Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 03. jun, 2019 09:28

Jeg er ikke enig i at vi kun henter et navn. Enhver trup har brug for nyt liv og vi kommer uundgåeligt til at spille endnu flere kampe næste år.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 03. jun, 2019 09:36

Jesper skrev:Jeg er ikke enig i at vi kun henter et navn. Enhver trup har brug for nyt liv og vi kommer uundgåeligt til at spille endnu flere kampe næste år.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Købte City ikke blot Mahrez i sommers? De klarede da ligaen ret godt og var vel ret beset uheldige med ikke slå Spurs ud i CL

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 03. jun, 2019 10:58

Jesper skrev:Jeg er ikke enig i at vi kun henter et navn. Enhver trup har brug for nyt liv og vi kommer uundgåeligt til at spille endnu flere kampe næste år.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis der er tale om et stort nok navn, så giver det vel også rigeligt med nyt liv?

Jeg synes reelt kun, at vi har brug for at hente 2 nye spillere. En ny offensiv spiller. Og en ny VB. Men det afhænger naturligvis lidt af, hvor mange der forsvinder. Ings, Sturridge og Moreno ved vi stopper. Men hvad sker der med:

Milner (håber virkelig, at han bliver endnu en sæson), Lallana, Origi, Shaq (tror han bliver), Mignolet (gad godt, at han blev, men tror ikke, at han vil)?

Vi forventer vel at både Ox og Keita for alvor bliver involveret i næste sæson. Klopp har lovet Brewster, at han som minimum bliver en smule involveret (sådan som jeg læser Klopps udtalelser). Derudover er der et par spørgsmålstegn ved, om Wilson og Grujic skal være en del af truppen.

Nyt blod behøver ikke kun at komme udefra.
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 03. jun, 2019 11:14

Grujic sælges.
Jeg tvivler stærkt på at Wilson får en rolle, så han sælges nok.
Origi og Shaq bliver en sæson mere som minimum tror jeg.
Lallana sælges også tror/håber jeg.

Af "nye" unge tror jeg kun det er Brewster der slår igennem.

Så jeg kan ikke se hvem pokker vi skulle bruge penge på medmindre der også åbnes en mulighed for en De Ligt eller lign stortalent vi ikke kan sige nej til.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » mandag, 03. jun, 2019 11:14

texy skrev:
Jesper skrev:Jeg er ikke enig i at vi kun henter et navn. Enhver trup har brug for nyt liv og vi kommer uundgåeligt til at spille endnu flere kampe næste år.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis der er tale om et stort nok navn, så giver det vel også rigeligt med nyt liv?

Jeg synes reelt kun, at vi har brug for at hente 2 nye spillere. En ny offensiv spiller. Og en ny VB. Men det afhænger naturligvis lidt af, hvor mange der forsvinder. Ings, Sturridge og Moreno ved vi stopper. Men hvad sker der med:

Milner (håber virkelig, at han bliver endnu en sæson), Lallana, Origi, Shaq (tror han bliver), Mignolet (gad godt, at han blev, men tror ikke, at han vil)?

Vi forventer vel at både Ox og Keita for alvor bliver involveret i næste sæson. Klopp har lovet Brewster, at han som minimum bliver en smule involveret (sådan som jeg læser Klopps udtalelser). Derudover er der et par spørgsmålstegn ved, om Wilson og Grujic skal være en del af truppen.

Nyt blod behøver ikke kun at komme udefra.
Helt enig - Ox er som ny spiller. Keita og i særdelshed Fabinho bliver klart mere involveret næste sæson. Det er klar opgradering af midtbanen - selvom jeg godt kunne ønske mig en kreativ spiller mere. Der ud over en backup VB, backup GK (hvis Mignolet som ventet smutter) og en offensiv der meget gerne kan dække alle 3 forreste pladser.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 03. jun, 2019 11:18

athomsen skrev:
Jesper skrev:Jeg er ikke enig i at vi kun henter et navn. Enhver trup har brug for nyt liv og vi kommer uundgåeligt til at spille endnu flere kampe næste år.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Købte City ikke blot Mahrez i sommers? De klarede da ligaen ret godt og var vel ret beset uheldige med ikke slå Spurs ud i CL
Rigtigt, men det var en trup, der var ultra bred i forvejen. Og jeg føler mig temmeligt sikker på, at de havde investeret i en 6er, hvis det var muligt.
Milner kan heller ikke arbejde for evigt og Ox er et spørgsmålstegn.
Jeg går stærkt ind for at vores trup også er baseret på talenter, men vi har været relativt forskånet for skader i front og der er flere potentielle “farer”, hvis der indtræffer skader.
Derudover er der internationale turneringer, som til sommer vil trætte truppen før vi overhovedet går i gang. Vi skal skabe et dynasti, intet mindre, og her skal vi stræbe efter absolut topklasse. Så med andre ord, så skal enhver spiller føle konkurrencen. Og den kan formentlig ikke kun komme fra ungdomsarbejde.
Slutteligt ved vi ikke om der er spillere, der forlader klubben.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. jun, 2019 11:34

texy skrev:
Jesper skrev:Jeg er ikke enig i at vi kun henter et navn. Enhver trup har brug for nyt liv og vi kommer uundgåeligt til at spille endnu flere kampe næste år.

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis der er tale om et stort nok navn, så giver det vel også rigeligt med nyt liv?

Jeg synes reelt kun, at vi har brug for at hente 2 nye spillere. En ny offensiv spiller. Og en ny VB. Men det afhænger naturligvis lidt af, hvor mange der forsvinder. Ings, Sturridge og Moreno ved vi stopper. Men hvad sker der med:

Milner (håber virkelig, at han bliver endnu en sæson), Lallana, Origi, Shaq (tror han bliver), Mignolet (gad godt, at han blev, men tror ikke, at han vil)?

Vi forventer vel at både Ox og Keita for alvor bliver involveret i næste sæson. Klopp har lovet Brewster, at han som minimum bliver en smule involveret (sådan som jeg læser Klopps udtalelser). Derudover er der et par spørgsmålstegn ved, om Wilson og Grujic skal være en del af truppen.

Nyt blod behøver ikke kun at komme udefra.
https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-16345357
“I’m not thinking about it yet”, Mignolet told Derniere Heure.

“Since we’re playing in the final, I’ve focused on training, there’s a lot of talk about my future, but I’ll only think about it after playing in the national team.

“So I’m not worried.”
Mignolet vil lige gøre sæsonen færdig før end han begynder at spekulere alt for meget. Jeg håber han bliver, han har virket professionel hele sæsonen.

Milner har kontrakt en sæson mere og vi har tilbudt ham en ny, så han bliver mindst en sæson mere.(nævnt i denne her https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... t-16368648).


Jeg tror folk som Brewster, Wilson, Grujic, Jones, Hoever, Lewis og et par andre skal komme flyvende ind i pre-season for at overbevise Klopp om at de skal have chancer. Mange af dem vil jo blive siet fra og blive lejet ud, ende på U23 holdet eller blive solgt, men de første uger efter sommerferien er deres oplagte mulighed.
Lallana og Clyne har begge kun et år tilbage og skal muligvis sælges, men det kræver jo også at der kommer et hold og smider pengene på bordet og at de ikke vælger at blive og kæmpe for pladsen. Jeg tror vi prissætter dem forholdsvis højt, ligesom vi gjorde med Origi, Sturridge og Moreno.
Clyne's situation lige nu minder jo ret meget om Origi's for et år siden eller Moreno for to år siden, så jeg afskriver ham slet ikke.

Origi har muligheden for at bygge på den succes han har fået nu, jeg håber han forlænger, men man ved aldrig, med kun et år tilbage på kontrakten står han i en stærk forhandlingsposition.

Vi er jo lidt i en luksus position at vi ikke er tvunget til at handle på ret mange pladser, selvfølgelig ville det være rart at hive en ny Robbo op af hatten. Og ja vi skal bevæge os fremad, men det handler lige så meget om hvordan vi spiller og hvordan vi udnytter de ressourcer vi allerede har. hvis Oxlade og Keita kan bidrage bare en lille smule mere end de gjorde i 18/19, så er vi et helt andet monster.

ilusio skrev:Grujic sælges.
Jeg tvivler stærkt på at Wilson får en rolle, så han sælges nok.
Origi og Shaq bliver en sæson mere som minimum tror jeg.
Lallana sælges også tror/håber jeg.

Af "nye" unge tror jeg kun det er Brewster der slår igennem.

Så jeg kan ikke se hvem pokker vi skulle bruge penge på medmindre der også åbnes en mulighed for en De Ligt eller lign stortalent vi ikke kan sige nej til.
Jeg syntes egentlig at ilusion summerer det mest sandsynlige udfald meget godt op, måske lejer vi Grujic og Wilson ud igen for at øge værdien af dem inden et salg.
Men jeg tænker de skal ind på træningslejren, også for at signalere at vi ikke er desperate for at sælge dem.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. jun, 2019 14:12

Jeg ved godt det er et AS-rygte via. Goal og Liverpool er ikke nævnt.
MEN 8-)
https://www.goal.com/en/news/live/trans ... byrpk054wl
Sergio Reguilon has been told he can leave Real Madrid this summer, according to AS.

The 22-year-old has been deemed surplus to requirements at Santiago Bernabeu, with Borussia Dortmund and Leganes poised to swoop.
Jeg har ikke set ret meget til ham, men en mulighed for en billig-ish og ung-ish VB, som jeg tænker Klopp & co. muligvis kan få lidt mere ud af?

Altså han er jo en mere åbentlys transfer end Robbo var :clap: tilbyd ham en forholdsvis kort kontrakt så han ikke frygter at ende som Markovic og så er han måske villig til at prøve?

-Det er vildt svært at regne ud hvem den nye VB bør være syntes jeg, vi kan jo købe fra Ligue One, en Argentinsk midterklub eller sågar Superligaen :o .

Og muligheden er jo også at vi ikke kan finde en vi syntes passer og udnytter at Trent er rimelig f-ing awesome og vil kunne spille begge sider.
En Wan-Bissaka kunne vel også være et fornuftigt køb - omend lidt dyr, hvis han eller Trent kan spille på begge backs og vi sælger Clyne?

Jeg tænker at Trent trænger til flere pauser end Robbo, så derfor giver det mening at hente en højrebenet back til at dække begge backs. Omvendt har vi Gomez og Milner der begge har spillet HB og det taler jo for at vi bør satse mest på at hente en VB.
-men det er jo fint nok med teori, men hvilke spillere kan vi rent faktisk købe fri?
- og hvilke spillere er villige til at være reserve for evighedsmaskinen Robbo?
- og hvem af de få spillere syntes Klopp-Edwards har personligheden og kvaliteten til at indgå på det her Liverpool hold?

TG12
Indlæg: 1618
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » mandag, 03. jun, 2019 15:13

Filos of Isk skrev:Jeg ved godt det er et AS-rygte via. Goal og Liverpool er ikke nævnt.
MEN 8-)
https://www.goal.com/en/news/live/trans ... byrpk054wl
Sergio Reguilon has been told he can leave Real Madrid this summer, according to AS.

The 22-year-old has been deemed surplus to requirements at Santiago Bernabeu, with Borussia Dortmund and Leganes poised to swoop.
Jeg har ikke set ret meget til ham, men en mulighed for en billig-ish og ung-ish VB, som jeg tænker Klopp & co. muligvis kan få lidt mere ud af?

Altså han er jo en mere åbentlys transfer end Robbo var :clap: tilbyd ham en forholdsvis kort kontrakt så han ikke frygter at ende som Markovic og så er han måske villig til at prøve?

-Det er vildt svært at regne ud hvem den nye VB bør være syntes jeg, vi kan jo købe fra Ligue One, en Argentinsk midterklub eller sågar Superligaen :o .

Og muligheden er jo også at vi ikke kan finde en vi syntes passer og udnytter at Trent er rimelig f-ing awesome og vil kunne spille begge sider.
En Wan-Bissaka kunne vel også være et fornuftigt køb - omend lidt dyr, hvis han eller Trent kan spille på begge backs og vi sælger Clyne?

Jeg tænker at Trent trænger til flere pauser end Robbo, så derfor giver det mening at hente en højrebenet back til at dække begge backs. Omvendt har vi Gomez og Milner der begge har spillet HB og det taler jo for at vi bør satse mest på at hente en VB.
-men det er jo fint nok med teori, men hvilke spillere kan vi rent faktisk købe fri?
- og hvilke spillere er villige til at være reserve for evighedsmaskinen Robbo?
- og hvem af de få spillere syntes Klopp-Edwards har personligheden og kvaliteten til at indgå på det her Liverpool hold?
Mon ikke Trent i fremtiden skal op på Midten?

Fowler89
Indlæg: 1280
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » mandag, 03. jun, 2019 15:15

Man kunne også hente Max Aarons til højrebacken

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. jun, 2019 15:45

TG12 skrev: Mon ikke Trent i fremtiden skal op på Midten?
uha, lang diskussion. Og i den situation ville det jo være godt at hente en god HB og ikke bare en duelig reserve(eller bruge Gomez).

Men Trent har helt klart nogle kvaliteter der også er brugbare på midten og han har primært spillet på midtbanen som U-spiller. men han er også bare en af verdens bedste højre backs og vores midtbane er rimelig tæt pakket.

Jeg tror Trent ville være god som både 6'er og 8'er og måske endda også i en mere playmaker-agtig rolle end flere af dem vi har nu på de pladser.
Omvendt så ved jeg at Trent er en rigtig god højreback.

Heldigvis ser Klopp jo hvad der foregår på træningsbanen og hvordan Trent klarer sig i de træningssituationer der simulerer spil der minder mere om midtbane-spil end om Back-spil. Så Klopp har et meget bedre billede af Trent's potentiale som midtbane end vi har.

Så er der jo spørgsmålet om hvad Trent selv ønsker?
-og om han er villig til at "starte forfra" igen som midtbanespiller og forsøge at slå Fabinho, Hendo, Keita, Gini og/eller Oxlade-Chamberlain af holdet?

Vi har ikke data til mere end spekulation, men jeg tror ikke Trent forlader den HB førend han bliver slået af, eller han har spillet pladsen i nogle flere sæsoner. På et eller andet tidspunkt tvinger skader os sandsynligvis til at bruge ham på midtbanen og så må vi jo se.
Fowler89 skrev:Man kunne også hente Max Aarons til højrebacken
Jeg får ikke set nok Championship til at vurdere ham, men 6 assists og 3 mål og 41 spillede kampe er da helt fint og transfermarkt påstår at han også kan spille VB.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » tirsdag, 04. jun, 2019 10:57

Sælges:
Wilson (20 mio)
Grujic (25 mio)
Clyne (15 mio)
Lallana (20 mio)
Bogdan (3 mio)
Ings (xx mio)

Frigives: (til lønpuljen)
Sturridge
Moreno


Ind:
Et navn kun....

Mbappé

Vi burde kunne give 150 mio for ham og give ham 250.000 i løn + bonus.

Resten er unge og back ups.
Hvor svært kan det være.

Gå all ind på dette og jeg vil være glad ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. jun, 2019 11:07

ilusio skrev:Sælges:
Wilson (20 mio)
Grujic (25 mio)
Clyne (15 mio)
Lallana (20 mio)
Bogdan (3 mio)
Ings (xx mio)

Frigives: (til lønpuljen)
Sturridge
Moreno


Ind:
Et navn kun....

Mbappé

Vi burde kunne give 150 mio for ham og give ham 250.000 i løn + bonus.

Resten er unge og back ups.
Hvor svært kan det være.

Gå all ind på dette og jeg vil være glad ;)
SOLGT!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 04. jun, 2019 11:08

Filos of Isk skrev:
ilusio skrev:Sælges:
Wilson (20 mio)
Grujic (25 mio)
Clyne (15 mio)
Lallana (20 mio)
Bogdan (3 mio)
Ings (xx mio)

Frigives: (til lønpuljen)
Sturridge
Moreno


Ind:
Et navn kun....

Mbappé

Vi burde kunne give 150 mio for ham og give ham 250.000 i løn + bonus.

Resten er unge og back ups.
Hvor svært kan det være.

Gå all ind på dette og jeg vil være glad ;)
SOLGT!
Nej tak til kun en forstærkning.

Vi skal have mere end en ny skarp spiller ind

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

pingel
Indlæg: 1004
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » tirsdag, 04. jun, 2019 11:09

Lallana er 31 år og har et år tilbage af sin kontrakt - så 20 mill. er måske lige 3-4 gange i overkanten...

Besvar