Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 28. dec, 2018 21:54

lunderskov skrev:transfermarkt vurdere ham til 45mil euro
så kommer vigtigheden for holdet måske og hæver prisen lidt så tror aldrig den vil komme over 50mil pund :)
Men det er stadig frygteligt højt i forhold til købsprisen, som jo var den originale pointe.
Så kan vi være uenige om hvordan vi værdisætter spillerne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 28. dec, 2018 23:15




BREAKING: Christian Pulisic has an agreement to transfer to Chelsea & will move in the summer. The transfer should cost about €50M (£45M). Chelsea originally wanted to bring him in for January but Dortmund wouldn't accept that. [@Bild] #LFC


Vildt nok. Troede han var FSG's drømmespiller.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 28. dec, 2018 23:31

YNWA! skrev:


BREAKING: Christian Pulisic has an agreement to transfer to Chelsea & will move in the summer. The transfer should cost about €50M (£45M). Chelsea originally wanted to bring him in for January but Dortmund wouldn't accept that. [@Bild] #LFC


Vildt nok. Troede han var FSG's drømmespiller.
Er Bild troværdige?

Personligt har jeg ikke dn store fidus til Pulisic, så jeg synes det er fint vi ikke gik efter ham til den pris.

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lunderskov » lørdag, 29. dec, 2018 10:38

Filos of Isk skrev:
lunderskov skrev:transfermarkt vurdere ham til 45mil euro
så kommer vigtigheden for holdet måske og hæver prisen lidt så tror aldrig den vil komme over 50mil pund :)
Men det er stadig frygteligt højt i forhold til købsprisen, som jo var den originale pointe.
Så kan vi være uenige om hvordan vi værdisætter spillerne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
nestemt det jo næsten en 5 dobling af hans pris, men en af grundene tror jeg altså også skal tilskrives van dijk. :)

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:


BREAKING: Christian Pulisic has an agreement to transfer to Chelsea & will move in the summer. The transfer should cost about €50M (£45M). Chelsea originally wanted to bring him in for January but Dortmund wouldn't accept that. [@Bild] #LFC


Vildt nok. Troede han var FSG's drømmespiller.
Er Bild troværdige?

Personligt har jeg ikke dn store fidus til Pulisic, så jeg synes det er fint vi ikke gik efter ham til den pris.
har læst flere dortmund spillere, faktisk er glade for transferen, de mener ikke han er god nok og pt kan han ikke komme på holdet ?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 29. dec, 2018 12:22

Umiddelbart ser jeg ikke den store grund til at lede efter forstærkninger i januar. Vi har en virkelig stærk trup, som ser ud til fungere godt sammen. Det er vel kun Moreno, der grynter lidt i øjeblikket. Og det er lige så meget for at skabe interesse om sig selv, da han snart er transferfri og har brug for nye tilbud.

Jeg håber og tror på, at vi bruger tiden fornuftigt på at få en aftale eller to klar til sommer. Jeg har i længere tid set en ekstra VB (på grund af Moreno's afgang) og en ekstra angriber (så vi ikke behøver at slide Bobby op) som eneste reelle prioriteter. Jeg kan godt lide idéen om Sessegnon/Max og Werner til de pladser.

Eventuelle yderligere udskiftninger i truppen til sommer, håber jeg kommer fra akademiet/hjemvendelser fra lejeaftaler. Vi får Ox tilbage fra skade. Jeg kan godt se Wilson overtage fra Lallana, hvis man skulle sælge ham.

Jeg mener ikke, at det er nødvendigt at handle ind til midtbanen. Dog vil jeg sige, at hvis Milner ikke forlænger (har kontraktudløb til sommer), så ville en transferfri Fabregas være et yderst interessant alternativ i mine øjne. Han har vel udviklet sig til lidt af en "Alonso-type". Og hans lange afleveringer sidder konstant lige i skabet. Med Bobby, Mané og især Salah foran sig kunne det blive uhyggeligt. I mine øjne er han faktisk bedre end Jorginho, som holder ham ude af Chelsea's hold.

Men januar kan vi bruge til blot at holde fokus på kampprogrammet.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 29. dec, 2018 13:14

Oomph242 skrev:
YNWA! skrev:


BREAKING: Christian Pulisic has an agreement to transfer to Chelsea & will move in the summer. The transfer should cost about €50M (£45M). Chelsea originally wanted to bring him in for January but Dortmund wouldn't accept that. [@Bild] #LFC


Vildt nok. Troede han var FSG's drømmespiller.
Er Bild troværdige?

Personligt har jeg ikke dn store fidus til Pulisic, så jeg synes det er fint vi ikke gik efter ham til den pris.
Daily Mail beretter vi så godt har købt hamBilledeBillede

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 29. dec, 2018 13:25



Tapatalk : BREAKING: Liverpool are not set to be in the running to sign Borussia Dortmund's Christian Pulisic in the January window. [ESPN]

BREAKING: Liverpool are put off by the price it would take to sign Pulisic, a player they believe would not feature in their best starting XI. [ESPN]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » lørdag, 29. dec, 2018 14:12



Tapatalk : Liverpool may have backed out of the chase for Dortmund winger Christian Pulisic due to reignited interest in Nabil Fekir.


