan spille angrebsfodbold.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 22. okt, 2018 10:38

Cynwal skrev:Jeg bliver mere og mere lun på Martial på en fri til sommer, alternativt en pre-contract til Januar, og så viser Verden hvad han er værd under en ordentlig træner, som også kan spille angrebsfodbold.
Mon ikke vi får kamp til stregen fra alle de store? Samt vil dramaet nok ingen ende tage, hvis han skifter til os. Det vil han nok ikke gøre overfor Scum. Desværre...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. okt, 2018 12:44

Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:Jeg bliver mere og mere lun på Martial på en fri til sommer, alternativt en pre-contract til Januar, og så viser Verden hvad han er værd under en ordentlig træner, som også kan spille angrebsfodbold.
Mon ikke vi får kamp til stregen fra alle de store? Samt vil dramaet nok ingen ende tage, hvis han skifter til os. Det vil han nok ikke gøre overfor Scum. Desværre...
Måske vil han gøre det overfor Mourinho.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 22. okt, 2018 12:59

Cynwal skrev:Jeg bliver mere og mere lun på Martial på en fri til sommer, alternativt en pre-contract til Januar, og så viser Verden hvad han er værd under en ordentlig træner, som også kan spille angrebsfodbold.
Er det ikke noget med at det der pre-contract ikke må ske i januar fordi vi spiller i samme liga? Mener jeg læste det omkring Aaron Ramsey. Så vi skal rent faktisk vente helt til sommer før vi " må " begynde at snakke med ham.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar