Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 31. maj, 2019 10:56

liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Rabiot's næste destination er tilsyneladende stadig et åbent spørgsmål, og vi skulle fortsat være med i kampen:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... urs-gossip
Vil han styrke holdet markant? Og hvem skal han slå af. Han vil kun være tilfreds med at være fast mand

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er jo lidt op til ham selv, han kan vel konkurrere med Henderson, Fabinho, Milner og Gini og i nogle af de største kampe er der tre pladser på midtbanen til Rabiot, hvis han gør det godt nok.

Vi roterer meget på midten under Klopp og det handler jo både om at niveau forskellen på Hendo, Milner, Gini og Fabinho ikke er større end at hvis den ene mangler 5 % pga. træthed, så er hans niveau faldet under en af de andres.
Men det handler jo også om at midtbanespillerne skal arbejde benhårdt for at kompensere for de meget offensive backs.

Altså, Rabiot skal jo ikke komme til Liverpool og tjene markant mere end van Dijk og Salah, det er klart at pga. den frie transfer er der et højt sign-on fee og det bliver jo ofte regnet med i ugelønnen når man opgør spillerlønninger(Sanchez tjener jo f.eks. alt fra 300.000 £/uge til 500.000 £/uge). Han skal være klar til at komme ind og arbejde for det og vide at de første 6 måneder kommer han til at se rigtig meget til træningsbanen.
Og det er jo det problem han render ind i uanset hvilken storklub han vælger, ok han kan smutte til Arsenal, Inter eller Tottenham og være rimelig sikker på at opnå stjernestatus i første sæson, eller til Machester og få en enorm løn. Men på den lange bane bliver han jo nødt til også nogle gange og udvise ambition og tage den svære vej, hvis han vil tage skridtet op til de absolutte stjerner.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 31. maj, 2019 11:35

Niels K skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Niels K skrev:Rabiot's næste destination er tilsyneladende stadig et åbent spørgsmål, og vi skulle fortsat være med i kampen:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... urs-gossip
Vil han styrke holdet markant? Og hvem skal han slå af. Han vil kun være tilfreds med at være fast mand

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Markant og markant, men jeg synes, det er svært at få øje på en mere komplet midtbanespiller. Hvis han lader kontrakten med PSG løbe ud, fordi han vil have mere i løn, end de kan/vil betale ham, så er vi jo heller ikke klubben for ham. Men hvis han er Liverpool fan, og han vil elske at spille for Klopp og foran The Kop, så efterlader Lallana jo en plads, da han bør videre imo, og spørgsmålet er, om ikke Milner skal være en slags allround reserve på begge backs og på midten, da alderen (farten) ikke kan undgå at gå den forkerte vej i dén alder uanset hans fantastiske form.
Milner kan også sagtens få store kampe på midten, men han skal måske til at bruges i alle mulige sammenhænge i klubben som den super ambassadør, han er, hvis han altså er indforstået med dette ?
Ift. hvor krævende vores system er, så giver det vel mening, at vi roterer lidt oftere for at holde vores spillere friskere og for at undgå trætheds/overbelastningsskader, men det er rigtigt, at der er begrænset med plads og tid til udefrakommende :D
Godt indlæg og jeg er enig i dine holdninger. Tænker bare han ikke er offensiv nok eller dygtig nok til at lave mål. Han har spillet 14 kampe og kun 2 mål.