Åh nej.... Jeg er slet ikke klar til at blive såret på den måde igen. :silenced:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 29. dec, 2018 14:16

texy skrev:Umiddelbart ser jeg ikke den store grund til at lede efter forstærkninger i januar. Vi har en virkelig stærk trup, som ser ud til fungere godt sammen. Det er vel kun Moreno, der grynter lidt i øjeblikket. Og det er lige så meget for at skabe interesse om sig selv, da han snart er transferfri og har brug for nye tilbud.

Jeg håber og tror på, at vi bruger tiden fornuftigt på at få en aftale eller to klar til sommer. Jeg har i længere tid set en ekstra VB (på grund af Moreno's afgang) og en ekstra angriber (så vi ikke behøver at slide Bobby op) som eneste reelle prioriteter. Jeg kan godt lide idéen om Sessegnon/Max og Werner til de pladser.

Eventuelle yderligere udskiftninger i truppen til sommer, håber jeg kommer fra akademiet/hjemvendelser fra lejeaftaler. Vi får Ox tilbage fra skade. Jeg kan godt se Wilson overtage fra Lallana, hvis man skulle sælge ham.

Jeg mener ikke, at det er nødvendigt at handle ind til midtbanen. Dog vil jeg sige, at hvis Milner ikke forlænger (har kontraktudløb til sommer), så ville en transferfri Fabregas være et yderst interessant alternativ i mine øjne. Han har vel udviklet sig til lidt af en "Alonso-type". Og hans lange afleveringer sidder konstant lige i skabet. Med Bobby, Mané og især Salah foran sig kunne det blive uhyggeligt. I mine øjne er han faktisk bedre end Jorginho, som holder ham ude af Chelsea's hold.

Men januar kan vi bruge til blot at holde fokus på kampprogrammet.
Føj for pokker. En mere ækel og usportslig spiller skal man lede længe efter. Kæmpe nej tak! Hvor er bræk-smiley'en når man har brug for den. Og så er han i øvrigt ikke god nok, men det er en anden snak.

Glem Pulisic, Fabregas osv. (men ikke Fekir) og hent i stedet Thorgan Hazard for næsen af Chelsea (og Klopps tidligere klub). Eller forhøre sig om Isco.
Corner taken quickly...

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 29. dec, 2018 15:32

Kasper88 skrev:
texy skrev:Umiddelbart ser jeg ikke den store grund til at lede efter forstærkninger i januar. Vi har en virkelig stærk trup, som ser ud til fungere godt sammen. Det er vel kun Moreno, der grynter lidt i øjeblikket. Og det er lige så meget for at skabe interesse om sig selv, da han snart er transferfri og har brug for nye tilbud.

Jeg håber og tror på, at vi bruger tiden fornuftigt på at få en aftale eller to klar til sommer. Jeg har i længere tid set en ekstra VB (på grund af Moreno's afgang) og en ekstra angriber (så vi ikke behøver at slide Bobby op) som eneste reelle prioriteter. Jeg kan godt lide idéen om Sessegnon/Max og Werner til de pladser.

Eventuelle yderligere udskiftninger i truppen til sommer, håber jeg kommer fra akademiet/hjemvendelser fra lejeaftaler. Vi får Ox tilbage fra skade. Jeg kan godt se Wilson overtage fra Lallana, hvis man skulle sælge ham.

Jeg mener ikke, at det er nødvendigt at handle ind til midtbanen. Dog vil jeg sige, at hvis Milner ikke forlænger (har kontraktudløb til sommer), så ville en transferfri Fabregas være et yderst interessant alternativ i mine øjne. Han har vel udviklet sig til lidt af en "Alonso-type". Og hans lange afleveringer sidder konstant lige i skabet. Med Bobby, Mané og især Salah foran sig kunne det blive uhyggeligt. I mine øjne er han faktisk bedre end Jorginho, som holder ham ude af Chelsea's hold.

Men januar kan vi bruge til blot at holde fokus på kampprogrammet.
Føj for pokker. En mere ækel og usportslig spiller skal man lede længe efter. Kæmpe nej tak! Hvor er bræk-smiley'en når man har brug for den. Og så er han i øvrigt ikke god nok, men det er en anden snak.

Glem Pulisic, Fabregas osv. (men ikke Fekir) og hent i stedet Thorgan Hazard for næsen af Chelsea (og Klopps tidligere klub). Eller forhøre sig om Isco.
Mon ikke Chelsea har lavet en form for tilbage købsklausul på Thorgan Hazard?

Fekir er håber jeg stadig inderligt på vi køber..

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 29. dec, 2018 16:26

Oomph242 skrev:
Kasper88 skrev:
texy skrev:Umiddelbart ser jeg ikke den store grund til at lede efter forstærkninger i januar. Vi har en virkelig stærk trup, som ser ud til fungere godt sammen. Det er vel kun Moreno, der grynter lidt i øjeblikket. Og det er lige så meget for at skabe interesse om sig selv, da han snart er transferfri og har brug for nye tilbud.

Jeg håber og tror på, at vi bruger tiden fornuftigt på at få en aftale eller to klar til sommer. Jeg har i længere tid set en ekstra VB (på grund af Moreno's afgang) og en ekstra angriber (så vi ikke behøver at slide Bobby op) som eneste reelle prioriteter. Jeg kan godt lide idéen om Sessegnon/Max og Werner til de pladser.

Eventuelle yderligere udskiftninger i truppen til sommer, håber jeg kommer fra akademiet/hjemvendelser fra lejeaftaler. Vi får Ox tilbage fra skade. Jeg kan godt se Wilson overtage fra Lallana, hvis man skulle sælge ham.

Jeg mener ikke, at det er nødvendigt at handle ind til midtbanen. Dog vil jeg sige, at hvis Milner ikke forlænger (har kontraktudløb til sommer), så ville en transferfri Fabregas være et yderst interessant alternativ i mine øjne. Han har vel udviklet sig til lidt af en "Alonso-type". Og hans lange afleveringer sidder konstant lige i skabet. Med Bobby, Mané og især Salah foran sig kunne det blive uhyggeligt. I mine øjne er han faktisk bedre end Jorginho, som holder ham ude af Chelsea's hold.

Men januar kan vi bruge til blot at holde fokus på kampprogrammet.
Føj for pokker. En mere ækel og usportslig spiller skal man lede længe efter. Kæmpe nej tak! Hvor er bræk-smiley'en når man har brug for den. Og så er han i øvrigt ikke god nok, men det er en anden snak.

Glem Pulisic, Fabregas osv. (men ikke Fekir) og hent i stedet Thorgan Hazard for næsen af Chelsea (og Klopps tidligere klub). Eller forhøre sig om Isco.
Mon ikke Chelsea har lavet en form for tilbage købsklausul på Thorgan Hazard?

Fekir er håber jeg stadig inderligt på vi køber..
Hans arbejdsgiver siger nej. Bild siger, at de har en klausul, men den er først aktiv fra sommeren 2019. Thorgan Hazard selv ved intet og spekulerer ikke over det. Det er hvad jeg har kunne læse mig frem til. I øvrigt ser jeg det ikke som utænkeligt, at Eden Hazard forlader Chelsea og så kan det vel være hip som hap for brormand om Chelsea lægger et bud.

Fekir håber jeg også stadig på.
Corner taken quickly...

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 30. dec, 2018 10:24

Oomph242 skrev:
Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:Insigne er lille og splejset hvoraf Timo Werner er stor stærk ergo et bedre fit for PL bold. Werner kan tage Firmino's plads som vi så desperat mangler en alternativ til.
Hmmmm, jeg tænker lige højt en gang: Philip Coutinho, Michael Owen, Gianfranco Zola for lige at skyde 3 hurtige fra hoften, som ikke levede på størrelsen, men gjorde det rigtig godt i PL.

Synes vi har haft rigeligt med fusere, som var nogen store lokummer, der kunne heade en kommode over et kirketårn, men som bare ikke kunne spille bold.
Coutinho og Owen er noget højere end Insigne. De er begge tættere på Werner`s 1.81cm end Insigne`s 1.63cm.
Squ meget godt Insigne ikke spillede for os, som han gjorde i Inter kampen.

En god lussing han deler ud.

Måske vi skal holde os rigtig langt fra ham!

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Tom_Jorsal
Indlæg: 2117
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 30. dec, 2018 11:57

Kunne det ikke være meget fedt at kigge mod Conor Coady som backup til midterforsvaret? Det bliver jo nok ikke billigt, da han er anfører i Wolves, men kunne da klæde truppen gevaldigt med en vaskeægte scouser, der tilmed har lederevner :)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 30. dec, 2018 12:07

Tom_Jorsal skrev:Kunne det ikke være meget fedt at kigge mod Conor Coady som backup til midterforsvaret? Det bliver jo nok ikke billigt, da han er anfører i Wolves, men kunne da klæde truppen gevaldigt med en vaskeægte scouser, der tilmed har lederevner :)
Nej
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » søndag, 30. dec, 2018 12:11

Tom_Jorsal skrev:Kunne det ikke være meget fedt at kigge mod Conor Coady som backup til midterforsvaret? Det bliver jo nok ikke billigt, da han er anfører i Wolves, men kunne da klæde truppen gevaldigt med en vaskeægte scouser, der tilmed har lederevner :)
Der er da ingen grund til at begynde at købe middelmådige spillere igen, nu vi lige er stoppet med det efter 30 år...

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Besvar