Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 02. dec, 2018 21:29

Fowler89 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Dembele endnu engang som starter i dag. Dog en masse skader, så måske derfor.

Det kan dig ikke være helt skidt når han nogle steder bliver mom og starter inde.

Werner med 2 kasser I dag og 6 mål i 12 kampe. Skal han hentes? Tvivler vi får lov igen, at handle i den klub lige forløblig.

Harry med 7 mål i 15 kampe for derby. Så måske vi ikke behøver en kant / angriber, hvis vi kan holde truppen intakt, men bare crazy offensiv midt.
Harry burde have blevet hos os denne sæson, knægten kan jo spille på venstre, midten og højre. Han ville være et perfekt cover, især nu når vi mangler dækning til Mane. Jeg så gerne at vi hentede ham tilbage til januar, men jeg ved ikke om det er muligt?

Werner passer godt ind men han er nok for dyr.
Ved heller ikke med Harry, men det er så godt til ham med masser af spilletid i stedet for bænken i ''alle'' kampe.

Han får så meget spilletid og det hjælper på formen og udviklingen + masser af selvtillid.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 02. dec, 2018 23:14

Er det Maddison vi skal have ind og Så sige der var den offensive til sommer?

Hvis han fortsætter sin udvikling og eller spiller som han gør nu.

Tjek målet ud fra i går hvis I ikke har set det. Iskold og teknisk.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 03. dec, 2018 09:26

liverpoolfc86 skrev:Er det Maddison vi skal have ind og Så sige der var den offensive til sommer?

Hvis han fortsætter sin udvikling og eller spiller som han gør nu.

Tjek målet ud fra i går hvis I ikke har set det. Iskold og teknisk.
Jeg foreslog, at vi hentede ham i sommers, men nu bliver han nok svært at vriste fra Leicester, og jeg tror, at han er meget tilfreds med at være det offensive omdrejningspunkt i en sub top klub.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. dec, 2018 09:34

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:Er det Maddison vi skal have ind og Så sige der var den offensive til sommer?

Hvis han fortsætter sin udvikling og eller spiller som han gør nu.

Tjek målet ud fra i går hvis I ikke har set det. Iskold og teknisk.
Jeg foreslog, at vi hentede ham i sommers, men nu bliver han nok svært at vriste fra Leicester, og jeg tror, at han er meget tilfreds med at være det offensive omdrejningspunkt i en sub top klub.
Dessværre tror jeg Niels K har ret. Maddison skal tage et par år i Leicester nu. Andet ville være fjollet. Han har en gylden mulighed til at spille sig til en stjernestatus således at når han skifter til et top6 hold, så ankommer han som en stor stjerne, der kræver en plads i startopstillingen.

Jeg tror også vi har haft følerne ude, men Leicester kunne bare tilbyde ham mere end vi kunne, i forhold til spilletid osv. Desuden har vi jo en del af vinduet troet at vi fik Fekir og det har hans folk jo nok også. Jeg tror det Leicester var det helt rigtige skifte for Massison og for fodboldens skyld er jeg egentlig glad for at han ikke skiftede til en top 6 bænk. Jeg er bare glad for han ikke valgte Everton.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 03. dec, 2018 14:49

Fowler89 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Dembele endnu engang som starter i dag. Dog en masse skader, så måske derfor.

Det kan dig ikke være helt skidt når han nogle steder bliver mom og starter inde.

Werner med 2 kasser I dag og 6 mål i 12 kampe. Skal han hentes? Tvivler vi får lov igen, at handle i den klub lige forløblig.

Harry med 7 mål i 15 kampe for derby. Så måske vi ikke behøver en kant / angriber, hvis vi kan holde truppen intakt, men bare crazy offensiv midt.
Harry burde have blevet hos os denne sæson, knægten kan jo spille på venstre, midten og højre. Han ville være et perfekt cover, især nu når vi mangler dækning til Mane. Jeg så gerne at vi hentede ham tilbage til januar, men jeg ved ikke om det er muligt?