Hvordan er det nu med den sæson han æige har spillet. Har han været skadet eller ude af truppen pga stridigheder

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 31. maj, 2019 11:55

FSG to spalsh the cash
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 31. maj, 2019 13:19

Niels K skrev:Vil vi betale 70 mille for Nicolas Pépé, som vil være en super rotationsspiller, men jeg ser ikke for mig, at vores 3 forreste bliver sat på bænken andet end for at få et hvil af og til ? Det er jo det dobbelte af, hvad vi har betalt for hver af spillerne i vores super trio, og det ser for mig mærkeligt ud:

https://www.footballfancast.com/premier ... colas-pepe

Vi kan sagtens sælge spillere til at finansiere de 70 mille, men jeg tror simpelthen ikke på, at vi betaler så meget for en spiller, der vel grundlæggende vil være reserve ?
Nu var der rimelig bred opbakning til Nicolas Pépé på trods af prisen, men med den pris kunne man jo godt forestille sig at han ville blive den eneste store signing inden næste sæson, måske et salg af Clyne og indkøb af en ny back, salg af Migs og køb af en ny reserve keeper og den slags små justeringer. Men man kunne vel forestille sig at et køb af Nicolas Pépé ville betyde at der ikke bliver købt nogen Werner, ingen kreativ midtbanespiller og ingen ny profil til forsvaret.
-Er vi stadig om bord hvis det er tilfældet?

Jeg har det helt fint med det. Holdet er rigtig stærkt og det er derfor et spørgsmål om at lave de målrettede forbedringer end at lave store omvæltninger. Men man læser jo også indlæg om at det kræver 4-6 spillere at komme det sidste stykke til tops osv.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 31. maj, 2019 15:36

Nu spørger jeg lige, fordi jeg overhovedet ikke har set Pépe spille. Er han lige så god som Ziyech? Eller til en pris på £70M skal han vel reelt være lidt bedre, da Ziyech efter sigende har en frikøbsklausul på £25M.

Jeg kan virkelig godt lide Ziyech. Han er hamrende hurtig og kan skabe tingene selv. Men han er på samme alder som Mané og Salah. Så der vil måske blive brug for lige lovlig meget udskiftning på samme tid om nogle år, hvis vi henter ham.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 31. maj, 2019 15:51

texy skrev:Nu spørger jeg lige, fordi jeg overhovedet ikke har set Pépe spille. Er han lige så god som Ziyech? Eller til en pris på £70M skal han vel reelt være lidt bedre, da Ziyech efter sigende har en frikøbsklausul på £25M.

Jeg kan virkelig godt lide Ziyech. Han er hamrende hurtig og kan skabe tingene selv. Men han er på samme alder som Mané og Salah. Så der vil måske blive brug for lige lovlig meget udskiftning på samme tid om nogle år, hvis vi henter ham.
Vil mene Pepe er bedre ud fra div videoer og yngre. Eller vil sige jeg tror potentialet er større for Pepe.

Men ville gerne se Ziyech på Anfield.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 31. maj, 2019 16:23

Gundlæggende har jeg set alt for lidt til Pepe, til at kunne udtale mig, men det afholder jo de færreste fra at udtale sig her på Forum, så......

Vurderet på lidt video-kiggere, er der ingen tvivl om, at Pepe har noget talent. Kan dog ikke helt finde ud af, om der er lige lovlig meget "step over" show off og knap så meget end product, og om det er pladsen til det i den franske liga der gør, at han kommer til at se rigtig god ud. Men han har teknik, hurtighed og den rigtige alder. Spørgsmålet er så, om hovedet er skruet rigtigt på, og han har den rette, ydmyge personlighed og sult efter at vinde, til at passe i Klopps ønsker til en spiller.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 31. maj, 2019 16:38

Cynwal skrev:Gundlæggende har jeg set alt for lidt til Pepe, til at kunne udtale mig, men det afholder jo de færreste fra at udtale sig her på Forum, så......

