Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 08. maj, 2019 00:25

Hvor er det dog fantastisk <3
YNWA

Samtidig skønt at vores tidligere 2 bedste spiller som er stukket af, til det de mener er en bedre klub, bliver slået ud i dag.

Vanvittig kamp og ALLE var gode


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5672
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 08. maj, 2019 00:40

liverpoolfc86 skrev:Hvor er det dog fantastisk <3
YNWA

Samtidig skønt at vores tidligere 2 bedste spiller som er stukket af, til det de mener er en bedre klub, bliver slået ud i dag.

Vanvittig kamp og ALLE var gode


Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Suarez har vel vundet alt med Barcelona, jeg tror ikke han fortryder på titel kontoen.

Coutinho 2 mesterskaber og pokal titlen. Men hold da op, hvor ligner han en misfit på det Barcelona hold.

I aften tror jeg måske Coutinho fortryder. Han kunne være blevet verdensklasse hos os.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 08. maj, 2019 01:05

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Når vi snakker om, hvor god en bænk og bredde, vi i det hele taget har, og at vi har en fornemmelse af, at Man City er meget stærkere på dette område, så skal vi vel lige huske på følgende:

"Da Divock Origi scoret vinnermålet etter 86 minutter (mod Newcastle) ble det også den 12. gangen en Liverpool-innbytter scorer i årets sesong. Ingen annen klubb har hatt spillere på benken med like stor påvirkning på kampene denne sesongen."
Jeg ville nu ikke tøve et sekund, hvis City ville bytte Gabriel Jesus for Origi.
Det ville jeg, og dernæst ville jeg grine dem op i deres åbne ansigt og sige "What a pity".

Har vi nogle stats på Origis effektivitet? Super-sub!
Corner taken quickly...

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 08:16

Niels K skrev:De skal bare være ekstra ordinært dygtige, hvis de skal tage spilletid fra vores nuværende spillere
Det er jo lige det!
Origi måtte gerne have forlænget inden de mål, så havde vi da sparet nogle penge. Omvendt; hvis han gerne vil videre er prisen da lige blevet lidt højere.

Jeg tror stadig godt at vi kan få plads til en ekstra offensivspiller, men han skal jo være forberedt på at arbejde benhårdt på træningsbanen for at få lov at starte i andet end Liga Cuppen. Også selvom han er Runen Neres, Zaha eller Fekir.

Ny VB ville også være ok. Men det er jo ikke super attraktivt at være reserve for Robbo. Så der må vi nok satse på en ung spiller; Lewis fra egne rækker eller måske en Lloyd Kelly eller en anden spiller fra lavere rækker( eller en mindre udenlandsk liga).

Bliver da spændende at se hvad der sker, men nu er der jo lige to kampe tilbage af sæsonen, der bliver uendeligt mere spændende!


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 08. maj, 2019 10:19

Filos of Isk skrev:Jeg tror stadig godt at vi kan få plads til en ekstra offensivspiller, men han skal jo være forberedt på at arbejde benhårdt på træningsbanen for at få lov at starte i andet end Liga Cuppen. Også selvom han er Runen Neres, Zaha eller Fekir.
Er det mig, der ikke følger med, eller er der tale om en forveksling mellem Ruben Neves (med n i stedet for b) og David Neres?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. maj, 2019 10:39

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:De skal bare være ekstra ordinært dygtige, hvis de skal tage spilletid fra vores nuværende spillere
Det er jo lige det!
Origi måtte gerne have forlænget inden de mål, så havde vi da sparet nogle penge. Omvendt; hvis han gerne vil videre er prisen da lige blevet lidt højere.

Jeg tror stadig godt at vi kan få plads til en ekstra offensivspiller, men han skal jo være forberedt på at arbejde benhårdt på træningsbanen for at få lov at starte i andet end Liga Cuppen. Også selvom han er Runen Neres, Zaha eller Fekir.

Ny VB ville også være ok. Men det er jo ikke super attraktivt at være reserve for Robbo. Så der må vi nok satse på en ung spiller; Lewis fra egne rækker eller måske en Lloyd Kelly eller en anden spiller fra lavere rækker( eller en mindre udenlandsk liga).

Bliver da spændende at se hvad der sker, men nu er der jo lige to kampe tilbage af sæsonen, der bliver uendeligt mere spændende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi 2 er vist mere eller mindre de eneste, der har holdt fanen højt for Origi, og kampen i går understregede blot overfor mig selv, at han absolut er værd at holde på, og at hans fysik sammen med teknik, hurtighed, springstyrke og timing gør ondt på modstanderne, og han er en helt anden type, end vi ellers har.
Jeg beholder ham rigtig gerne, men kan vi lande en hammer pris på hvad 40 mio. euro, og han selv ønsker fuld spilletid, så er det også ok.
Divvy og Brewster ville jeg bare gerne have som 2 angrebsalternativer, og så ville jeg hente en hurtig tryllerik som Pépé.

På midten har vi Chambo og Keita, som skal på max. omdrejninger i hele næste sæson, og så har vi vel Wilson og Curtis Jones i kulissen og til i hvert fald at spille de hjemlige cups ?

Shaqiri skal også lige have hele (Klopp) pakken med i sit spil og over en helt kamp, men hans indstilling og udstråling fejler intet.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 08. maj, 2019 11:51

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:De skal bare være ekstra ordinært dygtige, hvis de skal tage spilletid fra vores nuværende spillere
Det er jo lige det!
Origi måtte gerne have forlænget inden de mål, så havde vi da sparet nogle penge. Omvendt; hvis han gerne vil videre er prisen da lige blevet lidt højere.

Jeg tror stadig godt at vi kan få plads til en ekstra offensivspiller, men han skal jo være forberedt på at arbejde benhårdt på træningsbanen for at få lov at starte i andet end Liga Cuppen. Også selvom han er Runen Neres, Zaha eller Fekir.

Ny VB ville også være ok. Men det er jo ikke super attraktivt at være reserve for Robbo. Så der må vi nok satse på en ung spiller; Lewis fra egne rækker eller måske en Lloyd Kelly eller en anden spiller fra lavere rækker( eller en mindre udenlandsk liga).

Bliver da spændende at se hvad der sker, men nu er der jo lige to kampe tilbage af sæsonen, der bliver uendeligt mere spændende!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi 2 er vist mere eller mindre de eneste, der har holdt fanen højt for Origi, og kampen i går understregede blot overfor mig selv, at han absolut er værd at holde på, og at hans fysik sammen med teknik, hurtighed, springstyrke og timing gør ondt på modstanderne, og han er en helt anden type, end vi ellers har..
Sådan en kommentar får altså en til at krumme liiidt tæer. I øvrigt synes jeg, at der er flere af os herinde, der har givet udtryk for vores begestring for Origi og absolut vores ønske om, at han er foran Sturridge i køen, men hvis du ikke vil dele den med andre, så bevares da. Jeg er dog stadig fan. :)
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. maj, 2019 12:04

Det vil jeg da hjertens gerne :army7:

Jeg havde alligevel bare svært ved at ihukomme den store begejstring fra andre, hvor jeg mere husker det som, at han var den bedste af "2 onder", og at Sturridge mere eller mindre er død og begravet ift. startopstillinger (eller er det Thommo, som stædigt holder fast og så i stedet for Firmino ?).

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 13:11

Niels K skrev:Det vil jeg da hjertens gerne :army7:

Jeg havde alligevel bare svært ved at ihukomme den store begejstring fra andre, hvor jeg mere husker det som, at han var den bedste af "2 onder", og at Sturridge mere eller mindre er død og begravet ift. startopstillinger (eller er det Thommo, som stædigt holder fast og så i stedet for Firmino ?).
For at værre fair holdt jeg også fanen ret højt for Ings og Solanke, så måske skyder jeg bare med spædehagl :dontknow:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11279
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 08. maj, 2019 13:21

Filos of Isk skrev:For at værre fair holdt jeg også fanen ret højt for Ings og Solanke, så måske skyder jeg bare med spædehagl :dontknow:
Babyhagl? ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 13:24

Cynwal skrev:
Filos of Isk skrev:For at værre fair holdt jeg også fanen ret højt for Ings og Solanke, så måske skyder jeg bare med spædehagl :dontknow:
Babyhagl? ;)
:wall: doh!

lorte stavekontrol!

Det er jo ingen kultpære, men babyhagl er vel også ok på en grå onsdag :D.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. maj, 2019 13:29

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Det vil jeg da hjertens gerne :army7:

Jeg havde alligevel bare svært ved at ihukomme den store begejstring fra andre, hvor jeg mere husker det som, at han var den bedste af "2 onder", og at Sturridge mere eller mindre er død og begravet ift. startopstillinger (eller er det Thommo, som stædigt holder fast og så i stedet for Firmino ?).
For at værre fair holdt jeg også fanen ret højt for Ings og Solanke, så måske skyder jeg bare med spædehagl :dontknow:
Den klub var jeg også en del af, men jeg er samtidig tilfreds med salgspriserne, ønsker dem et stort held og lykke på vejen, og kan godt se, at vi har mulighed for at forbedre os ift. disse 2 spillere, så alt er godt ;)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 13:34

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Det vil jeg da hjertens gerne :army7:

Jeg havde alligevel bare svært ved at ihukomme den store begejstring fra andre, hvor jeg mere husker det som, at han var den bedste af "2 onder", og at Sturridge mere eller mindre er død og begravet ift. startopstillinger (eller er det Thommo, som stædigt holder fast og så i stedet for Firmino ?).
For at værre fair holdt jeg også fanen ret højt for Ings og Solanke, så måske skyder jeg bare med spædehagl :dontknow:
Den klub var jeg også en del af, men jeg er samtidig tilfreds med salgspriserne, ønsker dem et stort held og lykke på vejen, og kan godt se, at vi har mulighed for at forbedre os ift. disse 2 spillere, så alt er godt ;)
ja det er jo så den anden side af sagen, i målestokken for halvandet år siden, så var de to ret tæt på at være gode i forhold til vores niveau, men i mellemtiden er Liverpools niveau bare blevet så højt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. maj, 2019 15:48

Marco Asensio popper igen op som Klopp's drømmesigning til sommer:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ensio.html

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 16:10

Niels K skrev:Marco Asensio popper igen op som Klopp's drømmesigning til sommer:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ensio.html
Han er vel også en spiller som Klopp ville kunne forme til noget særligt. Men prisen er jo det store spørgsmål. Real Madrid er blevet hårde at forhandle med, men nu tænker jeg at de måske har lidt mere travlt med at sælge ud end de havde tidligere.

Besvar