Werner passer godt ind men han er nok for dyr.
Jeg tror Wilson hentes hjem til januar

Enig i at Werner passer godt ind, nej han er ikke for dyr.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 03. dec, 2018 14:53

Kelly skrev:
Fowler89 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Dembele endnu engang som starter i dag. Dog en masse skader, så måske derfor.

Det kan dig ikke være helt skidt når han nogle steder bliver mom og starter inde.

Werner med 2 kasser I dag og 6 mål i 12 kampe. Skal han hentes? Tvivler vi får lov igen, at handle i den klub lige forløblig.

Harry med 7 mål i 15 kampe for derby. Så måske vi ikke behøver en kant / angriber, hvis vi kan holde truppen intakt, men bare crazy offensiv midt.
Harry burde have blevet hos os denne sæson, knægten kan jo spille på venstre, midten og højre. Han ville være et perfekt cover, især nu når vi mangler dækning til Mane. Jeg så gerne at vi hentede ham tilbage til januar, men jeg ved ikke om det er muligt?

Werner passer godt ind men han er nok for dyr.
Jeg tror Wilson hentes hjem til januar

Enig i at Werner passer godt ind, nej han er ikke for dyr.
Kan vi hente ham til Januar? Ved ikke om det er en god ide, i stedet for fuld spilletid i Derby? Pga udvikling.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. dec, 2018 15:13

Kelly skrev:
Fowler89 skrev:
liverpoolfc86 skrev:Dembele endnu engang som starter i dag. Dog en masse skader, så måske derfor.

Det kan dig ikke være helt skidt når han nogle steder bliver mom og starter inde.

Werner med 2 kasser I dag og 6 mål i 12 kampe. Skal han hentes? Tvivler vi får lov igen, at handle i den klub lige forløblig.

Harry med 7 mål i 15 kampe for derby. Så måske vi ikke behøver en kant / angriber, hvis vi kan holde truppen intakt, men bare crazy offensiv midt.
Harry burde have blevet hos os denne sæson, knægten kan jo spille på venstre, midten og højre. Han ville være et perfekt cover, især nu når vi mangler dækning til Mane. Jeg så gerne at vi hentede ham tilbage til januar, men jeg ved ikke om det er muligt?

Werner passer godt ind men han er nok for dyr.
Jeg tror Wilson hentes hjem til januar

Enig i at Werner passer godt ind, nej han er ikke for dyr.
kontraktudløb i 2020, det gør vel at han ikke slår nogle transferrekorder, medmindre han forlænger. Men helt billig bliver han ikke.

at hente Wilson hjem ville bestemt ikke være en tosset idé. Især ikke hvis der kommer en skade til en af de tre forreste eller Shaqiri. Jeg tænker at der er skrevet en klausul ind i lejeaftalen der muliggør januar-recall, muligvis imod økonomisk kompentation(betalte Derby ikke et lånegebyr? - hvis ja bør de vel få 50-75 % tilbage).

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » mandag, 03. dec, 2018 15:30

Det kunne være rigtig fint at få Wilson hjem i januar, men omvendt kan det også bremse hans forrygende udvikling, hvis han bare kommer hjem til bænken i Liverpool. Jeg mener vi bør give ham sæsonen ud i Derby og så integrere ham fuldt ud i truppen til sommer.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 03. dec, 2018 15:31




Tapatalk : Chelsea have made an official offer for Borussia Dortmund's Christian Pulisic, according to reports today.
However, Liverpool are believed to be Pulisic's preferred destination, with the American keen to reunite with former manager Jurgen Klopp.

https://www.standard.co.uk/sport/footba ... 1543838536
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » mandag, 03. dec, 2018 15:33




Tapatalk : | According to French media outlet Telefoot, Liverpool is in contact with JM Aulas, having requested to be kept up on Aouar's availability. Aulas doesn’t want to sell but acknowledged he cannot guarantee Houssem will be with them next year. It's included in an article where Ndombele and Fekir and also thought to be the next to leave the French side.

Nogen der følger Ligue 1 som kan fortælle lidt om Aouar?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » mandag, 03. dec, 2018 17:23

Aner ikke hvilke skader der er sket ifm. Fekir-sagaen, men jeg kunne forestille mig, at det ikke er helt så simpelt at handle ind hos OL.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. dec, 2018 17:49

jørgen lk skrev:Aner ikke hvilke skader der er sket ifm. Fekir-sagaen, men jeg kunne forestille mig, at det ikke er helt så simpelt at handle ind hos OL.
Det er det aldrig.
Men OL fik lov at beholde Fekir, så tror egentlig de er tilfredse nok, så mange penge var vores bud heller ikke på. Derfor skal Aulas jo nok spille fornærmet, men det er mit indtryk at han er typen der altid vil kunne finde noget at være fornærmet over.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 04. dec, 2018 05:43

Hvis ham Pulicic er manden, så skal vi ikke sidde på hænderne imens Chelsea henter ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Xick
Indlæg: 140
Tilmeldt: tirsdag, 20. mar, 2018 08:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xick » tirsdag, 04. dec, 2018 09:36

ilusio skrev:Hvis ham Pulicic er manden, så skal vi ikke sidde på hænderne imens Chelsea henter ham.
Jeg håber ikke, at vi går efter ham. Han havde et kæmpe potentiale og har det vel stadig, for han er stadig ung. Men jeg har ikke lyst til at ende i en budkrig med Chelsea om en spiller, som jeg egentlig ikke anser for værende "god" nok i forhold til start 11'eren.

Hvis vi skal hente en ny offensiv spiller, og det mener jeg vi skal, så skal han være på niveau med en af de 3 forreste. Ikke en back-up spiller, men en der kan gå ind og erstatte Salah, Mane eller Firmino direkte. Her vil jeg helst have en, der kan spille som forreste angriber, eftersom det er den plads der er mindst kvalitet i bredden. Jeg tror ikke Pulisic kan spille som forreste mand, jeg har i hvert fald ikke set det endnu.

Jeg synes også, at Dortmund kræver et urealistisk stort beløb for ham, hvis man ser på de beløb der florerer i medierne. Han har kontraktudløb i 2020 og det synes jeg ikke at hans rygtede transfer beløb afspejler.

Vi var på vej til at skrive kontrakt med Fekir i sommers, den handel blev annulleret pga. frygt for hans knæ. Det tyder lidt på, at vi ikke vil tage chancer ift. spillere med alvorlige skader, eller en dårlig historik. Hvis man tager det med i betragtningen af Pulisic, så er der tale om en spiller, der allerede har misset 5 kampe i denne sæson med 3 forskellige skader. Det synes jeg er meget, det kan være uheld, men jeg synes også, at han var meget skadet sidste sæson.

Der hvor jeg kan se, at en spiller som Pulisic giver mening, det er i forhold til mere kvalitet i bredden og den kommercielle værdi selvfølgelig. Men jeg tror, der er bedre og billigere alternativer der ude.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 04. dec, 2018 10:57

Jeg synes, der står Liverpool skrevet på Pulisic som personlighed og spillertype.

Sidste sæson, hvor han var 19 år ,var han den spiller, der forsøgte flest driblinger i Bundesligaen, og han kom ud som spilleren med næstflest succesfulde driblinger med 90 stk. efter Amine Harit fra Schalke 04. Vi har i dén grad brug for spillere, der hele tiden udfordrer, og det fede ved Pulisic er, at selvom han forsøger sig med driblinger og hele tiden vil fremad, så har han overblik og næse for den perfekte aflevering. Hans første berøring er sublim, og han kan bruge begge ben.

Sidste sæson var han den 4. hurtigste i Bundesligaen med 33,8 km/t efter Werner, Coman og Bellarabi, så vi tilfører en spiller mere med masser af speed i fødderne.

Som 20 årig kan Klopp stadig arbejde voldsomt meget med ham, og som 19 årig havde han allerede opnået mere end Messi og Ronaldo:

https://www.bundesliga.com/en/news/Bund ... 466344.jsp

https://www.bundesliga.com/en/news/Bund ... 475369.jsp

https://www.gq-magazine.co.uk/article/c ... ung-talent

KØB, KØB, KØB

Besvar