Vurderet på lidt video-kiggere, er der ingen tvivl om, at Pepe har noget talent. Kan dog ikke helt finde ud af, om der er lige lovlig meget "step over" show off og knap så meget end product, og om det er pladsen til det i den franske liga der gør, at han kommer til at se rigtig god ud. Men han har teknik, hurtighed og den rigtige alder. Spørgsmålet er så, om hovedet er skruet rigtigt på, og han har den rette, ydmyge personlighed og sult efter at vinde, til at passe i Klopps ønsker til en spiller.
Jeg har faktisk fulgt ham et stykke tid, fordi han for et par år siden lå på en af de der lister med talenter, men skulle holde øje med.
Når jeg siger fulgt, så har jeg ikke set ham mere end flertallet herinde, men jeg har nogle gode bekendte, der har set ham live nogle gange. Og én ting har gjort indtryk på dem: han er hurtig! Som i satans hurtig.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 31. maj, 2019 18:21

Jesper skrev:han er hurtig! Som i satans hurtig.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er noget, som er uhyre vigtigt.
Kloppite

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 01. jun, 2019 23:44

Nå gutter, hvem skal vi hente, tror der er fritvalg på alle hylder. :)

6 times!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 01. jun, 2019 23:46

Wormie skrev:Nå gutter, hvem skal vi hente, tror der er fritvalg på alle hylder. :)

6 times!
Marcello som reserve for Moreno?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » søndag, 02. jun, 2019 17:03

Wormie skrev:Nå gutter, hvem skal vi hente, tror der er fritvalg på alle hylder. :)

6 times!
Vi er i hvert fald i den bedst tænkelige position. Hvordan kan vi egentlig forstærke os? Næsten sæson har vi jo allerede OX og Naby. Det er sku en vild forstærkning, når der nu tales lidt om at midtbanen er dér der kan forstærkes. Jamen hvad så? Backup på backpladserne, en offensiv spiller, nok også som backup. Det er satme et fint udgangspunkt. Så kan vi lokke med en klub der organisatorisk og økonomisk er i topklasse, verden bedste træner, Verdens bedste klubhold, når vi vinder den latterlige turnering. Spillerne burde stå i kø for at komme til Liverpool. Jeg tænker de vil spille gratis bare for at få lov til at iføre sig den smukke røde trøje, og være en del af familien.

og jo, tømmermændende er store i dag, men det gør ligesom ikke noget.

lunderskov
Indlæg: 77
Tilmeldt: mandag, 05. jan, 2015 09:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lunderskov » søndag, 02. jun, 2019 17:10

Filos of Isk skrev:
Wormie skrev:Nå gutter, hvem skal vi hente, tror der er fritvalg på alle hylder. :)

6 times!
Marcello som reserve for Moreno?


Sent from my iPhone using Tapatalk

det håber jeg ikke han ville ikke være pengene værd, og så er han sku ved at være for gammel, nej der skal et ungt men godt talent ind og agere back up for robbo og så enten beholde clyne eller fin det samme til trent :)

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 02. jun, 2019 18:37

Ja, det var ærgerligt at vi gik glip af Lloyd Kelly, men desværre er det jo ofte det fornuftige valg for unge folk at gå efter spilletiden.

Edit: derfor tænker jeg også at vi ikke skal sælge Clyne for enhver pris, hvis han vel og mærke er indstillet på at blive og kæmpe. Vi har jo to unge gutter i Lewis og Hoever der kan spille vb og hb og Clyne et år mere ville give os tiden til at modne de to lidt og se om de ikke kan blive klar til at løfte en del af ansvaret i løbet af det næste års tid.

Hypen om Kieran Tierney er taget lidt af så han an er måske lidt billigere nu end for et år eller to siden.

Det samme kunne vel siges om Sessegnon.

Det bedste vil jo være at hente en ny Robertson billigt, men det er bare sjældent at man får lavet så gode handler.

Sent from my iPhone using Tapatalk

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 03. jun, 2019 09:23

Back up til målet hvis Mignolet ryger.
Back up til Robbo.
Angriber/fløj (verdensklasse eller i spe til dette)

Centralt på midten har vi 6 gode spillere til 3 pladser jeg ikke kan se hvem vi skulle hente for at skifte.

Hendo/Milner - Fabinho/AOC - Gini/Keita

Så jeg tror kun vi henter ET rigtigt navn. Ellers unge og back ups.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar